eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnica › Budowa wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej wraz z węzłami cieplnymi w budynkach wielorodzinnych przy ul. Siennej w Świdnicy w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Ograniczenie niskiej emisji powierzchniowej na terenie Świdnicy poprzez likwidację węglowych, lokalnych źródeł ciepła i podłączania obiektów do rozbudowanej sieci ciepłowniczej (Program Kawka)"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-12

Ogłoszenie nr 364208 - 2016 z dnia 2016-12-12 r.

Świdnica: Budowa wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej wraz z węzłami cieplnymi w budynkach wielorodzinnych przy ul. Siennej w Świdnicy w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Ograniczenie niskiej emisji powierzchniowej na terenie Świdnicy poprzez likwidację węglowych, lokalnych źródeł ciepła i podłączania obiektów do rozbudowanej sieci ciepłowniczej (Program Kawka)"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 343981-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Świdnicy, krajowy numer identyfikacyjny 57958900000, ul. ul. Armii Krajowej  49, 58100   Świdnica, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. 748 562 850, faks 748 523 110, e-mail mbp@um.swidnica.pl
Adres strony internetowej (URL): www.swidnica.bip-gov.info.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej wraz z węzłami cieplnymi w budynkach wielorodzinnych przy ul. Siennej w Świdnicy w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Ograniczenie niskiej emisji powierzchniowej na terenie Świdnicy poprzez likwidację węglowych, lokalnych źródeł ciepła i podłączania obiektów do rozbudowanej sieci ciepłowniczej (Program Kawka)"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

IV. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej wraz z węzłami cieplnymi w budynkach wielorodzinnych nr 1 (m. 3, 4, 5, 6, 7), 3 (m. 1, 3, 5, 8), 5 (m. 1, 2, 5, 6, 7, 8), 6 (1, 2, 3, 4), 7 (m. 2, 3, 4, 6), 8 (1, 2, 5, 6, 7), 9 (m. 1, 2, 3, 5, 6, 7, 8), 10 (3, 4, 5, 6), 11 (m. 3, 6, 7, 10, 12), 12 (m. 1, 2, 3, 4, 6, 8) i 14 (1, 2, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12) przy ul. Siennej w Świdnicy w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Ograniczenie niskiej emisji powierzchniowej na terenie Świdnicy poprzez likwidację węglowych, lokalnych źródeł ciepła i podłączania obiektów do rozbudowanej sieci ciepłowniczej (Program Kawka)". 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 2.1. Roboty budowlane realizowane będą zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową przez: Ewę Pietrzak-Chojnicką - Biuro Projektowe AKAPIT, ul. Pierwszej Brygady 40, 49-300 Brzeg, pn.: 2.1.1. "Budowa instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Ograniczenie niskiej emisji powierzchniowej na terenie Świdnicy poprzez likwidację węglowych, lokalnych źródeł ciepła i podłączania obiektów do rozbudowanej sieci ciepłowniczej (Program Kawka)" oraz 2.1.2. "Budowa węzła cieplnego na potrzeby c.o. i c.w.u. w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Ograniczenie niskiej emisji powierzchniowej na terenie Świdnicy poprzez likwidację węglowych, lokalnych źródeł ciepła i podłączania obiektów do rozbudowanej sieci ciepłowniczej (Program Kawka)". 2.2. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, które stanowią załącznik do niniejszej specyfikacji i wraz z przedmiarami robót znajdują się na stronie internetowej Zamawiającego www.swidnica.bip-gov.info.pl/bip/glowna w katalogu zamówienia publiczne. Przedmiary robót stanowią wyłącznie materiał pomocniczy dla wskazania technologii. Nie należy wyceniać pozycji dot. ciepłomierzy ultradźwiękowych z przelicznikiem ciepła, parą czujników, modułem radiowym - koszt ten leży po stronie Miejskiego Zakładu Energetyki Cieplnej w Świdnicy. 2.3. