To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-09-03
Katowice: ŚWIADCZENIE USŁUGI CATERINGOWEJ ORAZ RESTAURACYJNEJ PODCZAS EUROPEJSKICH TARGÓW PRACY, PRZEDSIĘBIORCZOŚCI I EDUKACJI
Numer ogłoszenia: 356478 - 2013; data zamieszczenia: 03.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 327254 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy, ul. Kościuszki 30, 40-048 Katowice, woj. śląskie, tel. 0 32 757 33 61, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna samorządu woj.śląskiego nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUGI CATERINGOWEJ ORAZ RESTAURACYJNEJ PODCZAS EUROPEJSKICH TARGÓW PRACY, PRZEDSIĘBIORCZOŚCI I EDUKACJI.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: CZĘŚĆ I Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi cateringowej dla gości i wystawców (łącznie 250 osób) podczas Europejskich Targów Pracy, Przedsiębiorczości i Edukacji w KATOWICACH w dniu 10 października 2013 r. Na usługę składać się będą: 1. Napoje: - kawa: wysokogatunkowa, rozpuszczalna do samodzielnego przygotowania (500 saszetek x 2 g), - herbata: wysokogatunkowa, ekspresowa (min. 3 rodzaje: czarna, owocowa, zielona), wykładana w drewnianych pudełkach do samodzielnego przygotowania (łącznie 500 torebek herbaty z zawieszką x 2 g, w tym 250 torebek herbaty czarnej), - dodatki: cukier, cytryna w plasterkach, mleczko skondensowane (7%) lub śmietanka - bez ograniczeń, - wrzątek podawany w termosach lub warnikach (min. 5 sztuk) - bez ograniczeń, - woda mineralna niegazowana (80 butelek plastikowych o pojemności 500 ml), - woda mineralna gazowana (80 butelek plastikowych o pojemności 500 ml), - soki : pomarańczowy (120 porcji x 200 ml), jabłkowy (120 porcji x 200 ml), z czarnej porzeczki (120 porcji x 200 ml), podawane w szklanych dzbankach. 2. Kanapki bankietowe na białym i ciemnym pieczywie (łącznie 500 sztuk): - z zieloną sałatą, szynką i pomidorkiem (100 szt. x 40 g), - z rostbefem pieczonym i sosem tatarskim (100 szt. x 40 g), - z pastą jajeczno-szczypiorkową i świeżymi warzywami (100 szt. x 40 g), - z pastą z tuńczyka, ogórkiem konserwowym, oliwką i natką (100 szt. x 40 g); - z serem żółtym i oliwkami (100 szt. x 40 g); 3. Świeże owoce podawane na paterach: - banany - 2 kg - winogrona (zielone, czarne) - łącznie 2 kg - mandarynki - 2 kg. 4. Wyroby cukiernicze: - mini ciastka francuskie z jabłkiem/ brzoskwinią (150 porcji x 65 g), - babeczki wypełnione kremem waniliowym lub budyniem, przybrane owocami (150 porcji x 65 g), - mieszanka kruchych ciasteczek (co najmniej 3 rodzaje) łącznie 6 kg, podawane na szklanych, metalowych lub porcelanowych paterach, 5. Przekąski koktajlowe: - mini- quiche z brokułami i tuńczykiem (50 szt.) - babeczki z musem śmietankowym ze świeżymi ziołami (50 szt.) - mini szaszłyki z grillowanym kurczakiem i ananasem (50 szt.) - roladki naleśnikowe z nadzieniem z łososia i szpinakiem (50 szt.) - koreczki bankietowe - min. 3 rodzaje (łącznie 200 szt.) 6. Sałatki - 2 rodzaje: - sałatka ryżowa z tuńczykiem i oliwkami - dziki ryż, tuńczyk, kukurydza, czarne oliwki (120 porcji x 100 g) - sałatka hawajska z kurczakiem, ananasem, kukurydzą i majonezem (120 porcji x 100 g), 7. Ciepły posiłek podany w podgrzewaczach: - żurek staropolski z jajkiem i kiełbasą (120 porcji x 400 ml), - barszcz czerwony (120 porcji x 250 ml), - krokiety z kapustą i grzybami (120 porcji x min. 130 g) - pieczywo mieszane - białe, ciemne (bez ograniczeń). 