Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2016-11-30
Og³oszenie nr 355307 - 2016 z dnia 2016-11-30 r.
P³ock: Dostawa pn.: sukcesywny bezgotówkowy zakup paliw p³ynnych do karetek, ³odzi ratowniczej i pojazdów s³u¿bowych w roku 2017 dla SP ZOZ WSPRiTS w P³ocku.
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego w P³ocku, krajowy numer identyfikacyjny
61031784500000, ul.
ul. Gwardii Ludowej
5,
09400
P³ock, woj.
mazowieckie, pañstwo
Polska, tel.
242 678 400, e-mail
wsritsplockprzetargi@wp.pl, faks
242 678 415.
Adres strony internetowej (URL): www.wspritsplock.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: Samodzielny Publiczny Zaklad Opieki Zdrwotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
tak
www.bip.wspritsplock.p
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.bip.wspritsplock.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
za po¶rednictwm operatoa pocztowego, obi¶cie lub za po¶rednictwem pos³añca, kuriera
Adres:
SP ZOZ Wojewódzka Sacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego w P³ocku ul. Gwardii Ludwej 5, 09-400 P³ockk
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa pn.: sukcesywny bezgotówkowy zakup paliw p³ynnych do karetek, ³odzi ratowniczej i pojazdów s³u¿bowych w roku 2017 dla SP ZOZ WSPRiTS w P³ocku.
Numer referencyjny: TZPiZI.3813/07/D/16
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 3.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa pn.: sukcesywny bezgotówkowy zakup paliw p³ynnych do karetek, ³odzi ratowniczej i pojazdów s³u¿bowych w roku 2017 dla SP ZOZ WSPRiTS w P³ocku. 3.2 Opis czê¶ci zamówienia, je¿eli Zamawiaj±cy dopuszcza sk³adanie ofert czê¶ciowych. Zamawiaj±cy podzieli³ zamówienie na 5 czê¶ci i dopuszcza sk³adanie ofert czê¶ciowych poni¿ej skrócony opis: Czê¶æ 1 - zakup paliwa p³ynnego do karetek, ³odzi ratowniczej i pojazdów s³u¿bowych w roku 2017 przez Oddzia³ w P³ocku, Olej napêdowy w ilo¶ci 87.000 litrów Benzyna bezo³owiowa 1.700 litrów Czê¶æ 2 - zakup paliwa p³ynnego do karetki w Podstacji Wyszogród, Olej napêdowy w ilo¶ci 8.000 litrów Czê¶æ 3 - zakup paliwa p³ynnego do karetki w Podstacji G±bin, Olej napêdowy w ilo¶ci 11.000 litrów Czê¶æ 4 - zakup paliwa p³ynnego do karetek w Oddziale Gostynin, Olej napêdowy w ilo¶ci 21.000 litrów Czê¶æ 5 - zakup paliwa p³ynnego do karetek w Oddziale Sierpc, Olej napêdowy w ilo¶ci 25.000 litrów Wykonawca ma prawo z³o¿yæ ofertê na jedn±, kilka lub wszystkie czê¶ci zamówienia. 3.3Podane ilo¶ci paliw s± wielko¶ciami orientacyjnymi i nie wi±¿± Zamawiaj±cego, a ich zakup bêdzie realizowany wg. bie¿±cych potrzeb - maksymalnie do wysoko¶ci ¶rodków finansowych przeznaczonych na ten cel.
II.5) G³ówny kod CPV: 09.13.41.00 - Olej napêdowy
Dodatkowe kody CPV:09132100-4
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 550902.90
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data rozpoczêcia: 13/01/2017
data zakoñczenia: 12/01/2018
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
wykonawca winien wykazaæ siê posiadaniem - aktualnej koncesji na prowadzenie dzia³alno¶ci w zakresie obrotu paliwami p³ynnymi zgodnie z art. 46 ust. 1 pkt 3) ustawy z dnia 02.07.2004 r. o swobodzie dzia³alnosci gospodarczej (t.j Dz. U z 2015 r. poz. 584 ze zm.) oraz art. 32 ustawy z dnia 20.04.1997 r Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2012 r. poz. 1059 ze zm.).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku udzia³u w niniejszym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku udzia³u w niniejszym zakresie.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
nie
Zgodnie z art. 26 ust. 2 P.z.p. przed udzieleniem zamówienia Zamawiaj±cy wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualnych na dzieñ z³o¿enia nw. o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci o których mowa w art. 25 ust. 1 P.z.p.: 1. Odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na postawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 2. Za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; 3. Za¶wiadczenia w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przeka¿e Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiaj±cy zaleca z³o¿enie o¶wiadczenia zgodnie ze wzorem wskazanym w za³±czniku nr 5 do SIWZ; W przypadku sk³adania oferty wspólnej ww. dokument sk³ada ka¿dy z Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln± lub upowa¿niony przez mocodawcê pe³nomocnik.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
tak,
Informacja na temat wadium
9.1 Sk³adaj±c ofertê Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium dla czê¶ci na która sk³ada ofertê:
- czê¶ci 1 w wysoko¶ci: 6.408,00 PLN (s³ownie: sze¶æ tysiêcy czterysta osiem z³otych 00/100);
- czê¶ci 2 w wysoko¶ci: 584,00 PLN (s³ownie: piêæset osiemdziesiat cztery z³ote00/100).
