eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SamborzecPrzeprowadzenie zajęć dodatkowych w szkole podstawowej i gimnazjum w Samborcu oraz zarządzanie projektem w ramach realizacji projektu Szkoła równych szans szkołą sukcesu każdego ucznia w latach 2013 - 2015

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-09-02

Samborzec: Przeprowadzenie zajęć dodatkowych w szkole podstawowej i gimnazjum w Samborcu oraz zarządzanie projektem w ramach realizacji projektu Szkoła równych szans szkołą sukcesu każdego ucznia w latach 2013 - 2015
Numer ogłoszenia: 354066 - 2013; data zamieszczenia: 02.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Samborzec , Samborzec 43, 27-650 Samborzec, woj. świętokrzyskie, tel. 015 8314443, faks 015 8314583.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.samborzec.asi.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie zajęć dodatkowych w szkole podstawowej i gimnazjum w Samborcu oraz zarządzanie projektem w ramach realizacji projektu Szkoła równych szans szkołą sukcesu każdego ucznia w latach 2013 - 2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie do dnia 30.06.2015 r. zajęć dla uczestników projektu w latach szkolnych 2013/14 i 2014/15 w szkole podstawowej i gimnazjum wchodzących w skład Zespołu Placówek Oświatowych w Samborcu, gmina Samborzec, woj. świętokrzyskie, oraz koordynowanie działań projektowych na wszystkich etapach realizacji projektu. Projekt Szkoła równych szans szkołą sukcesu każdego ucznia nr WND-POKL.09.01.02-26-097/13 realizowany jest przez Gminę Samborzec / Zespół Publicznych Placówek Oświatowych w Samborcu i jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych Dodatkowe (nieobowiązkowe) zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze i rozwijające zainteresowania uczniów oraz spotkania indywidualne w ramach Szkolnego Ośrodka Kariery i Opieki (SOKiO), w łącznej liczbie 1 970 godzin lekcyjnych, odbywać się będą w pomieszczeniach Zespołu Publicznych Placówek Oświatowych w Samborcu, w godzinach i formach dostosowanych do potrzeb uczestników i warunków szkoły, dla uczniów klas IV-VI szkoły podstawowej i klas I-III gimnazjum ZPPO w Samborcu. Koordynacja działań projektowych realizowana będzie przez Zespół Zarządzający w osobie koordynatora projektu i jego asystenta, w łącznej liczbie 1 110 godzin zegarowych. 1.1. Do obowiązków wykonawcy realizującego zajęcia dydaktyczne w ramach części 1-9 należeć będzie: a) opracowanie i przeprowadzenie diagnozy początkowej, częściowej i końcowej poziomu osiągnięć edukacyjnych uczniów zakwalifikowanych do projektu, w grupach, w których Wykonawca będzie prowadzić zajęcia. b) prowadzenie zajęć zgodnie z harmonogramem projektu oraz programem zajęć, stanowiącym załącznik do umowy (program nie dotyczy członków Zespołu SOKiO). Program zajęć przygotowany przez Wykonawcę powinien być zatwierdzony przez dyrektora szkoły, w której będą prowadzone zajęcia, i przedstawiony w ciągu 5 dni od dnia otrzymania zawiadomienia o wyborze jego oferty, c) przeprowadzanie ewaluacji realizowanych zajęć, d) dokumentowanie zajęć i spotkań w dzienniku zajęć i kartach czasu pracy lub dziennikach obserwacji ucznia, e) prowadzenie list obecności uczestników projektu, f) przygotowanie i przedłożenie koordynatorowi projektu sprawozdań kwartalnych i rocznych z realizacji zajęć i spotkań indywidualnych w ramach SOKiO, g) przygotowanie dla uczniów zaświadczeń o uczestnictwie w prowadzonych zajęciach, a w przypadku Zespołu SOKiO- raportów dla każdego uczestnika, h) ponoszenie odpowiedzialności za bezpieczeństwo uczestników zajęć w czasie ich trwania, i) bieżące informowanie zespołu zarządzającego projektem o problemach mogących mieć wpływ na terminową lub prawidłową realizację przedmiotu umowy, j) dbanie o estetyczny wygląd pomieszczeń, w których prowadzone są zajęcia oraz o powierzone pomoce dydaktyczne i sprzęt komputerowy, k) ochrona danych osobowych uczestników projektu zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) l) promocja projektu - informowanie o współfinansowaniu projektu przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, przestrzeganie Wytycznych dotyczących oznaczenia projektu w dokumentacji dotyczącej projektu oraz miejscu realizacji zajęć. 