eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GnieznoKurs przedsiębiorczości dla 13 osób

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-12-03

Gniezno: Kurs przedsiębiorczości dla 13 osób
Numer ogłoszenia: 395618 - 2010; data zamieszczenia: 03.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 338844 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Gnieźnie, ul. Kolejowa 2, 62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie, tel. 61 426-25-82; 426 30 16, faks 61 426-25-82 wew. 68.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kurs przedsiębiorczości dla 13 osób.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia szkolenia: Kurs przedsiębiorczości dla 13 osób. Na szkolenia skierowani będą podopieczni MOPS w Gnieźnie, w ramach projektu Edukacja ku samodzielności- propagowanie aktywnej integracji osób oddalonych od rynku pracy w mieście Gnieźnie współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VII, Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z zagadnieniami związanymi z prowadzeniem własnej firmy, rozliczeniem z ZUS i Urzędem Skarbowym, pozyskiwanie środków finansowych na prowadzenie firmy. Szkolenie powinno się odbywać wg następującego programu: 1. Przepisy o prowadzeniu działalności gospodarczej. 2. Rejestracja działalności - wybór formy prawnej, obowiązki i terminy. 3. Przepisy z zakresu prowadzenia rachunkowości, podatków, elementy prawa. 4. Obsługa Podatkowej Książki przychodów i rozchodów do rozliczeń z Urzędem Skarbowym. 5. Program do prowadzenia Księgi przychodów i rozchodów - SYMFONIA Mała księgowość. 6. Przepisy dotyczące rozliczeń z ZUS. 7. Obsługa komputerowego programu Płatnik do rozliczeń z ZUS. - dokumenty zgłoszeniowe i wyrejestrowanie - dokumenty rozliczeniowe 8. Pozyskiwanie źródeł finansowania działalności finansowej. 9. Aplikowanie o dotacje na rozpoczęcie prowadzenia działalności gospodarczej z Powiatowego Urzędu Pracy w Gnieźnie- zapoznanie się z ofertą PUP w Gnieźnie w zakresie rozpoczęcia i finansowania działalności gospodarczej, zebranie materiałów, wypełnianie wniosków- wykłady i ćwiczenia, pisanie gotowych projektów- zajęcia warsztatowe. Ilość godzin na 1 osobę: 80 godzin lekcyjnych. Miejsce szkolenia: Zamawiający wymaga aby szkolenie odbywało się na terenie miasta Gniezna (centrum), tak, aby dojście pieszo od przystanków autobusowego MPK przy ulicach: Kościuszki (dworzec PKP), przy ul. Chrobrego oraz ul. Łubieńskiego do miejsca odbywania szkolenia nie trwało dłużej niż 10 min. Dodatkowe wymagania: Uczestnicy szkoleń zostaną wybrani przez Zamawiającego, a Wykonawca przed rozpoczęciem szkolenia otrzyma wykaz osób skierowanych na szkolenie. W przypadku nie podjęcia przez wskazaną osobę szkolenia lub przerwanie w trakcie trwania kursu Wykonawca ma obowiązek niezwłocznie zawiadomić o tym fakcie Zamawiającego, a Wykonawca ma prawo skierować na to miejsce inną osobę. Do realizacji szkolenia Wykonawca musi zapewnić uczestnikom kursu wszelkie niezbędne i odpowiednie materiały szkoleniowe (np. podręczniki, zeszyty, materiały piśmienne, prezentacje lub tym podobne). Materiały szkoleniowe muszą być adekwatne do treści szkolenia i opatrzone informacją o współfinansowaniu, flagą UE oraz logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (zgodnie z aktualnym Planem Komunikacji POKL 2007-2013 oraz Wytycznymi dot. oznaczania projektów w ramach POKL). Materiały powinny być przekazane każdemu uczestnikowi za pokwitowaniem na początku szkolenia bądź na bieżąco zgodnie z tematyką realizowanych zajęć. Ponadto 1 egzemplarz materiałów lub ich kserokopię Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu. Wykonawca musi zapewnić dla każdego uczestnika szkolenia 1 posiłek ciepły dziennie (obiad - składający się z dania głównego). Posiłek dla wszystkich uczestników musi być podany w godzinach od 13.00 do 13.30. Ponadto muszą być zapewnione w odpowiedniej ilości ciepłe i zimne napoje oraz przekąski w postaci kruchych ciastek. Zamawiający wymaga, aby szkolenie odbywało się na terenie miasta Gniezna w pomieszczeniach przestronnych, zapewniających odpowiednią ilość miejsc siedzących dla uczestników szkolenia w układzie pozwalającym na swobodne wykonywanie notatek i poruszanie się po sali. Pomieszczenie musi posiadać zaplecze socjalne i sanitarne. Szkolenie powinno zakończyć się wydaniem zaświadczeń o jego ukończeniu opatrzone informacją o współfinansowaniu oraz logo UE, EFS i POKL. Wykonawca jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu kserokopii zaświadczeń potwierdzonych za zgodność z oryginałem i listy potwierdzającej odbiór w/w zaświadczeń lub certyfikatów. Wykonawca jest zobowiązany do pokrycia kosztów ubezpieczenia NW uczestnika szkolenia na czas szkolenia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie w ramach projektu Edukacja ku samodzielności- propagowanie aktywnej integracji osób oddalonych od rynku pracy w mieście Gnieźnie współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VII, Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.11.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INFO-TECH Gniezno Paweł Głowacki, ul. Lecha 1a, 62-200 GNIEZNO, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15275,00

  • Oferta z najniższą ceną: 15275,00 / Oferta z najwyższą ceną: 15275,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.