To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-01-09
Krosno: Usługa edukacyjna obejmująca organizację i przeprowadzenie kursów specjalistycznych: przedłużania włosów, zdobnictwa cukierniczego, baristy i carvingu dla uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Krośnie uczestników projektu pn. Podkarpacie stawia na zawodowców współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego
Numer ogłoszenia: 5780 - 2015; data zamieszczenia: 09.01.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 392734 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krosno, ul. Lwowska 28a, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 13 47 43 306, faks 13 47 43 306.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa edukacyjna obejmująca organizację i przeprowadzenie kursów specjalistycznych: przedłużania włosów, zdobnictwa cukierniczego, baristy i carvingu dla uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Krośnie uczestników projektu pn. Podkarpacie stawia na zawodowców współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia składa się z IV zadań, które będą realizowane w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Krośnie, ul. Szpetnara 9. Zadanie I: Organizacja i przeprowadzenie kursu przedłużania włosów dla uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 1) liczba grup - 2 2) liczba uczniów w grupie - 15 3) liczba godzin kursu - 16 h łącznie, w tym 3 h zajęć teoretycznych i 13 h zajęć praktycznych 4) termin realizacji kursu (2 dni x 8 godz. dla każdej grupy): - grupa I- XII.2014r. - II.2015r. - grupa II - II.2015r. - IV.2015r. 5) zajęcia teoretyczne i praktyczne odbywać się będą w salach dydaktycznych Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Krośnie, wyposażonych w miejsca do siedzenia, pisania, z dostępem do mediów; 6) Wykonawca zapewnia sprzęt specjalistyczny do przeprowadzenia w/w kursu; 7) kurs powinien odbywać się w soboty i/lub w niedziele. Harmonogram kursu musi być uzgodniony z koordynatorem szkolnym i dyrektorem szkoły; 8) wykonawca opracuje autorski program kursu, który będzie obejmował niżej wskazane moduły: - część teoretyczna - gatunki i rodzaje włosów do przedłużania, techniki przedłużania i zagęszczania włosów, pielęgnacja i modelowanie włosów przedłużanych, techniki ściągania włosów przedłużanych i zagęszczanych - część praktyczna - zagęszczanie włosów, przedłużanie włosów metodą keratynową i metodą mikroringi, ściąganie włosów przedłużanych i zagęszczanych, pielęgnacja włosów przedłużanych i zagęszczanych - godzina zajęć teoretycznych obejmuje 45 minut zajęć, natomiast godzina zajęć praktycznych obejmuje 60 minut zajęć. Długość przerw jest ustalana w sposób elastyczny przez wykonawcę; 9) kurs winien być zakończony egzaminem wewnętrznym sprawdzającym umiejętności. Na tej podstawie powinny być wydane stosowne dokumenty świadczące o ukończeniu kursu np: zaświadczenia, świadectwa. Po zaliczeniu egzaminu uczeń powinien otrzymać stosowny dokument (zaświadczenie) ukończenia kursu, zawierający dane uczestnika kursu oraz szczegółową tematykę kursu wraz z liczbą godzin przypadającą na poszczególne tematy (zgodnie z rozporządzeniem MEN z dnia 11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych); 10) Wykonawca zapewni uczestnikom kursu możliwość ćwiczeń praktycznych z zakresu tematyki kursu; 11) Wykonawca zapewni uczestnikom kursu materiały i produkty niezbędne do przeprowadzenia kursu ze szczególnym uwzględnieniem produktów do części praktycznej; 12) Wykonawca zapewni uczestnikom kursu podczas każdego dnia realizacji zajęć gorący posiłek. Zadanie II. Organizacja i przeprowadzenie kursu zdobnictwa cukierniczego dla uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2. 