eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówWymiana dźwigu osobowego na nowy na bazie istniejącego szybu i maszynowni w budynku biurowym A przy ul. Zakopiańskiej 9 w Krakowie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-30

Kraków: Wymiana dźwigu osobowego na nowy na bazie istniejącego szybu i maszynowni w budynku biurowym A przy ul. Zakopiańskiej 9 w Krakowie.
Numer ogłoszenia: 379562 - 2009; data zamieszczenia: 30.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Przemysłu Skórzanego w Łodzi Oddział w Krakowie , ul. Zakopiańska 9, 30-418 Kraków, woj. małopolskie, tel. 0-12 266 35 11, 266 65 22, faks 0-12 266 91 54.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ips.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana dźwigu osobowego na nowy na bazie istniejącego szybu i maszynowni w budynku biurowym A przy ul. Zakopiańskiej 9 w Krakowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana dźwigu osobowego na bazie istniejącego szybu i maszynowni nr inwentarzowy 640-62, nr ewidencyjny 3112009474 w budynku biurowym A przy ul. Zakopiańskiej 9 w Krakowie, na podstawie Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru robót (załącznik Nr 5 do SIWZ) oraz Kosztorysu Ofertowego - Przedmiaru Robót (załącznik Nr 3 do SIWZ). Realizacja zamówienia obejmuje dostawę oraz wymianę dźwigu osobowego na nowy elektryczny z napędem regulowanym ze sprzężeniem zwrotnym pozostawiając prowadnice kabiny i przeciwwagi w tym: a)sporządzenie dokumentacji projektowo - montażowej b)zatwierdzenie dokumentacji projektowo - montażowej dźwigu w Urzędzie Dozoru Technicznego oraz uzyskanie niezbędnych dopuszczeń i certyfikatów, c)demontaż istniejących elementów dźwigu z zachowaniem wszelkich obowiązujących norm i przepisów, d)usunięcie zdemontowanych zbędnych elementów dźwigu e)montaż urządzeń dźwigowych w szybie, maszynowni, kabinie i na przystankach, f)wykonanie pomiarów elektrycznych, g)udział w odbiorach, oraz ponoszenie kosztów odbiorów, h)obróbki na gotowo otworów drzwiowych po montażu nowych drzwi, i)uruchomienie windy do eksploatacji, udział w odbiorach Urzędu Dozoru Technicznego i przekazanie użytkownikowi. Miejsce wykonania zamówienia: Instytut Przemysłu Skórzanego w Łodzi Oddział w Krakowie, ul. Zakopiańska 9, 30-418 Kraków, budynek A. a)Dane techniczne montowanego dźwigu : Dźwig osobowy: Udźwig - 800 kg / 10 osób Liczba przystanków - 10 Liczba drzwi przystankowych - 10 Wysokość podnoszenia - 30,2 m Prędkość - 1,0 m / s, płynnie regulowana falownikiem Sterowanie - zbiorcze góra - dół Drzwi przystankowe - automatyczne Drzwi kabinowe - automatyczne, płynnie regulowane falownikiem Demontaż: - istniejących elementów i urządzeń dźwigu osobowego podlegającego wymianie, pozostawiając prowadnice przeciwwagi i kabiny. b)Szczegółowe warunki wykonywania prac jak i użytych materiałów w załączniku Nr 5 (Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.31.00 - Instalowanie wind 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 3000,00 zł (słownie trzytysiace złotych)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a)Posiadają uprawnienia do wykonania działalności lub czynności, w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny,a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. W szczególności osoby te muszą posiadać: uprawnienia budowlane w specjalności instalacje elektryczne, wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa lub dokumenty równoważne oraz uprawnienia SEP (lub równoważne) do dozoru (D) - dla osoby nadzorującej wykonanie robót elektrycznych. c)Posiadają uprawnienia do modernizacji dźwigów, wydane przez Urząd Dozoru Technicznego. d)Znajdują sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. c)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na postawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie publiczne. a)Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (art.23 ustawy), b)Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego; c)Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających sie o udzielenie zamówienia została wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Opis warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki ubiegania się o udzielenie zamówienia, jeżeli złoży oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków na podstawie kryterium spełnia / nie spełnia. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, jeżeli: a)jest niezgodna z ustawą, b)jej treść nie odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3, c)jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, d)zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, e)została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, f)zawiera błędy w obliczeniu ceny, g)Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie poprawił omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, h)jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane: a)Podpisana oferta przetargowa - wzór formularza ofertowego stanowi załącznik Nr 1 do SIWZ. b)Podpisane oświadczenie - wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 2 do SIWZ, c)Uprawnienia do modernizacji dźwigów, wydane dla Wykonawcy przez Urząd Dozoru Technicznego, d)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e)Potwierdzenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, a w szczególności : uprawnienia budowlane w specjalności instalacje elektryczne, wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa lub dokumenty równoważne oraz uprawnienia SEP (lub równoważne) do dozoru (D) - dla osoby nadzorującej wykonywanie robót elektrycznych. Zamawiający zaleca sporządzenie kosztorysu ofertowego według załączonego przedmiaru robót (załącznik Nr 3 do SIWZ). Zarówno brak  wyceny poszczególnych pozycji przedmiaru  jak i całkowity brak kosztorysu nie spowodują odrzucenia oferty, ze względu na jej niezgodność z SIWZ. Zamawiający odrzuci jednak ofertę wykonawcy w przypadku zmiany przez Wykonawcę w kosztorysie treści poszczególnych pozycji przedmiaru, jeśli dokonana przez Wykonawcę zmiana treści przedmiaru pozostaje w sprzeczności z zapisami SIWZ tj. Zwłaszcza w sytuacji, w której Wykonawca w miejsce przedstawionego w SIWZ rozwiązania zaproponuje inne nie równoważne rozwiązanie. Wykonawca, który nie sporządzi kosztorysu ofertowego lub nie wyceni poszczególnych pozycji poniesie jednak z tego tytułu podczas realizacji umowy ewentualne wszelkie negatywne konsekwencje związane z brakiem wyceny poszczególnych pozycji. Zamawiający zwłaszcza nie zapłaci za niewycenione roboty w sytuacji zgodnego z prawem ograniczenia zakresu robót w trakcie ich wykonywania (np. na podstawie art. 145 ustawy Pzp ). Oferta winna być podpisana przez umocowanego przedstawiciela lub przedstawicieli Wykonawcy, upoważnionego do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy zgodnie z wpisem o reprezentacji w stosownym dokumencie uprawniającym do występowania w obrocie prawnym lub udzielonym pełnomocnictwem. Pełnomocnictwo winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. Zamawiający będzie żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, w przypadku, gdy załączona do oferty kopia zostanie uznana przez Zamawiającego za nieczytelną lub budzącą wątpliwości, co do jej prawdziwości. W przypadku gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym, mowa w pkt. 1 d składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, ze nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1 d zastępuje sie je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Gwarancja i Rękojmia - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ips.krakow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Przemysłu Skórzanego w Łodzi Oddział w Krakowie ul. Zakopiańska 9 30-418 Kraków.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Instytut Przemysłu Skórzanego w Łodzi Oddział w Krakowie ul. Zakopiańska 9 30-418 Kraków pokój 106.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.