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania robót budowlanych, które nie zostały wyszczególnione w przedmiarze robót, a są konieczne do realizacji przedmiotu umowy zgodnie z projektami budowlanymi, wykonawczymi oraz szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. 2.4. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w oparciu o: 2.3.1. dokumentację projektową, o której mowa w ust. 2 pkt 2.1. i 2.2. powyżej, 2.3.2. dokumentację przetargową, tj. dokumentację sporządzoną i udostępnioną Wykonawcom przez Zamawiającego na potrzeby przeprowadzenia niniejszego postępowania przetargowego, obejmującą w szczególności SIWZ wraz z załącznikami do niej oraz wszelkimi zmianami i dodatkowymi ustaleniami wynikłymi w trakcie procedury przetargowej stanowiącymi integralną część SIWZ, wyszczególnionymi we wszystkich przesłanych i umieszczonych na stronie internetowej Zamawiającego pismach. 2.4. Warunki wykonywania robót. 2.4.1. Przedmiot umowy będzie realizowany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, obowiązującymi normami, zasadami bhp, dokumentacją projektową, warunkami technicznymi wykonania robót, wiedzą techniczną, zaleceniami nadzoru autorskiego i inwestorskiego, zgodnie z wykonanym przez Kierownika budowy planem BIOZ oraz zgodnie z reżimem technologicznym, określonym przez Polskie Normy, producentów poszczególnych elementów, produktów, materiałów i urządzeń. 2.4.2. Wprowadzenie Wykonawcy na budowę nastąpi w terminie do 5 dni roboczych od daty podpisania niniejszej umowy. 2.4.3. Zamawiający zapewnia nadzór autorski i inwestorski. 2.4.4. Wszystkie użyte do budowy materiały muszą odpowiadać parametrom podanym w projekcie, muszą posiadać odpowiedni atest i świadectwo dopuszczenia, wydane przez odpowiednie uprawnione instytucje, zezwalające na stosowanie ich w budownictwie. Dokumenty te, przed ich dostarczeniem na plac budowy, po zatwierdzeniu przez inspektora nadzoru, należy przedłożyć Zamawiającemu. 2.4.5. Niezbędne do wykonania przedmiotu umowy materiały zostaną zakupione i dostarczone na teren budowy przez Wykonawcę i będą stanowić jego koszt. Materiały te muszą odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie. 2.4.6. Wykonawca obowiązany jest do stosowania wyłącznie wyrobów budowlanych nadających się do stosowania w budownictwie, tj. wyroby spełniające w całości wymogi określone w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 roku o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004 r. Nr 92, poz. 881 ze zm.). 2.4.7. Wykonawca zapewnia sprawowanie kierownictwa budowy i robót przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje zawodowe i uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w odpowiednich specjalnościach, zgodnie z wymogami Prawa Budowlanego i ofertą przetargową. 2.4.8. Za koordynację robót i prowadzenie dokumentacji budowy odpowiada kierownik budowy. 2.4.9. Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia wszelkich działań w celu przygotowania wszelkiej dokumentacji odbiorowej i powykonawczej oraz dokonania bezusterkowego odbioru przedmiotu umowy do 30.06.2017 r. 2.4.10. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania na właściwe wysypisko odpadów materiałów z rozbiórki nie nadających się do ponownego wbudowania z wyjątkiem przypadku pisemnego wniosku właściciela mieszkania do Wykonawcy robót o pozostawienie materiałów z jednoczesnym wskazaniem miejsca ich złożenia Wykonawca protokolarnie przekaże je właścicielowi mieszkania (tj. m.in. pieców kaflowych, kominków, grzejników i rur). 2.4.11. Wykonawca na żądanie Zamawiającego zobowiązany jest do okazania w/w protokołu lub właściwego dokumentu potwierdzającego przekazanie wszystkich odpadów do utylizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 2.4.12. Wykonawca zrealizuje własnym staraniem i na własny koszt tymczasowe obiekty i urządzenia na terenie budowy takie jak: punkt poboru wody, punkt poboru energii elektrycznej, zabezpieczenie terenu budowy. 