1.2. Do obowiązków koordynatora i jego asystenta, realizowanych w ramach części 10, należeć będzie: a) koordynowanie realizacji projektu zgodnie z wnioskiem aplikacyjnym, w tym budżetem i harmonogramem, z zawartą umową o dofinansowanie projektu oraz przepisami krajowymi i Unii Europejskiej i kontrola osiągnięcia wskaźników realizacji projektu, b) monitorowanie realizowanych zajęć, w szczególności nadzorowanie jakości działań edukacyjnych prowadzonych w ramach projektu przez wykonawców c) obecność jednego z członków zespołu zarządzającego w Zespole Publicznych Placówek Oświatowych w Samborcu w dniu realizacji zajęć edukacyjnych, d) uzyskanie zgody rodziców na uczestnictwo dziecka w zajęciach i przetwarzanie jego danych osobowych, e) utrzymywanie stałego kontaktu z opiekunem projektu w Instytucji Pośredniczącej, informowanie na bieżąco Zamawiającego o wszystkich zaistniałych problemach i zmianach w realizacji projektu, terminowe przesyłanie wszystkich wymaganych dokumentów i informacji, f) przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z realizacji umowy o dofinansowanie projektu, procedur, standardów, instrukcji do sprawozdań oraz innych obowiązujących dokumentów, w tym prowadzenie miesięcznych kart czasu pracy g) rozliczanie merytoryczne i finansowe projektu, w tym przygotowywanie: - wniosków o płatności pośrednie i płatność końcową wraz z wszystkimi wymaganymi umową załącznikami, - informacji o wszystkich uczestnikach projektu zgodnie z zakresem określonym w umowie o dofinansowanie projektu, - okresowych sprawozdań, - aktualizacje harmonogramu płatności, - informacje i wyjaśnienia związane z realizacją projektu. h) poddanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu przy obowiązkowej obecności zespołu zarządzającego podczas kontroli projektu. i) prawidłowe przetwarzanie danych osobowych uczestników projektu zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. Z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) j) prowadzenie działań informacyjnych i promocyjnych o finansowaniu projektu przez Unię Europejska zgodnie z warunkami, o których mowa w rozporządzeniu Rady (WE) nr 1083/2006 ustanawiającym przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności. k) prowadzenie dokumentacji projektu, realizowanych działań, jego realizatorów i uczestników oraz przygotowanie dokumentów do archiwizacji, l) tworzenie i bieżąca aktualizacja bazy danych o uczestnikach projektu, obsługa systemu PEFS (Podsystem Monitorowania Europejskiego Funduszu Społecznego) m) kontrola wydatkowania środków w ramach projektu. 2. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Wyodrębniono 10 części zamówienia. Część 1 Zajęcia z matematyki z wykorzystaniem IT 1) przeprowadzenie zajęć - zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze - 280 godzin lekcyjnych (4 grup x 35 godz. w jednym roku szkolnym x 2 lata szkolne). Zajęcia będą realizowane w dwóch grupach uczniów szkoły podstawowej (SP) z kl. IV-VI w Samborcu i w dwóch grupach uczniów z kl. I-III gimnazjum (G) w Samborcu. Zajęciami będzie objętych 12 uczniów SP i 18 G. Zajęcia prowadzone w formie ćwiczeń, nacisk kładziony na wyrobienie sprawności rachunkowej oraz opanowanie podstawowych wiadomości i umiejętności koniecznych do kontynuowania nauki w szkole średniej. Zwrócona będzie uwaga na logiczne rozumowanie i argumentowanie rozwiązanego problemu. 