Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-21
Tarnów: Przeprowadzenie kursów zawodowych i szkoleń aktywizacyjnych
Numer ogłoszenia: 368508 - 2009; data zamieszczenia: 21.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Tarnowie-Mościcach , ul. Jędrzeja Śniadeckiego 9, 33-101 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6319300, faks 014 6319305.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kursów zawodowych i szkoleń aktywizacyjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie na terenie Zamawiającego kursów przyuczających do zawodu w rozumieniu §37 ust. 1 rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 13 lutego 2004 r. (Dz. U. Nr 37, poz. 337), zwanych dalej kursami zawodowymi i zajęć aktywizacyjnych dla skazanych odbywających karę pozbawienia wolności..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy powinni spełniać warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: 1.posiadać uprawnienia do wykonania Zamówienia, a w szczególności, w przypadku Zamówień w części I i II, prowadzić kształcenie ustawiczne w formach pozaszkolnych, co uprawnia ich do wydawania zaświadczeń według wzoru, będącego załącznikiem nr 1 do rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216), 2.posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, przy czym ze względu na bezpieczeństwo Zamawiającego osoby pracujące w bezpośrednim kontakcie ze skazanymi nie mogą być osobami karanymi; 3.znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; 4.nie podlegać wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Spełnianie tych warunków oceniane będzie na podstawie: 1.wypełnionych i podpisanych przez Wykonawcę oświadczeń według wzoru stanowiącego Załącznik do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 2.w razie zadeklarowania w oświadczeniu, o którym mowa w punkcie poprzednim, braku potencjału technicznego lub osób zdolnych do wykonania zamówienia - pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia Wykonawcy tychże; 3.następujących dokumentów: w części I i II: zaświadczenia właściwego organu o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych, o którym mowa w art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415 z późn. zm.), z numerem tego wpisu lub akredytacji, o której mowa w art. 68b ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz. U. z 2004 r. Nr 256, poz. 2572 z późn. zm.) w części II: zaświadczenia właściwego organu o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2009 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego.
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 27.11.2009.
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego: Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007 - 2013, Priorytet I, Działanie 1.3., Poddziałanie 1.3.4. pn. Cykl szkoleniowo-aktywizacyjny służący podniesieniu kwalifikacji zawodowych osób pozbawionych wolności oraz przygotowaniu ich do powrotu ma rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: kurs zawodowy monter izolacji budowlanych, kurs zawodowy posadzkarz-glazurnik..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs zawodowy posadzkarz-glazurnik: a)celem kursu jest teoretyczne i praktyczne przyuczenie do wykonywania prac posadzkarsko-glazurniczych; uczestnicy szkolenia posiądą wiedzę i umiejętności z zakresu posługiwania się dokumentacją techniczną, wykonywania rysunków roboczych i drobnych aranżacji, organizowania miejsca pracy i dróg transportowych materiałów, układania posadzek z różnych materiałów zgodnie z przyjętą technologią i warunkami technicznymi wykonania robót, układania i mocowania elementów wykończeniowych posadzek, wykańczania i konserwacji nawierzchni podłogi, naprawiania i konserwowania istniejących posadzek z różnych materiałów, przygotowania lica ścian (podłoża) pod ułożenie glazury, zaplanowania okładziny - sortowanie i rozmieszczenie, dobór elementów wykończeniowych i ozdobnych, obróbki płytek - przycinanie, szlifowanie, wykonanie otworów, licowania cokołów, schodów, podokienników, słupów, itp. płytkami i kształtkami ceramicznymi lub klinkierowymi, a także dobierania sprzętu, maszyn i narzędzi zgodnie z zasadami ergonomii, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisami przeciwpożarowymi, warunkami technicznymi oraz zasadami racjonalnej gospodarki materiałami i ochrony środowiska, opanowania techniki prawidłowego wykonywania podstawowych czynności związanych z robotami posadzkarsko-glazurniczymi a także