Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-08
Warszawa: Dostawa materiałów eksploatacyjnych na przygotowalnię offsetową, materiałów eksploatacyjnych dla introligatorni i maszyn introligatorskich, materiałów eksploatacyjnych do drukarki, materiałów sublimacyjnych, materiałów eksploatacyjnych grawerskich do komputerowych ploterów grawerujących oraz wyrobów papierniczych
Numer ogłoszenia: 38004 - 2011; data zamieszczenia: 08.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa nr 4198 , ul. Żwirki i Wigury 1C, 00-909 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6821316, faks 022 6821316.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.1blot.sp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa 4198.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych na przygotowalnię offsetową, materiałów eksploatacyjnych dla introligatorni i maszyn introligatorskich, materiałów eksploatacyjnych do drukarki, materiałów sublimacyjnych, materiałów eksploatacyjnych grawerskich do komputerowych ploterów grawerujących oraz wyrobów papierniczych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - Materiały eksploatacyjne na przygotowalnię offsetową. Zadanie nr 2 - Materiały eksploatacyjne dla introligatorni i maszyn introligatorskich. Zadanie nr 3 - Materiały eksploatacyjne do drukarki EPSON STYLUS PRO 7800 pracującej w systemie cyfrowego naświetlania matryc offsetowych - CTP - jako integralne urządzenie. Zadanie nr 4 - Materiały eksploatacyjne grawerskie do komputerowych ploterów grawerujących. Zadanie nr 5 - Materiały eksploatacyjne - sublimacyjne: GRAWERTON ALUMINIUM. Zadanie nr 6 - Papier kserograficzny, papier drukowy, karton i tektura. Dostarczony przedmiot zamówienia, musi być nowy (wcześniej nie eksploatowany), posiadać fabryczne, nieuszkodzone, jednostkowe opakowania producenta z naniesionymi danymi technicznymi jednoznacznie identyfikującymi produkt oraz jego parametry techniczne oraz zakonserwowany metodą zapewniającą właściwości i parametrów techniczno - eksploatacyjnych, podczas przechowywania w warunkach magazynowych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.99.00.00-6, 19.50.00.00-1, 33.96.30.00-8, 24.00.00.00-4, 24.32.20.00-7, 24.00.00.00-4, 24.91.00.00-6, 22.60.00.00-6, 42.99.42.30-1, 30.19.76.44-2, 22.99.20.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o złożone w ofercie dokumenty i oświadczenia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o złożone w ofercie dokumenty i oświadczenia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o złożone w ofercie dokumenty i oświadczenia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o złożone w ofercie dokumenty i oświadczenia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o złożone w ofercie dokumenty i oświadczenia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeśli to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.1blot.sp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa nr 4198, 00-909 Warszawa ul. Żwirki i Wigury 1C, budynek 51, pokój nr 16.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Jednostka Wojskowa nr 4198, 00-909 Warszawa ul. Żwirki i Wigury 1C, budynek 51, pokój 214 - Kancelaria.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Materiały eksploatacyjne na przygotowalnię offsetową.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Martyce offsetowego CTP - termiczne (570 x 740 x 0,30 mm). W opakowaniach po 50 sztuk. - 12 opak. 2. Wywoływacz do matryc CTP JPAGSA PD-30. W opakowaniu po 20 litrów. - 25 opak. 3. Tkanina myjąca (DUPONT) szerokość 75 cm, długość 500 mb. - 2 rolki. 4. Guma na obciągi offsetowe SZAFIR lub VULKAN (740 x 670 mm)z listwami aluminiowymi - 10 sztuk. 5. Proszek do napylania druków L3. W opakowaniu 1 kilogram. - 4 opak. 6. Alkohol izopropylowy. W opakowaniu 20 litrów. - 10 opak. 7. Czyściwo do maszyn (Tork offset) w rolkach - 5 rolek. 8. Płyn WD-40. w opakowaniu 200 ml. - 20 opak. 9. Rakle gumowe do myjek maszyny Dominant AD 725 - 30 sztuk. 