- czê¶ci 3 w wysoko¶ci: 792,00 PLN (s³ownie: siedemset dziewiêædziesi±t dwa z³ote 00/100);
- czê¶ci 4 w wysoko¶ci: 1.516,00 PLN (s³ownie: tysiac piêæset szesna¶cie z³otych 00/100);
- czê¶ci 5 w wysoko¶ci: 1.845,00 PLN (s³ownie: tysiac osiemset czterdzie¶ci piêæ z³otych00/100);
9.2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu nastêpuje z chwil± wp³ywu ¶rodków pieniê¿nych na rachunek bankowy, o którym mowa w pkt. 9.4, przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Do oferty nale¿y do³±czyæ kserokopiê dowodu wniesienia wadium. Wykonawca, który nie wniós³ wadium w dopuszczalnej formie podlega wykluczeniu z udzia³u w postêpowaniu.
9.3 Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo kredytowej,
z tym, ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (tekst jednolity Dz. U.
z 2016 r., poz. 359 z po¼n. zm.).
Oferta nie zabezpieczona akceptowan± form± wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania.
9.4 Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy:
Bank Polska Kasa Opieki S.A. I Oddzia³ w P³ocku
nr 48 1240 3174 1111 0010 3536 6381
SP ZOZ Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego w P³ocku
ul. Gwardii Ludowej 5, 09-400 P³ock
Podaj±c na poleceniu przelewu informacjê: " WADIUM na wykonanie dostawy
pn.: zakup paliwa p³ynnego do karetek w roku 2017 na czê¶æ ...... zamówienia ( zaznaczyæ na któr± czê¶æ zamówienia wadium).
Oznaczone znakiem - TZPiZI-3813/07/D/16"
9.5 Wadium wnoszone w formach okre¶lonych w pkt. 9.3 pkt 2-5 nale¿y wystawiæ na:
SP ZOZ Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego w P³ocku
ul. Gwardii Ludowej 5, 09-400 P³ock NIP 774-10-02-289 REGON 610317845
9.6 Wadium wnoszone w formach okre¶lonych w ust. 9.3 pkt 2-5, musi zawieraæ zobowi±zanie gwaranta lub porêczyciela z tytu³u wyst±pienia zdarzeñ, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, dokumenty te bêd± zawiera³y klauzule zap³aty sumy wadialnej na rzecz Zamawiaj±cego bezwarunkowo i na pierwsze ¿±danie. Dokumenty w oryginale nale¿y zdeponowaæ w KASIE pokój nr 14, SP ZOZ WSPRITS w P³ocku ul. Gwardii Ludowej 5 do dnia otwarcia ofert do godz. 11:50 natomiast kserokopiê do³±czyæ do oferty. Z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza siê Wykonawców, którzy nie wnios± wadium przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
9.7 Wadium wniesione w formie innej ni¿ pieniê¿na winno obowi±zywaæ od dnia sk³adania ofert (a nie od dnia nastêpnego) przez ca³y okres zwi±zania ofert±, zgodnie z art. 85 ustawy Pzp.
9.8 Wadium wniesione w pieni±dzu Zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym.
9.8 Zamawiaj±cy dokonuje zwrotu wadium niezw³ocznie, gdy zaistnieje jedna z nastêpuj±cych okoliczno¶ci
(art. 46 Pzp.):
1) niezw³ocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub uniewa¿nieniu postêpowania, z wyj±tkiem
wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza z zastrze¿eniem ust. 9.11, (art. 46
ust. 4a Pzp.).
2) zawarto umowê w sprawie zamówienia i wniesiono zabezpieczenie nale¿ytego wykonania tej
umowy;
3) na wniosek wykonawcy, który wycofa³ ofertê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
9.9 Zamawiaj±cy bêdzie ¿±da³ ponownego wniesienia wadium przez wykonawcê, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 9.8 ( art. 46 ust 1 p.z.p.), je¿eli w wyniku rozstrzygniêcia odwo³ania jego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego.
