eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławŚwiadczenie usług pocztowych znak postępowaniaWM/SZP/PN/65/2013/G

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-09-04

Wrocław: Świadczenie usług pocztowych znak postępowania: WM/SZP/PN/65/2013/G
Numer ogłoszenia: 356978 - 2013; data zamieszczenia: 04.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. , ul. Mikołaja Reja 53-55, 50-343 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3235700, faks 71 3235750.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wm.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pocztowych znak postępowania: WM/SZP/PN/65/2013/G.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Rodzaj zamówienia: usługa. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie usług pocztowych w obrocie krajowym w zakresie: 1)przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek nierejestrowanych i rejestrowanych o wadze do 50 g nie będących przesyłkami najszybszej kategorii, zwracania przesyłek do Zamawiającego po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy oraz świadczenia przez Wykonawcę usług komplementarnych: potwierdzenia odbioru przesyłki, 2)przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek nierejestrowanych i rejestrowanych o wadze powyżej 50 g do 350 g nie będących przesyłkami najszybszej kategorii, zwracania przesyłek do Zamawiającego po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy oraz świadczenia przez Wykonawcę usług komplementarnych: potwierdzenia odbioru przesyłki. 3.Wspólny Słownik Zamówień CPV: 64.11.00.00-0 - usługi pocztowe. 4.Szczegółowe zasady realizacji przedmiotu zamówienia określone zostały w Formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ), Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 4 do SIWZ) oraz projekcie umowy (Załącznik nr 5 do SIWZ). 5.Wykonawca powinien posiadać w całym okresie wykonywania zamówienia zezwolenie na wykonywanie działalności pocztowej, wydane przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz.U. z 2012 r. poz. 1529) w zakresie uprawniającym do wykonania zamówienia lub wpis do rejestru operatorów pocztowych prowadzony przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej. 6.Wykonawca winien posiadać w całym okresie wykonywania zamówienia umowę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności, obejmującej przedmiot zamówienia. W tym okresie Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć Zamawiającemu do okazania ww. umowę ubezpieczenia na każde jego żądanie. 7.Określone w formularzu cenowym rodzaje i liczba przesyłek w ramach świadczonych usług są szacunkowe i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, na co Wykonawca wyraża zgodę tym samym oświadczając, że nie będzie dochodził z tego tytułu roszczeń. Do kalkulacji nadawanych ilości, określonych w ww. formularzu cenowym Zamawiający przyjął średnie roczne ilości przesyłek każdego rodzaju, z tym, że Zamawiający zastrzega możliwość zlecania usług w innej ilości lub rodzaju bez zwiększenia jednak kwoty wynagrodzenia łącznego określonego w § 5 ust 1 umowy. Faktyczne ilości realizowanych przesyłek mogą odbiegać od podanych średnich ilości..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.11.00.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni pozytywnie, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 3 do SIWZ).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni pozytywnie, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 3 do SIWZ).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni pozytywnie, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 3 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni pozytywnie, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 3 do SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni pozytywnie, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 3 do SIWZ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

I.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (tj. członkowie konsorcjum) jak również wspólnicy spółki cywilnej: 1) składają wspólnie oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, a ponadto 2) każdy z członków konsorcjum, wspólników spółki cywilnej składa oddzielnie oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. II.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (tj. członkowie konsorcjum) jak również wspólnicy spółki cywilnej składają oddzielnie listę albo informację, o których mowa w pkt 4 rozdziału X SIWZ. III.Wymagany jest jeden egzemplarz oferty, który musi zawierać m. in. 1) Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ 2) Formularz cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ 3) Oświadczenia i dokumenty określone w rozdziale X SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

I.PRZESŁANKI ZMIANY UMOWY 1. Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w przypadku zmiany: 1) regulaminu usług pocztowych Wykonawcy, 2) wykazu adresowego punktów awizacyjnych na terenie dzielnic Wrocławia - Śródmieście, Psie Pole i Krzyki, 3) wykazu placówek pocztowych Wykonawcy, 4) podwykonawców. * 2. Zamawiający dopuszcza także możliwość zmiany cen wskutek zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT. Zmiana ustawowej wysokości podatku VAT powoduje odpowiednią zmianę łącznego wynagrodzenia od daty wprowadzenia zmiany. Naliczenie podatku VAT w nowej wysokości dopuszcza się tylko od wynagrodzenia za tę część umowy realizowaną po dniu wejścia w życie przepisów ustalających zmiany stawki VAT. 3. Powyższe zmiany mogą być dokonane za uprzednią zgodą Zamawiającego II.Wszelkie zmiany do umowy poza zmianą danych Zamawiającego i Wykonawcy wymagają pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej w formie aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wm.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. we Wrocławiu, ul. Mikołaja Reja 53-55, 50-343 Wrocław..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2013 godzina 09:00, miejsce: Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. we Wrocławiu, ul. Mikołaja Reja 53-55, 50-343 Wrocław (kancelaria)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Spółka Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. występuje w imieniu Gminy Wrocław na podstawie Pełnomocnictwa nr 9/III/Z/11 Prezydenta Miasta Wrocław z dnia 10.03.2011r.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.