eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówZorganizowanie i przeprowadzenie kursu języka migowego w ramach realizacji projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-27

Kraków: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu języka migowego w ramach realizacji projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce
Numer ogłoszenia: 354814 - 2011; data zamieszczenia: 27.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie , os. Teatralne 4a, 31-945 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 6442872, 501642173, faks 12 6449997.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sppsmis3.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna województwa małopolskiego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu języka migowego w ramach realizacji projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1/. Przedmiotem niniejszego postępowania jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu języka migowego dla 32 uczniów Zespołu Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie - Szkole Policealnej Pracowników Służb Medycznych i Społecznych nr 3, os. Teatralne 4a, 31-945 Kraków w ramach realizacji projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2/. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie łącznie 440 godzin kursu języka migowego dla 32 uczniów i uczennic, podzielonych na 2 zespoły po 2 grupy, z których każda liczy 8 osób, z podziałem na różne stopnie zaawansowania. Zajęcia będą odbywały się zgodnie z niżej wymienionym schematem: a. realizacja łącznie 280 godzin kursu języka migowego I, II, i III stopnia dla I zespołu liczącego 16 osób, z podziałem na 2 grupy po 8 osób - uczniów kształcących się na kierunku opiekuńczym (I stopień - 60 godzin dla słuchacza, II stopień - 40 godzin dla słuchacza, III stopień - 40 godzin dla słuchacza), b. realizacja łącznie 160 godzin kursu języka migowego II i III stopnia dla II zespołu liczącego 16 osób, z podziałem na 2 grupy po 8 osób - uczniów kształcących się na kierunku ratowniczym (II stopień - 40 godzin dla słuchacza, III stopień - 40 godzin dla słuchacza). 3/. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na własny koszt wszystkie elementy związane z realizacją całości zamówienia, to jest w szczególności: a. wykładowców zajęć teoretycznych i trenerów zajęć ćwiczeniowych dla uczestników kursu, b. materiały szkoleniowe na własność dla każdego uczestnika kursu (tj. podręczniki lub skrypty zgodne z tematyką szkolenia, teczki, płyty CD z materiałami ćwiczeniowymi). 4/. Obowiązki Wykonawcy. Do obowiązków Wykonawcy należy przede wszystkim: a. zapewnienie dostępu do specjalistycznych materiałów dydaktycznych (szkoleniowych), b. realizacja kursu przez wykwalifikowaną kadrę, posiadającą kwalifikacje i doświadczenie w prowadzeniu kursów z tematu objętego przedmiotową umową, posiadającą tytuł biegłego tłumacza języka migowego i przynależność do Polskiego Związku Głuchych, c. realizacja kursu zgodnie z harmonogramem realizacji przedmiotu zamówienia ustalonym z Przedstawicielem Zamawiającego - Liderem Szkolnym po podpisaniu umowy, d. zorganizowanie i przeprowadzenie po zakończeniu III stopnia kursu egzaminu wewnętrznego, sprawdzającego nabycie umiejętności posługiwania się językiem migowym. 5/. W ramach promocji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest także do: a. oznakowania sal, w których będą odbywały się zajęcia, zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, b. informowania uczestników kursu o fakcie współfinansowania zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, c. stosowania na wszystkich dokumentach w trakcie wykonywania przedmiotowego zamówienia znaków zgodnie z wytycznymi POKL Wzór papieru firmowego zostanie udostępniony przez Zamawiającego niezwłocznie po podpisaniu umowy. Zamawiający po zakończeniu kursu przeprowadzi jego ewaluację za pomocą anonimowych ankiet ewaluacyjnych. 6/. Wykonawca po zakończeniu każdego z etapów kursu przedstawi Zamawiającemu następujące dokumenty, zatwierdzone przez przedstawiciela Wykonawcy: a. listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników kursu w każdym dniu zajęć, b. program kursu oraz dziennik zajęć, c. potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych wraz z jednym egzemplarzem materiałów, d. informację o zrealizowaniu usługi wraz z fakturą VAT/rachunkiem. Wykonawca po zakończeniu kursu przedstawi Zamawiającemu protokół z przeprowadzonego wewnętrznego egzaminu końcowego, potwierdzającego nabycie umiejętności posługiwania się językiem migowym. Zaświadczenie potwierdzające uczestnictwo w kursie wystawi Zamawiający. 