eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SamborzecPrzeprowadzenie zajęć dodatkowych w szkole podstawowej i gimnazjum w Samborcu oraz zarządzanie projektem w ramach realizacji projektu Szkoła równych szans szkołą sukcesu każdego ucznia w latach 2013 - 2015

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-10

Samborzec: Przeprowadzenie zajęć dodatkowych w szkole podstawowej i gimnazjum w Samborcu oraz zarządzanie projektem w ramach realizacji projektu Szkoła równych szans szkołą sukcesu każdego ucznia w latach 2013 - 2015
Numer ogłoszenia: 413242 - 2013; data zamieszczenia: 10.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 354066 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Samborzec, Samborzec 43, 27-650 Samborzec, woj. świętokrzyskie, tel. 015 8314443, faks 015 8314583.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie zajęć dodatkowych w szkole podstawowej i gimnazjum w Samborcu oraz zarządzanie projektem w ramach realizacji projektu Szkoła równych szans szkołą sukcesu każdego ucznia w latach 2013 - 2015.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie do dnia 30.06.2015 r. zajęć dla uczestników projektu w latach szkolnych 2013/14 i 2014/15 w szkole podstawowej i gimnazjum wchodzących w skład Zespołu Placówek Oświatowych w Samborcu, gmina Samborzec, woj. świętokrzyskie, oraz koordynowanie działań projektowych na wszystkich etapach realizacji projektu. Projekt Szkoła równych szans szkołą sukcesu każdego ucznia nr WND-POKL.09.01.02-26-097/13 realizowany jest przez Gminę Samborzec / Zespół Publicznych Placówek Oświatowych w Samborcu i jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych Dodatkowe (nieobowiązkowe) zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze i rozwijające zainteresowania uczniów oraz spotkania indywidualne w ramach Szkolnego Ośrodka Kariery i Opieki (SOKiO), w łącznej liczbie 1 970 godzin lekcyjnych, odbywać się będą w pomieszczeniach Zespołu Publicznych Placówek Oświatowych w Samborcu, w godzinach i formach dostosowanych do potrzeb uczestników i warunków szkoły, dla uczniów klas IV-VI szkoły podstawowej i klas I-III gimnazjum ZPPO w Samborcu. Koordynacja działań projektowych realizowana będzie przez Zespół Zarządzający w osobie koordynatora projektu i jego asystenta, w łącznej liczbie 1 110 godzin zegarowych. 1.1. Do obowiązków wykonawcy realizującego zajęcia dydaktyczne w ramach części 1-9 należeć będzie: a) opracowanie i przeprowadzenie diagnozy początkowej, częściowej i końcowej poziomu osiągnięć edukacyjnych uczniów zakwalifikowanych do projektu, w grupach, w których Wykonawca będzie prowadzić zajęcia. b) prowadzenie zajęć zgodnie z harmonogramem projektu oraz programem zajęć, stanowiącym załącznik do umowy (program nie dotyczy członków Zespołu SOKiO). Program zajęć przygotowany przez Wykonawcę powinien być zatwierdzony przez dyrektora szkoły, w której będą prowadzone zajęcia, i przedstawiony w ciągu 5 dni od dnia otrzymania zawiadomienia o wyborze jego oferty, c) przeprowadzanie ewaluacji realizowanych zajęć, d) dokumentowanie zajęć i spotkań w dzienniku zajęć i kartach czasu pracy lub dziennikach obserwacji ucznia, e) prowadzenie list obecności uczestników projektu, f) przygotowanie i przedłożenie koordynatorowi projektu sprawozdań kwartalnych i rocznych z realizacji zajęć i spotkań indywidualnych w ramach SOKiO, g) przygotowanie dla uczniów zaświadczeń o uczestnictwie w prowadzonych zajęciach, a w przypadku Zespołu SOKiO- raportów dla każdego uczestnika, h) ponoszenie odpowiedzialności za bezpieczeństwo uczestników zajęć w czasie ich trwania, i) bieżące informowanie zespołu zarządzającego projektem o problemach mogących mieć wpływ na terminową lub prawidłową realizację przedmiotu umowy, j) dbanie o estetyczny wygląd pomieszczeń, w których prowadzone są zajęcia oraz o powierzone pomoce dydaktyczne i sprzęt komputerowy, k) ochrona danych osobowych uczestników projektu zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) l) promocja projektu - informowanie o współfinansowaniu projektu przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, przestrzeganie Wytycznych dotyczących oznaczenia projektu w dokumentacji dotyczącej projektu oraz miejscu realizacji zajęć. 