Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-09
Bielsko-Biała: Modernizacja bazy dydaktycznej dla kształcenia ustawicznego i praktycznego - II etap: w Bielsku-Białej
Numer ogłoszenia: 389480 - 2009; data zamieszczenia: 09.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Bielsku-Białej , plac Ratuszowy 1, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 4971497, faks 033 4971786.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bielsko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja bazy dydaktycznej dla kształcenia ustawicznego i praktycznego - II etap: w Bielsku-Białej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja bazy dydaktycznej dla kształcenia ustawicznego i praktycznego - II etap; w Bielsku-Białej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 150000 złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności zgodnie z wymaganiami ustawowymi. Ocena spełnienia warunku - na podstawie złożonych przez wykonawcę oświadczenia i dokumentu; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie. Spełnienie warunku - wykonanie w ciągu ostatnich pięciu (5) lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: dwóch (2) robót polegających na budowie lub remoncie budynku użyteczności publicznej o kubaturze nie mniejszej niż 10 000 m3, obejmujących roboty konstrukcyjno - budowlane, instalacje sanitarne i instalacje elektryczne, o wartości (tej budowy lub remontu) nie mniejszej niż 5 mln zł (każda). Ocena spełnienia warunku - na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów; 3. Dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego. Ocena spełnienia warunku - na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia; 4. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Spełnienie warunku - dysponowanie w szczególności osobami posiadającymi uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w tym: a) kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, należącym do OIIB i posiadającym wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej; b) kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacji sanitarnych; c) kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Ocena spełnienia warunku - na podstawie przedstawionego przez wykonawcę oświadczenia oraz dokumentów. 5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: a) posiadają środki własne lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 2 000 000 zł ( dwa miliony złotych ); b) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 1 000 000 zł ( jeden milion złotych ); Ocena spełnienia warunku - na podstawie dostarczonego dokumentu. 6. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Spełnienie warunku - nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - w przypadku wykonawców działających wspólnie dotyczy każdego współwykonawcy z osobna. Ocena spełnienia warunku - na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia oraz dokumentów. 7. Akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami i przyjmują je bez zastrzeżeń. Ocena spełnienia warunku - na podstawie złożonego oświadczenia. 8. Wniosą wadium Ocena spełnienia warunku - uznanie kwotą wadium rachunku zamawiającego lub na podstawie złożonego oryginału dokumentu wadialnego..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; W przypadku Wykonawców występujących wspólnie ( spółka cywilna, konsorcjum ), Zaświadczenie każdy z Wykonawców składa oddzielnie. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykaz wykonanych przez wykonawcę w okresie ostatnich pięciu (5) lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: dwóch (2) robót polegających na budowie lub remoncie budynku użyteczności publicznej o kubaturze nie mniejszej niż 10 000 m3, obejmujących roboty konstrukcyjno - budowlane, instalacje sanitarne i instalacje elektryczne, o wartości (tej budowy lub remontu) nie mniejszej niż 5 mln zł (każda). Należy podać zakres, wartości oraz daty, miejsca wykonania. 6. Dokumenty potwierdzające, że wymienione - zgodnie z w/w pkt.5 - roboty zostały wykonane należycie ( referencje, opinie zamawiających, ewentualnie kopie protokołów odbioru ). 7. Oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, (Załącznik Nr 2) oraz wykaz tych osób a ponadto dokumenty potwierdzające uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie osób wskazanych do kierowania robotami, tj. : 7.1 Kserokopia uprawnień budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej kierownika budowy i odpowiednio w specjalności instalacji sanitarnych i elektrycznych kierowników robót. 7.2 Aktualne zaświadczenie o wpisie do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej kierownika budowy i kierowników robót. 8. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 9. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 z późn.zm. ). 10. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy. 11. Polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - ważne na dzień składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.um.bielsko.pl/bip.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd miejski w Bielsku-Białej, Wydział Inwestycji, Plac Ratuszowy 7 - I piętro, pok. Nr 11.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Wydziału Inwestycji Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej, Plac Ratuszowy 7, I piętro, pok. Nr 11.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego - Wydział Rozwoju Regionalnego 2009 r. w ramach naboru nr 08.03.00-064/09 dla działania Infrastruktury kształcenia ustawicznego i praktycznego - II etap w Bielsku-Białej, dofinansowanie w/w projektu ze środków UE.
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- "Obsługa ratownicza pływalni Bielsko-Bialskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji" Część 1: Pływalnia "Start" przy ul. Startowej 36 w BB Część 2: Pływalnia "Panorama" przy ul. Marii Konopnickiej 5 w BB
- "Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" wraz z budową bulodromu, street workout oraz mini boiska do piłki nożnej przy ul. Słowackiego w Bielsku-Białej (...).
- Eksploatacja i utrzymanie w sprawności technicznej wskazanych miejskich fontann zlokalizowanych na terenie miasta Bielsko-Biała.
- Modernizacja kompleksów sportowych "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ul. M. Konopnickiej i ul. Traugutta w Czechowicach-Dziedzicach
- 19/25 - Dostawa środków czystości i artykułów przemysłowych
- Zakup tonerów dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Bielsku-Białej
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rozwój infrastruktury szpitala ,,Pro-Medica'' w Ełku Sp. z o.o. poprzez budowę budynku wraz z wyposażeniem i infrastrukturą techniczną, z przeznaczeniem na opiekę długoterminową"
- "Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Gorzowie Wielkopolskim - V etap." Część I pn.: "Termomodernizacja 2 budynków Zespołu Szkół Specjalnych nr 14".
- Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Tomaszowie Mazowieckim
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach zadania pn. "Poprawa efektywności energetycznej 3 budynków przy ul. Starołęckiej 40 w Poznaniu"
- Budowa wielorodzinnego budynku mieszkalnego z parterową częścią wielofunkcyjną wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną
- Modernizacja instalacji elektrycznej ze zmianą sposobu ogrzewania w wyznaczonych 200 mieszkaniach gminnych zarządzanych przez Wrocławskie Mieszkania sp. z o.o.
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.