Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2016-11-30
Og³oszenie nr 355711 - 2016 z dnia 2016-11-30 r.
Garwolin: ¦wiadczenie us³ug kompleksowego utrzymania czysto¶ci w obiekcie sportowo-rekreacyjnym Kryta P³ywalnia GARWOLANKA w Garwolinie przy ul. Olimpijskiej 2
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Sportu i Kultury, krajowy numer identyfikacyjny
28545100000, ul.
ul. ¯wirki i Wigury
16,
08400
Garwolin, woj.
mazowieckie, pañstwo
Polska, tel.
0-25 682 20 51, e-mail
jkargol@poczta.onet.pl, faks
0-25 682 20 51.
Adres strony internetowej (URL): http://csik.garwolin.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: Samorz±dowa Instytucja Kultury
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
tak
http://csik.garwolin.pl/
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
http://csik.garwolin.pl/
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Ofertê nale¿y z³o¿yæ w formie pisemnej. Oferta wraz z za³±czonymi do niej o¶wiadczeniami i pozosta³ymi dokumentami musi byæ z³o¿ona Zamawiaj±cemu w zaklejonym lub zszytym, nienaruszonym opakowaniu (np. w kopercie). Opakowanie (koperta) powinno byæ opatrzone nastêpuj±cym napisem: Przetarg nieograniczony ¦wiadczenie us³ug kompleksowego utrzymania czysto¶ci w obiekcie sportowo-rekreacyjnym Kryta P³ywalnia GARWOLANKA w Garwolinie przy ul. Olimpijskiej 2
Adres:
Centrum Sportu i Kultury w Garwolinie, ul. Nadwodna 1 (pierwsze piêtro - Sekretariat), 08-400 Garwolin.
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ¦wiadczenie us³ug kompleksowego utrzymania czysto¶ci w obiekcie sportowo-rekreacyjnym Kryta P³ywalnia GARWOLANKA w Garwolinie przy ul. Olimpijskiej 2
Numer referencyjny: CSiK.ZP.271.2.2016
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiot zamówienia jest ¶wiadczenie na rzecz Zamawiaj±cego przez Wykonawcê us³ugi sprz±tania i utrzymania czysto¶ci obiektu sportowo-rekreacyjnego Kryta P³ywalnia GARWOLANKA w Garwolinie przy ul. Olimpijskiej 2.Szczegó³owy opis i zakres obowi±zków zawiera za³±cznik do niniejszej specyfikacji pn.: "Zakres prac i wykaz pomieszczeñ" 2.1.Definicje: 1) Serwis dzienny prowadzony jest w godzinach funkcjonowania obiektu (od 6:00 do 22:00) i obejmuje czynno¶ci w zakresie zapewniaj±cym bie¿±c± obs³ugê sprz±tania obiektu oraz kontrolê stanu czysto¶ci przez personel, sprzêtem, materia³ami i ¶rodkami czysto¶ci Wykonawcy oraz uzupe³nianie wg. potrzeb ¶rodków higieny (tj. myd³o w p³ynie, rêczniki papierowe, papier toaletowy) dostarczonych Wykonawcy przez Zamawiaj±cego. 2) Serwis nocny prowadzony jest poza godzinami funkcjonowania obiektu (od 22:00 do 6:00) i obejmuje czynno¶ci w zakresie generalnego sprz±tania obiektu przez personel, sprzêtem, materia³ami i ¶rodkami czysto¶ci Wykonawcy 3) Sprz±tanie poremontowe - prowadzone jest w okresie przerwy technicznej obiektu i obejmuje czynno¶ci w zakresie generalnego sprz±tania obiektu przez personel, sprzêtem, materia³ami i ¶rodkami czysto¶ci Wykonawcy, w tym po prowadzonych drobnych pracach remontowych oraz czyszczenie gruntowne niecek basenowych bez wody i czyszczenie zbiorników w podbaseniu 4) Gruntowne czyszczenie (konserwacja) kana³ów wentylacyjnych - dwa razy do roku w pomieszczeniu hali basenowej oraz zje¿d¿alni, w terminach 24-27 czerwca oraz 01-04 wrze¶nia 2016 odpowiednimi preparatami do konserwacji stali nierdzewnej typu , zabezpieczaj±cymi przed dzia³aniem oparów podchlorynu sodu np. ANTOX(R) 71 E Extra (stainless steel pickling pastê) - w tym prace na wysoko¶ci.