8. Zastawa biała porcelanowa lub ceramiczna, sztućce trwałe - w odpowiedniej ilości (nie dopuszcza się stosowania plastikowych lub papierowych kubeczków, sztućców itp). 9. Zabezpieczenie i dekoracja stołów (podkłady zabezpieczające i wyciszające pod obrusy, obrusy materiałowe jednokolorowe, dopasowane serwetki papierowe). 10. Obsługa kelnerska przez cały czas trwania wydarzenia (w godz. 9:00 - 16:00). 11. Transport. Catering powinien zostać dostarczony przez Wykonawcę do miejsca odbywania Targów - budynku Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego mieszczącego się przy ul. Jagiellońskiej 25 w Katowicach (Sala Szara, I piętro). Napoje (poz. 1), kanapki bankietowe (poz. 2), świeże owoce (poz. 3), wyroby cukiernicze (poz. 4) powinny zostać dostarczone do godz. 9:00. Przekąski koktajlowe (poz. 5), sałatki (poz. 6) i ciepły posiłek podawany w podgrzewaczach (poz. 7) powinny zostać dostarczone na godz. 13:30. Ponadto Wykonawca powinien dostarczyć produkty do rozłożenia na stoiskach targowych: - 100 butelek (500 ml) wody mineralnej gazowanej, - 130 butelek (500 ml) wody mineralnej niegazowanej, - 250 kubeczków jednorazowych, - herbatniki typu petit beurre (100 opakowań po min. 100g). Wyżej wymienione produkty należy dostarczyć do godz. 8:00. CZĘŚĆ II Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi cateringowej dla gości i wystawców (łącznie 80 osób) podczas Europejskich Targów Pracy, Przedsiębiorczości i Edukacji w CZĘSTOCHOWIE w dniu 10 października 2013 r. Na usługę składać się będą: 1. Napoje: - kawa: wysokogatunkowa, rozpuszczalna do samodzielnego przygotowania (160 saszetek o wadze 2gr), - herbata: wysokogatunkowa, ekspresowa (min. 3 rodzaje: czarna, owocowa, zielona), wykładana w drewnianych pudełkach do samodzielnego przygotowania (łącznie 160 torebek herbaty z zawieszką o wadze 2gr., w tym 80 torebek herbaty czarnej), - dodatki: cukier, cytryna w plasterkach, mleczko skondensowane (7%) lub śmietanka - bez ograniczeń, - wrzątek podawany w termosach lub warnikach (min. 3 sztuki) - bez ograniczeń, - woda mineralna niegazowana (50 butelek plastikowych o pojemności 500 ml), - woda mineralna gazowana (40 butelek plastikowych o pojemności 500 ml), - soki - pomarańczowy (40 porcji x 200 ml), jabłkowy (40 porcji x 200 ml), z czarnej porzeczki (40 porcji x 200 ml), podawane w szklanych dzbankach. 2. Kanapki bankietowe na białym i ciemnym pieczywie (łącznie 160 sztuk): - z zieloną sałatą, szynką i pomidorkiem (40 szt. x 40 g), - z rostbefem pieczonym i sosem tatarskim (40 szt. x 40 g), - z pastą jajeczno-szczypiorkową i świeżymi warzywami (40 szt. x 40 g), - z pastą z tuńczyka, ogórkiem konserwowym, oliwką i natką (40 szt. x 40 g); 3. Świeże owoce podawane na paterach: - banany - 1 kg - winogrona (zielone, czarne) - łącznie 2 kg - mandarynki - 1,5 kg. 4. Wyroby cukiernicze: - mini ciastka francuskie z jabłkiem, brzoskwinią (60 porcji x 65 g), - babeczki wypełnione kremem waniliowym lub budyniem, przybrane owocami (60 porcji x 65 g), - mieszanka kruchych ciasteczek (co najmniej 3 rodzaje) łącznie 3 kg, podawana na szklanych, metalowych lub porcelanowych paterach. 