Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-11-28
Konin: Ubezpieczenia komunikacyjne OC, AC i NNW oraz ubezpieczenie mienia
Numer ogłoszenia: 391634 - 2014; data zamieszczenia: 28.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Komunikacji , ul. M. Dąbrowskiej 8, 62-500 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 063 2428942 w. 51, faks 063 2429273.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzk-konin.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowy Zakład Budżetowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenia komunikacyjne OC, AC i NNW oraz ubezpieczenie mienia.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: a) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej (OC), ubezpieczenie autocasco (AC) oraz ubezpieczenie NNW środków transportu będących własnością i w użytkowaniu Miejskiego Zakładu Komunikacji w Koninie, b) ubezpieczenie OC z tytułu prowadzonej działalności, c) ubezpieczenie mienia (budynków) od ognia i innych zdarzeń losowych, d) ubezpieczenie pozostałych składników majątkowych. 2. Wykaz pojazdów objętych ubezpieczeniem, wykaz budynków oraz wykaz pozostałych składników majątku do ubezpieczenia zawiera załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Ubezpieczenie OC z tytułu prowadzonej działalności obejmuje szkody wyrządzone osobie trzeciej w związku z prowadzoną działalnością jako operatora publicznego transportu zbiorowego miejskiego. 4. Ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych oraz od kradzieży z włamaniem i rabunku (załącznik nr 1 do SIWZ - pkt 4 i 5 tabeli nr III) obejmuje środki obrotowe wg wykazu stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5. Ubezpieczenie mienia (budynków) od ognia i innych zdarzeń losowych -Zakres ubezpieczenia obejmujący odpowiedzialność za szkody polegające na utracie, zniszczeniu lub uszkodzeniu ubezpieczonego mienia na skutek nagłego, niespodziewanego i niezależnego od woli Ubezpieczającego (Zamawiającego) zdarzenia, obejmujący odpowiedzialność za szkody powstałe w wyniku m.in.: pożaru, uderzenia pioruna, wybuchu, upadku statku powietrznego, deszczu nawalnego, dymu, gradu, huku ponaddźwiękowego, huraganu, lawiny, osuwania się ziemi, przepięcia, przetężenia, sadzy, śniegu, uderzenia pojazdu lądowego, zapadania się ziemi, upadku przedmiotów w ubezpieczone mienie; trzęsienia ziemi, zalania, awarii instalacji. Szczegółowy wykaz budynków do ubezpieczenia zawiera - tabela nr II załącznika nr 1 do SIWZ (formularz oferty). 6. Ubezpieczeniem Auto casco objęte są szkody powstałe wskutek: nagłego działania siły mechanicznej w chwili zetknięcia z innym pojazdem, osobami, zwierzętami lub innymi przedmiotami pochodzącymi z zewnątrz pojazdu, uszkodzenia przez osoby trzecie, w tym w wyniku dewastacji, pożaru, wybuchu, uderzenie pioruna oraz następstw uderzenia pioruna, upadku statku powietrznego, huraganu, zatopienia, deszczu nawalnego, gradu, powodzi, lawiny, osuwania się i zapadania ziemi, nagłego działania czynnika termicznego lub chemicznego pochodzącego z zewnątrz lub wewnątrz pojazdu, samoistnego otwarcia pokrywy przedniej silnika lub bagażnika, użycia pojazdu w związku z koniecznością ratowania życia lub zdrowia ludzkiego. kradzieży, kradzieży wyposażenia podstawowego pojazdu, rabunku (rozboju), Zakres ubezpieczenia Auto casco ma obejmować: zniesienie udziału własnego, zniesione potrącenia amortyzacji części do wymian, zniesiona konsumpcja sumy ubezpieczenia po szkodzie.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00 - Usługi ubezpieczeniowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada prawo do wykonywania działalności ubezpieczeniowej w rozumieniu ustawy z dnia 22.05.2003r o działalności ubezpieczeniowej (tekst jednolity Dz.U. z 2013r. poz. 950). W przypadku składania oferty wspólnej, warunek zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeśli podmiot wykonujący zamówienie, wchodzący w skład konsorcjum, będzie go spełniał.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie trzech ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, wykonał lub jest w trakcie wykonywania co najmniej jednego zamówienia w zakresie usług ubezpieczeniowych (OC/AC/NNW) o łącznej wartości składek nie mniejszej niż 200.000 zł. W przypadku składania oferty wspólnej warunek zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca może polegać na doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów /oryginał zobowiązania/ do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Klauzule dodatkowe - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy pod warunkiem: a) wystąpienia okoliczności wynikających ze zmian danych w rejestrach publicznych, b) wprowadzenia na usługi ubezpieczeniowe podatku od towarów i usług (VAT) lub zmiana stawki tego podatku, jeśli będzie to miało zastosowanie do usług ubezpieczeniowych. W takim przypadku składka ulega podwyższeniu o kwotę naliczonego podatku VAT, c) gdyby zmiany te nie były istotne
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzk-konin.com.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Konin, ul. M.Dąbrowskiej 8, pok. 309.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2014 godzina 10:00, miejsce: ul. M.Dąbrowskiej 8, 62-500 Konin, pok. 309.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KONINA
- Budowa siedziby Nadleśnictwa Konin wraz z zagospodarowaniem terenu oraz rozbiórką istniejącego budynku siedziby i budynku gospodarczego
- Dostawa ciągnika rolniczego w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu na potrzeby Miejskiego Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o. w Koninie
- DOSTAWA MLEKA I ARTYKUŁÓW MLECZNYCH DO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KONINIE W 2025 ROKU
- SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ W BUDYNKACH DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KONINIE W I PÓŁROCZU 2025
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola nr 5 "Plastuś" w 2025r.
- ŚWIADCZENIE USŁUG PRALNICZYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KONINIE W I PÓŁROCZU 2025
więcej: przetargi w Koninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja wizyty studyjnej w Japonii
- Usługa ubezpieczenia SP ZOZ Szpitala Powiatowego im. Edmunda Biernackiego w Opocznie (2 części)
- Usługa ubezpieczenia Powiatu Puckiego wraz z jednostkami organizacyjnymi
- USŁUGA UBEZPIECZENIA MIASTA GORLICE
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY CZAJKÓW
- "UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW POWIATU BIALSKIEGO WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI I INSTYTUCJAMI KULTURY"
więcej: Usługi ubezpieczeniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.