1.2. Do obowiązków koordynatora i jego asystenta, realizowanych w ramach części 10, należeć będzie: a) koordynowanie realizacji projektu zgodnie z wnioskiem aplikacyjnym, w tym budżetem i harmonogramem, z zawartą umową o dofinansowanie projektu oraz przepisami krajowymi i Unii Europejskiej i kontrola osiągnięcia wskaźników realizacji projektu, b) monitorowanie realizowanych zajęć, w szczególności nadzorowanie jakości działań edukacyjnych prowadzonych w ramach projektu przez wykonawców c) obecność jednego z członków zespołu zarządzającego w Zespole Publicznych Placówek Oświatowych w Samborcu w dniu realizacji zajęć edukacyjnych, d) uzyskanie zgody rodziców na uczestnictwo dziecka w zajęciach i przetwarzanie jego danych osobowych, e) utrzymywanie stałego kontaktu z opiekunem projektu w Instytucji Pośredniczącej, informowanie na bieżąco Zamawiającego o wszystkich zaistniałych problemach i zmianach w realizacji projektu, terminowe przesyłanie wszystkich wymaganych dokumentów i informacji, f) przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z realizacji umowy o dofinansowanie projektu, procedur, standardów, instrukcji do sprawozdań oraz innych obowiązujących dokumentów, w tym prowadzenie miesięcznych kart czasu pracy g) rozliczanie merytoryczne i finansowe projektu, w tym przygotowywanie: - wniosków o płatności pośrednie i płatność końcową wraz z wszystkimi wymaganymi umową załącznikami, - informacji o wszystkich uczestnikach projektu zgodnie z zakresem określonym w umowie o dofinansowanie projektu, - okresowych sprawozdań, - aktualizacje harmonogramu płatności, - informacje i wyjaśnienia związane z realizacją projektu. h) poddanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu przy obowiązkowej obecności zespołu zarządzającego podczas kontroli projektu. i) prawidłowe przetwarzanie danych osobowych uczestników projektu zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. Z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) j) prowadzenie działań informacyjnych i promocyjnych o finansowaniu projektu przez Unię Europejska zgodnie z warunkami, o których mowa w rozporządzeniu Rady (WE) nr 1083/2006 ustanawiającym przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności. k) prowadzenie dokumentacji projektu, realizowanych działań, jego realizatorów i uczestników oraz przygotowanie dokumentów do archiwizacji, l) tworzenie i bieżąca aktualizacja bazy danych o uczestnikach projektu, obsługa systemu PEFS (Podsystem Monitorowania Europejskiego Funduszu Społecznego) m) kontrola wydatkowania środków w ramach projektu. 2. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Wyodrębniono 10 części zamówienia. Część 1 Zajęcia z matematyki z wykorzystaniem IT 1) przeprowadzenie zajęć - zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze - 280 godzin lekcyjnych (4 grup x 35 godz. w jednym roku szkolnym x 2 lata szkolne). Zajęcia będą realizowane w dwóch grupach uczniów szkoły podstawowej (SP) z kl. IV-VI w Samborcu i w dwóch grupach uczniów z kl. I-III gimnazjum (G) w Samborcu. Zajęciami będzie objętych 12 uczniów SP i 18 G. Zajęcia prowadzone w formie ćwiczeń, nacisk kładziony na wyrobienie sprawności rachunkowej oraz opanowanie podstawowych wiadomości i umiejętności koniecznych do kontynuowania nauki w szkole średniej. Zwrócona będzie uwaga na logiczne rozumowanie i argumentowanie rozwiązanego problemu. 2) przeprowadzenie zajęć - zajęcia rozwojowe z matematyki z wykorzystaniem IT- 140 godzin lekcyjnych (2 grupy x 35 godz. w jednym roku szkolnym x 2 lata szkolne). Zajęcia będą realizowane w jednej grupie uczniów z kl. IV-VI szkoły podstawowej w Samborcu i w jednej grupie uczniów z kl. I-III gimnazjum w Samborcu. Zajęciami będzie objętych 10 uczniów SP i 10 uczniów G. Kształcenie umiejętności korzystania z posiadanej wiedzy do rozwiązywania zaistniałych problemów, znajdowania różnych metod rozwiązania tego samego zagadnienia, łączenia zdobytej wiedzy z różnych przedmiotów z matematyką. Zajęcia maja na celu poszerzanie i uzupełnianie wiadomości programowych oraz pogłębianie i rozwój zainteresowań i uzdolnień uczniów. Część 2 Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z fizyki: przeprowadzenie zajęć - 70 godzin lekcyjnych (1 grupa x 35 godz. w jednym roku szkolnym x 2 lata szkolne). Zajęcia będą realizowane w jednej grupie uczniów z kl. I-III Gimnazjum w Samborcu. Zajęciami będzie objętych 10 uczniów G. Zajęcia przeznaczone są dla uczniów, którzy nie opanowali podstawowych wiadomości i