5. Przekąski koktajlowe: - mini- quiche z brokułami i tuńczykiem (40 szt.) - babeczki z musem śmietankowym ze świeżymi ziołami (40 szt.) - mini szaszłyki z grillowanym kurczakiem i ananasem (40 szt.) - koreczki bankietowe - min. 3 rodzaje (łącznie 80 szt.) 6. Sałatki - 2 rodzaje: - sałatka ryżowa z tuńczykiem i oliwkami - dziki ryż, tuńczyk, kukurydza, czarne oliwki (40 porcji x 100 g) - sałatka hawajska z kurczakiem, ananasem, kukurydzą i majonezem (40 porcji x 100 g), 7. Zastawa biała porcelanowa lub ceramiczna, sztućce trwałe - w odpowiedniej ilości (nie dopuszcza się stosowania plastikowych lub papierowych kubeczków, sztućców itp). 8. Zabezpieczenie i dekoracja stołów (podkłady zabezpieczające i wyciszające pod obrusy, obrusy materiałowe jednokolorowe, dopasowane serwetki papierowe). 9. Obsługa kelnerska przez cały czas trwania wydarzenia (w godz. 9:00 - 15:00). 10. Transport. Catering powinien zostać dostarczony przez Wykonawcę do miejsca odbywania Targów - budynku Częstochowskiego Parku Przemysłowo - Technologicznym w Częstochowie przy ul. Wały Dwernickiego 117lok.121. Napoje (poz. 1), kanapki bankietowe (poz. 2), świeże owoce (poz. 3), wyroby cukiernicze (poz. 4) powinny zostać dostarczone do godz. 9:00. Przekąski koktajlowe (poz. 5) i sałatki (poz. 6) powinny zostać dostarczone na godz. 12:30. Ponadto Wykonawca powinien dostarczyć produkty do rozłożenia na stoiskach targowych: - 30 butelek (500 ml) wody mineralnej gazowanej, - 40 butelek (500 ml) wody mineralnej niegazowanej, - 80 kubeczków jednorazowych, - herbatniki typu petit beurre (40 opakowań po min. 100g). Wyżej wymienione produkty należy dostarczyć do godz. 9:00. CZĘŚĆ III Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi cateringowej dla gości i wystawców (łącznie ok. 80 osób) podczas Europejskich Targów Pracy, Przedsiębiorczości i Edukacji w BIELSKU - BIAŁEJ w dniu 10 października 2013 r. Na usługę składać się będą: 1. Napoje: - kawa: wysokogatunkowa, rozpuszczalna do samodzielnego przygotowania (160 saszetek o wadze 2gr), - herbata: wysokogatunkowa, ekspresowa (min. 3 rodzaje: czarna, owocowa, zielona), wykładana w drewnianych pudełkach do samodzielnego przygotowania (łącznie 160 torebek herbaty z zawieszką o wadze 2gr., w tym 80 torebek herbaty czarnej), - dodatki: cukier, cytryna w plasterkach, mleczko skondensowane (7%) lub śmietanka - bez ograniczeń, - wrzątek podawany w termosach lub warnikach (min. 3 sztuki) - bez ograniczeń, - woda mineralna niegazowana (50 butelek plastikowych o pojemności 500 ml), - woda mineralna gazowana (40 butelek plastikowych o pojemności 500 ml), - soki - pomarańczowy (40 porcji x 200 ml), jabłkowy (40 porcji x 200 ml), z czarnej porzeczki (40 porcji x 200 ml), podawane w szklanych dzbankach. 2. Kanapki bankietowe na białym i ciemnym pieczywie (łącznie 160 sztuk): - z zieloną sałatą, szynką i pomidorkiem (40 szt. x 40 g), - z rostbefem pieczonym i sosem tatarskim (40 szt. x 40 g), - z pastą jajeczno-szczypiorkową i świeżymi warzywami (40 szt. x 40 g), - z pastą z tuńczyka, ogórkiem konserwowym, oliwką i natką (40 szt. x 40 g); 3. Świeże owoce podawane na paterach: - banany - 1 kg - winogrona (zielone, czarne) - łącznie 2 kg - mandarynki - 1,5 kg. 4. Wyroby cukiernicze: - mini ciastka francuskie z jabłkiem,brzoskwinią (60 porcji x 65 g), - babeczki wypełnione kremem waniliowym lub budyniem, przybrane owocami (60 porcji x 65 g), - mieszanka kruchych ciasteczek (co najmniej 3 rodzaje) łącznie 3 kg, podawana na szklanych, metalowych lub porcelanowych paterach. 