To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-09-03
Piła: Wdrożenie systemu monitorowania poziomu satysfakcji klienta z jakości usług publicznych w 3 JST w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, projektu Profesjonalizm i nowoczesność w JST
Numer ogłoszenia: 355446 - 2013; data zamieszczenia: 03.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 312690 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Stowarzyszenie Gmin i Powiatów Nadnoteckich, ul. Grunwaldzka 2, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 215 27 90, faks 67 215 27 90 w.33.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wdrożenie systemu monitorowania poziomu satysfakcji klienta z jakości usług publicznych w 3 JST w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, projektu Profesjonalizm i nowoczesność w JST.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na przygotowaniu i wdrożeniu systemu monitorowania poziomu satysfakcji klienta z jakości usług publicznych w 3 JST na podstawie modelu SERVQUAL i Europejskiego Indeksu Satysfakcji Klientów. Przedmiot zamówienia przewidziany jest do realizacji w ramach następujących etapów: ETAP 1: Opracowanie metodyki badawczej, którą zastosuje się do pomiaru satysfakcji klienta (rozpoznanie wyznaczników satysfakcji klientów 3 JST musi być przeprowadzone na podstawie modelu SERVQUAL i Europejskiego Indeksu Satysfakcji Klientów w oparciu o zdiagnozowane potrzeby 3 urzędów. Wykonawca opracuje i przekaże metodykę badawczą z zastosowaniem znormalizowanego maszynopisu tj. 1800 znaków na stronę. Wykonawca musi przekazać opracowaną metodykę badawczą Zamawiającemu w wersji papierowej oraz tożsamej wersji elektronicznej na płycie CD (pliki Word i PDF), w czterech egzemplarzach. Do 20.09.2013 r. ETAP 2: Zaprojektowanie instrumentu pomiarowego (ankieta wykładana i elektroniczna) do oceny satysfakcji klientów dla każdej z 3 JST - zakres ankiety musi zostać skonsultowany z poszczególnymi JST. Wykonawca musi uzyskać pisemną akceptację instrumentu pomiarowego 3 JST i przekazać ją Zamawiającemu. Wykonawca musi przekazać opracowany instrument badawczy Zamawiającemu w wersji papierowej oraz tożsamej wersji elektronicznej na płycie CD (pliki Word i PDF), w po dwa egzemplarze każda ankieta. Do 30.09.2013 r. ETAP 3: Opracowanie graficzne ankiety badawczej i wydrukowanie 1,5 tysiąca kwestionariuszy - ankiet badawczych. Wydrukowane ankiety należy przekazać Zamawiającemu na podstawie podpisanego przez obie strony protokołu odbioru. Wykonawca musi przekazać Zamawiającemu kwestionariusz ankiety w wersji elektronicznej na płycie CD (pliki Word i PDF), po dwa egzemplarze każda ankieta. Do 30.09.2013 r. ETAP 4: Przygotowanie bazy danych i kwestionariusza internetowego wraz z ankietą elektroniczną umieszczoną na stronach internetowych 3 JST - strony BIP. Wykonawca musi przekazać Zamawiającemu kwestionariusz ankiety elektronicznej w formie zrzutu z ekranu, w czterech egzemplarzach- trzy dla poszczególnych urzędów, jeden dla Zamawiającego. Do 30.09.2013 r. ETAP 5: Stworzenie projektu graficznego- plakatu informacyjnego dot. wdrożenia i bannera internetowego oraz druk 16 szt. plakatów informacyjnych dla klientów 3 JST. Projekty muszą zostać zaakceptowane przez Zamawiającego. Wykonawca musi przekazać Zamawiającemu w wersji papierowej plakat informacyjny w 16 egzemplarzach oraz wersji elektronicznej na płycie CD w czterech egzemplarzach oraz wersję elektroniczną banneru internetowego na płycie CD w czterech egzemplarzach. Do 30.09.2013 r. ETAP 6: 1. Opracowanie i wdrożenie narzędzia generującego zbiorcze wyniki pomiaru satysfakcji klientów w postaci plików poleceń na serwerach 3 JST, co umożliwi wykonanie automatycznych operacji obliczeniowych z zaprojektowanych baz danych. Wykonawca wdroży narzędzie generujące zbiorcze wyniki pomiaru satysfakcji klientów w współpracy z osobami wyznaczonymi do współpracy w poszczególnych JST. 2. Opracowanie instrukcji posługiwania się systemem monitorowania poziomu satysfakcji klienta. Wykonawca musi przekazać opracowaną instrukcje w wersji papierowej oraz wersji elektronicznej na płycie CD (pliki Word i PDF), w czterech egzemplarzach- opracowana instrukcja winna zostać przekazana poszczególnym JST na szkoleniu/ konsultacjach na podstawie protokołu odbioru. Wykonawca opracuje i przekaże instrukcje posługiwania się systemem monitorowania poziomu satysfakcji klienta z zastosowaniem znormalizowanego maszynopisu tj. 1800 znaków na stronę. 