II.5) G³ówny kod CPV: 90.90.00.00 - Us³ugi w zakresie sprz±tania i odka¿ania
Dodatkowe kody CPV:90910000-9, 90911000-6, 90911200-8, 90919000-2, 90919200-4
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakoñczenia: 31/12/2017
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Jako spe³niaj±cy warunki udzia³u w postêpowaniu zostan± ocenieni wykonawcy, którzy wyka¿±, ¿e:
1) w wymaganym okresie, tj. w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykonali lub wykonuj± nale¿ycie us³ugê odpowiadaj±c± swym charakterem przedmiotowi zamówienia. W z³o¿onych dokumentach Wykonawca musi wykazaæ, ¿e w wymaganym okresie wykona³ nale¿ycie lub wykonuje nale¿ycie ci±gle minimum 1 pracê polegaj±c± na ca³orocznej (za ca³oroczn± us³ugê Zamawiaj±cy uznaje us³ugê ¶wiadczon± w sposób ci±g³y, nieprzerwany przez okres co najmniej dwunastu miesiêcy /12 miesi±com odpowiada 360 dni kalendarzowych/) us³udze kompleksowego utrzymania czysto¶ci na obiektach basenowych o powierzchni sumarycznej luster wody powy¿ej 300m2 z basenami, brodzikami, jacuzzi, i atrakcjami wodnymi wraz z pe³nym zapleczem o warto¶ci umowy co najmniej 250 000,00 z³ brutto (s³ownie: dwie¶cie dwadzie¶cia tysiêcy z³otych). UWAGA:
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub korzystania z zasobów podmiotów trzecich na podstawie art. 22a pzp minimum jeden wykonawca lub jeden podmiot udostêpniaj±cy zasoby musi posiadaæ pe³ne do¶wiadczenie wskazane w warunku udzia³u w postêpowaniu.
2) dysponuje lub bêdzie dysponowa³ do realizacji przedmiotowego zamówienia osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ do realizacji przedmiotowego zamówienia:
o 1 osob±, która pe³ni³a bêdzie funkcjê kierownika personelu sprz±taj±cego przeszkolon± z zakresu zasad eksploatacji basenów oraz wymagañ sanitarnych i przeciw epidemiologicznych obowi±zuj±cych na basenach
o 1 osob±, która pe³ni³a bêdzie funkcjê zastêpcy kierownika personelu sprz±taj±cego przeszkolon± z zakresu zasad eksploatacji basenów oraz wymagañ sanitarnych i przeciw epidemiologicznych obowi±zuj±cych na basenach
3)dysponuje lub bêdzie dysponowa³ do realizacji przedmiotowego zamówienia co najmniej:
o 2 szt. - podwodny odkurzacz basenowy do sprz±tania powierzchni poziomych i pionowych p³aszczyzn niecki basenowej,
o 2 szt. - kombajn sprz±taj±cy o zasileniu akumulatorowym bezpiecznym,
o 1 szt. - maszyna dyskowa do czyszczenia powierzchni poziomych,
o 1 szt. - myjka ci¶nieniowa,
o 1 szt. - odkurzacz wodny
o 1 szt. - myjka ci¶nieniowa do odka¿ania wysokimi temperaturami,
o 1 szt. - agregat pary do dezynfekcji,
o 1 szt. - maszyna szoruj±ca dwubiegowa z wytwornic± piany
o 2 szt. - profesjonalne wózki serwisowe
o 1 szt. odkurzacz zwyk³y do odkurzania powierzchni suchych
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
nie
1) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy wystawionej nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert 2) za¶wiadczeniae w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; 3) za¶wiadczenie w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; 4) odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1 Wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub us³ugi by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert - wzór wykazu stanowi za³±cznik nr 3 SIWZ
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami - za³±cznik nr 4 do SIWZ
3) wykazu narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami - wzór wykazu stanowi za³±cznik nr 5 SIWZ