1) liczba grup - 2 2) liczba uczniów w grupie - 10 3) liczba godzin kursu - 30 h łącznie, w tym 5 h zajęć teoretycznych i 25 h zajęć praktycznych 4) termin realizacji kursu (2 dni x 7 godz. i 2 dni x 8 godz. dla każdej grupy): - grupa I- XII.2014r. - II.2015r. - grupa II - II.2015r. - IV.2015r. 5) zajęcia teoretyczne i praktyczne odbywać się będą w salach dydaktycznych Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Krośnie, wyposażonych w miejsca do siedzenia, pisania, prowadzenia zajęć, z dostępem do mediów; 6) wykonawca zapewnia sprzęt specjalistyczny do przeprowadzenia w/w kursu; 7) kurs powinien odbywać się w soboty i/lub w niedziele. Harmonogram kursu musi być uzgodniony z koordynatorem szkolnym i dyrektorem szkoły; 8) wykonawca opracuje autorski program kursu, który będzie obejmował niżej wskazaną tematykę: - zastosowanie czekolady, marcepanu i karmelu do dekoracji ciast i tortów (dekoracje i eksponaty) - techniki żelowania w dekoracji ciast i tortów - styl angielski w dekorowaniu; - godzina zajęć teoretycznych obejmuje 45 minut zajęć, natomiast godzina zajęć praktycznych obejmuje 60 minut zajęć. Długość przerw jest ustalana w sposób elastyczny przez wykonawcę; 9) kurs winien być zakończony egzaminem wewnętrznym sprawdzającym umiejętności. Na tej podstawie powinny być wydane stosowne dokumenty świadczące o ukończeniu kursu np: zaświadczenia, świadectwa. Po zaliczeniu egzaminu uczeń powinien otrzymać stosowny dokument (zaświadczenie) ukończenia kursu, zawierający dane uczestnika kursu oraz szczegółową tematykę kursu wraz z liczbą godzin przypadającą na poszczególne tematy (zgodnie z rozporządzeniem MEN z dnia 11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych); 10) Wykonawca zapewni uczestnikom kursu możliwość ćwiczeń praktycznych z zakresu tematyki kursu; 11) Wykonawca zapewni uczestnikom kursu na własność materiały i produkty niezbędne do przeprowadzenia kursu ze szczególnym uwzględnieniem produktów do części praktycznej; 12) Wykonawca będzie dysponował matami i szablonami silikonowymi do czekolady, wykrawaczami do kwiatków i dekoracji z mas cukrowych, foremkami do koronek, falbanek, stempelkami, nożykami do stylu angielskiego, workami dekoracyjnymi; 13) Wykonawca zapewni uczestnikom kursu podczas każdego dnia realizacji zajęć gorący posiłek. Zadanie III. Organizacja i przeprowadzenie kursu baristy dla uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2. 1) liczba grup - 2 2) liczba uczniów w grupie - 15 3) liczba godzin kursu - 15 h łącznie, w tym 5 h zajęć teoretycznych i 10 h zajęć praktycznych 4) termin realizacji kursu (2 dni x 8 godz. dla każdej grupy): - grupa I-XII.2014r. - II.2015r. - grupa II - II.2015r. - IV.2015r. 5) zajęcia teoretyczne i praktyczne odbywać się będą w salach dydaktycznych Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Krośnie, wyposażonych w miejsca do siedzenia, pisania, z dostępem do mediów; 6) wykonawca zapewnia sprzęt specjalistyczny do przeprowadzenia w/w kursu; 7) kurs powinien odbywać się w soboty i/lub w niedziele. Harmonogram kursu musi być uzgodniony z koordynatorem szkolnym i dyrektorem szkoły; 8) wykonawca opracuje autorski program kursu, który będzie obejmował niżej wskazane moduły: - część teoretyczna - podstawowe informacje o kawie, czyli Coffee Culture, uprawa kawy, metody jej pozyskania, transport, przechowywanie, jakość ziarna, prażenie, cechy organoleptyczne, rodzaje ekspresów do kawy, młynków, mleka, sposobów spieniania mleka, zasady serwowania gorących napojów - część praktyczna - napoje kawowe na bazie espresso - przyrządy i dodatki stosowane na bazie napojów kawowych niezbędne do pracy z ekspresem, spienianie mleka, dobór filiżanek, podstawowe napoje na bazie espresso, cappuccino, macchiatto, latte, latte art. - sztuka zdobienia kawy, inne napoje na bazie espresso z użyciem syropów, sosów, lodów, bitej śmietany itp. - godzina zajęć teoretycznych obejmuje 45 minut zajęć, natomiast