9.10 Je¿eli wadium wniesiono w pieni±dzu, Zamawiaj±cy zwraca je wraz z odsetkami wynikaj±cymi
z umowy rachunku bankowego, na którym by³o ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniêdzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcê.
9.11 Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, je¿eli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a p.z.p., z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 p.z.p., o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 p.z.p., pe³nomocnictw lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 p.z.p., co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez wykonawcê jako najkorzystniejszej.
9.12 Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, je¿eli Wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana:
1) odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach
okre¶lonych w ofercie;
2) nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy;
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy.
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) nie
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: nie
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cz 1 Cena 1 litra ON | 50 |
Cz1 Cena 1 litra benzyny | 10 |
Cz. 1 Wysoko¶æ uzielonego upustu | 40 |
Cz. 2 do 5 Cena 1 lira ON | 60 |
Cz 2 do 5 Warto¶æ udzielonego opustup | 40 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
18.1 Umowy które bêd± podpisane w wyniku rozstrzygniêcia niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia, bêd± zawiera³a zapisy podane we Wzorach Umów stanowi±cym Dzia³ III niniejszej SIWZ, z uwzglêdnieniem tre¶ci Oferty. 18.2 Zakres zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy okre¶la wzór umowy okreslony w dziale III ust. 3 IDW. 18.3 Stosownie do postanowieñ art. 144 ust. 1 pkt 1) pzp Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian do umowy, je¿eli wyst±pi± nastêpuj±ce przes³anki: 18.3.1 Zmiana sposobu rozliczenia umowy lub dokonywania p³atno¶ci na rzecz Wykonawcy w sytuacji, gdy ulegn± zmianie przepisy prawne maj±ce wp³yw na sposób rozliczeñ miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc±. 18.4 Stosownie do postanowieñ art. 142 ust. 5 pzp Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia okre¶lonego w § 2 ust. 3 Umowy tak¿e w nastêpuj±cych przypadkach: 18.4.1 w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i us³ug, 18.4.2 w przypadku zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 - 5 ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê, 18.4. 3 w przypadku zmian zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub zmiany wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, je¿eli zmiany okre¶lone w ust. 184.1 do 18.4.3 bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcê. 18.5 W sytuacji wyst±pienia okoliczno¶ci wskazanych w ust. 18.4.1 niniejszego paragrafu Wykonawca jest uprawniony z³o¿yæ Zamawiaj±cemu pisemny wniosek o zmianê Umowy w zakresie p³atno¶ci wynikaj±cych z faktur wystawionych po wej¶ciu w ¿ycie przepisów zmieniaj±cych stawkê podatku od towarów i us³ug. Wniosek powinien zawieraæ wyczerpuj±ce uzasadnienie faktyczne i wskazanie podstaw prawnych zmiany stawki podatku od towarów i us³ug oraz dok³adne wyliczenie kwoty wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy po zmianie Umowy. 18.6 W sytuacji wyst±pienia okoliczno¶ci wskazanych w ust. 18.4.2 niniejszego paragrafu Wykonawca jest uprawniony z³o¿yæ Zamawiaj±cemu pisemny wniosek o zmianê Umowy w zakresie p³atno¶ci wynikaj±cych z faktur wystawionych po wej¶ciu w ¿ycie przepisów zmieniaj±cych wysoko¶æ minimalnego wynagrodzenia za pracê. Wniosek powinien zawieraæ wyczerpuj±ce uzasadnienie faktyczne i wskazanie podstaw prawnych oraz dok³adne wyliczenie kwoty wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy po zmianie Umowy, w szczególno¶ci Wykonawca zobowi±zuje siê wykazaæ zwi±zek pomiêdzy wnioskowan± kwot± podwy¿szenia wynagrodzenia, a wp³ywem zmiany minimalnego wynagrodzenia za pracê na kalkulacjê wynagrodzenia. Wniosek powinien obejmowaæ jedynie dodatkowe koszty realizacji Umowy, które Wykonawca obowi±zkowo ponosi w zwi±zku z podwy¿szeniem wysoko¶ci p³acy minimalnej. Zamawiaj±cy o¶wiadcza, i¿ nie bêdzie akceptowa³, kosztów wynikaj±cych z podwy¿szenia wynagrodzeñ pracownikom Wykonawcy, które nie s± konieczne w celu ich dostosowania do wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê, w szczególno¶ci koszty podwy¿szenia wynagrodzenia w kwocie przewy¿szaj±cej wysoko¶æ p³acy minimalnej. 