5. Przekąski koktajlowe: - mini- quiche z brokułami i tuńczykiem (40 szt.) - babeczki z musem śmietankowym ze świeżymi ziołami (40 szt.) - mini szaszłyki z grillowanym kurczakiem i ananasem (40 szt.) - koreczki bankietowe - min. 3 rodzaje (łącznie 80 szt.) 6. Sałatki - 2 rodzaje: - sałatka ryżowa z tuńczykiem i oliwkami - dziki ryż, tuńczyk, kukurydza, czarne oliwki (50 porcji x 100 g) - sałatka hawajska z kurczakiem, ananasem, kukurydzą i majonezem (50 porcji x 100 g), 7. Zastawa biała porcelanowa lub ceramiczna, sztućce trwałe - w odpowiedniej ilości (nie dopuszcza się stosowania plastikowych lub papierowych kubeczków, sztućców itp). 8. Zabezpieczenie i dekoracja stołów (podkłady zabezpieczające i wyciszające pod obrusy, obrusy materiałowe jednokolorowe, dopasowane serwetki papierowe). 9. Obsługa kelnerska przez cały czas trwania wydarzenia (w godz. 9:00 - 15:00). 10. Transport. Catering powinien zostać dostarczony przez Wykonawcę do miejsca odbywania Targów - budynku Bielskiego Centrum Kształcenia Ustawicznego i Praktycznego przy ul. Piastowskiej 21. Napoje (poz. 1), kanapki bankietowe (poz. 2), świeże owoce (poz. 3), wyroby cukiernicze (poz. 4) powinny zostać dostarczone do godz. 9:00. Przekąski koktajlowe (poz. 5) i sałatki (poz. 6) powinny zostać dostarczone na godz. 12:30. Ponadto Wykonawca powinien dostarczyć produkty do rozłożenia na stoiskach targowych: - 20 butelek (500 ml) wody mineralnej gazowanej, - 30 butelek (500 ml) wody mineralnej niegazowanej, - 60 kubeczków jednorazowych, - herbatniki typu petit beurre (30 opakowań po min. 100g). Wyżej wymienione produkty należy dostarczyć do godz. 9:00. CZĘŚĆ IV Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi restauracyjnej (kolacja) w formie bufetu szwedzkiego wydanej w lokalu, który zapewni Wykonawca, w dniu 9 października 2013 r. od godz. 18:00. dla 25 gości zagranicznych i wystawców biorących udział w Europejskich Targach Pracy, Przedsiębiorczości i Edukacji w Katowicach oraz przedstawicieli organizatora. Ostateczna liczba osób korzystających z usługi restauracyjnej zostanie przekazana Wykonawcy na 2 dni robocze przed wykonaniem usługi, przy czym minimalna liczba osób to nie mniej niż 18 osób. Restauracja powinna: - być zlokalizowana w sąsiedztwie siedziby Zamawiającego i miejsca odbywania Targów, rozumianym jako obszar ograniczony następującymi ulicami: -od północy, ulicą Andrzeja od skrzyżowania z ulica Mikołowską, następnie ulicą T. Kościuszki przechodzącą w ulicę M. Konopnickiej i ulicą Wojewódzką do skrzyżowania z ulicą J. Lompy, -od wschodu, ulicą J. Lompy od skrzyżowania z ulicą Wojewódzką do wjazdu na Aleję Górnośląską, -od południa, Aleją Górnośląską od wjazdu od strony ulicy Lompy do skrzyżowania z ulicą Mikołowską, -od zachodu, ulicą Mikołowską od skrzyżowania z Aleją Górnośląską do skrzyżowania z ulicą Andrzeja, - dysponować wyodrębnioną salą zdolną pomieścić ok. 25 gości (przy stołach ustawionych w kształcie litery U lub w kształcie prostokąta), która będzie udostępniona do wyłącznej dyspozycji Zamawiającego w dniu 09.10.2013 r. od godz. 18:00 do ok. godz. 23:00. Na usługę składać się będą: - 3 rodzaje przystawek (pieczarki faszerowane z szynką lub ziołami, carpaccio z polędwicy wołowej lub łososia, paluszki serowe panierowane z sosem musztardowo-miodowym), - 3 rodzaje zup (cebulowa z grzankami i serem, krem z borowików, rosół z kury z makaronem), - 3 dania główne (kieszonka z kurczaka nadziewana serem, makaron penne ze szpinakiem i suszonymi pomidorami, dorsz w koszulce z masłem koperkowym), - dodatki: grillowane warzywa (bakłażan, cukinia, marchew, cebula, papryka), zestaw