7/. Ramowy program kursu: A/. Program kursu musi obejmować dla: I zespołu: 140 godzin zajęć dla każdej z grup, w terminie od dnia podpisania umowy do 28 czerwca 2012r.: I stopień 60 godzin, II stopień 40 godzin, III stopień 40 godzin. II zespołu: 80 godzin zajęć dla każdej z grup, w terminie od stycznia 2012r. do 28 czerwca 2012r.: II stopień 40 godzin, III stopień 40 godzin. B/. Kurs musi się odbywać w oparciu o opracowany przez prowadzącego dla każdego ze stopni zaawansowania języka PROGRAM kursu, załączony do oferty, obejmujący następujące elementy: a. I stopień - treści podstawowe z języka migowego, b. II stopień - treści rozszerzone o zagadnienia zawodowe, właściwe dla zawodów kierunku opiekuńczego (I zespół) i kierunku ratowniczego (II zespół) c. III stopień - treści specjalistyczne. 8/. Czas trwania kursu: a. 140 godzin po 45 minut zajęć dydaktycznych dla każdej grupy 8 osobowej, w trzystopniowym kursie języka migowego oraz 80 godzin po 45 minut zajęć dydaktycznych dla każdej grupy 8 osobowej, w dwustopniowym kursie języka migowego, w tym:60 godzin stopnia I, 40 godzin stopnia II i 40 godzin stopnia III oraz 40 godzin stopnia II i 40 godzin stopnia III. b. ilość godzin kursu w każdym tygodniu nie może być większa niż 12, przewiduje się przerwy w trakcie prowadzenia zajęć. Liczba uczestników kursu: 32 osoby z podziałem na dwa zespoły 16 osobowe, podzielone na dwie grupy po 8 osób. Rekrutację na kurs prowadzi Zamawiający. Wykonawca otrzyma listę uczestników po podpisaniu umowy. 9/. Czas realizacji: Część I zamówienia będzie realizowana w trzech etapach (łączna liczba godzin 440): I etap zostanie zrealizowany w terminie od dnia podpisania umowy do 20 grudnia 2011 r. i będzie obejmował kurs stopnia I w łącznej liczbie godzin 120 /2 grupy po 60 godzin/. II etap kursu obejmuje: - kurs II stopnia dla I i II zespołu (w tym jeden będący kontynuacją I stopnia) po 80 godzin dla każdego zespołu - łącznie 160 godzin, który będzie realizowany od 02.01.2012 do 31.03.2011r. - kurs III stopnia dla I i II zespołu (oba kontynuacją poprzedniego), po 80 godzin dla każdego zespołu - łącznie 160 godzin, który będzie realizowany od 01.04.2012 do 28.06.2012r. Szczegółowy harmonogram realizacji przedmiotu zamówienia dla tej części zamówienia zostanie ustalony z Przedstawicielem Zamawiającego - Liderem Szkolnym po podpisaniu umowy. 10/. Kurs powinien zostać zorganizowany w czasie wolnym od nauki szkolnej. Umowa będzie realizowana w Zespole Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie - Szkole Policealnej Pracowników Służb Medycznych i Społecznych Nr 3, os. Teatralne 4a, 31-945 Kraków. Zamawiający udostępnia bezpłatnie sale wykładowe..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających warunek dysponowania odpowiednim osobami, zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna Wykonawców, którzy dysponują minimum trzema instruktorami posiadającymi tytuł biegłego tłumacza języka migowego, należącymi do Polskiego Związku Głuchych. Osoba ta musi posiadać min. 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu nauki języka migowego dla słuchaczy kierunków o profilu medyczno - społecznym

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    szczegółowy program kursu dla każdego ze stopni języka migowego,

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1/. Dowód dysponowania zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w przypadku polegania na zdolnościach innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, w szczególności pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia wraz z wykazaniem, że zobowiązanie to zostało podpisane przez osoby uprawnione (np. dokumenty rejestrowe, pełnomocnictwa) - jeżeli dotyczy 2/. Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana, jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sppsmis3.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie, os. Teatralne 4a, 31-945 Kraków pok. nr 102a.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2011 godzina 12:00, miejsce: Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie, os. Teatralne 4a, 31-945 Kraków pok. nr 213.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego za pośrednictwem Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, działanie 9.2; Projekt Systemowy Województwa Małopolskiego Modernizacja Kształcenia Zawodowego w Małopolsce.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.