eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleOrganizacja i przeprowadzenie szkolenia wyjazdowego dla kadry kierowniczej urzędów pracy województwa opolskiego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-11-02

Opole: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia wyjazdowego dla kadry kierowniczej urzędów pracy województwa opolskiego
Numer ogłoszenia: 359960 - 2011; data zamieszczenia: 02.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 293238 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Opolu, ul. Głogowska 25C, 45-315 Opole, woj. opolskie, tel. 0-77 4416701, faks 0-77 4416702.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia wyjazdowego dla kadry kierowniczej urzędów pracy województwa opolskiego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu trzydniowego, wyjazdowego szkolenia na temat: Ochrona danych osobowych w praktyce urzędów pracy. Zmiany w przepisach w 2011 roku dla kadry kierowniczej urzędów pracy województwa opolskiego, łącznie dla 25 osób. Czas trwania szkolenia ma wynosić 12 godzin zegarowych. Szkolenie ma zostać przeprowadzone w terminie od 12.10.2011 roku do 14.10.2011 roku.Wyjazd na szkolenie ma nastąpić w środę 12.10.2011 r. o godzinie 12:00 spod siedziby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Opolu przy ulicy Głogowskiej 25c, natomiast powrót w piątek 14.10.2011 r. o godzinie 14:45 z miejsca szkolenia. Przyjazd do Opola ma nastąpić najpóźniej o godzinie 19:00. Przystanek końcowy to parking przy dworcu kolejowym PKP Opole Główne.Szkolenie ma zostać zorganizowane na terenie jednego z następujących województw:a) śląskiego, b)dolnośląskiego lub c)świętokrzyskiego.Zakwaterowanie i wyżywienie wszystkich uczestników szkolenia ma zostać zapewnione w hotelu o standardzie co najmniej trzygwiazdkowym lub obiekcie hotelarskim spełniającym wymagania dla hotelu o standardzie co najmniej trzygwiazdkowym. W ramach szkolenia pod nazwą Ochrona danych osobowych w praktyce urzędów pracy. Zmiany w przepisach w 2011 roku mają zostać omówione następujące zagadnienia:1)Definicje ustawowe;2)Zasady i warunki udostępniania danych osobowych:-w formie pisemnej,-w bezpośrednim kontakcie z klientem urzędu;3)Obowiązki administratora danych:-legalność wykorzystywania danych,-obowiązek informacyjny,-zabezpieczenie danych osobowych;4)Niezbędne dokumenty upoważniające pracowników do przetwarzania danych osobowych;5)Prawa osób, których dane dotyczą;6)Kontrola nad przestrzeganiem przepisów w zakresie ochrony danych osobowych; rola ABI w jednostce;7)Infrastruktura informatyczna a ochrona danych osobowych;8)Zasady korzystania z korespondencji elektronicznej, komunikatorów, przeglądarek internetowych, rodzaje zabezpieczeń chroniących dane osobowe;9)Opracowanie polityki bezpieczeństwa systemów informatycznych służących do przetwarzania danych osobowych w jednostce;10)Rejestracja i sposób dokonywania rejestracji zbiorów danych podlegających obowiązkowej rejestracji;11)Odpowiedzialność karna za udostępnianie danych osobowych - zagrożenia i kary za naruszenia;12)Sposób postępowania w sytuacji naruszenia ochrony danych osobowych;13)Przedstawienie zmian do ustawy o ochronie danych osobowych, wprowadzonych od marca 2011 roku nowelą z dnia 29 października 2010 roku (Dz. U. z 2010 r., nr 229, poz. 1947); 14)Pułapki BIP - najczęstsze naruszenia ustawy o ochronie danych osobowych przy redagowaniu biuletynu wraz z potencjalnymi skutkami.Szkolenie będzie finansowane w całości ze środków publicznych. Wynagrodzenie Wykonawcy za zrealizowane szkolenie będzie płatne w terminie 14 dni od daty protokolarnego potwierdzenia przez Zamawiającego faktu należytego wykonania przez Wykonawcę zamówienia i doręczenia Zamawiającemu faktury VAT.W