surówek, ryż, zapiekane ziemniaki, - deser: ciasto domowe z owocami, świeże owoce, - napoje: woda mineralna, soki (jabłkowy, z czarnej porzeczki), kawa, herbata, 1 lampka wina na osobę, - obsługa kelnerska przez cały czas trwania kolacji, przy czym przynajmniej jedna osoba z obsługi kelnerskiej powinno posługiwać się językiem angielskim w stopniu przynajmniej komunikatywnym. Ponadto Wykonawca powinien zapewnić odpowiedni wystrój sali (dekoracje stołów, obrusy materiałowe, dopasowane serwetki papierowe)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Grant Eures.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: ŚWIADCZENIE USŁUGI CATERINGOWEJ PODCZAS EUROPEJSKICH TARGÓW PRACY, PRZEDSIĘBIORCZOŚCI I EDUKACJI
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BUON CIBO Łukasz Waluś, Damian Walaszczyk s.c., ul. dr W. Styczyńskiego 65/1, 41-500 Chorzów, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5750,00
Oferta z najniższą ceną: 5750,00 / Oferta z najwyższą ceną: 15000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: ŚWIADCZENIE USŁUGI CATERINGOWEJ PODCZAS EUROPEJSKICH TARGÓW PRACY, PRZEDSIĘBIORCZOŚCI I EDUKACJI
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MAMA F.H.U. s.c., ul.Jainty 10/4, 41-902 Bytom, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1792,00
Oferta z najniższą ceną: 1792,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4360,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: ŚWIADCZENIE USŁUGI CATERINGOWEJ PODCZAS EUROPEJSKICH TARGÓW PRACY, PRZEDSIĘBIORCZOŚCI I EDUKACJI
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MAMA F.H.U. s.c., ul.Jainty 10/4, 41-902 Bytom, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1792,00
Oferta z najniższą ceną: 1792,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4360,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: ŚWIADCZENIE USŁUGI RESTAURACYJNEJ PODCZAS EUROPEJSKICH TARGÓW PRACY, PRZEDSIĘBIORCZOŚCI I EDUKACJI
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Victus Tomasz Brzezina, ul.Bratków 4, 40-085 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1100,00
Oferta z najniższą ceną: 1100,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2750,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i drukującego oraz licencji oprogramowania na potrzeby Urzędu Statystycznego w Katowicach
- Dostawa leków: zad.1-zad.2 -Program lekowy NFZ
- Dostawa sprzętu RTV
- Remont mieszkań VII/2025
- Dostawa papieru
- Sukcesywna dostawa szkła laboratoryjnego
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług hotelarskich podczas kursów i szkoleń medycznych Lotniczego Pogotowia Ratunkowego z podziałem na 9 zadań (części)
- Zakup usług hotelowych i gastronomicznych na potrzeby organizacji regionalnej konferencji szkoleniowej sędziów i asesorów sądowych czterech Wojewódzkich Sądów Administracyjnych
- Świadczenie usług cateringowych dla Centrum Młodzieży im. dr. H. Jordana w Krakowie w 2025 r.
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby wydarzeń organizowanych przez Krakowskie Biuro Festiwalowe.
- Świadczenie usługi cateringowej w ramach konferencji Europe and the new world order, organizowanej w dniach 26-27 maja 2025 r.
- Zapewnienie usług hotelowych i gastronomicznych oraz sal konferencyjnych na potrzeby szkolenia dla Sądu Okręgowego w Kielcach (pakiet konferencyjny).
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.