umiejętności z fizyki z różnych przyczyn. Aby wyrównać braki bądź zlikwidować bariery w wiadomościach i umiejętnościach z elektrostatyki , magnetyzmu, optyki czy innych działów fizyki niezbędne są pomoce naukowe. Umożliwią one wykonywanie prostych i ciekawych doświadczeń fizycznych , które ułatwią zrozumienie praw fizyki oraz zainteresowanie fizyką jako przedmiotu nauczania. Cześć 3 Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z j. polskiego przeprowadzenie zajęć - 210 godzin lekcyjnych (3 grupy x 35 godz. w jednym roku szkolnym x 2 lata szkolne). Zajęcia będą realizowane w jednej grupie uczniów z kl.IV-VI szkoły podstawowej w Samborcu i w dwóch grupach uczniów z kl. I-III gimnazjum w Samborcu. Zajęciami będzie objętych 10 uczniów SP i 20 uczniów G. Zajęcia prowadzone w formie pogadanek z elementami wykładu, pracy w grupach, pracy z tekstem. Nacisk kładziony będzie na czytanie ze zrozumieniem, wyszukiwanie informacji, interpretowanie tekstów, wyszukiwanie związków przyczynowo - skutkowych, logicznego argumentowania i formułowania wypowiedzi, autoprezentacji, analizy kontekstów, redagowania tekstów informacyjnych i perswazyjnych. Część 4 Zajęcia z języka angielskiego z wykorzystaniem IT 1) przeprowadzenie zajęć - zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze - 70 godzin lekcyjnych (1 grupa x 35 godz. w jednym roku szkolnym x 2 lata szkolne). Zajęcia będą realizowane w jednej grupie uczniów z kl. I-III gimnazjum w Samborcu. Zajęciami będzie objętych 15 uczniów G. 2) przeprowadzenie zajęć - zajęcia rozwojowe - 140 godzin lekcyjnych (2 grupy x 35 godz. w jednym roku szkolnym x 2 lata szkolne). Zajęcia będą realizowane w jednej grupie uczniów z kl. IV-VI szkoły podstawowej w Samborcu i w jednej grupie uczniów z kl. I-III gimnazjum w Samborcu. Zajęciami będzie objętych 10 uczniów SP i 15 uczniów G. Celem zajęć będzie osiągnięcie przez uczniów kompetencji komunikacyjnych, czyli umiejętności efektywnego porozumiewania się w sposób odpowiadający danej sytuacji - rozumienie i tworzenie wypowiedzi, przekazywanie informacji, a także bycie zrozumiałym dla innych. W związku z powyższym wiele zadań na zajęciach będzie się odbywać w parach i grupach tak, aby stwarzać jak najwięcej możliwości porozumiewania się w języku angielskim. Ponadto, aby komunikacja była efektywna, uczniowie będą rozwijać na zajęciach pozostałe umiejętności, takie jak: słuchanie, pisanie i czytanie tak, aby mogli właściwie zareagować w danej sytuacji. Biorąc pod uwagę fakt, że skuteczna komunikacja wymaga właściwych narzędzi językowych, uczniowie będą wzbogacali : słownictwo oraz formy gramatyczne. Zajęcia będą prowadzone w oparciu o podręczniki rozwijające umiejętności mówienia, poszerzające zasób słownictwa i znajomość gramatyki, jak również będą na nich wykorzystane bogate zasoby WWW przy użyciu tablicy interaktywnej. Część 5 Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z j. niemieckiego z wykorzystaniem IT: przeprowadzenie zajęć - 70 godzin lekcyjnych (1 grupa x 35 godz. w jednym roku szkolnym x 2 lata szkolne). Zajęcia będą realizowane w Gimnazjum w Samborcu. Zajęciami będzie objętych 15 uczniów G. Głównym celem zajęć wyrównawczych z języka niemieckiego jest uzupełnianie braków w wiadomościach i umiejętnościach uczniów. Zajęcia przeznaczone są przede wszystkim dla uczniów, którzy mają problemy z nauką języka niemieckiego i którzy mają mniejszy dostęp do różnych dodatkowych form doskonalenia swoich umiejętności. Podczas dodatkowych zajęć z języka niemieckiego uczniowie mają możliwość powtórzenia oraz pogłębienia swojej wiedzy dotyczącej słownictwa i gramatyki języka niemieckiego. Część 6 Zajęcia rozwojowe z przyrody z wykorzystaniem IT przeprowadzenie zajęć - 70 godzin lekcyjnych (1 grupa x 35 godz. w jednym roku szkolnym x 2 lata szkolne). Zajęcia będą realizowane w jednej grupie uczniów z kl.IV-VI szkoły podstawowej w Samborcu. Zajęciami będzie objętych 10 uczniów SP. Celem zajęć jest podniesienie poziomu opanowania wiedzy i umiejętności, utrwalenie wiadomości i umiejętności zdobytych na lekcjach przyrody, analiza zagadnień i problemów przyrodniczych przygotowujących uczniów do konkursów przyrodniczych, wyrobienie systematyczności, pracowitości i zachęcenie do prowadzenia doświadczeń, rozwijanie umiejętności pracy w grupie. Metody pracy: pogadanka, pokaz, praca z mikroskopem, doświadczenia