ramach usługi szkoleniowej będącej przedmiotem niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do spełnienia następujących świadczeń:1)zorganizowania przewozu dla 25 uczestników szkolenia z siedziby Zamawiającego przy ulicy Głogowskiej 25 c w Opolu do miejsca szkolenia i z powrotem, klimatyzowanym maksymalnie 5-letnim autokarem;2)przygotowania i przeprowadzenia z należytą starannością dwunastogodzinnego szkolenia (godziny zegarowe) pod nazwą: Ochrona danych osobowych w praktyce urzędów pracy. Zmiany w przepisach w 2011 roku;3)przygotowania i udostępnienia sali wykładowej dla 25 osób o odpowiedniej wizualizacji i akustyce w miejscu zakwaterowania, wyposażonej w klimatyzację, rzutnik do prezentacji multimedialnej, laptopa oraz tablicę;4)zapewnienia co najmniej jednego wykładowcy, który będzie posiadać wyższe wykształcenie i który w okresie 2 lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadził co najmniej 5 szkoleń z tematyki z zakresu ochrony danych osobowych;5)zapewnienia koordynatora szkolenia, który przez okres trwania szkolenia będzie przebywać w miejscu odbywania się zajęć, aby zapewnić prawidłową ich organizację;6)zapewnienia materiałów szkoleniowych w formie skryptów, materiałów biurowych (przybory piśmiennicze, notatnik) oraz szczegółowego programu szkolenia;7)wydania uczestnikom zaświadczeń potwierdzających udział w szkoleniu;8)zapewnienia wszystkim uczestnikom szkolenia zakwaterowania na 3 dni, to jest od środy 12 października 2011 r. do piątku 14 października 2011 r. z dwoma noclegami w 25 (dwudziestu pięciu) jednoosobowych pokojach z łazienkami;9)zapewnienia pełnego wyżywienia dla każdego uczestnika szkolenia obejmującego:a)dwa śniadania (czwartek, piątek) w formie szwedzkiego bufetu zawierającego pieczywo różnorodne, danie na ciepło ( jajecznica, kiełbaski na gorąco ), wędliny, sery, dżemy, przetwory jogurtowe, płatki śniadaniowe, świeże warzywa oraz napoje w postaci kawy, herbaty, soków owocowych i wody mineralnej,b)trzy obiady (środa, czwartek, piątek) składające się z zupy, dania głównego (ziemniaki/ kluski/ ryż, mięso/ryba, zestaw surówek), napojów w postaci kawy, herbaty, soków owocowych i wody mineralnej oraz z deseru (wszystkie składniki obiadu podawanego w poszczególnych dniach szkolenia powinny być różne; obiad dla każdego uczestnika szkolenia powinien być podany na ciepło),c)dwie kolacje (środa, czwartek) składające się z dania głównego podanego na ciepło, zimnej płyty w postaci wędlin, ryb, serów, warzyw i sałatek oraz napojów w postaci kawy z ekspresu, herbaty, soków owocowych oraz wody mineralnej.(wszystkie składniki kolacji powinny być różne od składników obiadów podawanych podczas trzech dni szkolenia);10)zapewnienia dwóch przerw kawowych w drugim dniu szkolenia (tj.w czwartek 13 października) i jednej w trzecim dniu (piątek 14 października), w trakcie których zostaną podane wyroby cukiernicze oraz napoje w postaci kawy z ekspresu, herbaty, soków owocowych oraz wody mineralnej gazowanej i niegazowanej,11)zagwarantowania, aby wszystkie posiłki były podawane na zastawie ceramicznej z kompletem sztućców metalowych i serwetek papierowych w innej sali niż wykładowa;12)ubezpieczenie wszystkich uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków od pierwszego do ostatniego dnia szkolenia (na czas przejazdu i pobytu na szkoleniu).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 14.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Royal Property Poland Sp. z o.o., ul. Olszańska 6B, 31-513 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 19000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 19000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 43850,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.