Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-10-24
Bielsko-Biała: Remont i przebudowa pomieszczeń położonych na II piętrze Pawilonu nr 2 na potrzeby bloku operacyjnego Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej
Numer ogłoszenia: 355424 - 2014; data zamieszczenia: 24.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Pediatryczny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Sobieskiego 83, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 33828 40 00,828 40 40,828 40, faks 033 8151630.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalpediatryczny.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i przebudowa pomieszczeń położonych na II piętrze Pawilonu nr 2 na potrzeby bloku operacyjnego Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i częściowe sfinansowanie robót budowlanych wraz z instalacją sprzętu zadania pod nazwą: Remont i przebudowa pomieszczeń położonych na II piętrze Pawilonu nr 2 na potrzeby bloku operacyjnego Szpitala Pediatrycznego w Bielsku - Białej. Zakres zadania i oczekiwania: 1) wykonanie remontu bloku operacyjnego wraz z jego częściowym sfinansowaniem przez Wykonawcę, 2) remont wykonany zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załączniki od 8 do 14 do SIWZ, 3) wyposażenie sprzętowe medyczne instalowane w trakcie remontu fabrycznie nowe określone w zał. do SIWZ, z zastrzeżeniem: 1. Lampa operacyjna dwuprojektorowa z kamerą i torem wizyjnym - 1 szt. oraz lampa operacyjna dwuprojektorowa bez kamery oraz toru wizyjnego z możliwością zainstalowania kamery - 1 szt.: a) zawieszenie sufitowe, jednoosiowe, b) wykorzystujące technologię diod świecących LED, c) wysokie natężenie światła na polu operacyjnym, d) wysoka bezcieniowość lampy z rozpoznawalnością położenia chirurga, e) konstrukcja umożliwiająca łatwe przemieszczanie i ustawianie w żądanym położeniu, f) łatwość mycia i czyszczenia, g) kształt obudowy minimalizujący zakłócenia nawiewu laminarnego, h) wzrost temperatury w okolicy głowy chirurga mniejsze 1 stopień C, i) żywotność matrycy LED większe/równe 25 000 h, j) czasza główna wyposażona w kolorową kamerę medyczną (dotyczy lampy z kamerą), k) ramię monitora LCD montowane jednoosiowo z lampą (dotyczy lampy z kamerą), 2. Kolumny anestezjologiczne: a) waga, zawieszenie zgodne z SIWZ /projekt konstrukcyjny, b) wysokość kolumn umożliwiające zamontowanie mediów, c) kolumny wyposażone w 2 prowadnice/ drążki/ szyny itp. zamontowane w sposób umożliwiające zawieszenie 3 półek, d) nie przewiduje się zawieszenia sprzętu anestezjologicznego na kolumnach. 3. Kolumny chirurgiczne: a) waga, zawieszenie zgodne z SIWZ /projekt konstrukcyjny, b) wysokość kolumn umożliwiające zamontowanie mediów, c) kolumny wyposażone w 2 prowadnice/ drążki/ szyny itp. zamontowane w sposób umożliwiające zawieszenie 2 półek, d) nie przewiduje się zawieszenia sprzętu chirurgicznego na kolumnach. 4) okres realizacji zamówienia: do 5 dni od podpisania umowy - 31.01.2020 r., w tym wykonanie prac remontowych bloku operacyjnego do 5 dni od podpisania umowy - 28.02.2015 r., 5) sfinansowanie remontu na kwotę mniejszą o 490 000,00 zł brutto w stosunku do złożonej oferty brutto, 6) zapłata kwoty 490 000,00 zł brutto zostanie dokonana w terminie 7 dni od daty podpisania protokołu odbioru końcowego robót remontowych, 7) spłata udzielonego finansowania w okresie 5 - ciu lat, 8) okres karencji w spłacie sfinansowania do 31.12.2015 r., 9) w okresie karencji płacone ewentualne dodatkowe koszty związane z udzielonym sfinansowania /np. odsetki/, 10) pierwsza rata zobowiązania płatna w miesiącu styczniu 2016 r., 11) możliwość spłaty zobowiązania w terminie wcześniejszym, bez dodatkowych kosztów, ewentualne dodatkowe koszty /np. odsetki/ malejące, liczone od niespłaconego zobowiązania, 12) zobowiązanie płatne w miesięcznych równych ratach z malejącymi ewentualnymi kosztami dodatkowymi /np. odsetkami/w odniesieniu do spłaconego zobowiązania, 13) Jako zabezpieczenie zobowiązania Zamawiający przewiduje następujące formy: cesja kontraktu z NFZ, przekazanie weksla in blanco wraz z deklaracją wekslową w dniu podpisania umowy, ustanowienia zastawu rejestrowego na zamontowanym w trakcie robót sprzęcie. 