godzina zajęć praktycznych obejmuje 60 minut zajęć. Długość przerw jest ustalana w sposób elastyczny przez wykonawcę; 9) kurs winien być zakończony egzaminem wewnętrznym sprawdzającym umiejętności. Na tej podstawie powinny być wydane stosowne dokumenty świadczące o ukończeniu kursu np: zaświadczenia, świadectwa. Po zaliczeniu egzaminu uczeń powinien otrzymać stosowny dokument (zaświadczenie) ukończenia kursu, zawierający dane uczestnika kursu oraz szczegółową tematykę kursu wraz z liczbą godzin przypadającą na poszczególne tematy (zgodnie z rozporządzeniem MEN z dnia 11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych); 10) Wykonawca zapewni uczestnikom kursu możliwość ćwiczeń praktycznych z zakresu tematyki kursu; 11) Wykonawca zapewni uczestnikom kursu na własność materiały i produkty niezbędne do przeprowadzenia kursu ze szczególnym uwzględnieniem produktów do części praktycznej; 12) Wykonawca zapewni uczestnikom kursu podczas każdego dnia realizacji zajęć gorący posiłek. Zadanie IV. Organizacja i przeprowadzenie kursu carvingu dla uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2. 1) liczba grup - 2 2) liczba uczniów w grupie - 10 3) liczba godzin kursu - 16 h łącznie, w tym 3 h zajęć teoretycznych i 13 h zajęć praktycznych 4) termin realizacji kursu (2 dni x 8 godz. dla każdej grupy): - grupa I- XII.2014r. - II.2015r. - grupa II- II.2015r. - IV.2015r. 5) zajęcia teoretyczne i praktyczne odbywać się będą w salach dydaktycznych Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Krośnie, wyposażonych w miejsca do siedzenia, pisania, prowadzenia zajęć, dostępem do mediów; 6) kurs powinien odbywać się w soboty i/lub w niedziele. Harmonogram kursu musi być uzgodniony z koordynatorem szkolnym i dyrektorem szkoły; 7) wykonawca zapewnia sprzęt specjalistyczny do przeprowadzenia w/w kursu; 8) wykonawca opracuje autorski program kursu, który będzie obejmował niżej wskazaną tematykę: - historia sztuki carvingu - narzędzia do carvingu: typy, rodzaje, sposoby używania i konserwacji - sposoby zabezpieczenia i pielęgnacji wyrzeźbionych prac, rzeźbienie motywów kwiatowych w owocach i warzywach takich jak: arbuz, melon, dynia, burak, kalarepa, rzodkiew, ogórek, cukinia, marchew i inne - tworzenie dekoracji sztuki carvingu poprzez łączenie pojedynczych rzeźb (tworzenie kompozycji przestrzennej); - godzina zajęć teoretycznych obejmuje 45 minut zajęć, natomiast godzina zajęć praktycznych obejmuje 60 minut zajęć. Długość przerw jest ustalana w sposób elastyczny przez wykonawcę; 9) kurs winien być zakończony egzaminem wewnętrznym sprawdzającym umiejętności. Na tej podstawie powinny być wydane stosowne dokumenty świadczące o ukończeniu kursu np: zaświadczenia, świadectwa. Po zaliczeniu egzaminu uczeń powinien otrzymać stosowny dokument (zaświadczenie) ukończenia kursu, zawierający dane uczestnika kursu oraz szczegółową tematykę kursu wraz z liczbą godzin przypadającą na poszczególne tematy (zgodnie z rozporządzeniem MEN z dnia 11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych); 10) Wykonawca zapewni uczestnikom kursu możliwość ćwiczeń praktycznych z zakresu tematyki kursu; 11) Wykonawca zapewni uczestnikom kursu materiały i produkty niezbędne do przeprowadzenia kursu ze szczególnym uwzględnieniem produktów do części praktycznej; 12) Wykonawca przekaże na własność każdemu uczestnikowi kursu zestaw noży do carvingu; 13) Wykonawca zapewni uczestnikom kursu podczas każdego dnia realizacji zajęć gorący posiłek. W ramach umowy Wykonawca zobowiązany jest do: 1) organizacji i przeprowadzenia kursów specjalistycznych: przedłużania włosów, zdobnictwa cukierniczego, baristy i carvingu w wymiarze godzin przewidzianych dla każdego rodzaju kursu i dla danej grupy uczniów; 2) opracowania autorskich programów kursów zawierających określone w SIWZ moduły i