2) przeprowadzenie zajęć - zajęcia rozwojowe z matematyki z wykorzystaniem IT- 140 godzin lekcyjnych (2 grupy x 35 godz. w jednym roku szkolnym x 2 lata szkolne). Zajęcia będą realizowane w jednej grupie uczniów z kl. IV-VI szkoły podstawowej w Samborcu i w jednej grupie uczniów z kl. I-III gimnazjum w Samborcu. Zajęciami będzie objętych 10 uczniów SP i 10 uczniów G. Kształcenie umiejętności korzystania z posiadanej wiedzy do rozwiązywania zaistniałych problemów, znajdowania różnych metod rozwiązania tego samego zagadnienia, łączenia zdobytej wiedzy z różnych przedmiotów z matematyką. Zajęcia maja na celu poszerzanie i uzupełnianie wiadomości programowych oraz pogłębianie i rozwój zainteresowań i uzdolnień uczniów. Część 2 Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z fizyki: przeprowadzenie zajęć - 70 godzin lekcyjnych (1 grupa x 35 godz. w jednym roku szkolnym x 2 lata szkolne). Zajęcia będą realizowane w jednej grupie uczniów z kl. I-III Gimnazjum w Samborcu. Zajęciami będzie objętych 10 uczniów G. Zajęcia przeznaczone są dla uczniów, którzy nie opanowali podstawowych wiadomości i umiejętności z fizyki z różnych przyczyn. Aby wyrównać braki bądź zlikwidować bariery w wiadomościach i umiejętnościach z elektrostatyki , magnetyzmu, optyki czy innych działów fizyki niezbędne są pomoce naukowe. Umożliwią one wykonywanie prostych i ciekawych doświadczeń fizycznych , które ułatwią zrozumienie praw fizyki oraz zainteresowanie fizyką jako przedmiotu nauczania. Cześć 3 Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z j. polskiego przeprowadzenie zajęć - 210 godzin lekcyjnych (3 grupy x 35 godz. w jednym roku szkolnym x 2 lata szkolne). Zajęcia będą realizowane w jednej grupie uczniów z kl.IV-VI szkoły podstawowej w Samborcu i w dwóch grupach uczniów z kl. I-III gimnazjum w Samborcu. Zajęciami będzie objętych 10 uczniów SP i 20 uczniów G. Zajęcia prowadzone w formie pogadanek z elementami wykładu, pracy w grupach, pracy z tekstem. Nacisk kładziony będzie na czytanie ze zrozumieniem, wyszukiwanie informacji, interpretowanie tekstów, wyszukiwanie związków przyczynowo - skutkowych, logicznego argumentowania i formułowania wypowiedzi, autoprezentacji, analizy kontekstów, redagowania tekstów informacyjnych i perswazyjnych. Część 4 Zajęcia z języka angielskiego z wykorzystaniem IT 1) przeprowadzenie zajęć - zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze - 70 godzin lekcyjnych (1 grupa x 35 godz. w jednym roku szkolnym x 2 lata szkolne). Zajęcia będą realizowane w jednej grupie uczniów z kl. I-III gimnazjum w Samborcu. Zajęciami będzie objętych 15 uczniów G. 2) przeprowadzenie zajęć - zajęcia rozwojowe - 140 godzin lekcyjnych (2 grupy x 35 godz. w jednym roku szkolnym x 2 lata szkolne). Zajęcia będą realizowane w jednej grupie uczniów z kl. IV-VI szkoły podstawowej w Samborcu i w jednej grupie uczniów z kl. I-III gimnazjum w Samborcu. Zajęciami będzie objętych 10 uczniów SP i 15 uczniów G. Celem zajęć będzie osiągnięcie przez uczniów kompetencji komunikacyjnych, czyli umiejętności efektywnego porozumiewania się w sposób odpowiadający danej sytuacji - rozumienie i tworzenie wypowiedzi, przekazywanie informacji, a także bycie zrozumiałym dla innych. W związku z powyższym wiele zadań na zajęciach będzie się odbywać w parach i grupach tak, aby stwarzać jak najwięcej możliwości porozumiewania się w języku angielskim. Ponadto, aby komunikacja była efektywna, uczniowie będą rozwijać na zajęciach pozostałe umiejętności, takie jak: słuchanie, pisanie i czytanie tak, aby mogli właściwie zareagować w danej sytuacji. Biorąc pod uwagę fakt, że skuteczna komunikacja wymaga właściwych narzędzi językowych, uczniowie będą wzbogacali : słownictwo oraz formy gramatyczne. Zajęcia będą prowadzone w oparciu o podręczniki rozwijające umiejętności mówienia, poszerzające zasób słownictwa i znajomość