10. REVITOL (do regeneracji wałków maszyn offsetowych). W opakowaniu 1 litr. - 5 opak. 11. Rakle gumowe do myjek maszyny ADAST 315. - 20 sztuk. 12. Rakle gumowe do myjek maszyny KBA PERFORMA 74 - 30 sztuk. 13. Taśma przezroczysta montażowa, szerokość 10-20 mm. - 40 krążków.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.50.00.00-1, 33.96.30.00-8, 24.00.00.00-4, 24.32.20.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Materiały eksploatacyjne dla introligatorni i maszyn introligatorskich.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Tektura z pianką (920 x 1100 mm) - 500 arkuszy. 2. Zszywki do zszywarek RAPID 66/6-6-mm ? cala. W opakowaniu po 5000 sztuk. - 50 opak. 3. Okienka do kalendarzy (plastikowe 20 x 31 mm) - 2000 sztuk. 4. Listewki do kalendarzy (kolor srebrny) - długość 42 cm, (górna listwa z otworem) - metalowe do zaciskania - 2000 kpl. 5. Listewki do kalendarzy (kolor srebrny) - długość 30 cm, (górna listwa z otworem) - metalowe do zaciskania. - 2000 kpl. 6. Narożniki ozdobne 20 x 20 mm, kolor złoty, metalowe do zaciskania. - 1500 sztuk. 7. Narożniki ozdobne 15 x 15 mm, kolor złoty, metalowe do zaciskania. - 3000 sztuk. 8. Klej syntetyczny szybkoschnący. W tubce po 240 ml. - 20 tubek. 9. Klej introligatorski CR na nośnikach wodnych. W opakowaniu po 20 kilogramów. - 15 opak. 10. Śruby introligatorskie L-10 mm (Rurka metalowa o średnicy ok. 5 mm, gwintowana wewnętrznie z dwóch stron, długości L-10, Dwa wkręty metalowe nagwintowane, wprasowane w kołnierz plastikowy koloru czarnego) - 8000 sztuk. 11. Śruby introligatorskie L-15 mm (Rurka metalowa o średnicy ok. 5 mm, gwintowana wewnętrznie z dwóch stron, długości L-15, Dwa wkręty metalowe nagwintowane, wprasowane w kołnierz plastikowy koloru czarnego) - 2000 sztuk. 12. Śruby introligatorskie L-20 mm (Rurka metalowa o średnicy ok. 5 mm, gwintowana wewnętrznie z dwóch stron, długości L-20, Dwa wkręty metalowe nagwintowane, wprasowane w kołnierz plastikowy koloru czarnego) - 1000 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.99.00.00-6, 24.00.00.00-4, 24.91.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Materiały eksploatacyjne do drukarki EPSON STYLUS PRO 7800 pracującej w systemie cyfrowego naświetlania matryc offsetowych - CTP - jako integralne urządzenie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Tusz CYAN T6032 (jedna sztuka w opakowaniu) - 2 opak. 2. Tusz YELLOW T 6034 (jedna sztuka w opakowaniu) - 2 opak. 3. Tusz LIGHT CYAN T6035 (jedna sztuka w opakowaniu) - 2 opak. 4. Tusz Light LIGAT BLACK T6039 (jedna sztuka w opakowaniu) - 2 opak. 5. Tusz Light BLACK T6037 (jedna sztuka w opakowaniu) - 2 opak. 6. Tusz MAGENTA T603B(jedna sztuka w opakowaniu) - 3 opak. 7. Tusz LIGHT MAGENTA T603C (jedna sztuka w opakowaniu) - 2 opak. 8. Tusz PHOTO BLACK T6031 (jedna sztuka w opakowaniu) - 2 opak. 9. Tusz MATE BLACK T5678 (jedna sztuka w opakowaniu) - 3 opak. 10. Tusz MAINT ENANCE TANK (C 12C 890191) (jedna sztuka w opakowaniu) - 3 opak.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.60.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Materiały eksploatacyjne grawerskie do komputerowych ploterów grawerujących.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Laminat grawerski (srebrny /czarny) 5-334 (płyta 120 x 60 cm) - 5 płyt. 2. Laminat grawerski (złoty/czarny) 5-734 (płyta 120 x 60 cm) - 15 płyt. 3. Laminat grawerski zewnętrzny (złoty/czarny) UV 4-774 (płyta 120 x 60 cm) - 1 płyta. 4. Laminat grawerski LACQUERS (srebrny/czarny), (płyta 120 x 60 cm) - 1 płyta. 5. Frezy grawerskie do plastiku KWL 4.36 - 15 sztuk. 6. Taśma stołowa 2-stronnie klejąca (symbol 2BF42.11, grubość 0,8 mm, szerokość 19 mm/ 50mb. - 10 sztuk. 7. Taśma stołowa 2-stronnie klejąca TESA - 310 mm - 5 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.99.42.30-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Materiały eksploatacyjne - sublimacyjne: GRAWERTON ALUMINIUM.