tematykę oraz przedstawienia do akceptacji koordynatorowi szkolnemu i dyrektorowi szkoły; 3) opracowania szczegółowego harmonogramu prowadzenia zajęć w uzgodnieniu z koordynatorem szkolnym i dyrektorem szkoły; 4) uzgadniania z koordynatorem szkolnym oraz z dyrektorem szkoły wszelkich zmian harmonogramu wynikających z zaistnienia ważnych powodów; 5) przedstawienia koordynatorowi szkolnemu i dyrektorowi szkoły, celem zaakceptowania, na minimum 2 dni przed rozpoczęciem kursu, programu i wstępnego harmonogramu kursu, 6) w pierwszym dniu, przed rozpoczęciem kursu, zapoznania uczestników z jego szczegółowym programem oraz przekazania im harmonogramu realizowanych zajęć, 7) na zakończenie kursu przeprowadzenie egzaminu wewnętrznego sprawdzającego umiejętności kursantów. Na tej podstawie powinny być wydane stosowne dokumenty świadczące o ukończeniu kursu np: zaświadczenia, świadectwa. Po zaliczeniu egzaminu uczeń powinien otrzymać stosowny dokument (zaświadczenie) ukończenia kursu, zawierający dane uczestnika kursu oraz szczegółową tematykę kursu wraz z liczbą godzin przypadającą na poszczególne tematy (zgodnie z rozporządzeniem MEN z dnia 11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych); 8) zapewnienia uczestnikom kursu możliwości ćwiczeń praktycznych z zakresu tematyki kursu; 9) dla kursu zdobnictwa cukierniczego dysponowanie matami i szablonami silikonowymi do czekolady, wykrawaczami do kwiatków i dekoracji z mas cukrowych, foremkami do koronek, falbanek, stempelkami, nożykami do stylu angielskiego, workami dekoracyjnymi; 10) dla kursu carvingu przekazanie na własność każdemu uczestnikowi kursu zestawu noży do carvingu; 11) zapewnienia uczestnikom kursu materiałów i produktów niezbędnych do przeprowadzenia kursu ze szczególnym uwzględnieniem produktów do części praktycznej; 12) zapewnienia sprzętu specjalistycznego do przeprowadzenia w/w kursów; 13) zapewnienia uczestnikom kursu podczas każdego dnia realizacji zajęć gorącego posiłku; 14) prowadzenia dokumentacji przebiegu kursu stanowiącej: dziennik zajęć edukacyjnych zawierający wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, listę obecności, protokół z przebiegu egzaminu wewnętrznego, imienny wykaz osób, które ukończyły kurs, nie ukończyły kursu, nie zdały egzaminu, bądź nie przystąpiły do egzaminu, rejestr wydanych zaświadczeń potwierdzających ukończenie kursu i uzyskanie kwalifikacji; 15) przestrzegania zasady równości szans, w tym równości płci w czasie przeprowadzonego kursu; 16) zgłaszania ewentualnych problemów, nieprawidłowości niezwłocznie po zaobserwowaniu ich występowania; 17) przedstawienia koordynatorowi szkolnemu, na zakończenie kursu, list obecności uczestników kursu, potwierdzonych własnoręcznym podpisem osób skierowanych na kurs oraz podpisem osoby prowadzącej kurs; 18) bieżącego informowania koordynatora szkolnego o każdej nieobecności uczestnika na kursie; 19) wydane certyfikaty oraz zaświadczenia powinny zawierać logotypy zgodnie z aktualnymi wytycznymi oraz informację, że projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (nie dotyczy certyfikatów zaświadczeń, których wzory zostały określone odpowiednimi przepisami); 20) wszystkie dokumenty dotyczące realizacji kursu powinny zawierać informację o współfinansowaniu projektu przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz aktualne logotypy, zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki; 21) w pomieszczeniach, w których będą realizowane kursy powinny być umieszczone informacje o współfinansowaniu projektu przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz aktualne logotypy, zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki; Zamawiający zapewni: - ubezpieczenie uczestników kursów od następstw nieszczęśliwych wypadków na czas trwania kursu, zgodnie z wykazem osób przedstawionym