gramatyki, jak również będą na nich wykorzystane bogate zasoby WWW przy użyciu tablicy interaktywnej. Część 5 Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z j. niemieckiego z wykorzystaniem IT: przeprowadzenie zajęć - 70 godzin lekcyjnych (1 grupa x 35 godz. w jednym roku szkolnym x 2 lata szkolne). Zajęcia będą realizowane w Gimnazjum w Samborcu. Zajęciami będzie objętych 15 uczniów G. Głównym celem zajęć wyrównawczych z języka niemieckiego jest uzupełnianie braków w wiadomościach i umiejętnościach uczniów. Zajęcia przeznaczone są przede wszystkim dla uczniów, którzy mają problemy z nauką języka niemieckiego i którzy mają mniejszy dostęp do różnych dodatkowych form doskonalenia swoich umiejętności. Podczas dodatkowych zajęć z języka niemieckiego uczniowie mają możliwość powtórzenia oraz pogłębienia swojej wiedzy dotyczącej słownictwa i gramatyki języka niemieckiego. Część 6 Zajęcia rozwojowe z przyrody z wykorzystaniem IT przeprowadzenie zajęć - 70 godzin lekcyjnych (1 grupa x 35 godz. w jednym roku szkolnym x 2 lata szkolne). Zajęcia będą realizowane w jednej grupie uczniów z kl.IV-VI szkoły podstawowej w Samborcu. Zajęciami będzie objętych 10 uczniów SP. Celem zajęć jest podniesienie poziomu opanowania wiedzy i umiejętności, utrwalenie wiadomości i umiejętności zdobytych na lekcjach przyrody, analiza zagadnień i problemów przyrodniczych przygotowujących uczniów do konkursów przyrodniczych, wyrobienie systematyczności, pracowitości i zachęcenie do prowadzenia doświadczeń, rozwijanie umiejętności pracy w grupie. Metody pracy: pogadanka, pokaz, praca z mikroskopem, doświadczenia i eksperymenty, prezentacja, obserwacja żywych okazów. Część 7 Zajęcia rozwojowe z biologii i chemii z wykorzystaniem laboratorium - 140 godzin lekcyjnych (1 grupa x 70 godz. w jednym roku szkolnym x 2 lata szkolne). Zajęcia będą realizowane w jednej grupie uczniów z kl. I-III gimnazjum w Samborcu. Zajęciami będzie objętych 12 uczniów G. Głównym celem tych zajęć będzie realizacja oraz pogłębienie wiadomości i umiejętności zawartych w podstawach programowych dla gimnazjum z przedmiotów: chemia i biologia z wykorzystaniem laboratorium. Dzięki zastosowaniu różnych metod i form pracy: metody aktywizujące, metoda projektu, Webquest itp. zajęcia będą atrakcyjne dla uczniów. Metody badawcze i eksperymenty chemiczne wykonywane na zajęciach będą ciekawą odskocznią dla uczniów od tradycyjnych metod i form pracy oraz posłużą do motywowania uczestników do twórczej pracy. Zastosowanie nowoczesnych pomocy dydaktycznych pozwoli na wyjaśnienie skomplikowanych treści z chemii np.: atomu i jego budowy. Modele anatomiczne sprawią, że uczniowie lepiej zrozumieją skomplikowaną budowę ludzkiego ciała. Wszystkie podjęte działania pozwolą uczniom na rozszerzenie wiadomości i umiejętności już zdobytych, pomogą w przygotowaniach do konkursów przyrodniczych , w dalszej nauce w szkole ponadgimnazjalnej oraz pozwolą ciekawie i twórczo spędzić swój wolny czas zgodnie z ich zainteresowaniami. Część 8 Zajęcia rozwijające zdolności artystyczne (aktorskie) przeprowadzenie zajęć - 140 godzin lekcyjnych (1 grupa x 70 godz. w jednym roku szkolnym x 2 lata szkolne). Zajęcia będą realizowane w jednej grupie uczniów kl.I-III gimnazjum w Samborcu. Zajęciami będzie objętych 20 uczniów G. Zajęcia teatralne skierowane będą do młodzieży wykazującej zainteresowanie literaturą oraz sztuką teatralną, pragnącej rozwijać swe pasje oraz podejmować wyzwania związane z nauką warsztatu i przygotowywaniem spektakli. Główne cele działań obejmują zatem kształtowanie uzdolnień artystycznych oraz ich rozwijanie poprzez twórczą aktywność. To z kolei zapewni młodym ludziom ciekawe i celowe spędzanie czasu wolnego, zwiększy możliwości samorealizacji, ukierunkuje ich potencjał, który niewątpliwie jest duży. Młodzież stanie się