Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-11-30
Warszawa: USŁUGA OCHRONY OSÓB I MIENIA WRAZ Z KONWOJOWANIEM WARTOŚCI PIENIĘŻNYCH (nr sprawy: ZP-1657/10)
Numer ogłoszenia: 389532 - 2010; data zamieszczenia: 30.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego , ul. Marymoncka 99/103, 01-813 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5693700, faks 022 5693712.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.cmkp.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA OCHRONY OSÓB I MIENIA WRAZ Z KONWOJOWANIEM WARTOŚCI PIENIĘŻNYCH (nr sprawy: ZP-1657/10).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa: a) ochrony osób i mienia obiektu CMKP przy ul. Marymonckiej 99/103 w Warszawie świadczona codziennie, całodobowo; przez minimum jednego pracownika ochrony; b) ochrony osób i mienia obiektu CMKP przy ul. Schroegera 82 w Warszawie świadczona przez minimum jednego pracownika ochrony, od wtorku do czwartku w godz.1900 - 700, w poniedziałki i piątki w godz.1600 - 700 i całodobowo w soboty, niedziele i dni wolne od pracy; c) konwojowania wartości pieniężnych do jednej jednostki obliczeniowej, w dni robocze, jeden raz w tygodniu na trasie: budynek CMKP przy ul. Marymonckiej 99/103 - bank przy ul. Jasnej i z powrotem; d) konwojowania wartości pieniężnych do jednej jednostki obliczeniowej, w dni robocze, dwa razy w tygodniu, na trasie: budynek CMKP przy ul. Schroegera 82 - budynek CMKP przy ul. Marymonckiej 99/103 i z powrotem. 2. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji przedmiotu umowy zgodnie z postanowieniami niniejszej umowy oraz w oparciu o regulamin ochrony obiektów i harmonogram stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Wykonawca w trakcie realizacji przedmiotu umowy wyposaży swoich pracowników w jednolite, estetyczne, identyfikujące Wykonawcę ubrania, które zobowiązuje się utrzymać w stanie należytej czystości. 4. Wykonawca i jego pracownicy, w trakcie realizacji przedmiotu umowy, będą korzystać z własnych środków łączności. 5. Wykonawca zobowiązuje się do stałej kontroli swoich pracowników biorących udział w realizacji umowy. 6. Wykonawca zobowiązuje się wyposażyć pracowników w niezbędne środki ochrony technicznej, a w przypadku pracownika pełniącego dyżur w obiekcie przy ul. Marymonckiej 99/103 również w broń palną. 7. W przypadku powstania szkód materialnych lub osobowych na terenie obiektów CMKP, wynikających z niedopełnienia przez Wykonawcę obowiązków określonych w umowie, ponosi on za nie pełną odpowiedzialność. 8. W przypadku utraty lub zniszczenia składnika majątku Zamawiającego z winy Wykonawcy wskutek niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, Wykonawca zobowiązuje się zwrócić wartość utraconego lub zniszczonego składnika majątku Zamawiającego wg ceny ewidencyjnej. 9. Wykonawca przyjmuje odpowiedzialność za szkody wynikłe wskutek niewykonania lub nienależytego wykonania przez niego warunków umowy do wysokości ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, nie mniejszej niż 500 000,00 zł. 10. Zamawiający zobowiązuje się do zapewnienia pracownikom wykonawcy właściwych warunków socjalno-bytowych (pomieszczenie służbowe z dostępem do WC) w czasie wykonywania przez nich czynności związanych z realizacją umowy. 11. Warunki realizacji zamówienia zostały określone w Załączniku nr 1 do SIWZ oraz we wzorze umowy stanowiącej Załącznik nr 5 do SIWZ. Wartość zamówienia ustalono na kwotę 278 500,00 PLN.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 6 000,00 PLN (słownie: sześć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, a w tym w zakresie warunku dotyczącego posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - Wykonawca wykaże, że posiada koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej oraz polegającej na konwojowaniu wartości pieniężnych, wydaną na podstawie art. 16 w związku z art. 3 pkt 1 lit. a i c ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji (Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, a w tym w zakresie warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej czterema osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia, które będą uczestniczyć w jego realizacji, z których każda posiada min. 4-letnie doświadczenie zawodowe jako pracownik ochrony fizycznej oraz licencję pracownika ochrony fizycznej co najmniej pierwszego stopnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cmkp.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego przy ul. Marymonckiej 99/103 w Warszawie - pok. 018, zampub@cmkp.edu.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2010 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego przy ul. Marymonckiej 99/103 w Warszawie - pok. 28-29, Kancelaria.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od 01 stycznia 2011 r. do dnia 31 grudnia 2012 r..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Demontaż i montaż wygrodzenia ochronnego dla płazów - 1 429 mb zlokalizowanych wzdłuż DW 579 na odcinku zachodniej obwodnicy Grodziska Mazowieckiego" - nr postępowania 272/24
- "Przebudowa budynku Centrum Diagnostyczno-Specjalistycznego oraz Przychodni Rodzinnej przy ul. Dąbrowszczaków 5a w Warszawie"
- Usługa rezerwacji, zakupu i dostawy biletów lotniczych na trasy krajowe i zagraniczne, rezerwacji i zakupu miejsc hotelowych oraz ubezpieczenia dla delegatów Ministerstwa Sportu i Turystyki
- Remont pomieszczeń po zalaniu, Szczecin, ul. Potulicka 2
- Świadczenie usługi dostępu do sieci Internet wraz z ochroną przed atakami DDoS przez okres 48 miesięcy za pośrednictwem medium Cześć 1: w postaci światłowodu Cześć 2: w technologii radiowej
- Usługa rezerwacji, sprzedaży i dostawy biletów na krajowe i zagraniczne przewozy autokarowe, lotnicze, kolejowe wraz z ubezpieczeniem w podróży oraz rezerwacja noclegów w Polsce i za granicą
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa z zakresu ochrony osób i mienia MUZEUM WSPÓŁCZESNEGO WROCŁAW
- Całodobowa ochrona fizyczna osób i mienia w budynku Filharmonii im. f. Nowowiejskiego w Olsztynie
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia w obiektach MOSiR w 2025
- Całodobowa usługa ochrony budynku biurowego i przyległego placu Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Białymstoku
- ŚWIADCZENIE KOMPLEKSOWYCH USŁUG W ZAKRESIE OCHRONY OSÓB I MIENIA, MAŁOPOLSKIEGO ODDZIAŁU WOJEWÓDZKIEGO NARODOWEGO FUNDUSZU ZDROWIA W KRAKOWIE
- Ochrona osób i mienia - poprzez bezpośrednią ochronę fizyczną oraz zabezpieczenia techniczne - na obszarach użytkowanych przez Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.