Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-12-01
Krosno: Usługa edukacyjna obejmująca organizację i przeprowadzenie kursów specjalistycznych: przedłużania włosów, zdobnictwa cukierniczego, baristy i carvingu dla uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Krośnie uczestników projektu pn. Podkarpacie stawia na zawodowców współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego
Numer ogłoszenia: 392734 - 2014; data zamieszczenia: 01.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krosno , ul. Lwowska 28a, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 13 47 43 306, faks 13 47 43 306.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa edukacyjna obejmująca organizację i przeprowadzenie kursów specjalistycznych: przedłużania włosów, zdobnictwa cukierniczego, baristy i carvingu dla uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Krośnie uczestników projektu pn. Podkarpacie stawia na zawodowców współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia składa się z IV zadań, które będą realizowane w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Krośnie, ul. Szpetnara 9. Zadanie I: Organizacja i przeprowadzenie kursu przedłużania włosów dla uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 1) liczba grup - 2 2) liczba uczniów w grupie - 15 3) liczba godzin kursu - 16 h łącznie, w tym 3 h zajęć teoretycznych i 13 h zajęć praktycznych 4) termin realizacji kursu (2 dni x 8 godz. dla każdej grupy): - grupa I- XII.2014r. - II.2015r. - grupa II - II.2015r. - IV.2015r. 5) zajęcia teoretyczne i praktyczne odbywać się będą w salach dydaktycznych Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Krośnie, wyposażonych w miejsca do siedzenia, pisania, z dostępem do mediów; 6) Wykonawca zapewnia sprzęt specjalistyczny do przeprowadzenia w/w kursu; 7) kurs powinien odbywać się w soboty i/lub w niedziele. Harmonogram kursu musi być uzgodniony z koordynatorem szkolnym i dyrektorem szkoły; 8) wykonawca opracuje autorski program kursu, który będzie obejmował niżej wskazane moduły: - część teoretyczna - gatunki i rodzaje włosów do przedłużania, techniki przedłużania i zagęszczania włosów, pielęgnacja i modelowanie włosów przedłużanych, techniki ściągania włosów przedłużanych i zagęszczanych - część praktyczna - zagęszczanie włosów, przedłużanie włosów metodą keratynową i metodą mikroringi, ściąganie włosów przedłużanych i zagęszczanych, pielęgnacja włosów przedłużanych i zagęszczanych - godzina zajęć teoretycznych obejmuje 45 minut zajęć, natomiast godzina zajęć praktycznych obejmuje 60 minut zajęć. Długość przerw jest ustalana w sposób elastyczny przez wykonawcę; 9) kurs winien być zakończony egzaminem wewnętrznym sprawdzającym umiejętności. Na tej podstawie powinny być wydane stosowne dokumenty świadczące o ukończeniu kursu np: zaświadczenia, świadectwa. Po zaliczeniu egzaminu uczeń powinien otrzymać stosowny dokument (zaświadczenie) ukończenia kursu, zawierający dane uczestnika kursu oraz szczegółową tematykę kursu wraz z liczbą godzin przypadającą na poszczególne tematy (zgodnie z rozporządzeniem MEN z dnia 11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych); 10) Wykonawca zapewni uczestnikom kursu możliwość ćwiczeń praktycznych z zakresu tematyki kursu; 11) Wykonawca zapewni uczestnikom kursu materiały i produkty niezbędne do przeprowadzenia kursu ze szczególnym uwzględnieniem produktów do części praktycznej; 12) Wykonawca zapewni uczestnikom kursu podczas każdego dnia realizacji zajęć gorący posiłek. Zadanie II. Organizacja i przeprowadzenie kursu zdobnictwa cukierniczego dla uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2. 