bardziej wyrazistym współtwórcą kultury rodzimej, a zarazem jej odbiorcą. Zajęcia będą skupiać się przede wszystkim na ćwiczeniu dykcji, poznawaniu zasad interpretacji tekstu poprzez słowo, gest, ruch sceniczny, mimikę, kostium, rekwizyt, scenografię, muzykę. W ich toku przygotowywane będą etiudy teatralne. Część 9 Prowadzenie Szkolnego Ośrodka Kariery i Opieki przeprowadzenie zajęć - 710 godzin spotkań z uczniami kl. VI SP i III G w Samborcu prowadzonych przez pedagoga, psychologa i doradcę zawodowego (Zespół SOKiO). W ramach SOKiO 46 uczniów z kl. VI SP odbędzie po 5 godzin indywidualnych spotkań z Zespołem (2h z psychologiem, 2h z doradcą i 1h z pedagogiem), a 80 uczniów z III kl. G odbędzie po 6 godzin indywidualnych spotkań, po 2h z każdym członkiem Zespołu. W ramach zadania utworzony zostanie Szkolny Ośrodek Kariery i Opieki, w którym uczniowie będą poznawać swój potencjał w kontekście możliwości rozwojowych, poznawać swoje atuty, uczyć się zarządzać swoją karierą. Uczniowie będą poznawać metody autoprezentacji oraz nauczą się przygotowywać dokumenty aplikacyjne. Zajęcia mają na celu rozwijanie postaw przedsiębiorczości i pomoc w radzeniu sobie w trudnych sytuacjach. Ponadto przygotują młodzież do trafnego wyboru zawodu, drogi kształcenia, roli pracownika. Część 10 Koordynowanie działań projektowych 1) przez koordynatora projektu - 600 godzin w okresie realizacji projektu w ZPPO w Samborcu, średnio 26 h miesięcznie. 2) przez asystenta koordynatora - 510 godzin w okresie realizacji projektu w ZPPO w Samborcu, średnio 22 h miesięcznie.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających polegających na realizacji dodatkowych zajęć dydaktycznych o wartości do 20% zamówienia podstawowego w przypadku powstania oszczędności w trakcie realizacji projektu oraz stwierdzenia takiej potrzeby w trakcie ewaluacji realizowanych zajęć

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5, 79.42.10.00-1, 75.11.21.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli: - wykonawca części od 1 do 9 dysponuje osobami, które posiadają min. 1 rok pracy w zawodzie nauczyciela przedmiotu, którego dotyczy składana oferta, oraz posiadają kwalifikacje zgodne z rozporządzeniem MEN z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U z 2009 r. nr 50, poz. 400 z późn. zm.) - wykonawca części 10 dysponuje osobami, które posiadają wykształcenie wyższe, min. 1 rok doświadczenia w zarządzaniu placówką oświatową/ szkoleniową lub kurs/studia podyplomowe w zakresie zarządzania oświatą lub zarządzania projektem społecznym, a co najmniej jeden z członków zespołu zarządzającego posiada doświadczenie w koordynowaniu co najmniej jednego projektu edukacyjnego dofinansowanego ze środków unijnych. Dysponowanie osobą zdolną do wykonania zamówienia oznacza także bycie przez Wykonawcę taką osobą, o ile wykonawca zamierza realizować zamówienie osobiście

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- formularz ofertowy- wypełniony i podpisany przez wykonawcę; - pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia; -pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów (wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osób zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowych) na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - w sytuacji polegania przez Wykonawcę na zasobach innych podmiotów, -dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przepisów prawa lub przedstawionych dokumentów rejestrowych