18.7 W sytuacji wyst±pienia okoliczno¶ci wskazanych w ust. 18.4.3 niniejszego paragrafu Wykonawca jest uprawniony z³o¿yæ Zamawiaj±cemu pisemny wniosek o zmianê Umowy w zakresie p³atno¶ci wynikaj±cych z faktur wystawionych po zmianie zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne. Wniosek powinien zawieraæ wyczerpuj±ce uzasadnienie faktyczne i wskazanie podstaw prawnych oraz dok³adne wyliczenie kwoty wynagrodzenia Wykonawcy po zmianie Umowy, w szczególno¶ci Wykonawca zobowi±zuje siê wykazaæ zwi±zek pomiêdzy wnioskowan± kwot± podwy¿szenia wynagrodzenia a wp³ywem zmiany zasad, o których mowa w ust. 18.4.3 niniejszego paragrafu na kalkulacjê wynagrodzenia. Wniosek mo¿e obejmowaæ jedynie dodatkowe koszty realizacji Umowy, które Wykonawca obowi±zkowo ponosi w zwi±zku ze zmian± zasad, o których mowa w ust. 18.4.3 niniejszego paragrafu. 18.8 Zmiana Umowy w zakresie zmiany wynagrodzenia z przyczyn okre¶lonych w ust. 18.4.1 do 18.4.3 obejmowaæ bêdzie wy³±cznie p³atno¶ci za prace, których w dniu zmiany odpowiednio stawki podatku VAT, wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê i sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, jeszcze nie wykonano. 18.9 Obowi±zek wykazania wp³ywu zmian, o których mowa w ust. 18.4 niniejszego paragrafu na zmianê wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 3 ust. 1 Umowy nale¿y do Wykonawcy pod rygorem odmowy dokonania zmiany Umowy przez Zamawiaj±cego. 18.10 Zmiana umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci. 18.11 W sprawach nieuregulowanych niniejszym paragrafem zastosowanie znajduj± przepisy ustawy Prawo zamówieñ publicznych reguluj±ce mo¿liwo¶æ zmiany umowy, w tym przepisy umo¿liwiaj±ce dokonywanie nieistotnych zmian umowy. 18.12 Strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ zmian redakcyjnych, omy³ek pisarskich oraz zmian bêd±cych nastêpstwem zmian danych ujawnionych w rejestrach publicznych bez konieczno¶ci sporz±dzania aneksu.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 09/12/2016, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> Oferta musi byæ przygotowana w jêzyku polskim, dokumenty sporz±dzone w jêzyku obcym musz± byæ przet³umaczone na jêzyk polski przez wykonawcê
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
Czê¶æ nr: 1
Nazwa: zakup paliwa p³ynnego do karetek, ³odzi ratowniczej i pojazdów s³u¿bowych w roku 2017 przez Oddzia³ w P³ocku
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Sukcesywny bezgotówkowy zakup paliw p³ynnych oleju napêdowego i benzyny bezo³owiowej o liczbie oktanowej nie mniejszej jak 95 na terenie miasta P³ocka, dopuszczalne po³o¿enie stacji paliw w promieniu do 5 km od siedziby Oddzia³u P³ockiego mieszcz±cego siê przy ul. Strzeleckiej 3. Wykonawca musi zapewniæ mo¿liwo¶æ tankowania paliwa z dystrybutora Wykonawcy przez 24 godziny na dobê przez 7 dni w tygodniu ( w tym niedziele i ¶wiêta).
Przewidywana ilo¶æ zakupu oleju napêdowego - 87 000 litrów,
Przewidywana ilo¶æ zakupu benzyny bezo³owiowej 95 - 1 300 litrów.
Sukcesywny bezgotówkowy zakup paliwa p³ynnego - benzyny bezo³owiowej dla ³odzi ratunkowej na podstawie karty paliwowej do bezpiecznych pojemników. Wykonawca musi zapewniæ mo¿liwo¶æ tankowania paliwa przez 12 godziny na dobê przez 7 dni w tygodniu ( w tym niedziele i ¶wiêta) w okresie od 31.05.2017 r. do 30.09.2017 r.
Przewidywana ilo¶æ zakupu benzyny bezo³owiowej 95 - 400 litrów.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 09134100-8, 09132100-4
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
314048.78
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczêcia: 13/01/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena 1 litra Oleju napêdogo | 50 |
ena 1 lit bebzyny bezo³owiowej | 10 |
Wysokoæ udzilonego opustu | 40 |
Czê¶æ nr: 2
Nazwa: zakup paliwa p³ynnego do karetki w Podstacji Wyszogród
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Sukcesywny bezgotówkowy zakup paliwa p³ynnego - oleju napêdowego w okolicy miasta Wyszogród, dopuszczalne po³o¿enie stacji paliw w promieniu do 14,0 km od siedziby Podstacji Wyszogród, ul. P³ocka 29A. Wykonawca musi zapewniæ mo¿liwo¶æ tankowania paliwa z dystrybutora Wykonawcy przez 24 godziny na dobê przez 7 dni w tygodniu ( w tym niedziele i ¶wiêta).