1) liczba grup - 2 2) liczba uczniów w grupie - 10 3) liczba godzin kursu - 30 h łącznie, w tym 5 h zajęć teoretycznych i 25 h zajęć praktycznych 4) termin realizacji kursu (2 dni x 7 godz. i 2 dni x 8 godz. dla każdej grupy): - grupa I- XII.2014r. - II.2015r. - grupa II - II.2015r. - IV.2015r. 5) zajęcia teoretyczne i praktyczne odbywać się będą w salach dydaktycznych Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Krośnie, wyposażonych w miejsca do siedzenia, pisania, prowadzenia zajęć, z dostępem do mediów; 6) wykonawca zapewnia sprzęt specjalistyczny do przeprowadzenia w/w kursu; 7) kurs powinien odbywać się w soboty i/lub w niedziele. Harmonogram kursu musi być uzgodniony z koordynatorem szkolnym i dyrektorem szkoły; 8) wykonawca opracuje autorski program kursu, który będzie obejmował niżej wskazaną tematykę: - zastosowanie czekolady, marcepanu i karmelu do dekoracji ciast i tortów (dekoracje i eksponaty) - techniki żelowania w dekoracji ciast i tortów - styl angielski w dekorowaniu; - godzina zajęć teoretycznych obejmuje 45 minut zajęć, natomiast godzina zajęć praktycznych obejmuje 60 minut zajęć. Długość przerw jest ustalana w sposób elastyczny przez wykonawcę; 9) kurs winien być zakończony egzaminem wewnętrznym sprawdzającym umiejętności. Na tej podstawie powinny być wydane stosowne dokumenty świadczące o ukończeniu kursu np: zaświadczenia, świadectwa. Po zaliczeniu egzaminu uczeń powinien otrzymać stosowny dokument (zaświadczenie) ukończenia kursu, zawierający dane uczestnika kursu oraz szczegółową tematykę kursu wraz z liczbą godzin przypadającą na poszczególne tematy (zgodnie z rozporządzeniem MEN z dnia 11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych); 10) Wykonawca zapewni uczestnikom kursu możliwość ćwiczeń praktycznych z zakresu tematyki kursu; 11) Wykonawca zapewni uczestnikom kursu na własność materiały i produkty niezbędne do przeprowadzenia kursu ze szczególnym uwzględnieniem produktów do części praktycznej; 12) Wykonawca będzie dysponował matami i szablonami silikonowymi do czekolady, wykrawaczami do kwiatków i dekoracji z mas cukrowych, foremkami do koronek, falbanek, stempelkami, nożykami do stylu angielskiego, workami dekoracyjnymi; 13) Wykonawca zapewni uczestnikom kursu podczas każdego dnia realizacji zajęć gorący posiłek. Zadanie III. Organizacja i przeprowadzenie kursu baristy dla uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2. 1) liczba grup - 2 2) liczba uczniów w grupie - 15 3) liczba godzin kursu - 15 h łącznie, w tym 5 h zajęć teoretycznych i 10 h zajęć praktycznych 4) termin realizacji kursu (2 dni x 8 godz. dla każdej grupy): - grupa I-XII.2014r. - II.2015r. - grupa II - II.2015r. - IV.2015r. 5) zajęcia teoretyczne i praktyczne odbywać się będą w salach dydaktycznych Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Krośnie, wyposażonych w miejsca do siedzenia, pisania, z dostępem do mediów; 6) wykonawca zapewnia sprzęt specjalistyczny do przeprowadzenia w/w kursu; 7) kurs powinien odbywać się w soboty i/lub w niedziele. Harmonogram kursu musi być uzgodniony z koordynatorem szkolnym i dyrektorem szkoły; 8) wykonawca opracuje autorski program kursu, który będzie obejmował niżej wskazane moduły: - część teoretyczna - podstawowe informacje o kawie, czyli Coffee Culture, uprawa kawy, metody jej pozyskania, transport, przechowywanie, jakość ziarna, prażenie, cechy organoleptyczne, rodzaje ekspresów do kawy, młynków, mleka, sposobów spieniania mleka, zasady serwowania gorących napojów - część praktyczna - napoje kawowe na bazie espresso - przyrządy i dodatki stosowane na bazie napojów kawowych niezbędne do pracy z ekspresem, spienianie mleka, dobór filiżanek, podstawowe napoje na bazie