14) sposób prowadzenia remontu w sposób umożliwiający wykonywanie zabiegów operacyjnych - nagłych przypadków, 15) praca w obiekcie czynnym, 16) istnieje możliwość dokonania wizji lokalnej w terminie do 30.10.2014 r., po wcześniejszym jej uzgodnieniu tel. z Zamawiającym. 1.Wymagany maksymalny termin realizacji zamówienia do 31.01.2020 r., w tym na roboty remontowe do 28.02.2015 r. 2.Okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty 5 lat od daty ostatecznego odbioru robót. 3.Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. Materiały te muszą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonych zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj.: Dz. U. z 2013 r., poz. 1409) i aktami wykonawczymi do tej ustawy oraz winny być dopuszczone do stosowania w obiektach szpitalnych. Winne również posiadać aprobaty Instytutu Techniki Budowlanej i Państwowego Zakładu Higieny. 4.Wszystkie użyte do realizacji zamówienia materiały muszą być pełnowartościowe a podstawowe materiały muszą posiadać wymagane stosownymi przepisami świadectwa jakości, świadectwa dopuszczenia, atesty, certyfikaty na znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności z Polską Normą, aktualne w dacie zakupu materiałów - na każde żądanie zamawiającego wykonawca obowiązany jest okazać w/w dokumenty. 5.Wszelkie prace związane z realizacją zamówienia należy prowadzić w sposób nie zakłócający prawidłowego funkcjonowania szpitala. 6. Określony umową zakres robót Wykonawca winien zrealizować z należytą starannością, zgodnie z wymaganiami Polskich Norm, przepisami Prawa budowlanego, bhp, p. poż, oraz zasadami sztuki budowlanej. 7. Wyklucza się możliwość roszczeń Wyko?nawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. Należy przewidzieć, że roboty nie wymienione lub ewentualnie błędnie określone w dokumentacji, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarze robót, ale niezbędne do prawidłowego użytkowania obiektu (pomieszczeń wchodzących w zakres przedmiotu umowy) oraz zakończenia pod każdym względem prac budowlanych należy wykonać w ramach podanej ceny ryczałtowej. Załączone przedmiary są tylko materiałem pomocniczym!! 8. Termin płatności: 490 000,00 zł brutto w terminie 7 dni od daty podpisania protokołu odbioru końcowego robót remontowych, pozostała część: zgodnie z przedstawionym w ofercie proponowanym sfinansowaniem (załącznik nr 1 do zał. nr 1 do SIWZ). 9. Zgodnie z zapisami art. 36b ustawy Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w swojej ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Informacja dodatkowa. W żadnym przypadku, wskutek prowadzenia prac remontowo - budowlanych przez Wykonawcę, nie może zostać przerwana ciągłość udzielania świadczeń medycznych dla trafiających do szpitala pacjentów lub przebywających w oddziałach szpitalnych pacjentów..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.51.40 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.44.21.10 - Malowanie budynków 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.43.21.11 - Kładzenie wykładzin elastycznych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2020.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: 44 015,79 zł. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.) Wadium winno zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert . Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: ING Bank Śląski:40 1050 1070 1000 0090 3023 2434. Wadium w formie pieniężnej zostanie uznane za wniesione, jeżeli środki pieniężne faktycznie znajdą się na rachunku bankowym Zamawiającego w wymaganym terminie. Poświadczoną kopie dowodu wpłaty (przelewu) należy dołączyć do oferty. Wadium wnoszone w innych niż pieniądz formach należy złożyć w oryginale w odrębnej kopercie wraz z ofertą. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy pzp, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy pzp, lub pełnomocnictw, chyba, ze udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zwróci wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, niezwłocznie po podpisaniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofa ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócił wadium po wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełnienia warunku Zamawiający wymaga złożenia stosowanego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia tego warunku, zostanie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia. Zamawiający sprawdzi jego kompletność a następnie dokona oceny wg. zasady spełnia - nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełnienia warunku Zamawiający wymaga złożenia stosowanego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do oraz dołączenia do oferty wykazu potwierdzającego wykonanie przez Wykonawcę w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - z podaniem ich rodzaju i wartości, dat i miejsca wykonania - zgodnie z zał. nr 4 do SIWZ - oraz dowodów dotyczących najważniejszych robót określających czy roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wystarczające będzie wskazanie w wykazie oraz załączenie dowodów dotyczących robót budowlanych co najmniej: pięć robót budowlanych w obiektach użyteczności publicznej - w tym co najmniej jedna z nich powinna dotyczyć robót budowlanych w obiektach szpitalnych, których zakres co najmniej obejmował: wykonanie robót budowlanych o podobnym charakterze, polegających na budowie nowych obiektów lub ich przebudowie, modernizacji, wraz z wykonaniem kompletnych instalacji, o wartości minimum 2 000 000,00 zł każda oraz załączenie do oferty dokumentów potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa wyżej są: poświadczenie, inne dokumenty, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. Ocena spełnienia tego warunku, zostanie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia oraz zał. nr 4 i poświadczeń. Zamawiający sprawdzi jego kompletność a następnie dokona oceny wg. zasady spełnia - nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełnienia warunku Zamawiający wymaga złożenia stosowanego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia tego warunku, zostanie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia. Zamawiający sprawdzi jego kompletność a następnie dokona oceny wg. zasady spełnia - nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełnienia warunku Zamawiający wymaga złożenia stosowanego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ oraz Wykonawca musi wykazać dysponowanie - dysponuje lub będzie dysponował osobą/ami zdolną/ymi do wykonywania zamówienia tj. posiadająca/ymi prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności: - konstrukcyjno-budowlanej; lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, oraz zrzeszoną/ymi we właściwym samorządzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budowlanych oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r., Nr 5, poz. 42 z póź. zm.) lub spełniającą/ymi warunki, o których mowa w art. 12 a ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623, z póź. zm.), tj. osoba/y której/ych odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych lub spełniającą/ymi wymogi, o których mowa w art. 20 a ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budowlanych oraz urbanistów. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunku, Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia dotyczącego pracowników - wystarczające będzie wskazanie wyłącznie osób, o których mowa powyżej - załącznik nr 5 do SIWZ. Ocena spełnienia tego warunku, zostanie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia i załączonego wykazu - zał. nr 5 do SIWZ. Zamawiający sprawdzi jego kompletność a następnie dokona oceny wg. zasady spełnia - nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełnienia warunku Zamawiający wymaga złożenia stosowanego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ oraz dołączenia do oferty opłaconej polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 2 000 000,00 zł brutto, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia oraz dokument potwierdzających, że Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową wysokości co najmniej 1 000 000,00 zł brutto. Ocena spełnienia tego warunku, zostanie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia oraz dokumentów - polisa, dokument potwierdzający zdolność kredytową. Zamawiający sprawdzi jego kompletność a następnie dokona oceny wg. zasady spełnia - nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Wypełniony formularz ofertowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielnie zamówienia publicznego albo reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - udzielone osobom nie wymienionym w dokumencie, o którym mowa w pkt. 5, a reprezentującym Wykonawcę, w szczególności poprzez podpisywanie/poświadczanie dokumentów składających się na ofertę oraz innych składanych w toku postępowania. 