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.samborzec.asi.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Samborcu Samborzec 43 27-650 Samborzec.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2013 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy w Samborcu Samborzec 43 27-650 Samborzec pokój nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Szkoła równych szans szkołą sukcesu każdego ucznia nr WND-POKL.09.01.02-26-097/13 realizowany jest przez Gminę Samborzec / Zespół Publicznych Placówek Oświatowych w Samborcu i jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zajęcia z matematyki z wykorzystaniem IT.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia z matematyki z wykorzystaniem IT: 1) przeprowadzenie zajęć - zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze - 280 godzin lekcyjnych (4 grup x 35 godz. w jednym roku szkolnym x 2 lata szkolne). Zajęcia będą realizowane w dwóch grupach uczniów szkoły podstawowej (SP) z kl. IV-VI w Samborcu i w dwóch grupach uczniów z kl. I-III gimnazjum (G) w Samborcu. Zajęciami będzie objętych 12 uczniów SP i 18 G. Zajęcia prowadzone w formie ćwiczeń, nacisk kładziony na wyrobienie sprawności rachunkowej oraz opanowanie podstawowych wiadomości i umiejętności koniecznych do kontynuowania nauki w szkole średniej. Zwrócona będzie uwaga na logiczne rozumowanie i argumentowanie rozwiązanego problemu. 2) przeprowadzenie zajęć - zajęcia rozwojowe z matematyki z wykorzystaniem IT- 140 godzin lekcyjnych (2 grupy x 35 godz. w jednym roku szkolnym x 2 lata szkolne). Zajęcia będą realizowane w jednej grupie uczniów z kl. IV-VI szkoły podstawowej w Samborcu i w jednej grupie uczniów z kl. I-III gimnazjum w Samborcu. Zajęciami będzie objętych 10 uczniów SP i 10 uczniów G. Kształcenie umiejętności korzystania z posiadanej wiedzy do rozwiązywania zaistniałych problemów, znajdowania różnych metod rozwiązania tego samego zagadnienia, łączenia zdobytej wiedzy z różnych przedmiotów z matematyką. Zajęcia maja na celu poszerzanie i uzupełnianie wiadomości programowych oraz pogłębianie i rozwój zainteresowań i uzdolnień uczniów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z fizyki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z fizyki: przeprowadzenie zajęć - 70 godzin lekcyjnych (1 grupa x 35 godz. w jednym roku szkolnym x 2 lata szkolne). Zajęcia będą realizowane w jednej grupie uczniów z kl. I-III Gimnazjum w Samborcu. Zajęciami będzie objętych 10 uczniów G. Zajęcia przeznaczone są dla uczniów, którzy nie opanowali podstawowych wiadomości i umiejętności z fizyki z różnych przyczyn. Aby wyrównać braki bądź zlikwidować bariery w wiadomościach i umiejętnościach z elektrostatyki , magnetyzmu, optyki czy innych działów fizyki niezbędne są pomoce naukowe. Umożliwią one wykonywanie prostych i ciekawych doświadczeń fizycznych , które ułatwią zrozumienie praw fizyki oraz zainteresowanie fizyką jako przedmiotu nauczania.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z j. polskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z j. polskiego: przeprowadzenie zajęć - 210 godzin lekcyjnych (3 grupy x 35 godz. w jednym roku szkolnym x 2 lata szkolne). Zajęcia będą realizowane w jednej grupie uczniów z kl.IV-VI szkoły podstawowej w Samborcu i w dwóch grupach uczniów z kl. I-III gimnazjum w Samborcu. Zajęciami będzie objętych 10 uczniów SP i 20 uczniów G. Zajęcia prowadzone w formie pogadanek z elementami wykładu, pracy w grupach, pracy z tekstem. Nacisk kładziony będzie na czytanie ze zrozumieniem, wyszukiwanie informacji, interpretowanie tekstów, wyszukiwanie związków przyczynowo - skutkowych, logicznego argumentowania i formułowania wypowiedzi, autoprezentacji, analizy kontekstów, redagowania tekstów informacyjnych i perswazyjnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zajęcia z języka angielskiego z wykorzystaniem IT.