espresso, cappuccino, macchiatto, latte, latte art. - sztuka zdobienia kawy, inne napoje na bazie espresso z użyciem syropów, sosów, lodów, bitej śmietany itp. - godzina zajęć teoretycznych obejmuje 45 minut zajęć, natomiast godzina zajęć praktycznych obejmuje 60 minut zajęć. Długość przerw jest ustalana w sposób elastyczny przez wykonawcę; 9) kurs winien być zakończony egzaminem wewnętrznym sprawdzającym umiejętności. Na tej podstawie powinny być wydane stosowne dokumenty świadczące o ukończeniu kursu np: zaświadczenia, świadectwa. Po zaliczeniu egzaminu uczeń powinien otrzymać stosowny dokument (zaświadczenie) ukończenia kursu, zawierający dane uczestnika kursu oraz szczegółową tematykę kursu wraz z liczbą godzin przypadającą na poszczególne tematy (zgodnie z rozporządzeniem MEN z dnia 11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych); 10) Wykonawca zapewni uczestnikom kursu możliwość ćwiczeń praktycznych z zakresu tematyki kursu; 11) Wykonawca zapewni uczestnikom kursu na własność materiały i produkty niezbędne do przeprowadzenia kursu ze szczególnym uwzględnieniem produktów do części praktycznej; 12) Wykonawca zapewni uczestnikom kursu podczas każdego dnia realizacji zajęć gorący posiłek. Zadanie IV. Organizacja i przeprowadzenie kursu carvingu dla uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2. 1) liczba grup - 2 2) liczba uczniów w grupie - 10 3) liczba godzin kursu - 16 h łącznie, w tym 3 h zajęć teoretycznych i 13 h zajęć praktycznych 4) termin realizacji kursu (2 dni x 8 godz. dla każdej grupy): - grupa I- XII.2014r. - II.2015r. - grupa II- II.2015r. - IV.2015r. 5) zajęcia teoretyczne i praktyczne odbywać się będą w salach dydaktycznych Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Krośnie, wyposażonych w miejsca do siedzenia, pisania, prowadzenia zajęć, dostępem do mediów; 6) kurs powinien odbywać się w soboty i/lub w niedziele. Harmonogram kursu musi być uzgodniony z koordynatorem szkolnym i dyrektorem szkoły; 7) wykonawca zapewnia sprzęt specjalistyczny do przeprowadzenia w/w kursu; 8) wykonawca opracuje autorski program kursu, który będzie obejmował niżej wskazaną tematykę: - historia sztuki carvingu - narzędzia do carvingu: typy, rodzaje, sposoby używania i konserwacji - sposoby zabezpieczenia i pielęgnacji wyrzeźbionych prac, rzeźbienie motywów kwiatowych w owocach i warzywach takich jak: arbuz, melon, dynia, burak, kalarepa, rzodkiew, ogórek, cukinia, marchew i inne - tworzenie dekoracji sztuki carvingu poprzez łączenie pojedynczych rzeźb (tworzenie kompozycji przestrzennej); - godzina zajęć teoretycznych obejmuje 45 minut zajęć, natomiast godzina zajęć praktycznych obejmuje 60 minut zajęć. Długość przerw jest ustalana w sposób elastyczny przez wykonawcę; 9) kurs winien być zakończony egzaminem wewnętrznym sprawdzającym umiejętności. Na tej podstawie powinny być wydane stosowne dokumenty świadczące o ukończeniu kursu np: zaświadczenia, świadectwa. Po zaliczeniu egzaminu uczeń powinien otrzymać stosowny dokument (zaświadczenie) ukończenia kursu, zawierający dane uczestnika kursu oraz szczegółową tematykę kursu wraz z liczbą godzin przypadającą na poszczególne tematy (zgodnie z rozporządzeniem MEN z dnia 11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych); 10) Wykonawca zapewni uczestnikom kursu możliwość ćwiczeń praktycznych z zakresu tematyki kursu; 11) Wykonawca zapewni uczestnikom kursu materiały i produkty niezbędne do przeprowadzenia kursu ze szczególnym uwzględnieniem produktów do części praktycznej; 12) Wykonawca przekaże na własność każdemu uczestnikowi kursu zestaw noży do carvingu; 13) Wykonawca zapewni uczestnikom kursu podczas każdego dnia realizacji zajęć gorący