2.4.13. Wykonawca poniesie koszty utrzymania i konserwacji tymczasowych obiektów i urządzeń związanych z terenem budowy. 2.4.14. Zagospodarowanie zaplecza budowy oraz inne nakłady nie stanowiące wartości robót budowlanych, a niezbędne do wykonania przedmiotu umowy są objęte ceną ofertową. 2.4.15. Zamawiający nie będzie ponosił odpowiedzialności za składniki majątkowe Wykonawcy, znajdujące się na terenie budowy w trakcie realizacji przedmiotu umowy. 2.4.16. Wykonawca jest odpowiedzialny za szkody powstałe w trakcie realizacji robót wobec osób trzecich oraz w wyniku nieterminowego usunięcia wad. 2.4.17. Uzyskanie opinii kominiarskich potwierdzających odcięcie paleniska od przewody spalinowego. 2.4.18. Wykonawca ponosi koszty prób, badań, odbiorów technicznych itp. 2.4.19. Wykonawca zobowiązany jest sporządzić dokumentację fotograficzną z postępów prac w mieszkaniu i częściach wspólnych. Budynki i mieszkania w trakcie realizacji robót budowlanych są stale zamieszkałe. Wykonawca zobowiązany jest do takiej organizacji i realizacji robót budowlanych, by umożliwić swobodny dostęp do tych obiektów i bezpieczne ich użytkowanie oraz ograniczyć do minimum uciążliwości wynikające z realizacji przedmiotu zamówienia. Uzgodnienie terminu realizacji robót w poszczególnych mieszkaniach leży po stronie Wykonawcy, który winien uzgodnić go z właścicielem mieszkania. Wszelkie koszty związane ze stratami przez niewłaściwe zabezpieczenie obiektu będą obciążać Wykonawcę. 2.5. Warunki odbioru robót. 2.5.1. Wykonawca zgłasza do odbioru wszystkie roboty zanikowe Inspektorowi Nadzoru Inwestorskiego. 2.5.2. Wykonawca będzie sukcesywnie przekazywał do odbioru przedmiot umowy (tj. kompleksowo wykonane roboty budowlane w danym budynku). W dniu zgłoszenia gotowości danego budynku do odbioru końcowego Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wszystkie dokumenty wymagane jak przy odbiorze przedmiotu umowy. 2.5.3. Zamawiający dopuszcza odbiory częściowe robót budowlanych wykonanych w mieszkaniach i częściach wspólnych w budynkach protokołami potwierdzonymi przez inspektora nadzoru. Odbiór częściowy może nastąpić po wykonaniu wszystkich robót budowlanych w mieszkaniu lub części wspólnej zgodnie z dokumentacją projektową. 2.5.4. W dniu zgłoszenia gotowości do odbioru przedmiotu umowy Wykonawca dostarcza Inspektorowi Nadzoru Inwestorskiemu wszystkie wymagane dokumenty odbiorowe w szczególności: dziennik budowy, protokoły technicznego odbioru robót związanych z wykonywaniem przedmiotu umowy, dokumentację powykonawczą, atesty i aprobaty na wbudowane materiały, itp. 2.5.5. Zamawiający przystąpi do czynności odbiorowych przedmiotu umowy w terminie do 5 dni roboczych od daty zgłoszenia gotowości do odbioru robót. Podstawą rozpoczęcia czynności odbiorów będzie pisemne zawiadomienie Wykonawcy, wpis kierownika budowy do dziennika budowy o zakończeniu wszystkich robót potwierdzony ze strony Zamawiającego przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego oraz podpisany przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego protokół sprawdzenia dokumentacji odbiorowej o kompletności przekazanych mu przez Wykonawcę dokumentów odbiorowych. 2.5.6. Strony postanawiają, że z czynności odbiorowych będzie spisany protokół zawierający wszelkie ustalenia dokonane w toku odbioru oraz terminy wyznaczone na usunięcie wad stwierdzonych przy odbiorze. 2.5.7. Jeżeli w toku czynności odbiorowych zostaną stwierdzone wady, to Zamawiającemu przysługują następujące uprawnienia: a) jeżeli wady nadają się do usunięcia, może przerwać czynności lub odmówić odbioru do czasu usunięcia wad, zachowując prawo domagania się kar umownych z tytułu zwłoki, jeżeli taka nastąpi, b) jeżeli wady nie nadają się do usunięcia, to: ? jeżeli nie uniemożliwiają one użytkowania przedmiotu odbioru, zgodnie z przeznaczeniem, Zamawiający może odpowiednio do utraconej wartości użytkowej, estetycznej lub technicznej obniżyć wynagrodzenie, ? jeżeli wady uniemożliwiają użytkowanie zgodnie z przeznaczeniem, Zamawiający może odstąpić od umowy lub żądać wykonania przedmiotu umowy po raz drugi, zachowując prawo domagania się kar umownych z tytułu zwłoki. 