Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-09-26
Narol: ZP.271.5.2012 Prowadzenie zajęć dodatkowych w ramach projektu Indywidualne nauczanie szansą na rozwój dzieci w klasach I-III w szkołach podstawowych w gminie Narol
Numer ogłoszenia: 367132 - 2012; data zamieszczenia: 26.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Narolu , ul. Graniczna 11, 37-610 Narol, woj. podkarpackie, tel. 0-16 6319323.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.narol.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP.271.5.2012 Prowadzenie zajęć dodatkowych w ramach projektu Indywidualne nauczanie szansą na rozwój dzieci w klasach I-III w szkołach podstawowych w gminie Narol.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia.1 Przedmiotem niniejszego zamówienia są usługi polegające na Prowadzeniu zajęć dodatkowych w ramach projektu Indywidualne nauczanie szansą na rozwój dzieci w klasach I-III w szkołach podstawowych w gminie Narol realizowanego w ramach naboru 2/9.1.2/2011 Priorytet IX POKL, Działanie nr 9.1, Poddziałanie 9.1.2. Zadanie 1 Zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej im. św. Brata Alberta w Narolu. Część 1.1 Zajęcia dodatkowe dla dzieci ze szczególnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji. Liczba godzin - 60 w roku szkolnym 2012/2013 prowadzone w grupie 1 liczącej 11 osób. Część 1.2 Zajęcia dodatkowe dla dzieci ze szczególnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji. Liczba godzin - 60 w roku szkolnym 2012/2013 prowadzone w grupie 2 liczącej 11 osób. Część 1.3 Zajęcia dodatkowe dla dzieci ze szczególnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji. Liczba godzin - 60 w roku szkolnym 2012/2013 prowadzone w grupie 3 liczącej 11 osób. Część 1.4 Zajęcia dodatkowe dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych. Liczba godzin - 60 w roku szkolnym 2012/2013 prowadzone w grupie 1 liczącej 6 osób. Część 1.5 Zajęcia dodatkowe dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych. Liczba godzin - 60 w roku szkolnym 2012/2013 prowadzone w grupie 2 liczącej 6 osób. Część 1.6 Zajęcia dodatkowe dla dzieci z wadami postawy (gimnastyka korekcyjna). Liczba godzin - 60 w roku szkoln2012-2013 prowadzone w grupie 1 liczącej 14 osób. Część 1.7 Zajęcia dodatkowe dla dzieci z wadami postawy (gimnastyka korekcyjna). Liczba godzin - 60 w roku szkolnym 2012-2013 prowadzone w grupie 2 liczącej 14 osób. Część 1.8 Zajęcia dodatkowe rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych (z uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych). Liczba godzin - 60 w roku szkolnym 2012/2013 prowadzone w grupie 1 liczącej 10 osób. Część 1.9 Zajęcia dodatkowe rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych (z uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych). Liczba godzin - 60 w roku szkolnym 2012/2013 prowadzone w grupie 2 liczącej 10 osób. Zadanie 2 Zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej im. kpt. Władysława Ważnego w Rudzie Różanieckiej Część 2.1 Zajęcia dodatkowe dla dzieci ze szczególnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji. Liczba godzin - 60 w roku szkolnym 2012/2013 prowadzone w grupie 8 osób. Część 2.2 Zajęcia dodatkowe dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu zdolności matematycznych. Liczba godzin - 60 w roku szkolnym 2012/2013 prowadzone w grupie 9 osób. Część 2.3 Zajęcia dodatkowe rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych (z uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych). Liczba godzin - 60 w roku szkolnym 2012/2013 prowadzone w grupie 1 liczącej 7 osób. Część 2.4 Zajęcia dodatkowe rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych (z uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych). Liczba godzin - 60 w roku szkolnym 2012/2013 prowadzone w grupie 2 liczącej 8 osób. Zadanie 3 Zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej w Łukawicy. Część 3.1 Zajęcia dodatkowe dla dzieci ze szczególnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji. Liczba godzin - 60 w roku szkolnym 2012/2013 prowadzone w grupie 1 liczącej 5 osób. Część 3.2 Zajęcia dodatkowe dla dzieci ze szczególnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji. Liczba godzin - 60 w roku szkolnym 2012/2013 prowadzone w grupie 2 liczącej 5 osób. Część 3.3 Zajęcia dodatkowe dla dzieci ze szczególnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji. Liczba godzin - 60 w roku szkolnym 2012/2013 prowadzone w grupie 3 liczącej 4 osób. Część 3.4 Zajęcia dodatkowe rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych (z uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych). Liczba godzin - 35 w roku szkolnym 2012/2013, prowadzone w grupie 1 liczącej 7 osób. Część 3.5 Zajęcia dodatkowe rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych (z uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych). Liczba godzin - 35 w roku szkolnym 2012/2013, prowadzone w grupie 2 liczącej 8 osób. Zadanie 4 Zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej w Łówczy Część 4.1 Zajęcia dodatkowe dla dzieci ze szczególnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji. Liczba godzin - 60 w roku 2012/2013, prowadzone w grupie 3 osób. Część 4.2 Zajęcia dodatkowe dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu zdolności matematycznych. Liczba godzin - 60 w roku szkolnym 2012/2013 prowadzone w grupie 4 osób. Część 4.3 Zajęcia dodatkowe rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych (z uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych). Liczba godzin - 60 w roku szkolnym 2012/2013, prowadzone w grupie 6 osób..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.10.00.00 - Usługi szkolnictwa podstawowego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 21.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dla Zadań od 1 do 4 zamówienia - dysponują co najmniej 1 osobą, posiadającą kwalifikacje dla odpowiedniej części zamówienia, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku (Dz.U. Nr 50, poz.400) w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli. Wykonawcy muszą posiadać co najmniej 2 letnie doświadczenie pedagogiczne w pracy w szkole podstawowej oraz kwalifikacje wynikające z zakresu danego działania. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: wykaz sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ - Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, potwierdzający posiadane kwalifikacje zawodowe, a także zakres wykonywanych czynności, wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, oraz oświadczenie, które potwierdza odpowiednio, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane kwalifikacje, oraz doświadczenie pedagogiczne w pracy w szkole podstawowej, sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Nie dotyczy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Ukończone formy doskonalenia zawodowego zgodne z rodzajem prowadzonych zajęć. - 20
- 3 - Program zajęć dla danej części zamówienia. - 20
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.narol.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejsko-Gminny Zespół Ekonomiczno Administracyjny Szkół w Narolu ul. Graniczna 11, 37-610 Narol.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.10.2012 godzina 12:00, miejsce: Miejsko-Gminny Zespół Ekonomiczno Administracyjny Szkół w Narolu ul. Graniczna 11, 37-610 Narol.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Europejski Fundusz Społeczny w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy w Klonowej wraz z jednostkami organizacyjnymi
- Usługi wsparcia rodzin zastępczych, kandydatów na rodziny zastępcze, opiekunów usamodzielnienia, rodziców biologicznych i ich otoczenia na terenie powiatu tureckiego.
- Wsparcie w procesie usamodzielnienia wychowanków pieczy zastępczej - działania wzmacniające kompetencje społeczne - vouchery
- "Usługa przygotowania i przeprowadzenia dwudniowego seminarium dla przedstawicieli JST z woj. mazowieckiego z zakresu procedur i źródeł finansowania usług społecznych dla lokalnej społeczności (...)"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "ABC przedsiębiorczości z elementami e-marketingu"
- Przeprowadzenie szkoleń i warsztatów dla kadry jednostek organizacyjnych pracujących w obszarze pieczy zastępczej oraz osób sprawujących pieczę zastępczą.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.