Przewidywana ilo¶æ zakupu oleju napêdowego - 8 000 litrów.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 09134100-8
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
29200.00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczêcia: 13/01/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena 1 lira Oleju napêdowego | 60 |
Wysoo¶æ udzieonego opustu | 40 |
Czê¶æ nr: 3
Nazwa: zakup paliwa p³ynnego do karetki w Podstacji G±bin,
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Sukcesywny bezgotówkowy zakup paliwa p³ynnego - oleju napêdowego na terenie miasta G±bina, dopuszczalne po³o¿enie stacji paliw w promieniu do 2,0 km od siedziby Podstacji G±bin, ul. P³ocka 19A. Wykonawca musi zapewniæ mo¿liwo¶æ tankowania paliwa z dystrybutora Wykonawcy w godz. od 07:00 do 22: 00 przez 7 dni w tygodniu (w tym niedziele i ¶wiêta).
Przewidywana ilo¶æ zakupu oleju napêdowego - 11 000 litrów.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 09134100-8
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
39600.00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczêcia: 13/01/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena 1litra Oleju napêdowego | 60 |
Wysok¶æ udzielnego opustu | 40 |
Czê¶æ nr: 4
Nazwa: zakup paliwa p³ynnego do karetk w Oddziale Gostynin,
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Sukcesywny bezgotówkowy zakup paliwa p³ynnego - oleju napêdowego na terenie Gostynina, dopuszczalne po³o¿enie stacji paliw w promieniu do 3,0 km od siedziby Oddzia³u Gostynin, ul. Przemys³owa 1. Wykonawca musi zapewniæ mo¿liwo¶æ tankowania paliwa z dystrybutora Wykonawcy przez 24 godziny na dobê przez 7 dni w tygodniu (w tym niedziele i ¶wiêta).
Przewidywana ilo¶æ zakupu oleju napêdowego - 21 000 litrów.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 09134100-8
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
75804.12
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczêcia: 13/01/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena 1 litra oleju napêdowego | 60 |
Wysoko¶ udzieloneg opustu | 40 |
Czê¶æ nr: 5
Nazwa: zakup paliwa p³ynnego do karetek w Oddziale Sierpc,
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Sukcesywny bezgotówkowy zakup paliwa p³ynnego - oleju napêdowego na terenie Sierpca, dopuszczalne po³o¿enie stacji paliw w promieniu do 2,0 km od siedziby Oddzia³u Sierpc, ul. Braci Tu³odzieckich 19, Wykonawca musi zapewniæ mo¿liwo¶æ tankowania paliwa z dystrybutora Wykonawcy przez 24 godziny na dobê przez 7 dni w tygodniu (w tym niedziele i ¶wiêta).
Przewidywana ilo¶æ zakupu oleju napêdowego - 25 000 litrów.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 09134100-8
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
92500.00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczêcia: 13/01/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena 1 litra oleju napêdowego | 60 |
Wysok¶æ udzienego opustu | 40 |
INNE PRZETARGI Z P£OCKA
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Rozbudowa budynku Szko³y Podstawowej nr 15 w P³ocku"
- Wykonanie 5-letniego przegl±du technicznego oraz opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej (...) prac modernizacyjnych amfiteatru, zlokalizowanego w P³ocku, przy ul. Rybaki 15.
- Wykonanie i dostarczenie elementów miejskiego brandingu
- Przesadzenie drzew i krzewów na terenie Zespo³u Szkó³ Technicznych przy al. Kiliñskiego 4 w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Modernizacja energetyczna budynków u¿yteczno¶ci publicznej"
- Wymiana trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w P³ocku
- Kompleksowa organizacja oraz obs³uga techniczna i merytoryczna maratonu programistycznego City Coders Hackathon P³ock
wiêcej: przetargi w P³ocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa oleju napêdowego do Gminy Radecznica"
- Zakup pliwa
- Dostawa paliw p³ynnych do ambulansów sanitarnych zamawiaj±cego
- Dostawy paliw p³ynnych, akcesoriów samochodowych i us³ug mycia samochodów
- Dostawa oleju napêdowego
- Dostawa paliw ciek³ych
wiêcej: Olej napêdowy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.