Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-10-27
Bytom: Zakup inteligentnego oświetlenia - reflektory sceniczne
Numer ogłoszenia: 354878 - 2011; data zamieszczenia: 27.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Opera Śląska , ul. Moniuszki 21/23, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 3966856, faks 032 2814335.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.opera-slaska.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup inteligentnego oświetlenia - reflektory sceniczne.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup inteligentnego oświetlenia - reflektorów scenicznych w ilości 4 szt. specyfikacja techniczna: Ruchoma głowica na lampie 700W (HTI lampa wyładowcza) wyposażona w zasilacz elektroniczny pracująca w protokole DMX 512. Ruchome głowice wraz z lampami i uchwytami. - Strumień świetlny wytwarzany przez urządzenie nie mniejszy niż 1600 lm. - Płynny efekt Zoom w zakresie 14-300 z dokładnością 16 bitów. - Hot restrike - możliwość zapłonu gorącej lampy zaraz po jej wyłączeniu w czasie nie dłuższym niż 10 sekund. - Zakres ruchu Pan-Tilt nie mniejszy niż 540/2460 - Dokładność ruchu Pan-Tilt 16 bitów. - System płynnego mieszania kolorów CMY z dokładnością 16 bitów. - Tarcza kolorów, co najmniej 8 włącznie z filtrami CTO, CTB. - Efekt Strobo o zmiennej częstotliwości. - Iris. - Minimum jeden 3-krotny obrotowy pryzmat. - Co najmniej jedna tarcza stałych wymiennych gobo - minimum 9 wzorów + otwarty. - Minimum jedna tarcza obrotowych i indeksowych 16 bitowo gobo minimum 6 wzorów + otwarty ( wymiana gobo powinna być bardzo prosta, przy użyciu narzędzi podstawowych). - Dodatkowo urządzenie powinno być wyposażone w wymienną tarczę animacji ( z możliwością wymiany tarczy na różne wzory) umożliwiającą uzyskanie (animowanych) efektów typu: fale, woda, płomień, deszcz, śnieg, chmury z możliwością zmiany kierunku, regulacji, prędkości i kąta animacji. - Urządzenie powinno być wyposażone w system pamięci pozycji ( feedback). - Waga nie przekraczająca 35 kg. - Ilość zajmowanych kanałów DMX nie może przekraczać 31. - Możliwość zainstalowania i pracy urządzenia w każdej pozycji. - Dublowane wejście DMX (XLR3 i XLR5). - Konstrukcja modułowa umożliwiająca wyjęcie wewnętrznych modułów urządzenia bez konieczności rozpinania wiązek kablowych co ułatwia ewentualne czyszczenie i serwis urządzenia. - Kontrola ruchu Tracking i Vector. - Minimalna odległość od oświetlonej powierzchni 1,5m. - Minimalna odległość od materiałów łatwopalnych 0,7m. - Urządzenie powinno być wyposażone w wyświetlacz alfanumeryczny służący do adresowania urządzenia oraz funkcji specjalnych. - Możliwość aktualizacji oprogramowania urządzenia na zasadzie (wgrania) nowego oprogramowania. - Focus 2 m - do nieskończoności. - Blokada położenia TILT..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.50.00.00 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 09.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch zamówień odpowiadającym rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia. Ocena spełnienia warunków dokonywana będzie na podstawie oświadczeń i dokumentów wyszczególnionych w pkt, 6 SIWZ, i niniejszym ogłoszeniu a także oświadczenia wykonawcy, że spełnia warunki wymagane w art. 22 ust 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków dokonywana będzie w systemie spełnia-nie spełnia, na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w pkt. 6 siwz. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnił ww warunki.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Inne dokumenty i oświadczenia, które wykonawca dołączy do oferty: 1. oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki wymagane w art. 22 ust 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych 2. Pełnomocnictwa do podpisywania oferty, podpisane przez osoby uprawomocnione, jeśli nie wynika to z innych dokumentów dołączonych do oferty 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia: a) Wykonawcy ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Umocowanie winno zostać przedłożone wraz z ofertą. b) Umowa regulująca zasady współpracy podmiotów występujących wspólnie winna być dostarczona Zamawiającemu przed podpisaniem umowy po wyborze Wykonawcy. c) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opera-slaska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Opera Śląska
ul. Moniuszki 21/23
41-902 Bytom.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Opera Śląska ul. Moniuszki 21/23 41-902 Bytom - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Modernizacja systemu sygnalizacji pożaru w budynku. przy pl. Jana III Sobieskiego 2 w Bytomiu w trybie Zaprojektuj i wybuduj
- Dostawa odczynników oraz materiałów zużywalnych do analizatora Maldi Biotyper Sirius IVD System
- Modernizacja bloku nr 3 na potrzeby Oddziału Klinicznego Pediatrii II - etap II.
- Dostawa materiałów biurowych
- Przebudowa oświetlenia ewakuacyjnego w budynku przy pl. Jana III Sobieskiego 2 w Bytomiu oraz w budynku przy ul. Korfantego 34 w Bytomiu
- "Wydanie opinii w zakresie obudowy szybów pompowni głębinowych" dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń.
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oświetlenia scenicznego do realizacji spektakli: 7 szt. ruchomych głów typu profil
- Wykonanie drugiego etapu wystawy stałej w Muzeum im. Marii Konopnickiej w Suwałkach pod nazwą "W drodze"
- Remont dróg w Gminie Horodło
- Modernizacja kompleksu sportowego "Orlik" przy Zespole Szkół w Raciążu w ramach realizacji zadania pn. "Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy Zespole Szkół w Raciążu
- "Przebudowa i budowa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Korsze"
- Montaż oświetlenia na płycie boiska przy Szkole Podstawowej w Trzciannie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.