To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-11-17
Bielsko-Biała: Remont i przebudowa pomieszczeń położonych na II piętrze Pawilonu nr 2 na potrzeby bloku operacyjnego Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej
Numer ogłoszenia: 376830 - 2014; data zamieszczenia: 17.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 355424 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Pediatryczny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Sobieskiego 83, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 33828 40 00,828 40 40,828 40, faks 033 8151630.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i przebudowa pomieszczeń położonych na II piętrze Pawilonu nr 2 na potrzeby bloku operacyjnego Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i częściowe sfinansowanie robót budowlanych wraz z instalacją sprzętu zadania pod nazwą: Remont i przebudowa pomieszczeń położonych na II piętrze Pawilonu nr 2 na potrzeby bloku operacyjnego Szpitala Pediatrycznego w Bielsku - Białej. Zakres zadania i oczekiwania: 1) wykonanie remontu bloku operacyjnego wraz z jego częściowym sfinansowaniem przez Wykonawcę, 2) remont wykonany zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załączniki od 8 do 14 do SIWZ, 3) wyposażenie sprzętowe medyczne instalowane w trakcie remontu fabrycznie nowe określone w zał. do SIWZ, z zastrzeżeniem: 1. Lampa operacyjna dwuprojektorowa z kamerą i torem wizyjnym - 1 szt. oraz lampa operacyjna dwuprojektorowa bez kamery oraz toru wizyjnego z możliwością zainstalowania kamery - 1 szt.: a) zawieszenie sufitowe, jednoosiowe, b) wykorzystujące technologię diod świecących LED, c) wysokie natężenie światła na polu operacyjnym, d) wysoka bezcieniowość lampy z rozpoznawalnością położenia chirurga, e) konstrukcja umożliwiająca łatwe przemieszczanie i ustawianie w żądanym położeniu, f) łatwość mycia i czyszczenia, g) kształt obudowy minimalizujący zakłócenia nawiewu laminarnego, h) wzrost temperatury w okolicy głowy chirurga mniejsze 1 stopień C, i) żywotność matrycy LED większe/równe 25 000 h, j) czasza główna wyposażona w kolorową kamerę medyczną (dotyczy lampy z kamerą), k) ramię monitora LCD montowane jednoosiowo z lampą (dotyczy lampy z kamerą), 2. Kolumny anestezjologiczne: a) waga, zawieszenie zgodne z SIWZ /projekt konstrukcyjny, b) wysokość kolumn umożliwiające zamontowanie mediów, c) kolumny wyposażone w 2 prowadnice/ drążki/ szyny itp. zamontowane w sposób umożliwiające zawieszenie 3 półek, d) nie przewiduje się zawieszenia sprzętu anestezjologicznego na kolumnach. 3. Kolumny chirurgiczne: a) waga, zawieszenie zgodne z SIWZ /projekt konstrukcyjny, b) wysokość kolumn umożliwiające zamontowanie mediów, c) kolumny wyposażone w 2 prowadnice/ drążki/ szyny itp. zamontowane w sposób umożliwiające zawieszenie 2 półek, d) nie przewiduje się zawieszenia sprzętu chirurgicznego na kolumnach. 4) okres realizacji zamówienia: do 5 dni od podpisania umowy - 31.01.2020 r., w tym wykonanie prac remontowych bloku operacyjnego do 5 dni od podpisania umowy - 28.02.2015 r., 5) sfinansowanie remontu na kwotę mniejszą o 490 000,00 zł brutto w stosunku do złożonej oferty brutto, 6) zapłata kwoty 490 000,00 zł brutto zostanie dokonana w terminie 7 dni od daty podpisania protokołu odbioru końcowego robót remontowych, 7) spłata udzielonego finansowania w okresie 5 - ciu lat, 8) okres karencji w spłacie sfinansowania do 31.12.2015 r., 9) w okresie karencji płacone ewentualne dodatkowe koszty związane z udzielonym sfinansowania /np. odsetki/, 10) pierwsza rata zobowiązania płatna w miesiącu styczniu 2016 r., 11) możliwość spłaty zobowiązania w terminie wcześniejszym, bez dodatkowych kosztów, ewentualne dodatkowe koszty /np. odsetki/ malejące, liczone od niespłaconego zobowiązania, 12) zobowiązanie płatne w miesięcznych równych ratach z malejącymi ewentualnymi kosztami dodatkowymi /np. odsetkami/w odniesieniu do spłaconego zobowiązania, 13) Jako zabezpieczenie zobowiązania Zamawiający przewiduje następujące formy: cesja kontraktu z NFZ, przekazanie weksla in blanco wraz z deklaracją wekslową w dniu podpisania umowy, ustanowienia zastawu rejestrowego na zamontowanym w trakcie robót sprzęcie. 14) sposób prowadzenia remontu w sposób umożliwiający wykonywanie zabiegów operacyjnych - nagłych przypadków, 15) praca w obiekcie czynnym, 16) istnieje możliwość dokonania wizji lokalnej w terminie do 30.10.2014 r., po wcześniejszym jej uzgodnieniu tel. z Zamawiającym. 1.Wymagany maksymalny termin realizacji zamówienia do 31.01.2020 r., w tym na roboty remontowe do 28.02.2015 r. 2.Okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty 5 lat od daty ostatecznego odbioru robót. 