i eksperymenty, prezentacja, obserwacja żywych okazów. Część 7 Zajęcia rozwojowe z biologii i chemii z wykorzystaniem laboratorium - 140 godzin lekcyjnych (1 grupa x 70 godz. w jednym roku szkolnym x 2 lata szkolne). Zajęcia będą realizowane w jednej grupie uczniów z kl. I-III gimnazjum w Samborcu. Zajęciami będzie objętych 12 uczniów G. Głównym celem tych zajęć będzie realizacja oraz pogłębienie wiadomości i umiejętności zawartych w podstawach programowych dla gimnazjum z przedmiotów: chemia i biologia z wykorzystaniem laboratorium. Dzięki zastosowaniu różnych metod i form pracy: metody aktywizujące, metoda projektu, Webquest itp. zajęcia będą atrakcyjne dla uczniów. Metody badawcze i eksperymenty chemiczne wykonywane na zajęciach będą ciekawą odskocznią dla uczniów od tradycyjnych metod i form pracy oraz posłużą do motywowania uczestników do twórczej pracy. Zastosowanie nowoczesnych pomocy dydaktycznych pozwoli na wyjaśnienie skomplikowanych treści z chemii np.: atomu i jego budowy. Modele anatomiczne sprawią, że uczniowie lepiej zrozumieją skomplikowaną budowę ludzkiego ciała. Wszystkie podjęte działania pozwolą uczniom na rozszerzenie wiadomości i umiejętności już zdobytych, pomogą w przygotowaniach do konkursów przyrodniczych , w dalszej nauce w szkole ponadgimnazjalnej oraz pozwolą ciekawie i twórczo spędzić swój wolny czas zgodnie z ich zainteresowaniami. Część 8 Zajęcia rozwijające zdolności artystyczne (aktorskie) przeprowadzenie zajęć - 140 godzin lekcyjnych (1 grupa x 70 godz. w jednym roku szkolnym x 2 lata szkolne). Zajęcia będą realizowane w jednej grupie uczniów kl.I-III gimnazjum w Samborcu. Zajęciami będzie objętych 20 uczniów G. Zajęcia teatralne skierowane będą do młodzieży wykazującej zainteresowanie literaturą oraz sztuką teatralną, pragnącej rozwijać swe pasje oraz podejmować wyzwania związane z nauką warsztatu i przygotowywaniem spektakli. Główne cele działań obejmują zatem kształtowanie uzdolnień artystycznych oraz ich rozwijanie poprzez twórczą aktywność. To z kolei zapewni młodym ludziom ciekawe i celowe spędzanie czasu wolnego, zwiększy możliwości samorealizacji, ukierunkuje ich potencjał, który niewątpliwie jest duży. Młodzież stanie się bardziej wyrazistym współtwórcą kultury rodzimej, a zarazem jej odbiorcą. Zajęcia będą skupiać się przede wszystkim na ćwiczeniu dykcji, poznawaniu zasad interpretacji tekstu poprzez słowo, gest, ruch sceniczny, mimikę, kostium, rekwizyt, scenografię, muzykę. W ich toku przygotowywane będą etiudy teatralne. Część 9 Prowadzenie Szkolnego Ośrodka Kariery i Opieki przeprowadzenie zajęć - 710 godzin spotkań z uczniami kl. VI SP i III G w Samborcu prowadzonych przez pedagoga, psychologa i doradcę zawodowego (Zespół SOKiO). W ramach SOKiO 46 uczniów z kl. VI SP odbędzie po 5 godzin indywidualnych spotkań z Zespołem (2h z psychologiem, 2h z doradcą i 1h z pedagogiem), a 80 uczniów z III kl. G odbędzie po 6 godzin indywidualnych spotkań, po 2h z każdym członkiem Zespołu. W ramach zadania utworzony zostanie Szkolny Ośrodek Kariery i Opieki, w którym uczniowie będą poznawać swój potencjał w kontekście możliwości rozwojowych, poznawać swoje atuty, uczyć się zarządzać swoją karierą. Uczniowie będą poznawać metody autoprezentacji oraz nauczą się przygotowywać dokumenty aplikacyjne. Zajęcia mają na celu rozwijanie postaw przedsiębiorczości i pomoc w radzeniu sobie w trudnych sytuacjach. Ponadto przygotują młodzież do trafnego wyboru zawodu, drogi kształcenia, roli pracownika. Część 10 Koordynowanie działań projektowych 1) przez koordynatora projektu - 600 godzin w okresie realizacji projektu w ZPPO w Samborcu, średnio 26 h miesięcznie. 2) przez asystenta koordynatora - 510 godzin w okresie realizacji projektu w ZPPO w Samborcu, średnio 22 h miesięcznie.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.10.00.00 - Usługi szkolnictwa podstawowego 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych 75.11.21.00 - Usługi administracyjne w zakresie rozwoju projektu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Szkoła równych szans szkołą sukcesu każdego ucznia nr WND-POKL.09.01.02-26-097/13 realizowany jest przez Gminę Samborzec / Zespół Publicznych Placówek Oświatowych w Samborcu i jest współfinansowany ze środków UE w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zajęcia z matematyki z wykorzystaniem IT