2. Dokument potwierdzający wniesienie wadium w formie i na zasadach określonych w SIWZ. W przypadku wniesienia wadium w postaci pieniężnej, zaleca się dołączenie do oferty kopii potwierdzenia nadania przelewu.W przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniężnej, należy dołączyć do oferty oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. 3. Uproszczony kosztorys ofertowy (opracowany na podstawie przedmiarów), uwzględniający wszystkie pozycje wyspecyfikowane w przedmiarach robót, oraz inne dodatkowe elementy związane z realizacja zamówienia w przedmiarach robót nie ujęte, jeżeli w ocenie wykonawcy są one niezbędne dla prawidłowej realizacji zamówienia. 4. Oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej i obecności na zebraniu Wykonawców - załącznik nr 1 do SIWZ. 5. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów zgodnie z art. 26 ust. 2 b) ustawy do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów (wiedza, doświadczenie, potencjał techniczny, osoby zdolne do wykonania zamówienia oraz zdolności finansowe) na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - dotyczy Wykonawców, którzy polegają na wiedzy, doświadczeniu, potencjale technicznym i osobach zdolnych do wykonania zamówienia oraz zdolnościach finansowych innych pomiotów. 6. Zgodnie z art. 26 ust. 2 c) ustawy jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnienie opisanego przez Zamawiającego warunku. 7. W przypadku dokumentów, o których mowa w pkt. 4-7 innych podmiotów, na okoliczność gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b) ustawy Zamawiający żąda tych dokumentów, tylko wtedy gdy podmioty będą brały udział w realizacji części zamówienia. W przypadku kiedy podmiot trzeci nie będzie brał udziału w realizacji zamówienia lecz udostępni swoje zasoby np. sprzęt, pracowników - Zamawiający nie żąda tych dokumentów
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalpediatryczny.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Pediatryczny ul. Sobieskiego 83 43-300 Bielsko-Biała Dział Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2014 godzina 10:00, miejsce: Szpital Pediatryczny ul. Sobieskiego 83 43-300 Bielsko-Biała Dział Metodyczno-Organizacyjny ze Statystyką.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osobami uprawnionymi do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami w sprawach przedmiotu zamówienia są Z-ca Dyrektora ds. Administracyjno-Technicznych mgr Czesław Kapała tel. 33 828 40 41, w sprawach dotyczących postępowania - zamówienia publiczne: Joanna Przybyłowicz tel. 33 828 40 47, faks: 33 815 16 30.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej obiektu i mienia Miejskiego Zarządu Dróg w Bielsku-Białej, przy ul. Michała Grażyńskiego 10
- Sprzątanie pomieszczeń w budynkach należących do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku-Białej
- Sprzątanie pomieszczeń w budynkach należących do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku-Białej DA-PSU.3211.18.2024
- "Remont pokrycia dachowego budynku Oddziału Dziennego Bielskiego Centrum Psychiatrii - Olszówka w Bielsku-Białej"
- Usługa w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia, monitoringu, obsługi systemu sygnalizacji napadu i włamania oraz napadu w obiektach administrowanych przez BBOSiR
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku-Białej
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- Wykonanie remontu w 4 lokalach gminnych administrowanych przez ZGM w Pabianicach
- Rozbudowa Szkoły Podstawowej oraz budowa pełnowymiarowej sali gimnastycznej w msc. Skuły (dokończenie rozbudowy)
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1583 K Obwodnica Zachodnia Nowego Sącza
- BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ Z MIEJSCOWOŚCI WSCHOWA DO MIEJSCOWOŚCI LGIŃ W OPARCIU O PRZEBIEG DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 305 - ETAP III -HETMANICE- LGIŃ granica województwa
- "Rozbudowa kanalizacji przy ul. Kopernika i ul. Reymonta"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.