To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-11-14
Kraków: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu języka migowego w ramach realizacji projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce
Numer ogłoszenia: 376148 - 2011; data zamieszczenia: 14.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 354814 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie, os. Teatralne 4a, 31-945 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 6442872, 501642173, faks 12 6449997.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna województwa małopolskiego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu języka migowego w ramach realizacji projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1/. Przedmiotem niniejszego postępowania jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu języka migowego dla 32 uczniów Zespołu Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie - Szkole Policealnej Pracowników Służb Medycznych i Społecznych nr 3, os. Teatralne 4a, 31-945 Kraków w ramach realizacji projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2/. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie łącznie 440 godzin kursu języka migowego dla 32 uczniów i uczennic, podzielonych na 2 zespoły po 2 grupy, z których każda liczy 8 osób, z podziałem na różne stopnie zaawansowania. Zajęcia będą odbywały się zgodnie z niżej wymienionym schematem: a. realizacja łącznie 280 godzin kursu języka migowego I, II, i III stopnia dla I zespołu liczącego 16 osób, z podziałem na 2 grupy po 8 osób - uczniów kształcących się na kierunku opiekuńczym (I stopień - 60 godzin dla słuchacza, II stopień - 40 godzin dla słuchacza, III stopień - 40 godzin dla słuchacza), b. realizacja łącznie 160 godzin kursu języka migowego II i III stopnia dla II zespołu liczącego 16 osób, z podziałem na 2 grupy po 8 osób - uczniów kształcących się na kierunku ratowniczym (II stopień - 40 godzin dla słuchacza, III stopień - 40 godzin dla słuchacza). 3/. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na własny koszt wszystkie elementy związane z realizacją całości zamówienia, to jest w szczególności: a. wykładowców zajęć teoretycznych i trenerów zajęć ćwiczeniowych dla uczestników kursu, b. materiały szkoleniowe na własność dla każdego uczestnika kursu (tj. podręczniki lub skrypty zgodne z tematyką szkolenia, teczki, płyty CD z materiałami ćwiczeniowymi). 4/. Obowiązki Wykonawcy. Do obowiązków Wykonawcy należy przede wszystkim: a. zapewnienie dostępu do specjalistycznych materiałów dydaktycznych (szkoleniowych), b. realizacja kursu przez wykwalifikowaną kadrę, posiadającą kwalifikacje i doświadczenie w prowadzeniu kursów z tematu objętego przedmiotową umową, posiadającą tytuł biegłego tłumacza języka migowego i przynależność do Polskiego Związku Głuchych, c. realizacja kursu zgodnie z harmonogramem realizacji przedmiotu zamówienia ustalonym z Przedstawicielem Zamawiającego - Liderem Szkolnym po podpisaniu umowy, d. zorganizowanie i przeprowadzenie po zakończeniu III stopnia kursu egzaminu wewnętrznego, sprawdzającego nabycie umiejętności posługiwania się językiem migowym. 5/. W ramach promocji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest także do: a. oznakowania sal, w których będą odbywały się zajęcia, zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, b. informowania uczestników kursu o fakcie współfinansowania zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, c. stosowania na wszystkich dokumentach w trakcie wykonywania przedmiotowego zamówienia znaków zgodnie z wytycznymi POKL Wzór papieru firmowego zostanie udostępniony przez Zamawiającego niezwłocznie po podpisaniu umowy. Zamawiający po zakończeniu kursu przeprowadzi jego ewaluację za pomocą anonimowych ankiet ewaluacyjnych. 6/. Wykonawca po zakończeniu każdego z etapów kursu przedstawi Zamawiającemu następujące dokumenty, zatwierdzone przez przedstawiciela Wykonawcy: a. listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników kursu w każdym dniu zajęć, b. program kursu oraz dziennik zajęć, c. potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych wraz z jednym egzemplarzem materiałów, d. informację o zrealizowaniu usługi wraz z fakturą VAT/rachunkiem. Wykonawca po zakończeniu kursu przedstawi Zamawiającemu protokół z przeprowadzonego wewnętrznego egzaminu końcowego, potwierdzającego nabycie umiejętności posługiwania się językiem migowym. Zaświadczenie potwierdzające uczestnictwo w kursie wystawi Zamawiający. 