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia z języka angielskiego z wykorzystaniem IT: 1) przeprowadzenie zajęć - zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze - 70 godzin lekcyjnych (1 grupa x 35 godz. w jednym roku szkolnym x 2 lata szkolne). Zajęcia będą realizowane w jednej grupie uczniów z kl. I-III gimnazjum w Samborcu. Zajęciami będzie objętych 15 uczniów G. 2) przeprowadzenie zajęć - zajęcia rozwojowe - 140 godzin lekcyjnych (2 grupy x 35 godz. w jednym roku szkolnym x 2 lata szkolne). Zajęcia będą realizowane w jednej grupie uczniów z kl. IV-VI szkoły podstawowej w Samborcu i w jednej grupie uczniów z kl. I-III gimnazjum w Samborcu. Zajęciami będzie objętych 10 uczniów SP i 15 uczniów G. Celem zajęć będzie osiągnięcie przez uczniów kompetencji komunikacyjnych, czyli umiejętności efektywnego porozumiewania się w sposób odpowiadający danej sytuacji - rozumienie i tworzenie wypowiedzi, przekazywanie informacji, a także bycie zrozumiałym dla innych. W związku z powyższym wiele zadań na zajęciach będzie się odbywać w parach i grupach tak, aby stwarzać jak najwięcej możliwości porozumiewania się w języku angielskim. Ponadto, aby komunikacja była efektywna, uczniowie będą rozwijać na zajęciach pozostałe umiejętności, takie jak: słuchanie, pisanie i czytanie tak, aby mogli właściwie zareagować w danej sytuacji. Biorąc pod uwagę fakt, że skuteczna komunikacja wymaga właściwych narzędzi językowych, uczniowie będą wzbogacali : słownictwo oraz formy gramatyczne. Zajęcia będą prowadzone w oparciu o podręczniki rozwijające umiejętności mówienia, poszerzające zasób słownictwa i znajomość gramatyki, jak również będą na nich wykorzystane bogate zasoby WWW przy użyciu tablicy interaktywnej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z j. niemieckiego z wykorzystaniem IT.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z j. niemieckiego z wykorzystaniem IT: przeprowadzenie zajęć - 70 godzin lekcyjnych (1 grupa x 35 godz. w jednym roku szkolnym x 2 lata szkolne). Zajęcia będą realizowane w Gimnazjum w Samborcu. Zajęciami będzie objętych 15 uczniów G. Głównym celem zajęć wyrównawczych z języka niemieckiego jest uzupełnianie braków w wiadomościach i umiejętnościach uczniów. Zajęcia przeznaczone są przede wszystkim dla uczniów, którzy mają problemy z nauką języka niemieckiego i którzy mają mniejszy dostęp do różnych dodatkowych form doskonalenia swoich umiejętności. Podczas dodatkowych zajęć z języka niemieckiego uczniowie mają możliwość powtórzenia oraz pogłębienia swojej wiedzy dotyczącej słownictwa i gramatyki języka niemieckiego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zajęcia rozwojowe z przyrody z wykorzystaniem IT.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia rozwojowe z przyrody z wykorzystaniem IT: przeprowadzenie zajęć - 70 godzin lekcyjnych (1 grupa x 35 godz. w jednym roku szkolnym x 2 lata szkolne). Zajęcia będą realizowane w jednej grupie uczniów z kl.IV-VI szkoły podstawowej w Samborcu. Zajęciami będzie objętych 10 uczniów SP. Celem zajęć jest podniesienie poziomu opanowania wiedzy i umiejętności, utrwalenie wiadomości i umiejętności zdobytych na lekcjach przyrody, analiza zagadnień i problemów przyrodniczych przygotowujących uczniów do konkursów przyrodniczych, wyrobienie systematyczności, pracowitości i zachęcenie do prowadzenia doświadczeń, rozwijanie umiejętności pracy w grupie. Metody pracy: pogadanka, pokaz, praca z mikroskopem, doświadczenia i eksperymenty, prezentacja, obserwacja żywych okazów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zajęcia rozwojowe z biologii i chemii z wykorzystaniem laboratorium.