Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-23
Gdańsk: Remont nawierzchni ul. Żuławskiej w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 36888 - 2009; data zamieszczenia: 23.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku , ul. Partyzantów 36, 80-254 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3412041, faks 058 3416758.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.gda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: administracja samorządowa gminna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni ul. Żuławskiej w Gdańsku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni ulicy Żuławskiej (Etap IV) polegający na utwardzeniu fragmentu nawierzchni gruntowej płytami drogowymi żelbetowymi wielkowymiarowymi (poprzednio utwardzonej gruzem betonowym i frezami bitumicznymi) na powierzchni - 669 m2 wraz z robotami towarzyszącymi..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 3.000 złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W prowadzonym postępowaniu mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający uzna, iż powyższe warunki zostały spełnione, jeżeli wykonawca: 1. Wykaże, iż w ciągu ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał nawierzchnie z prefabrykowanych elementów żelbetowych lub betonowych (np. płyty : pełne, ażurowe, kostka betonowa, płyty chodnikowe itp.) na powierzchni nie mniejszej niż łącznie 500 m2 , potwierdzone dokumentami np. referencjami na dowód że roboty zostały wykonane należycie. 2. Wykonawca oświadczy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy oraz spełnia warunki art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia warunków uczestnictwa w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie dokumentów i oswiadczeń składanych wraz z ofertą wg zasady spełnia / nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia wymagane od wykonawców należy przedstawić zgodnie z zał. 1 do niniejszej Specyfikacji. Spełnienie warunku pkt 1 należy udokumentować poprzez wykaz robót sporządzony wg wzoru - zał. 1b oraz dokumenty np. referencje potwierdzające, że roboty wykazane zostały wykonane należycie. Spełnienie warunku pkt 2 należy udokumentować poprzez oświadczenie wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu art.24 ust. 1 i 2 ustawy oraz spełnia warunki art. 22 ust. 1 ustawy Pzp wg wzoru zał 1 a SIWZ. 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wykonawców występujących wspólnie - stosowne dokumenty i oświadczenia zgodnie z pkt. 1.1. SIWZ. (dot. wszystkich przedsiębiorców, wspólników spółki). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1,. SIWZ, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, zgodne z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 16.10.2008r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich dokumenty mogą być składane(Dz. U z dn. 22.10.2008r Nr 188, poz. 1155)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.gda.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku ul. Partyzantów 36, 80-254 Gdańsk.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2009 godzina 00:08, miejsce: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku ul. Partyzantów 36, 80-254 Gdańsk budynek B sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- GUM2025ZP0029 - Dostawa sprzętu biomedycznego i laboratoryjnego w 6 pakietach
- Dostawa dźwigu osobowego do budynku Trzeciego Urzędu Skarbowego w Gdańsku przy ul. Chłopskiej 3
- 11/TP/2025 wymiana posadzki w hali sortowni
- Dostawa drukarek 3D wraz z filamentami na potrzeby Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
- Wykonanie robót budowlanych polegających na zmianie sposobu użytkowania pom. dla rowerów i pom. wytwornicy suchego lodu na pom. odpadów w budynku Międzyuczelnianego Wydziału Biotechnologii UG i GUM.
- Świadczenie usług pozimowego sprzątania po sezonie zimowym 2024-2025 na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kartuzach - powiat kartuski
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont nawierzchni bitumicznych dróg gminnych przy użyciu lanego asfaltu na terenie Gminy Pruszcz Gdański w roku 2025
- Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych na drogach gminnych na terenie Gminy Niepołomice oraz wykonanie poboczy przy asfaltowych drogach gminnych
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Majków Folwark, Twardosławice, Majków Średni w Gminie Grabica
- Remonty cząstkowe bitumicznych nawierzchni drogowych w 2025 roku
- Przebudowa z rozbudową drogi gminnej Nr 040144C w miejscowości Biały Bór
- Dostawa kruszyw drogowych oraz usługa równania dróg gminnych w 2025 roku na terenie Gminy Wodzisław
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.