To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-10-01
Tarnów: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych
i poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Tarnowie: CZĘŚĆ I zamówienia - /ABC działalności gospodarczej/,
CZĘŚĆ II zamówienia - /Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą TIG (141)/,
CZĘŚĆ III zamówienia - /Opiekun dzienny/,
CZĘŚĆ IV zamówienia - /Pizzer - Kucharz/
Numer ogłoszenia: 374426 - 2012; data zamieszczenia: 01.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 309956 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie, pl. J. Bema 3, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6882300, faks 014 6882301.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Tarnowie: CZĘŚĆ I zamówienia - /ABC działalności gospodarczej/, CZĘŚĆ II zamówienia - /Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą TIG (141)/, CZĘŚĆ III zamówienia - /Opiekun dzienny/, CZĘŚĆ IV zamówienia - /Pizzer - Kucharz/.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. ABC działalności gospodarczej dla 20 osób, w dwóch grupach po 10 osób, - szkolenie finansowane jest ze środków publicznych, - szkolenie każdej grupy winno obejmować minimum 60 godzin zegarowych zajęć, - program szkolenia winien obejmować w szczególności: ogólne zasady ekonomiczno-prawne prowadzenia działalności gospodarczej, wybór formy organizacyjno-prawnej działalności gospodarczej, rozpoznanie rynku, analiza marketingowa, Biznes Plan, rejestracja przedsiębiorstwa, działalność gospodarcza przedsiębiorstwa, - Zamawiający nie dopuszcza prowadzenia zajęć w formule kształcenia na odległość, - zajęcia muszą być realizowane w dni robocze od poniedziałku do piątku (tj. przez 5 dni w tygodniu), w przedziale czasowym między godziną 8:00 a 18:00, - zajęcia nie mogą odbywać się dłużej niż 8 godzin zegarowych dziennie, - szkolenie musi trwać średnio nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu, - absolwent szkolenia winien otrzymać zaświadczenie o ukończeniu szkolenia zawierające: numer z rejestru, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie, - Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia cateringu w każdym dniu szkolenia w postaci: gorących i zimnych napojów (kawa, herbata, sok, woda mineralna) oraz drożdżówek/kanapek. Opis przedmiotu zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień: Kod CPV - 80530000-8, OPIS - Usługi szkolenia zawodowego. CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą TIG (141) dla 10 osób, - szkolenie finansowane jest ze środków publicznych, - szkolenie winno obejmować minimum 135 godzin zegarowych zajęć, w tym minimum 113 godzin zajęć praktycznych, - szkolenie musi być realizowane zgodnie z aktualnymi wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach, - przy jednym stanowisku praktycznej nauki zawodu może pracować 1 osoba, - Zamawiający nie dopuszcza prowadzenia zajęć w formule kształcenia na odległość, - zajęcia muszą być realizowane w dni robocze od poniedziałku do piątku (tj. przez 5 dni w tygodniu), w przedziale czasowym między godziną 8:00 a 18:00, - szkolenie musi trwać średnio nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu, - absolwent szkolenia winien otrzymać zaświadczenie o ukończeniu szkolenia zawierające: numer z rejestru, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie, - absolwent otrzymuje również książeczkę spawacza oraz świadectwo egzaminu spawacza, - Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia cateringu w każdym dniu szkolenia w postaci: gorących i zimnych napojów (kawa, herbata, sok, woda mineralna) oraz drożdżówek/kanapek. Opis przedmiotu zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień: Kod CPV - 80530000-8, OPIS - Usługi szkolenia zawodowego. CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. Opiekun dzienny dla 10 osób, - szkolenie finansowane jest ze środków publicznych, - szkolenie winno obejmować minimum 160 godzin zegarowych zajęć, - program szkolenia musi być zatwierdzony przez Ministra Pracy i Polityki Społecznej, - Zamawiający nie dopuszcza prowadzenia zajęć w formule kształcenia na odległość, - zajęcia muszą być realizowane w dni robocze od poniedziałku do piątku (tj. przez 5 dni w tygodniu), w przedziale czasowym między godziną 8:00 a 18:00, - szkolenie musi trwać