wyrobienia praktycznej umiejętności organizowania własnej pracy na stanowisku roboczym, z zachowaniem wymagań BHP i postanowień wynikających z regulaminu pracy, b)Zamawiający do zajęć praktycznych udostępni podłoże w pomieszczeniach o powierzchni ok. 400 m2. Wykonawca zapewni komplet materiałów potrzebnych uczestnikom szkolenia do zdobywania praktycznych umiejętności w zakresie co najmniej przygotowania podłoża, kładzenia płytek typu gres o boku 30-40 cm, fugowania, na powierzchni przynajmniej tej wielkości. Kurs zawodowy monter izolacji budowlanych: a)uczestnicy szkolenia posiądą wiedzę i umiejętności w zakresie materiałoznawstwa, podstaw rysunku technicznego, podstaw wykonywania robót izolacji cieplnej w budownictwie, przygotowywania frontu robót, przygotowywania materiałów i narzędzi do robót a także wyrobienia praktycznej umiejętności organizowania własnej pracy na stanowisku roboczym, z zachowaniem wymagań BHP i postanowień wynikających z regulaminu pracy, b)Zamawiający do zajęć praktycznych udostępni ścianę zewnętrzną o powierzchni ok. 200 m2. Wykonawca zapewni komplet materiałów potrzebnych uczestnikom szkolenia do zdobywania praktycznych umiejętności co najmniej w zakresie ocieplania ścian w technologii lekkiej mokrej o grubości styropianu min. 15 cm, tynkowania tynkiem akrylowym ze strukturą, co najmniej w dwóch kolorach, na powierzchni przynajmniej tej wielkości. W każdym z kursów szkolenie winno obejmować 140 godzin dydaktycznych, przy czym zajęcia teoretyczne w czasie kursu nie mogą trwać dłużej niż 50 godzin dydaktycznych. W części teoretycznej przez godzinę dydaktyczną należy rozumieć 45 minut zajęć, w części praktycznej 60 minut. Dzienna liczba godzin szkolenia nie może przekroczyć 8 godzin dydaktycznych, zajęcia powinny trwać nie dłużej niż do godz. 16.00, szkolenie nie może odbywać się w niedziele i święta ustawowo wolne od pracy. Przewidywana ilość uczestników dla każdego kursu: 12 osób. Zamawiający zapewnia zaplecze do realizacji kursów (sale wykładowe, pomieszczenia praktycznej nauki zawodu, pomoce szkoleniowe, np. rzutnik multimedialny, flipchart, etc.). Wykonawca w ramach wynagrodzenia pokryje koszt przeprowadzenia właściwych badań medycznych, przeszkolenia BHP, wyposażenia w odzież roboczą uczestników szkolenia, dokona ubezpieczenia NW jego uczestników (grupowo lub indywidualnie wg uznania), zapewni apteczkę pierwszej pomocy. Zakupu materiałów niezbędnych do przeprowadzenia zajęć praktycznych Wykonawca dokona w ramach kwoty przeznaczonej na zakup usługi szkoleniowej, w wielkości nie przekraczającej 40% kosztu ogólnego usługi szkoleniowej. Każdy kurs musi zakończyć się wydaniem dokumentu zaświadczenia o ukończeniu kursu, według wzoru określonego w załączniku nr 1 do Rozporządzenia Ministra Edukacji z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216) - otrzymywanie tego zaświadczenia przez osobę przeszkoloną jest warunkiem zapłaty za jej przeszkolenie. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie wyłącznie za osoby, które ukończą zajęcia z wynikiem pozytywnym. Warunkiem zaliczenia zajęć jest min. 80% frekwencja..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: kurs zawodowy stolarz, kurs zawodowy malarz tapeciarz.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs zawodowy malarz-tapeciarz: a)uczestnicy szkolenia posiądą wiedze i umiejętności w zakresie materiałoznawstwa, podstaw rysunku technicznego, podstaw technologii malarstwa oraz tapeciarstwa, wykonywania robót malarskich i tapeciarskich, przygotowywania frontu robót, przygotowywania materiałów i narzędzi do robót malarskich oraz tapeciarskich, opanowania techniki prawidłowego wykonywania podstawowych czynności związanych z robotami malarsko-tapeciarskimi a także wyrobienia praktycznej umiejętności organizowania własnej pracy na stanowisku roboczym, z zachowaniem wymagań BHP i postanowień wynikających z regulaminu pracy, b)Zamawiający do zajęć praktycznych udostępni podłoże o powierzchni ok. 800 m2. Wykonawca zapewni komplet materiałów potrzebnych uczestnikom szkolenia do zdobywania praktycznych umiejętności co najmniej w zakresie przygotowania ścian, tapetowania tapetą gładką i fakturowaną przy użyciu kleju, malowania farbą emulsyjną i olejną, równania ścian gładzią szpachlową na powierzchni przynajmniej tej wielkości. Kurs zawodowy stolarz: a)uczestnicy szkolenia posiądą wiedze i umiejętności w zakresie materiałoznawstwa, podstaw rysunku technicznego, podstaw technologii stolarstwa, ręcznej obróbki drewna i tworzyw drzewnych, obróbki elektronarzędziami, obróbki maszynowej drewna i tworzyw drzewnych, klejenia i okleinowania drewna i tworzyw drzewnych, wykończenia powierzchni drewna i tworzyw drzewnych, montażu mebli i przygotowania do odbioru, opanowania techniki prawidłowego wykonywania podstawowych czynności związanych z robotami stolarskimi a także wyrobienia praktycznej umiejętności organizowania własnej pracy na stanowisku roboczym, z zachowaniem wymagań BHP i postanowień wynikających z regulaminu pracy, b)Zamawiający do zajęć praktycznych udostępni pomieszczenia warsztatowe. Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia do zdobywania praktycznych umiejętności co najmniej 350 m2 płyty M laminowanej oraz komplet materiałów potrzebnych do wytworzenia na bazie konfirmatów szuflad, szaf, półek, regałów oraz ich użytkowego wykończenia uchwytami, kółkami etc. W każdym z kursów szkolenie winno obejmować 140 godzin dydaktycznych, przy czym zajęcia teoretyczne w czasie kursu nie mogą trwać dłużej niż 50 godzin dydaktycznych. W części teoretycznej przez godzinę dydaktyczną należy rozumieć 45 minut zajęć, w części praktycznej 60 minut. Dzienna liczba godzin szkolenia nie może przekroczyć 8 godzin dydaktycznych, zajęcia powinny trwać nie dłużej niż do godz. 16.00, szkolenie nie może odbywać się w niedziele i święta ustawowo wolne od pracy. Przewidywana ilość uczestników dla każdego kursu: 12 osób. Zamawiający zapewnia zaplecze do realizacji kursów (sale wykładowe, pomieszczenia praktycznej nauki zawodu, pomoce szkoleniowe, np. rzutnik multimedialny, flipchart, etc.). Wykonawca w ramach wynagrodzenia pokryje koszt przeprowadzenia właściwych badań medycznych, przeszkolenia BHP, wyposażenia w odzież roboczą uczestników szkolenia, dokona ubezpieczenia NW jego uczestników (grupowo lub indywidualnie wg uznania), zapewni apteczkę pierwszej pomocy. Zakupu materiałów niezbędnych do przeprowadzenia zajęć praktycznych Wykonawca dokona w ramach kwoty przeznaczonej na zakup usługi szkoleniowej, w wielkości nie przekraczającej 40% kosztu ogólnego usługi szkoleniowej. Każdy kurs musi zakończyć się wydaniem dokumentu zaświadczenia o ukończeniu kursu, według wzoru określonego w załączniku nr 1 do Rozporządzenia Ministra Edukacji z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216) - otrzymywanie tego zaświadczenia przez osobę przeszkoloną jest warunkiem zapłaty za jej przeszkolenie. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie wyłącznie za osoby, które ukończą zajęcia z wynikiem pozytywnym. Warunkiem zaliczenia zajęć jest min. 80% frekwencja..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zajęcia aktywizacyjne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 4 cykle zajęć aktywizacyjnych dla uczestników kursów zawodowych. Celem zajęć z zakresu aktywizacji zawodowej jest zdobycie wiedzy oraz praktycznych umiejętności w zakresie poruszania się po rynku pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności. Szczegółowe cele zajęć: a)uczestnicy dokonują analizy swoich mocnych stron, b)uczestnicy odkrywają i określają swój potencjał, c)uczestnicy określają swoje preferencje dotyczące pracy, d)uczestnicy uczą się poruszać na jawnym i ukrytym rynku pracy, e)uczestnicy uczą się pisać CV i list motywacyjny oraz rozmawiać z pracodawcą. Zajęcia powinny swym zakresem tematycznym objąć następujące moduły: a)Odkrywanie własnych możliwości i umiejętności W ramach modułu muszą zostać omówione następujące tematy: umiejętności i kompetencje, historia zawodowa jako źródło wiedzy o własnych umiejętnościach, identyfikacja umiejętności podstawowych zainteresowań, odkrywanie własnych możliwości - określenie mocnych i słabych stron osobowości. W wyniku realizacji modułu muszą zostać osiągnięte następujące cele: zwiększenie poczucia pewności siebie, identyfikacja umiejętności, słabych i mocnych stron, wzmocnienie przekonania, że znalezienie pracy jest możliwe. b)Rynek pracy W ramach modułu muszą zostać omówione następujące tematy: określenie podstawowych pojęć rynku pracy: towar, sprzedawca, nabywca, transakcja, ukryty i jawny rynek pracy, tendencje na rynku pracy. W wyniku realizacji modułu muszą zostać osiągnięte następujące cele: zmiana sposobu myślenia na temat rynku pracy, demitologizacja rynku pracy, nabycie umiejętności analizowania różnych form pracy. c)Znajdowanie ofert pracy W ramach modułu muszą zostać omówione następujące tematy: ABC poszukiwania pracy oraz źródła