7/. Ramowy program kursu: A/. Program kursu musi obejmować dla: I zespołu: 140 godzin zajęć dla każdej z grup, w terminie od dnia podpisania umowy do 28 czerwca 2012r.: I stopień 60 godzin, II stopień 40 godzin, III stopień 40 godzin. II zespołu: 80 godzin zajęć dla każdej z grup, w terminie od stycznia 2012r. do 28 czerwca 2012r.: II stopień 40 godzin, III stopień 40 godzin. B/. Kurs musi się odbywać w oparciu o opracowany przez prowadzącego dla każdego ze stopni zaawansowania języka PROGRAM kursu, załączony do oferty, obejmujący następujące elementy: a. I stopień - treści podstawowe z języka migowego, b. II stopień - treści rozszerzone o zagadnienia zawodowe, właściwe dla zawodów kierunku opiekuńczego (I zespół) i kierunku ratowniczego (II zespół) c. III stopień - treści specjalistyczne. 8/. Czas trwania kursu: a. 140 godzin po 45 minut zajęć dydaktycznych dla każdej grupy 8 osobowej, w trzystopniowym kursie języka migowego oraz 80 godzin po 45 minut zajęć dydaktycznych dla każdej grupy 8 osobowej, w dwustopniowym kursie języka migowego, w tym:60 godzin stopnia I, 40 godzin stopnia II i 40 godzin stopnia III oraz 40 godzin stopnia II i 40 godzin stopnia III. b. ilość godzin kursu w każdym tygodniu nie może być większa niż 12, przewiduje się przerwy w trakcie prowadzenia zajęć. Liczba uczestników kursu: 32 osoby z podziałem na dwa zespoły 16 osobowe, podzielone na dwie grupy po 8 osób. Rekrutację na kurs prowadzi Zamawiający. Wykonawca otrzyma listę uczestników po podpisaniu umowy. 9/. Czas realizacji: Część I zamówienia będzie realizowana w trzech etapach (łączna liczba godzin 440): I etap zostanie zrealizowany w terminie od dnia podpisania umowy do 20 grudnia 2011 r. i będzie obejmował kurs stopnia I w łącznej liczbie godzin 120 /2 grupy po 60 godzin/. II etap kursu obejmuje: - kurs II stopnia dla I i II zespołu (w tym jeden będący kontynuacją I stopnia) po 80 godzin dla każdego zespołu - łącznie 160 godzin, który będzie realizowany od 02.01.2012 do 31.03.2011r. - kurs III stopnia dla I i II zespołu (oba kontynuacją poprzedniego), po 80 godzin dla każdego zespołu - łącznie 160 godzin, który będzie realizowany od 01.04.2012 do 28.06.2012r. Szczegółowy harmonogram realizacji przedmiotu zamówienia dla tej części zamówienia zostanie ustalony z Przedstawicielem Zamawiającego - Liderem Szkolnym po podpisaniu umowy. 10/. Kurs powinien zostać zorganizowany w czasie wolnym od nauki szkolnej. Umowa będzie realizowana w Zespole Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie - Szkole Policealnej Pracowników Służb Medycznych i Społecznych Nr 3, os. Teatralne 4a, 31-945 Kraków. Zamawiający udostępnia bezpłatnie sale wykładowe.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego za pośrednictwem Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, działanie 9.2; Projekt Systemowy Województwa Małopolskiego Modernizacja Kształcenia Zawodowego w Małopolsce..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POLSKI ZWIĄZEK GŁUCHYCH ODDZIAŁ MAŁOPOLSKI
jakie przetargi wygrała firma
POLSKI ZWIĄZEK GŁUCHYCH ODDZIAŁ MAŁOPOLSKI
- Polski Związek Głuchych Oddział Małopolski, ul. Św. Jana 18, 31-018 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 44000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 44000,00
Oferta z najniższą ceną: 44000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 44000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- dostawa materiałów eksploatacyjnych do druku 3D w technologii FDM dla CSS- DE-dzp.272-593/24
- Dostawa pakietów artykułów spożywczych dla zrównoważenia wysiłku energetycznego dla Honorowych Dawców Krwi
- dostawa materiałów eksploatacyjnych do druku 3D w technologii FDM - DE-dzp.272-596/24
- DOSTRCZANIE LEKU MEPOLIZUMAB
- Utrzymanie i zagospodarowanie terenów zielonych Akademii Wychowania Fizycznego im. Bronisława Czecha przy al. Jana Pawła II 78, 80, 82, 84
- Zakup aparatu do elastografii wątroby dla Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE SZKOLEŃ DLA JEDNOSTEK I INSTYTUCJI BĘDĄCYCH NA ZAOPATRZENIU 26 WOG W ZEGRZU - TRYB ZDALNY
- Realizacja projektu pn. "Cyberbezpieczny Powiat Głogowski" w zakresie aktualizacji lub wprowadzenia BPI oraz wykonanie Audytu opracowanych i wdrożonych PBI w podziale na część
- Świadczenie usług: psychologa, pedagoga, socjoterapeuty, animatora, superwizora, szkolenia PRIDE oraz usługi cateringowej/gastr. w ramach realizacji projektu pn.: "Lepszy start w dorosłe życie"
- "Usługi szkolenia specjalistycznego dla nauczycieli" w ramach projektu "Doskonalenie zawodowe kadr i uczniów Zespół Szkół im. Wincentego Witosa w Zarzeczu kluczem do sukcesu na rynku pracy"
- Dostawa specjalistycznego sprzętu informatycznego i oprogramowania oraz przeprowadzenie audytu KRI z aktualizacją i wdrożeniem systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji dla Gminy Ropczyce
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic oraz nauczycieli i nauczycielek w ramach realizacji projektu "Poszerzamy horyzonty" - z podziałem na II części
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.