posiłek. W ramach umowy Wykonawca zobowiązany jest do: 1) organizacji i przeprowadzenia kursów specjalistycznych: przedłużania włosów, zdobnictwa cukierniczego, baristy i carvingu w wymiarze godzin przewidzianych dla każdego rodzaju kursu i dla danej grupy uczniów; 2) opracowania autorskich programów kursów zawierających określone w SIWZ moduły i tematykę oraz przedstawienia do akceptacji koordynatorowi szkolnemu i dyrektorowi szkoły; 3) opracowania szczegółowego harmonogramu prowadzenia zajęć w uzgodnieniu z koordynatorem szkolnym i dyrektorem szkoły; 4) uzgadniania z koordynatorem szkolnym oraz z dyrektorem szkoły wszelkich zmian harmonogramu wynikających z zaistnienia ważnych powodów; 5) przedstawienia koordynatorowi szkolnemu i dyrektorowi szkoły, celem zaakceptowania, na minimum 2 dni przed rozpoczęciem kursu, programu i wstępnego harmonogramu kursu, 6) w pierwszym dniu, przed rozpoczęciem kursu, zapoznania uczestników z jego szczegółowym programem oraz przekazania im harmonogramu realizowanych zajęć, 7) na zakończenie kursu przeprowadzenie egzaminu wewnętrznego sprawdzającego umiejętności kursantów. Na tej podstawie powinny być wydane stosowne dokumenty świadczące o ukończeniu kursu np: zaświadczenia, świadectwa. Po zaliczeniu egzaminu uczeń powinien otrzymać stosowny dokument (zaświadczenie) ukończenia kursu, zawierający dane uczestnika kursu oraz szczegółową tematykę kursu wraz z liczbą godzin przypadającą na poszczególne tematy (zgodnie z rozporządzeniem MEN z dnia 11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych); 8) zapewnienia uczestnikom kursu możliwości ćwiczeń praktycznych z zakresu tematyki kursu; 9) dla kursu zdobnictwa cukierniczego dysponowanie matami i szablonami silikonowymi do czekolady, wykrawaczami do kwiatków i dekoracji z mas cukrowych, foremkami do koronek, falbanek, stempelkami, nożykami do stylu angielskiego, workami dekoracyjnymi; 10) dla kursu carvingu przekazanie na własność każdemu uczestnikowi kursu zestawu noży do carvingu; 11) zapewnienia uczestnikom kursu materiałów i produktów niezbędnych do przeprowadzenia kursu ze szczególnym uwzględnieniem produktów do części praktycznej; 12) zapewnienia sprzętu specjalistycznego do przeprowadzenia w/w kursów; 13) zapewnienia uczestnikom kursu podczas każdego dnia realizacji zajęć gorącego posiłku; 14) prowadzenia dokumentacji przebiegu kursu stanowiącej: dziennik zajęć edukacyjnych zawierający wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, listę obecności, protokół z przebiegu egzaminu wewnętrznego, imienny wykaz osób, które ukończyły kurs, nie ukończyły kursu, nie zdały egzaminu, bądź nie przystąpiły do egzaminu, rejestr wydanych zaświadczeń potwierdzających ukończenie kursu i uzyskanie kwalifikacji; 15) przestrzegania zasady równości szans, w tym równości płci w czasie przeprowadzonego kursu; 16) zgłaszania ewentualnych problemów, nieprawidłowości niezwłocznie po zaobserwowaniu ich występowania; 17) przedstawienia koordynatorowi szkolnemu, na zakończenie kursu, list obecności uczestników kursu, potwierdzonych własnoręcznym podpisem osób skierowanych na kurs oraz podpisem osoby prowadzącej kurs; 18) bieżącego informowania koordynatora szkolnego o każdej nieobecności uczestnika na kursie; 19) wydane certyfikaty oraz zaświadczenia powinny zawierać logotypy zgodnie z aktualnymi wytycznymi oraz informację, że projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (nie dotyczy certyfikatów zaświadczeń, których wzory zostały określone odpowiednimi przepisami); 20) wszystkie dokumenty dotyczące realizacji kursu powinny zawierać informację o współfinansowaniu projektu przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz aktualne logotypy, zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki; 21) w pomieszczeniach, w których będą realizowane kursy powinny być umieszczone informacje o współfinansowaniu projektu przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz aktualne logotypy, zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki; Zamawiający zapewni: - ubezpieczenie uczestników kursów od następstw nieszczęśliwych wypadków na czas trwania kursu, zgodnie z wykazem osób przedstawionym przez Zamawiającego, złożonym przed rozpoczęciem kursu. - nieodpłatnie sale dydaktyczne szkoły do przeprowadzenia kursu. Informacja dodatkowa: postępowanie prowadzone jest w trybie przetargowym, gdyż jest ono częścią Projektu Podkarpacie stawia na zawodowców. Zamawiający w ramach usług dokona wydatkowania środków pieniężnych w wysokości znacznie przekraczającej 30 000 euro, jednak z przyczyn organizacyjnych usługi w ramach projektu zostały podzielone na kilkanaście odrębnych postępowań. Jednym z nich jest niniejsze postępowanie, którego wartość szacunkowa nie przekracza 30 000 euro.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zadanie I: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony o ile wykonawca wykaże, iż dysponuje co najmniej jedną osobą, która w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadziła co najmniej dwa kursy dotyczące techniki przedłużania włosów. Wykonawca wykazując spełnianie ww. warunku może skorzystać z przygotowanego przez Zamawiającego Załącznika nr 5 do SIWZ. Zadanie II: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony o ile wykonawca wykaże, iż dysponuje co najmniej jedną osobą, która w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadziła co najmniej dwa kursy dotyczące zdobnictwa cukierniczego. Wykonawca wykazując spełnianie ww. warunku może skorzystać z przygotowanego przez Zamawiającego Załącznika nr 6 do SIWZ. Zadanie III: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony o ile wykonawca wykaże, iż dysponuje co najmniej jedną osobą, która w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadziła co najmniej dwa kursy baristy. Wykonawca wykazując spełnianie ww. warunku może skorzystać z przygotowanego przez Zamawiającego Załącznika nr 7 do SIWZ. Zadanie IV: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony o ile wykonawca wykaże, iż dysponuje co najmniej jedną osobą, która w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadziła co najmniej dwa kursy carvingu. Wykonawca wykazując spełnianie ww. warunku może skorzystać z przygotowanego przez Zamawiającego Załącznika nr 8 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo: Oferta musi być podpisana przez osobę/osoby wykonawcy uprawnioną/ne do zaciągania zobowiązań w Jego imieniu bądź przez ustanowionego przez nią/nie pełnomocnika/ów. Wykonawcy składający ofertę wspólną są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika. Pełnomocnictwo może dotyczyć zarówno reprezentowania wszystkich wykonawców składających wspólną ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jak i podpisania w ich imieniu umowy o zamówienie publiczne. Jeżeli pełnomocnictwo upoważnia jedynie do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu, to przed podpisaniem umowy z Zamawiającym wymagane będzie złożenie umowy, w której określone będą prawa i obowiązki poszczególnych Wykonawców. Pełnomocnictwo musi wskazywać pełnomocnika (w tym zakres jego umocowania), a także wskazywać wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby wykonawców składających wspólną ofertę uprawnione do zaciągania zobowiązań w jego imieniu. Pełnomocnictwo, o którym mowa w niniejszym punkcie musi zostać złożone wraz z ofertą