informacji o wolnych miejscach pracy. W wyniku realizacji modułu muszą zostać osiągnięte następujące cele: poznanie zasad ułatwiających poszukiwanie pracy, zapoznanie z technikami znajdowania ofert pracy ze szczególnym uwzględnieniem nowoczesnych technologii (Internet). d)Dokumenty aplikacyjne W ramach modułu muszą zostać omówione następujące tematy: rola dokumentów aplikacyjnych w poszukiwaniu pracy, zasady pisania życiorysu zawodowego, zasady pisania listy motywacyjnego. W wyniku realizacji modułu muszą zostać osiągnięte następujące cele: poznanie zasad sporządzania życiorysu zawodowego i listu motywacyjnego, nabycie umiejętności pisania życiorysu zawodowego i listu motywacyjnego. e)Rozmowa kwalifikacyjna W ramach modułu muszą zostać omówione następujące tematy: pytania i odpowiedzi przy rozmowie kwalifikacyjnej, próbne rozmowy kwalifikacyjne, autoprezentacja. W wyniku realizacji modułu muszą zostać osiągnięte następujące cele: poznanie zasad prowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej, przygotowanie do rozmowy, przebieg rozmowy, analiza popełnianych błędów. f)Nowa praca. W ramach modułu muszą zostać omówione następujące tematy: pierwszy dzień w nowej pracy, świadectwo pracy a prawny stosunek pracy, rodzaje umów o pracę, elastyczne form zatrudnienia. W wyniku realizacji modułu muszą zostać osiągnięte następujące cele: określenie pożądanych zachowań w nowym miejscu pracy, zapoznanie się z rodzajami umów regulujących stosunek pracy. Do sugerowanych przez Zamawiającego metod pracy należą: a)praca w grupach, b)praca indywidualna, c)wykład, d)studium przypadku, e)ćwiczenie scenek, f)burza mózgów, g)dyskusja. Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia zajęć na terenie siedziby Zamawiającego. Zajęcia w swojej formie prowadzone będą z wykorzystaniem nowoczesnej technologii, tj. laptopa i rzutnika. W ramach kwoty przeznaczonej na zakup usługi Wykonawca zobowiązany jest opracować i dostarczyć materiały szkoleniowe (skrypt) oraz materiały biurowe niezbędne do czynnego udziału w zajęciach. Wymaga się od Wykonawcy przygotowania materiałów szkoleniowych w atrakcyjnej formie multimedialnej (w postaci prezentacji multimedialnych). Wykonawca w ramach wynagrodzenia dokona ubezpieczenia NW jego uczestników. Zajęcia mają trwać 20 godzin dydaktycznych, co zajmie maksymalnie 6 dni roboczych/kalendarzowych (maksymalnie 8 godzin dydaktycznych dziennie) i odbywać się mogą od poniedziałku do soboty z wyłączeniem świąt. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie wyłącznie za osoby, które ukończą zajęcia z wynikiem pozytywnym i otrzymają zaświadczenie o ich ukończeniu. Warunkiem zaliczenia zajęć jest min. 80% frekwencja..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- świadczenie usługi odbioru, transportu wraz z zagospodarowaniem zmieszanych i segregowanych odpadów komunalnych dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie przez okres 12 miesięcy.
- Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa pojemników żywnościowych jednorazowych dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie
- Bieżące utrzymanie zieleni miejskiej w Tarnowie
- Modernizacja toru żużlowego w ramach zadania pn. Przebudowa stadionu - KOLEJNE POSTĘPOWANIE
- Przebudowa przyłącza wody, wymiana instalacji odprowadzania wód opadowych, (...)dla budynku nr 17 przy ul. Rozwojowej 39 w Tarnowie
- Dostawa środków czystości dla Zakładu Karnego w Tarnowie oraz Oddziału Zewnętrznego Tarnów-Mościce
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie 4 cykli szkoleń kompetencyjnych dla pracowników ośrodków pomocy społecznej i centrów usług społecznych z woj. lubuskiego
- Świadczenie usług szkoleniowo-treningowych w ramach projektu pn. "Dom- RODZINA" współfinansowanego ze środków UE i budżetu państwa w ramach programu FEPZ 2021-2027
- Specjalistyczne szkolenia dla kadry akademickiej z zakresu rozwoju kompetencji "green skills" pt. "Zrównoważona konferencja" - projekt Teaching-Engagement-Development (TED).
- Usługa organizacji i przeprowadzenia dwudniowego szkolenia wraz z noclegiem i wyżywieniem pn. Zatrudnianie cudzoziemców na terenie RP - aktualne przepisy. Nowa ustawa w 2025 roku.
- Dostawa sprzętu i uruchomienie kompletnego systemu studia podcastowego wraz z adaptacją pomieszczenia przeznaczonego na studio
- "Python Developer", "Kurs barberski od podstaw", "Trener personalny" - szkolenia indywidualne osób bezrobotnych (FP)
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.