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane us³ugi odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ wykaz materia³ów i ¶rodków czysto¶ci niezbêdnych do realizacji zadania. Stosowane materia³y i ¶rodki czysto¶ci musz± byæ dopuszczone do obrotu handlowego - posiadaæ aktualne karty charakterystyki: musz± byæ dobrane do danego rodzaju nawierzchni i materia³ów oraz dostosowane do poszczególnych funkcji obiektu, ujête w ofercie i przewidywane do zastosowania materia³y i ¶rodki czysto¶ci musz± dotyczyæ zakresów czynno¶ci wykonywanych na sprz±tanym obiekcie. Przydatno¶æ materia³ów i ¶rodków nale¿y udokumentowaæ kartami charakterystyki. Karty charakterystyki (karty charakterystyki produktu) nale¿y za³±czyæ do w/w Wykazu. Wzór wykazu materia³ów i ¶rodków czysto¶ci nr 7 do SIWZ
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrêbnego wezwania ze strony zamawiaj±cego) przeka¿e zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej z innymi wykonawcami sk³adaj±cymi oferty w danym postêpowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP) - wg za³±cznika Nr 5. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: 1)sekcji 7.7.4. SIWZ - sk³ada informacjê z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równowa¿ny dokument wydany przez w³a¶ciwy organ s±dowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy; 2) sekcji 7.7.5.-7.7.7. SIWZ- sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e: a)nie zalega z op³acaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne albo ¿e zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu, b)nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci. Dokumenty, o których mowa w sekcji 7.9.1. SIWZ i 7.9.2. pkt 2 SIWZ, powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Dokument, o którym mowa w sekcji 7.9.2. pkt 1 SIWZ, powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem tego terminu. Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w sekcji 7.9. SIWZ, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Wykonawca maj±cy siedzibê na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby maj±cej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w sekcji 7.7.4. SIWZ, sk³ada dokument, o którym mowa w sekcji 7.9.1. SIWZ, w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 ustawy. Je¿eli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument mia³ dotyczyæ, nie wydaje siê takich dokumentów, zastêpuje siê go dokumentem zawieraj±cym o¶wiadczenie tej osoby z³o¿onym przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia dokumenty i o¶wiadczenia potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a Ustawy, przedstawia w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w sekcji 7.7.4-7.7.7. SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
tak,
Informacja na temat wadium
Oferta musi byæ zabezpieczona wadium.
Zamawiaj±cy wymaga aby oferta zabezpieczona by³a wadium w wysoko¶ci:
4 000,00 z³ (s³ownie: cztery tysi±ce z³otych)
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) nie
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: nie
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena brutto oferty | 60 |
Jako¶æ ¶wiadczonej us³ugi | 30 |
Termin p³atno¶ci faktury | 10 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Poza zmianami przewidzianymi w ustawie PZP oraz w SIWZ, Zamawiaj±cy przewiduje tak¿e zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty w nastêpuj±cych przypadkach: 1. dopuszczalna jest zmiana umowy polegaj±ca na zmianie osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnie za ¶wiadczenie us³ug. Wykonawca mo¿e zmieniæ te osoby na pro¶bê tych osób oraz z przyczyn niezale¿nych od nich, tj. zdarzeñ losowych (¶mieræ, choroba, zwolnienie) a tak¿e z powodu niewywi±zywania siê tych osób z nale¿ytego wykonywania przedmiotu zamówienia oraz wyst±pienia innych przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy (np. rezygnacji osób wskazanych do realizacji us³ug), przy czym osoby zastêpuj±ce pierwotnie wskazane osoby w potencjale kadrowym bêd± musia³y posiadaæ uprawnienia