2.5.8. Podstawą do podpisania przez Zamawiającego protokołu końcowego odbioru robót w danym budynku będzie bezusterkowe wykonanie robót budowlanych oraz dostarczenie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej oraz uruchomienie węzła cieplnego i umożliwienie dostarczenia ciepła do odbiorców w danym budynku. 2.5.9. Dokumentem potwierdzającym przyjęcie przez Zamawiającego wykonanego przedmiotu umowy będzie protokół końcowy odbioru robót, podpisany przez strony umowy, którego integralną częścią będą dokumenty niżej wymienione: a) oświadczenie kierownika budowy: ? zgodności wykonania wewnętrznej instalacji z projektem budowlanym i obowiązującymi przepisami, ? doprowadzeniu do należytego stanu i porządku terenu budowy - budynku i lokalu, a także - w razie potrzeby ulicy, sąsiedniej nieruchomości, b) dokumentacja powykonawcza, geodezyjna, protokoły badań i sprawdzeń jakości robót i materiałów, w tym świadectwa zezwalające na stosowanie materiałów w budownictwie, c) karta gwarancyjna na wykonane roboty budowlane, zgodna ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do umowy. 2.5.10. Po zakończeniu robót w każdym mieszkaniu i budynku Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy i przekazania go Zamawiającemu w terminie ustalonym na odbiór końcowy robót w danym budynku. W przypadku zaniechania wykonania tego obowiązku, czynności porządkowe mogą zostać wykonane przez Zamawiającego na koszt Wykonawcy. 3. Lokalizacja i opis stanu istniejącego Budynki mieszkalne wielorodzinne w zabudowie szeregowej, zlokalizowane są w zwartej zabudowie mieszkaniowej przy ulicy Siennej w Świdnicy. Są to obiekty trzy/czterokondygnacyjne, w całości podpiwniczone, ze strychem. Budynki stanowią zwartą bryłę o rzucie opartym na planie prostokąta bez zdobień na elewacjach. Budynki nie są ocieplone. Fundamenty budynków posadowione w sposób bezpośredni, poniżej strefy przemarzania. Ściany fundamentowe murowane z elementami kamiennymi. Konstrukcja budynków tradycyjna murowana ze stropami ceglanymi w piwnicach opartymi na ścianach i belkach stalowych, w postaci sklepienia oraz stropami drewnianymi, belkowymi ze ślepym pułapem nad pozostałymi kondygnacjami. Układ konstrukcyjny ścian nośnych jest podłużny. Ściany nośne wykonane jako murowane z cegły pełnej na zaprawie wapiennej lub cementowo-wapiennej. Schody do piwnic betonowe niewykończone, a na wyższe kondygnacje betonowe ze stopnicami drewnianymi. Posadzka w piwnicach ceglana, miejscami betonowa. Dach budynków dwuspadowy pokryty dachówką ceramiczną. Dach konstrukcji drewnianej w układzie krokwiowo-płatwiowym pokryty dachówką ceramiczną. Obróbki blacharskie dachu, rynny i rury spustowe wykonane z blachy stalowej. Stolarka okienna współczesna PCV, lokalnie w mieszkaniach występują stare okna drewniane. Drzwi zewnętrzne PCV, częściowo przeszklone. 4. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach - główny przedmiot, 45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania, 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne, 45231100-6 Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów, 45231110-9 Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów, 45320000-6 Roboty izolacyjne, 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne, 45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe. 5. Użyte w dokumentacji przetargowej nazwy własne urządzeń i materiałów określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard i wygląd. Mogą być zastąpione przez inne równoważne, z tym, że obowiązek udowodnienia równoważności należy do Wykonawcy. 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 8. Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 w wysokości 350.000,00 zł netto. 9. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane. 10. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia (art. 29 ust. 3a ustawy PZP) polegających na wykonaniu następujących prac: a) roboty rozbiórkowe b) roboty montażowe instalacyjne centralnego ogrzewania w budynkach, c) roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne, d) roboty instalacyjne elektryczne, e) roboty budowlane związane z budową i kładzenia rurociągów, f) roboty budowlane wykończeniowe. 11. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności w zakresie jak w ust. 10, będą zatrudnieni na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.). W dniu podpisania umowy Wykonawca przedstawi wykaz tych osób. 12. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 7 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę /Podwykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa powyżej. 13. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. 14. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa powyżej w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie ust. 12 będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz będzie skutkować naliczeniem kar umownych w wysokości określonej § 9 ust. 1 pkt 7 wzorze umowy załączonym do SIWZ, a także zawiadomieniem Państwowej Inspekcji Pracy o podejrzeniu zastąpienia umowy o pracę z osobami wykonującymi pracę na warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy Kodeks Pracy, umową cywilnoprawną. 15. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia w/w osób przez cały okres realizacji wykonywanych przez niego czynności, w szczególności poprzez wezwanie do okazania dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek i należnych podatków z tytułu zatrudnienia w/w osób. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. 16. Zamawiający w trakcie kontroli, o której mowa w ust. 15 sprawdzi czy: 16.3. usługi będą świadczone przez osoby wymienione w Załączniku nr 3 do SIWZ, które zostały wskazane przez Wykonawcę zwane dalej "Pracownikami świadczącymi usługi". 16.4. Wykonawca zobowiązuje się, że wskazani Pracownicy świadczący usługi będą w okresie realizacji umowy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.). 16.5. każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 7 dni robocze, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem umów o pracę zawartych przez Wykonawcę z Pracownikami świadczącymi usługi. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45300000-0
Dodatkowe kody CPV: 45330000-9, 45331100-7, 45231100-6, 45320000-6, 45310000-3, 45450000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie P-104/XII/16 o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn. Budowa wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej wraz z węzłami cieplnymi w budynkach wielorodzinnych przy ul. Siennej w Świdnicy w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Ograniczenie niskiej emisji powierzchniowej na terenie Świdnicy poprzez likwidację węglowych, lokalnych źródeł ciepła i podłączania obiektów do rozbudowanej sieci ciepłowniczej (Program Kawka)" zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2015, poz. 2164 ze zm.), tj. cyt. "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (...)". Uzasadnienie Zamawiający w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn. Budowa wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej wraz z węzłami cieplnymi w budynkach wielorodzinnych przy ul. Siennej w Świdnicy w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Ograniczenie niskiej emisji powierzchniowej na terenie Świdnicy poprzez likwidację węglowych, lokalnych źródeł ciepła i podłączania obiektów do rozbudowanej sieci ciepłowniczej (Program Kawka)" wyznaczył termin składania ofert do dnia 01.12.2016 r. do godziny 09:00. W wyznaczonym terminie nie została złożona żadna oferta.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.