w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. Korespondencja z Zamawiającym oraz rozliczenia z wykonawcami dokonywane będą przez pełnomocnika wskazanego pełnomocnictwem. Podmiot składający ofertę jako uczestnik konsorcjum i jednocześnie składający ofertę samodzielnie lub jako uczestnik innego konsorcjum zostanie potraktowany jako składający dwie oferty i na tej podstawie wszystkie oferty z Jego udziałem zostaną odrzucone. Zasady podpisywania oferty dotyczą wszystkich jej dokumentów (informacji, wykazów, oświadczeń) oraz potwierdzania za zgodność z oryginałem składanych kopii. Podwykonawstwo: Wykonawca winien wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. W przypadku braku takiego oświadczenia, Zamawiający uzna, iż wykonawca będzie realizował zamówienie bez udziału podwykonawcy. W przypadku korzystania przez wykonawcę przy realizacji zamówienia z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Ilość kursów specjalistycznych przeprowadzonych przez osobę, która będzie realizować zamówienie - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następującym zakresie: 1. Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w następujących sytuacjach: a) w przypadku opóźnienia Zamawiającego w rozstrzygnięciu przetargu i/lub podpisaniu umowy, b) w przypadku zawieszenia wykonania usług przez Zamawiającego; 2. Wynagrodzenie wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w następujących przypadkach: a) zmiana stawki urzędowej podatku VAT, b) rezygnacji z części usług, jeśli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy - o wartość niewykonanych usług. 3. Inne zmiany: a) w przypadku aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp techniczny lub zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli nie prowadzi to do zwiększenia ceny, b) w zakresie podwykonawstwa za uprzednią zgodą Zamawiającego: - powierzenie podwykonawcom innej części usług niż wskazana w ofercie wykonawcy, - zmiana podwykonawcy na etapie realizacji usług, o ile nie sprzeciwia się to postanowieniom SIWZ; 4. Warunki zmian: a) inicjowanie zmian - na wniosek wykonawcy lub Zamawiającego, b) uzasadnienie zmian - prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, obniżenie kosztów, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych usług, c) forma zmian - aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krosno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Krosno, ul. Lwowska 28a, pokój nr 326.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2014 godzina 10:00, miejsce: Krosno, ul. Lwowska 28a, Kancelaria Ogólna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Podkarpacie stawia na zawodowców. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie od grudnia 2014r. do kwietnia 2015r. Sposób porozumiewania się Zamawiającego z wykonawcami: 1. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje dotyczące postępowania Zamawiający i wykonawcy przekazują pisemnie, drogą elektroniczną lub faksem. Jeżeli Zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub pocztą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 2. Powyższe zasady porozumiewania się (tj. faks i e-mail) nie będą miały zastosowania do dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw składanych w odpowiedzi na wezwanie dokonane przez Zamawiającego w trybie art. 26 ust. 3 Ustawy, ze względu na konieczność zachowania formy tychże oświadczeń lub dokumentów przewidzianej w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. (Dz.U. z 2013 r. poz. 231) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane lub przepisów Kodeksu cywilnego w przypadku pełnomocnictwa. 3. Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami w powyższy sposób są: 1) Jolanta Kopciuch-Szmyd - Wydział Edukacji Urzędu Miasta w Krośnie Lwowska 28a, w godzinach od 7.30 do 15.30 - w sprawach merytorycznych, 2) Małgorzata Wanat lub Edyta Głód - Stanowisko ds. Zamówień Publicznych Urzędu Miasta w Krośnie, ul. Lwowska 28a, w godz. 7.30 do 15.30 - w sprawach formalno - prawnych; Sposób porozumiewania się: a) pisemnie - Krosno, ul. Lwowska 28a, z dopiskiem Zamówienia Publiczne b) faksem - nr: 13 47 43 306 c) drogą elektroniczną - zp@um.krosno.pl. Kryteria oceny ofert: Najniższa cena - 90 % Ilość kursów specjalistycznych przeprowadzonych przez osobę, która będzie realizować zamówienie - 10% W kryterium najniższa cena zostanie zastosowany wzór : P = [ Cmin: C] x 90 gdzie : P - liczba punktów Cmin - cena najniższa wśród złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu C - cena oferty ocenianej W kryterium ilość kursów specjalistycznych przeprowadzonych przez osobę, która będzie realizować zamówienie zostanie zastosowana metoda punktacji opisana poniżej. Realizacja zamówienia przez osobę legitymującą się realizacją kursów specjalistycznych adekwatnych do danego Zadania w ilości: a) 3 kursów specjalistycznych adekwatnych do danego Zadania (np. na Zadanie I - 3 kursy dotyczące techniki przedłużania włosów) - 2,5 pkt. b) 4 kursów specjalistycznych adekwatnych do danego Zadania - 5 pkt. c) 5 kursów specjalistycznych adekwatnych do danego Zadania - 7.5 pkt. d) 6 kursów specjalistycznych lub więcej adekwatnych do danego Zadania - 10 pkt. Uwaga: Zamawiający przypomina, że warunkiem minimalnym jest dysponowanie przez wykonawcę co najmniej jedną osobą, która w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadziła co najmniej dwa kursy specjalistyczne. Kursy w ilości większej niż dwa będą brane przez Zamawiającego pod uwagę niezależnie od okresu, w jakim zostały przeprowadzone (czyli nie jest konieczne, aby były to jedynie kursy zrealizowane w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert). Zamawiający przyzna zamówienie wykonawcy, który spełniając warunki określone w SIWZ uzyska największą liczbę punktów (suma punktów uzyskanych w obu w/w kryteriach). Wykonawca może złożyć ofertę częściową na jedno, dwa, trzy lub każde z czterech ww. Zadań.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KROSNA
- Wyposażenie szkoły w sprzęt niezbędny do kształcenia w ramach realizowanego projektu p.n. ,,Poprawa jakości kształcenia ogólnego w Liceum Ogólnokształcącym im. M. Konopnickiej w Jedliczu"
- Zakup benzyny bezołowiowej 95 i oleju napędowego do samochodów służbowych i sprzętu drogowego w 2025 r.
- Dostawa leków do siedziby Samodzielnego Publicznego Pogotowia Ratunkowego w Krośnie.
- Dostawa dwóch motorowych łodzi ratowniczych wraz z wyposażeniem oraz przyczepami podłodziowymi na potrzeby Bieszczadzkiego Wodnego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego w Krośnie
- DOSTAWA OPROGRAMOWANIA
- Zakup kontenerów szatniowo-socjalnych
więcej: przetargi w Krośnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" w roku 2025".
- Przeprowadzenie kursu - wózki widłowe (jezdniowe)
- Organizacja i przeprowadzenie studium "Innowacyjne usługi społeczne na rzecz rodziny i dziecka"
- "Sukcesywne świadczenie usług w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia doradztwa zawodowego, szkoleń i kursów dla 260 uczniów i 2 nauczycieli przedmiotów zawodowych"
- Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" na rok 2025
- Prowadz.zaj.wczes. wspomag roz.dziecka-poprzez zaj. ze spec. oraz udziel.dodat.usł.terapeut., fizjo.,psych., pedag.,log. i in. spec. w celu real. zad. wiod. oś. koord.-rehab.-opiek. w PPP w Bieruniu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.