przez Zamawiającego, złożonym przed rozpoczęciem kursu. - nieodpłatnie sale dydaktyczne szkoły do przeprowadzenia kursu. Informacja dodatkowa: postępowanie prowadzone jest w trybie przetargowym, gdyż jest ono częścią Projektu Podkarpacie stawia na zawodowców. Zamawiający w ramach usług dokona wydatkowania środków pieniężnych w wysokości znacznie przekraczającej 30 000 euro, jednak z przyczyn organizacyjnych usługi w ramach projektu zostały podzielone na kilkanaście odrębnych postępowań. Jednym z nich jest niniejsze postępowanie, którego wartość szacunkowa nie przekracza 30 000 euro.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Podkarpacie stawia na zawodowców. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Organizacja i przeprowadzenie kursu przedłużania włosów dla uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM KSZTAŁCENIA CANOVA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM KSZTAŁCENIA CANOVA SP. Z O.O.
- Centrum Kształcenia CANOVA Sp. z o. o., Al. Dembowskiego 12, 30-540 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25690,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5552,00
Oferta z najniższą ceną: 5552,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10590,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Organizacja i przeprowadzenie kursu zdobnictwa cukierniczego dla uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ALL-in Waldemar Mucha, ul. Strażacka 54D/2, 35-312 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7790,00
Oferta z najniższą ceną: 7790,00 / Oferta z najwyższą ceną: 13500,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Organizacja i przeprowadzenie kursu baristy dla uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- EDUKATOR Sp. z o. o., ul. Igielna 9, 38-200 Jasło, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20466,67 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3190,00
Oferta z najniższą ceną: 3190,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8370,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Organizacja i przeprowadzenie kursu carvingu dla uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- FOOD ART Dariusz Ślusarczyk, ul. Biała Góra 37, 38-500 Sanok, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4600,00
Oferta z najniższą ceną: 4600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8500,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KROSNA
- Wyposażenie szkoły w sprzęt niezbędny do kształcenia w ramach realizowanego projektu p.n. ,,Poprawa jakości kształcenia ogólnego w Liceum Ogólnokształcącym im. M. Konopnickiej w Jedliczu"
- Zakup benzyny bezołowiowej 95 i oleju napędowego do samochodów służbowych i sprzętu drogowego w 2025 r.
- Dostawa leków do siedziby Samodzielnego Publicznego Pogotowia Ratunkowego w Krośnie.
- Dostawa dwóch motorowych łodzi ratowniczych wraz z wyposażeniem oraz przyczepami podłodziowymi na potrzeby Bieszczadzkiego Wodnego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego w Krośnie
- DOSTAWA OPROGRAMOWANIA
- Zakup kontenerów szatniowo-socjalnych
więcej: przetargi w Krośnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" w roku 2025".
- Przeprowadzenie kursu - wózki widłowe (jezdniowe)
- Organizacja i przeprowadzenie studium "Innowacyjne usługi społeczne na rzecz rodziny i dziecka"
- "Sukcesywne świadczenie usług w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia doradztwa zawodowego, szkoleń i kursów dla 260 uczniów i 2 nauczycieli przedmiotów zawodowych"
- Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" na rok 2025
- Prowadz.zaj.wczes. wspomag roz.dziecka-poprzez zaj. ze spec. oraz udziel.dodat.usł.terapeut., fizjo.,psych., pedag.,log. i in. spec. w celu real. zad. wiod. oś. koord.-rehab.-opiek. w PPP w Bieruniu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.