Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-11-09
Nowe Miasto Lubawskie: Obsługa kasowa Urzędu Skarbowego w Nowym Mieście Lubawskim
Numer ogłoszenia: 371504 - 2011; data zamieszczenia: 09.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy , ul. Działyńskich 3, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 056 4726260, faks 056 4726280.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.is.gov.pl/2811
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa kasowa Urzędu Skarbowego w Nowym Mieście Lubawskim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie prowadzenia obsługi jednego stanowiska kasowego w siedzibie Urzędu Skarbowego w Nowym Mieście Lubawskim przy ul. Działyńskich 3. 2. Obsługa stanowiska kasowego obejmować będzie : 1) przyjmowanie wpłat gotówkowych z tytułu podatkowych i niepodatkowych należności budżetowych bez prowizji bankowej, od podatników i płatników ( nie prowadzących podatkowej księgi przychodów i rozchodów oraz ksiąg rachunkowych), dla których właściwy miejscowo jest Urząd Skarbowy w Nowym Mieście Lubawskim w zakresie : a) zryczałtowanego podatku dochodowego od przychodów osób duchownych, b) podatku płaconego w formie karty podatkowej, c) podatku od czynności cywilnoprawnych ( z wyjątkiem podatku pobieranego przez płatników tj. notariuszy, komisantów, przewoźników itp.), d) podatku od spadków i darowizn ( z wyjątkiem podatku pobieranego przez notariuszy), e) podatku dochodowego od osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarczej wynikającej z rozliczenia rocznego tego podatku, f) zaliczek i podatku dochodowego od osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarczej z tytułu rent i emerytur, sprzedaży akcji i obligacji, wynajmu lokali, sprzedaży nieruchomości, g) podatku dochodowego od osób fizycznych wpłaconego przez podatników opodatkowanych zryczałtowanym podatkiem dochodowym od przychodów ewidencjonowanych, h) podatku dochodowego od osób fizycznych wpłacanego przez płatników będących podatnikami podatku dochodowego nie prowadzących księgi rachunkowej lub podatkowej księgi przychodów i rozchodów, i) zaliczek podatku dochodowego od dochodów z działów specjalnych produkcji rolnej (PIT-7), j) opłaty skarbowej od duplikatu decyzji NIP, k) opłaty skarbowej od potwierdzenia zgłoszenia rejestracyjnego obowiązku w podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowym, l) przyjmowanie wpłat gotówkowych, bez prowizji bankowej, od pracowników Urzędu Skarbowego w Nowym Mieście Lubawskim w zakresie wykonywania obowiązków służbowych, a w szczególności związanych z egzekucją administracyjną, na rachunki Urzędu Skarbowego w Nowym Mieście Lubawskim oraz rachunki innych urzędów skarbowych, ł) przyjmowania od uprawnionego pracownika Urzędu wpłat z tytułu mandatów karnych gotówkowych, m) przyjmowania wymierzonych przez Urząd Skarbowy w Nowym Mieście Lubawskim wpłat z tytułu mandatów karnych kredytowanych, 2) dokonywanie wypłat gotówkowych bez prowizji bankowej , z tytułu nadpłat podatku dochodowego od osób fizycznych, wynikających z rozliczenia rocznego tego podatku oraz dokonywanie wypłat zwrotów VAT związanych z budownictwem mieszkaniowym w kasie znajdującej się w Urzędzie Skarbowym w Nowym Mieście Lubawskim, 3) przekazywanie przyjętych należności budżetowych na rachunek Zleceniodawcy w NBP, 4) informowanie podatnika, w przypadku dokonywania wpłaty po terminie płatności danego rodzaju podatku o uchybieniu terminu i naliczanie od wpłaty, na prośbę podatnika , odsetek do dnia zapłaty, 5) zabezpieczenie gotówki w kasie oraz jej przewożenie ( konwój). 3. Wykonawca ma prawo przyjmowania wpłat i dokonywania wypłat z tytułów innych niż wymienione w pkt 2 oraz wykonywanie pozostałych czynności bankowych na zasadach określonych przepisami wewnętrznymi obowiązującymi w Banku. 4. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w lokalu mieszczącym się w siedzibie zamawiającego w dniach i godzinach pracy zamawiającego tj. : - poniedziałek, środa, czwartek, piątek - od 8:00 do 15:00 - wtorek - od 9:00 do 16:00 Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany godzin obsługi kasowej w przypadku zmiany czasu pracy urzędu, w wydłużonych i dodatkowych dniach pracy oraz za obopólną zgodą bez dodatkowych opłat. 5. Wykonawca, za użytkowanie lokalu , w którym prowadzona będzie obsługa kasowa, będzie płacił Zamawiającemu czynsz w wysokości 160 zł. miesięcznie na podstawie odrębnej umowy najmu lokalu ( wzór umowy - załącznik nr 5). 6. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić ochronę osób i mienia znajdujących się w przedmiocie najmu we własnym zakresie. Wynajmujący nie będzie ponosił odpowiedzialności względem Najemcy lub osób trzecich z tytułu szkód wywołanych brakiem należytego zabezpieczenia przedmiotu najmu..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca posiada aktualne zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego na wykonywanie czynności bankowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe . Ocena spełnienia warunku zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia na podstawie dostarczonych dokumentów
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.olsztyn.is.gov.pl/2811
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy
ul. Działyńskich 3
13-300 Nowe Miasto Lubawskie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2011 godzina 11:00, miejsce: Urząd Skarbowy ul. Działyńskich 3 13-300 Nowe Miasto Lubawskie pok. nr 8.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie zastępczej obsługi kasowej w 2025 r. na rzecz: Sądu Okręgowego w Przemyślu, Sądu Rejonowego w Lubaczowie oraz Sądu Rejonowego w Przeworsku.
- "Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Żołynia oraz podległych jednostek organizacyjnych Gminy w latach 2025 - 2027"
- Obsługa bankowa budżetu Powiatu Kluczborskiego wraz z jego jednostkami organizacyjnymi
- Obsługa bankowa budżetu Gminy Czerniewice oraz jednostek organizacyjnych w okresie od 01.01.2025r do 31.12.2027r
- OBSŁUGA BANKOWA BUDŻETU POWIATU LĘBORSKIEGO I JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH PODLEGŁYCH POWIATOWI LĘBORSKIEMU ORAZ PROWADZENIE OBSŁUGI KASOWEJ W STAROSTWIE POWIATOWYM W LĘBORKU
- Bankowa obsługa budżetu Gminy Nowa Sarzyna
więcej: (3) Usługi bankowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.