3.Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. Materiały te muszą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonych zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj.: Dz. U. z 2013 r., poz. 1409) i aktami wykonawczymi do tej ustawy oraz winny być dopuszczone do stosowania w obiektach szpitalnych. Winne również posiadać aprobaty Instytutu Techniki Budowlanej i Państwowego Zakładu Higieny. 4.Wszystkie użyte do realizacji zamówienia materiały muszą być pełnowartościowe a podstawowe materiały muszą posiadać wymagane stosownymi przepisami świadectwa jakości, świadectwa dopuszczenia, atesty, certyfikaty na znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności z Polską Normą, aktualne w dacie zakupu materiałów - na każde żądanie zamawiającego wykonawca obowiązany jest okazać w/w dokumenty. 5.Wszelkie prace związane z realizacją zamówienia należy prowadzić w sposób nie zakłócający prawidłowego funkcjonowania szpitala. 6. Określony umową zakres robót Wykonawca winien zrealizować z należytą starannością, zgodnie z wymaganiami Polskich Norm, przepisami Prawa budowlanego, bhp, p. poż, oraz zasadami sztuki budowlanej. 7. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. Należy przewidzieć, że roboty nie wymienione lub ewentualnie błędnie określone w dokumentacji, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarze robót, ale niezbędne do prawidłowego użytkowania obiektu (pomieszczeń wchodzących w zakres przedmiotu umowy) oraz zakończenia pod każdym względem prac budowlanych należy wykonać w ramach podanej ceny ryczałtowej. Załączone przedmiary są tylko materiałem pomocniczym!! 8. Termin płatności: 490 000,00 zł brutto w terminie 7 dni od daty podpisania protokołu odbioru końcowego robót remontowych, pozostała część: zgodnie z przedstawionym w ofercie proponowanym sfinansowaniem (załącznik nr 1 do zał. nr 1 do SIWZ). 9. Zgodnie z zapisami art. 36b ustawy Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w swojej ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Informacja dodatkowa. W żadnym przypadku, wskutek prowadzenia prac remontowo - budowlanych przez Wykonawcę, nie może zostać przerwana ciągłość udzielania świadczeń medycznych dla trafiających do szpitala pacjentów lub przebywających w oddziałach szpitalnych pacjentów.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.51.40 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.44.21.10 - Malowanie budynków 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.43.21.11 - Kładzenie wykładzin elastycznych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.11.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- WODPOL Sp. z o. o., ul. Ks. Pr. St. Słonki 24, 34-300 Żywiec, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2469826,21 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2192107,73
Oferta z najniższą ceną: 2192107,73 / Oferta z najwyższą ceną: 2317161,60
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- Świadczenie usługi cateringowej dla uczestników Ośrodków Wsparcia dla Osób Starszych w Bielsku-Białej
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
- USŁUGA SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W OBIEKTACH Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej
- Zakup samochodu osobowego, 9-cio osobowego, przystosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnościami, w tym 2 osób poruszających się na wózkach inwalidzkich
- Naświetlanie, druk i kolportaż 26 numerów dwutygodnika W BIELSKU-BIAŁEJ Magazyn Samorządowy oraz 12 numerów miesięcznika PEŁNA KULTURA Bielski Magazyn Aktualności.
- Wykonanie okresowych badań lekarskich strażaka ratownika ochotniczej straży pożarnej oraz badań lekarskich kandydata na strażaka ratownika ochotniczej straży pożarnej
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i budowa zespołu boisk wraz z infrastrukturą przy Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii nr 8 w Warszawie
- DRUGI PRZETARG - Modernizacja stacji uzdatniania wody w miejscowości Storkowo gm. Ińsko
- BUDOWA DROGI GMINNEJ UL. ASNYKA, UL. KROKUSOWEJ I UL. NARCYZOWEJ W LUZINIE O BUDOWĘ JEZDNI, BUDOWĘ CHODNIKA I KANALIZACJI DESZCZOWEJ
- Wykonanie robót budowlanych dla zadnia inwestycyjnego pn."Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Domarasiewicza 1 w Skierniewicach"
- Wykonywanie w 2025 roku remontów bieżących w zakresie robót ogólnobudowlanych w obiektach budowlanych będących własnością Gminy Kwidzyn
- Remont drogi gminnej nr 110856L w miejscowości Potok Senderki od km 0+005,97 do km 0+984,29
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.