średnio nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu, - absolwent szkolenia winien otrzymać zaświadczenie o ukończeniu szkolenia zawierające: numer z rejestru, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie, - Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia cateringu w każdym dniu szkolenia w postaci: gorących i zimnych napojów (kawa, herbata, sok, woda mineralna) oraz drożdżówek/kanapek. Opis przedmiotu zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień: Kod CPV - 80530000-8, OPIS - Usługi szkolenia zawodowego. CZĘŚĆ IV ZAMÓWIENIA: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. Pizzer - Kucharz dla 5 osób, - szkolenie finansowane jest ze środków publicznych, - szkolenie winno obejmować minimum 60 godzin zegarowych zajęć, w tym minimum 50 godzin zajęć praktycznych, - program szkolenia winien obejmować w szczególności: omówienie technologiczne składników, klasyfikacja mąk, omówienie glutenu i enzymów, podstawowe ciasto włoskie, proces wyrobu ciasta (wyrabiania i formowanie ciasta), formowanie ciasta ręcznie, wypiek ciasta, przygotowanie sosu do pizzy, dodatki, rodzaje ciast i rodzaje pizzy, - Zamawiający nie dopuszcza prowadzenia zajęć w formule kształcenia na odległość, - zajęcia muszą być realizowane w dni robocze od poniedziałku do piątku (tj. przez 5 dni w tygodniu), w przedziale czasowym między godziną 8:00 a 18:00, - szkolenie musi trwać średnio nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu, - absolwent szkolenia winien otrzymać zaświadczenie o ukończeniu szkolenia zawierające: numer z rejestru, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie, - Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia cateringu w każdym dniu szkolenia w postaci: gorących i zimnych napojów (kawa, herbata, sok, woda mineralna) oraz drożdżówek/kanapek. Opis przedmiotu zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień: Kod CPV - 80530000-8, OPIS - Usługi szkolenia zawodowego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Przeprowadzenie szkolenia pn. ABC działalności gospodarczej.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Doskonalenia Zawodowego w Tarnowie, ul. Krakowska 13, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6400,00
Oferta z najniższą ceną: 6400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 16060,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Zaprojektowanie i budowa myjni samochodowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą - powtórzone postępowanie.
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w okresie od 01 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.
- Świadczenie usługi cateringowej - dostawa całodziennego wyżywienia dla podopiecznych Subregionalnego Centrum Wsparcia Opiekunów Nieformalnych Osób Niesamodzielnych Bezpieczna Przystań
- Dostawa obuwia roboczego dla pracowników Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Tarnowie.
- Świadczenie usługi pielęgniarskiej w 2025 roku na podstawie umowy zlecenia dla podopiecznych Subregionalnego Centrum Wsparcia Opiekunów Nieformalnych Osób Niesamodzielnych Bezpieczna Przystań
- Dostawa, montaż oraz utrzymanie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach pozostających w zarządzie Zarządu Dróg i Komunikacji w Tarnowie w 2025 r.
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywne świadczenie usług w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia doradztwa zawodowego, szkoleń i kursów dla 260 uczniów i 2 nauczycieli przedmiotów zawodowych"
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic oraz nauczycieli i nauczycielek w ramach realizacji projektu "Innowacyjni informatycy" - z podziałem na VII części
- "Kursy i szkolenia w ramach projektu "Wsparcie dla uczniów i kadry szkół zawodowych Powiatu Tucholskiego - etap I"- cz. 1"
- "Sukcesywne świadczenie usług w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia doradztwa zawodowego, szkoleń i kursów dla uczniów i nauczycieli przedmiotów zawodowych"
- Usługi szkoleniowe dla uczniów i nauczycieli z podziałem na 9 części w ramach projektu pn. "Podniesienie zdolności do przyszłego zatrudnienia uczniów szkół zawodowych z terenu powiatu puckiego".
- Szkolenia i kursy realizowane w ramach projektu "Inwestycja w przyszłość"
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.