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Akademia Edukacji PLATON B. Ślusarczyk, M. Kanik Sp. J., ul. Ks. Jałowego 6a, 35-010 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40320,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15960,00

  • Oferta z najniższą ceną: 15960,00 / Oferta z najwyższą ceną: 28980,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z fizyki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Akademia Edukacji PLATON B. Ślusarczyk, M. Kanik Sp. J., ul. Ks. Jałowego 6a, 35-010 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6720,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2660,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2660,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4830,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z j. polskiego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Akademia Edukacji PLATON B. Ślusarczyk, M. Kanik Sp. J., ul. Ks. Jałowego 6a, 35-010 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18900,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7980,00

  • Oferta z najniższą ceną: 7980,00 / Oferta z najwyższą ceną: 14490,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Zajęcia z języka angielskiego z wykorzystaniem IT

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Akademia Edukacji PLATON B. Ślusarczyk, M. Kanik Sp. J., ul. Ks. Jałowego 6a, 35-010 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17640,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7980,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2870,00 / Oferta z najwyższą ceną: 14490,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z j. niemieckiego z wykorzystaniem IT

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Akademia Edukacji PLATON B. Ślusarczyk, M. Kanik Sp. J., ul. Ks. Jałowego 6a, 35-010 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7560,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2660,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2660,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4830,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Zajęcia rozwojowe z przyrody z wykorzystaniem IT

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Akademia Edukacji PLATON B. Ślusarczyk, M. Kanik Sp. J., ul. Ks. Jałowego 6a, 35-010 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6300,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2660,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2660,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4830,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Zajęcia rozwojowe z biologii i chemii z wykorzystaniem laboratorium

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Joanna Chaja - Płaza, Bogoria Skotnicka 55, 27-650 Samborzec, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13440,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5460,00

  • Oferta z najniższą ceną: 5460,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9660,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: Zajęcia rozwijające zdolności artystyczne (aktorskie)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Akademia Edukacji PLATON B. Ślusarczyk, M. Kanik Sp. J., ul. Ks. Jałowego 6a, 35-010 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13440,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5320,00

  • Oferta z najniższą ceną: 5320,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9660,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 9   

Nazwa: Prowadzenie Szkolnego Ośrodka Kariery i Opieki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Akademia Edukacji PLATON B. Ślusarczyk, M. Kanik, ul. Ks. Jałowego 6a, 35-010 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 68160,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 26980,00

  • Oferta z najniższą ceną: 26980,00 / Oferta z najwyższą ceną: 48990,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.