nie gorsze od nich - wy³±cznie za zgod± Zamawiaj±cego, 2. dopuszczalna jest zmiana osób reprezentuj±cych strony umowy, zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacj± przedmiotu umowy; 3. dopuszczalna jest zmiana umowy polegaj±ca na zmianie wynagrodzenia za przedmiot zamówienia w przypadku, gdy ulegn± zmianie powszechnie obowi±zuj±ce przepisy w zakresie wysoko¶ci stawek podatku od towarów i us³ug na przedmiot ¶wiadczenia, 4. dopuszczalna jest zmiana umowy polegaj±ca na zmianie danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy), zmiana nazwy i danych Zamawiaj±cego 5. dopuszczalna jest zmiana narzêdzi i sprzêtu technicznego przeznaczonego do realizacji zadania (tylko w uzasadnionych przypadkach np. zu¿ycie, awaria, nieskuteczno¶æ - na odpowiednik), 6. wyst±pienia oczywistych omy³ek pisarskich i rachunkowych w tre¶ci umowy; 7. dopuszczalna jest zmiana ilo¶ci serwisów dziennych i/lub nocnych zwi±zana ze zwiêkszeniem lub zmniejszeniem liczby dni wolnych od pracy, przed³u¿eniem przerwy technologicznej, awariami, kontrolami, innymi czynnikami, których obecnie nie mo¿na przewidzieæ, uniemo¿liwiaj±cymi wykonywanie zamówienia, w tym w sytuacji wojny lub kataklizmu; 8. dopuszczalna jest zmian obligatoryjnych wynikaj±cych ze zmian przepisów prawa, niezale¿nych od stron; 9. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany terminu wykonania poszczególnych elementów przedmiotu umowy, je¿eli dochowanie terminu okre¶lonego w umowie jest niemo¿liwe z uwagi na si³ê wy¿sz± lub inne okoliczno¶ci niezale¿nie od stron umowy lub których strony umowy przy zachowaniu nale¿ytej staranno¶ci nie by³y w stanie unikn±æ ani przewidzieæ, 10. dopuszczalna jest zmiana umowy polegaj±ca na zmianie ¶rodków chemicznych u¿ywanych w celu realizacji zamówienia jedynie na równowa¿ne (tylko w uzasadnionych przypadkach np. nieskuteczno¶æ, wywo³anie alergii, zalecenia kontroli), jednak¿e ka¿da zmiana ¶rodka chemicznego jest mo¿liwa pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiaj±cego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 08/12/2016, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> Polski (przedmiotowe postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim)
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z GARWOLINA
- Konserwacja i serwis instalacji c.o. wentylacji, klimatyzacji, kanalizacji, ciep³ej i zimnej wody w budynku Starostwa Powiatowego w Garwolinie.
- Rozbudowa ¿³obka i przedszkola w gminie Garwolin
- ¦wiadczenie us³ugi kompleksowego utrzymania czysto¶ci w obiekcie sportowo-rekreacyjnym Kryta P³ywalnia GARWOLANKA w Garwolinie przy ul. Olimpijskiej 2
- ¦wiadczenie us³ugi ochrony fizycznej osób i mienia oraz dozoru obiektu S±du Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Garwolinie
- Dostawa ¶rodków dezynfekcyjnych dla SP ZOZ w Garwolinie
wiêcej: przetargi w Garwolinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie czysto¶ci terenów placówek Zak³adu Lecznictwa Ambulatoryjnego w O¶wiêcimiu w 2025 roku
- ¦wiadczenie us³ugi kompleksowego utrzymania czysto¶ci w obiekcie sportowo-rekreacyjnym Kryta P³ywalnia GARWOLANKA w Garwolinie przy ul. Olimpijskiej 2
- Utrzymanie w³a¶ciwego stanu higieniczno-sanitarnego toalet publicznych zlokalizowanych w Ogrodzie Krasiñskich oraz w Parku Gustawa Orlicz-Dreszera
- Sprz±tanie nieruchomo¶ci komunalnych i terenów miejskich przy wspólnotach mieszkaniowych na terenie miasta Szczytno, administrowanych przez ZGK w okresie 12 m-cy licz±c od dnia 1 stycznia 2025 r.
- Kompleksowe utrzymanie czysto¶ci i higieny w obiekcie Krytej P³ywalni w Kole
- "¦wiadczenie us³ug kompleksowego sprz±tania i utrzymania czysto¶ci w pomieszczeniach Zamawiaj±cego w Bytomiu przy, ul. Pi³karskiej 8"
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.