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia rozwojowe z biologii i chemii z wykorzystaniem laboratorium: - 140 godzin lekcyjnych (1 grupa x 70 godz. w jednym roku szkolnym x 2 lata szkolne). Zajęcia będą realizowane w jednej grupie uczniów z kl. I-III gimnazjum w Samborcu. Zajęciami będzie objętych 12 uczniów G. Głównym celem tych zajęć będzie realizacja oraz pogłębienie wiadomości i umiejętności zawartych w podstawach programowych dla gimnazjum z przedmiotów: chemia i biologia z wykorzystaniem laboratorium. Dzięki zastosowaniu różnych metod i form pracy: metody aktywizujące, metoda projektu, Webquest itp. zajęcia będą atrakcyjne dla uczniów. Metody badawcze i eksperymenty chemiczne wykonywane na zajęciach będą ciekawą odskocznią dla uczniów od tradycyjnych metod i form pracy oraz posłużą do motywowania uczestników do twórczej pracy. Zastosowanie nowoczesnych pomocy dydaktycznych pozwoli na wyjaśnienie skomplikowanych treści z chemii np.: atomu i jego budowy. Modele anatomiczne sprawią, że uczniowie lepiej zrozumieją skomplikowaną budowę ludzkiego ciała. Wszystkie podjęte działania pozwolą uczniom na rozszerzenie wiadomości i umiejętności już zdobytych, pomogą w przygotowaniach do konkursów przyrodniczych , w dalszej nauce w szkole ponadgimnazjalnej oraz pozwolą ciekawie i twórczo spędzić swój wolny czas zgodnie z ich zainteresowaniami.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zajęcia rozwijające zdolności artystyczne (aktorskie).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia rozwijające zdolności artystyczne (aktorskie): przeprowadzenie zajęć - 140 godzin lekcyjnych (1 grupa x 70 godz. w jednym roku szkolnym x 2 lata szkolne). Zajęcia będą realizowane w jednej grupie uczniów kl.I-III gimnazjum w Samborcu. Zajęciami będzie objętych 20 uczniów G. Zajęcia teatralne skierowane będą do młodzieży wykazującej zainteresowanie literaturą oraz sztuką teatralną, pragnącej rozwijać swe pasje oraz podejmować wyzwania związane z nauką warsztatu i przygotowywaniem spektakli. Główne cele działań obejmują zatem kształtowanie uzdolnień artystycznych oraz ich rozwijanie poprzez twórczą aktywność. To z kolei zapewni młodym ludziom ciekawe i celowe spędzanie czasu wolnego, zwiększy możliwości samorealizacji, ukierunkuje ich potencjał, który niewątpliwie jest duży. Młodzież stanie się bardziej wyrazistym współtwórcą kultury rodzimej, a zarazem jej odbiorcą. Zajęcia będą skupiać się przede wszystkim na ćwiczeniu dykcji, poznawaniu zasad interpretacji tekstu poprzez słowo, gest, ruch sceniczny, mimikę, kostium, rekwizyt, scenografię, muzykę. W ich toku przygotowywane będą etiudy teatralne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Prowadzenie Szkolnego Ośrodka Kariery i Opieki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie Szkolnego Ośrodka Kariery i Opieki: przeprowadzenie zajęć - 710 godzin spotkań z uczniami kl. VI SP i III G w Samborcu prowadzonych przez pedagoga, psychologa i doradcę zawodowego (Zespół SOKiO). W ramach SOKiO 46 uczniów z kl. VI SP odbędzie po 5 godzin indywidualnych spotkań z Zespołem (2h z psychologiem, 2h z doradcą i 1h z pedagogiem), a 80 uczniów z III kl. G odbędzie po 6 godzin indywidualnych spotkań, po 2h z każdym członkiem Zespołu. W ramach zadania utworzony zostanie Szkolny Ośrodek Kariery i Opieki, w którym uczniowie będą poznawać swój potencjał w kontekście możliwości rozwojowych, poznawać swoje atuty, uczyć się zarządzać swoją karierą. Uczniowie będą poznawać metody autoprezentacji oraz nauczą się przygotowywać dokumenty aplikacyjne. Zajęcia mają na celu rozwijanie postaw przedsiębiorczości i pomoc w radzeniu sobie w trudnych sytuacjach. Ponadto przygotują młodzież do trafnego wyboru zawodu, drogi kształcenia, roli pracownika.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Koordynowanie działań projektowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Koordynowanie działań projektowych: 1) przez koordynatora projektu - 600 godzin w okresie realizacji projektu w ZPPO w Samborcu, średnio 26 h miesięcznie. 2) przez asystenta koordynatora - 510 godzin w okresie realizacji projektu w ZPPO w Samborcu, średnio 22 h miesięcznie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 79.42.10.00-1, 75.11.21.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.