3. Wykonawca musi przeprowadzić szkolenie/konsultacje dla pracowników z 3 JST (łącznie 6 osób - 2 osoby x 3 JST) z obsługi narzędzia generującego zbiorcze wyniki pomiaru satysfakcji klientów, wprowadzenia danych/tworzenie cyklicznych raportów/ dokonywanie porównań/możliwości uruchomienia procesu doskonalenia w oparciu o uzyskane wyniki. Szkolenia należy przeprowadzić w każdym z 3 JST w godzinach pracy urzędu. Termin szkolenia należy uzgodnić z kierownictwem JST. O terminach szkolenia należy zawiadomić pisemnie Zamawiającego. Odbyte szkolenia/konsultacje powinno zostać potwierdzone na listach obecności. Oryginał list obecności należy przekazać Zamawiającemu. Do 30.09.2013 r. ETAP 7: Przeprowadzenie dwukrotnego badania jakościowego w 3 JST, każde na próbie 150 klientów (3x50). Wykonawca musi przekazać Zamawiającemu oryginały ankiet badawczych. Ankiety winny być przekazane w segregatorze w kolorze zielonym. Pierwsze badanie do 15.10.2013 r. Drugie badanie do 15.12.2013 r. ETAP 8: Dokonanie oceny wyników badań w formie opracowania 6 raportów zawierających wyniki z pomiarów - po dwa raporty dla każdego z 3 JST. Raporty mają pozwolić na uruchomienie procesu doskonalenia 3 JST w oparciu o proces benchmoritoringu. Wykonawca musi opublikować 6 raportów z badań na stronach BIP 3 JST. Pierwszy raport - podsumowujący pierwsze badanie, drugi raport - podsumowujący drugie badanie. Wykonawca musi przekazać Zamawiającemu opracowane raporty w wersji papierowej oraz tożsamej wersji elektronicznej na płycie CD (pliki Word i PDF), w dwóch egzemplarzach każdy raport. Wszystkie raporty mają mieć jednolitą formę graficzną, być sporządzone w języku polskim oraz zawierać co najmniej następujące elementy: - streszczenie raportu, - spis treści, - wprowadzenie (opis procedur, założeń i celów), - opis pilotażu, wyników danego etapu zadania, - wnioski i rekomendacje, - aneksy przedstawiające zestawienia i analizę danych, - opis wybranej i zastosowanej metodyki oraz bibliografię. Wykonawca opracuje i przekaże raporty z zastosowaniem znormalizowanego maszynopisu tj. 1800 znaków na stronę. Raporty należy przekazać w segregatorach w kolorze zielonym lub zbindowane. Do 20.12.2013 r. Etap 9: Zapewnienie trwałości wdrożonego systemu poprzez przyjęcie systemu przez 3 JST - wydanie zarządzenia wójta/burmistrza. Wykonawca przekaże Zamawiającemu kserokopie zarządzeń potwierdzone za zgodność z oryginałem przez 3 JST. Do 20.12.2013 r..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.30.00.00 - Badania rynkowe i ekonomiczne; ankietowanie i statystyka 73.20.00.00 - Usługi doradcze w zakresie badań i rozwoju .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie prowadzone jest w ramach projektu Profesjonalizm i nowoczesność w JST realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, Priorytetu V Dobre Rządzenie, Działania 5.2 Wzmocnienie Potencjału Administracji Samorządowej, Poddziałania 5.2.1 Modernizacja Zarządzania w Administracji Samorządowej.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JACEK ŁUCZAK "QUALITY PROGRESS"
jakie przetargi wygrała firma
JACEK ŁUCZAK "QUALITY PROGRESS"
- QUALITY PROGRESS, ul. Reymonta 5/4, 60-791 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36585,37 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 29520,00
Oferta z najniższą ceną: 29520,00 / Oferta z najwyższą ceną: 86786,34
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z PIŁY
- Promocja Miasta Piły w roku 2025 w ramach prowadzonej działalności sportowej w dyscyplinie piłka siatkowa kobiet
- Odtworzenie chałupy z Runowa Krajeńskiego w Muzeum Kultury Ludowej w Osieku nad Notecią, oddziale Muzeum Okręgowego w Pile
- Utrzymanie zieleni wysokiej w pasie drogowym dróg powiatowych powiatu pilskiego w 2025 r.
- Wsparcie w procesie usamodzielnienia wychowanków pieczy zastępczej - działania wzmacniające kompetencje społeczne - vouchery
- "Zmiana sposobu ogrzewania lokali mieszkalnych" - wymiana pieców kaflowych na kondensacyjny kocioł gazowy dwufunkcyjny z zamkniętą komorą spalania oraz montażem wkładu (...)
- PŁYNY DO HEMODIALIZ II
więcej: przetargi w Pile »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie diagnozy potrzeb i barier w dostępie do usług społecznych dla osób z niepełnosprawnościami oraz ich opiekunów w województwie lubuskim oraz sporządzenie raportu (badania/opracowania)
- Wykonanie badań terenowych w ramach projektu pn. "Wsparcie rozwoju nowoczesnego kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego oraz uczenia się przez całe życie" - moduł II
- Wykonanie badań dotyczących potrzeb edukacyjnych mieszkańców Miasta Gostynina, opracowanie scenariusza planowanych do przeprowadzenia działań wraz z Przeprowadzeniem kampanii edukacyjno-informacyjnej.
- Przeprowadzenie badania i opracowanie raportu
- Badanie potrzeb i opracowanie narzędzi nadzoru rynku w zakresie dostępności produktów i usług.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.