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Papier for Ricoh, Tex Print-R, Desktop Sublimation-A4 (opakowanie po 110 ark.) - 7 opak. 2. Tusze Subli Jet R, GXe 3300N: 1) BLACK (po 2 szt. w opakowaniu) - 3 opak. 2) YELLOW (po 2 szt. w opakowaniu) - 3 opak. 3) MAGENTA (po 2 szt. w opakowaniu) - 3 opak. 4) CYAN(po 2 szt. w opakowaniu) - 3 opak. 3. Blachy aluminiowe o wymiarach 305 x 610 mm 1) półmatowa złota klasyczna. - 5 sztuk. 2) półmatowa złota metaliczna. - 5 sztuk. 3) matowa złota ciemna. - 5 sztuk. 4) półmatowa srebrna metaliczna. - 5 sztuk. 5) półmatowa brązowa. - 3 sztuki. 6) półmatowa biała. - 3 sztuki. 7) błyszcząca złota -5 sztuk. 8) błyszcząca złota ciemna. - 5 sztuk. 9) błyszcząca srebrna - 5 sztuk. 4. Taśma samoprzylepna temperaturoodporna - teflonowa, szerokość 13 mm x 25 mb. - 5 krążków. 5. Taśma przezroczysta 12 mm x 33 mb. - 5 krążków.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.60.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Papier kserograficzny, papier drukowy, karton i tektura.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Papier kserograficzny biały: -białość CIE - nie mniej niż 146?3.0, - gramatura - 80 g/m2, - format A4 w ryzach po 500 arkuszy - 2000 ryz. 2. Papier kserograficzny biały: -białość CIE - nie mniej niż 146?3.0, - gramatura - 80 g/m2, - format A3 w ryzach po 500 arkuszy - 500 ryz. 3. Papier offsetowy biały: -gramatura 60 g/m2 - format (70 x 100cm) B1 - 20 000 arkuszy. 4. Papier opalizowany w kolorze kremowym: - gramatura 120 g/m2 -format (72x 102cm) B1+ - 1000 arkuszy. 5. Papier opalizujący w kolorze perłowym: - gramatura 120 g/m2 -format (72x 102cm) B1+ - 500 arkuszy. 6. Papier do ploterów rysujących - biały: - gramatura 100 g/m2 - rolka szerokości 914mm,o nawoju 50 mb. - 20 rolek. 7. Karton jednostronnie kredowany, biały o wysokim połysku: - gramatura 220-240 g/m2 - format (70 x 100cm) B1 - 3000 arkuszy. 8. Karton niebieski o intensywnej barwie niebieskiej, np: RAINBOW SAP 88042780 CSS:152.554 - gramatura 220-240 g/m2 - format (70 x 100cm) B1 - 2500 arkuszy. 9. Karton granatowy - szafir (Kings Blue) -gramatura 220-250 g/m2 - format (72x102cm) B1+ - 500 arkuszy. 10. Karton dwustronnie kredowany, biały o wysokim połysku: - gramatura 200 g/m2 - format (70 x 100cm) B1 - 2000 arkuszy. 11. Papier do plotera solwentowego - gramatura 90-100 g/m2 - rolka szerokości 137 cm, o nawoju 50 mb. - 2 rolki. 12. Papier foto o wysokim połysku do plotera solwentowego: - gramatura 230 g/m2 - rolka szerokości 137 cm, o nawoju 50 mb. - 2 rolki. 13. Tektura gładka 0,9 mm, -format (70 x 100cm) B1 - 500 arkuszy. 14. Tektura okładkowa gładka 1,5 mm -format (70 x 100cm) B1 - 1000 arkuszy. 15. Tektura gładka 3,0 mm -format (70 x 100cm) B1 - 500 arkuszy. 16. Karton Garda Pat Klassica: - gramatura 200 g/m2 -format (70 x 100cm) B1 - 2000 arkuszy. 17. Papier pakowy natron - gramatura 70 g/m2 - 300 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.44-2, 22.99.00.00-6, 22.99.20.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym oraz usług kurierskich.
- Usługa odśnieżania dachów (szklanego dachu szedowego oraz wskazanych płaskich powierzchni pokrytych papą) w okresie 36 miesięcy dla ITC Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa PW
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz zwrotu przesyłek niedoręczonych na rzecz MI
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.261.67.2024
- Przygotowywanie, porcjowanie i dostarczanie obiadów dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy
- Dostawa samochodów
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa papieru kserograficznego na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Lublinie oraz podległych jej Prokuratur Rejonowych
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych na potrzeby Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku
- ZP-2200-46/24 DOSTAWA MATERIAŁÓW DO STERYLIZACJI
- Zakup i dostawy artykułów gospodarczych, biurowych i czystościowych
- Sukcesywna dostawa artykułów papierniczych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku
- Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek dla Urzędu Miasta Gdyni.
więcej: Guma i tworzywa sztuczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.