To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-12-08
Siemianowice Śląskie: Dostawa wielofunkcyjnego systemu drukującego wielkoformatowego i sprzętu komputerowego dla Wydziału Geodezji.
Numer ogłoszenia: 399858 - 2010; data zamieszczenia: 08.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 354644 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta, ul. Jana Pawła II 10, 41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 7605200, faks 032 7605280.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wielofunkcyjnego systemu drukującego wielkoformatowego i sprzętu komputerowego dla Wydziału Geodezji..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego wielofunkcyjnego systemu drukującego wielkoformatowego i sprzętu komputerowego, obejmując dwie odrębne Części, tj: Część I -dostawa (wraz z rozładunkiem), instalacja, uruchomienie oraz przetestowanie wielofunkcyjnego systemu drukującego wielkoformatowego i oprogramowania Część II -dostawa( wraz z rozładunkiem) sprzętu komputerowego i oprogramowania: -1 urządzenie wielofunkcyjne(skaner, drukarka, kopiarka) -1 drukarka laser kolor, -1 skaner, -4 komputery stacjonarne, -2 pendrive 32 GB, -2 przenośne dyski twarde, -7 monitorów LCD 22, -4 pakiety biurowe Office 2007 Box. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części I został zawarty w Specyfikacji technicznej sprzętu dla Części I (Dodatek nr 4 do SIWZ) oraz w Opisie oferowanego sprzętu dla Części I (Dodatek nr 6 do SIWZ), które stanowią podstawę do przygotowania oferty w zakresie Części I. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części II został zawarty w Specyfikacji technicznej sprzętu dla Części II (Dodatek nr 5 do SIWZ) oraz w Opisie oferowanego sprzętu dla Części II zamówienia (Dodatek nr 7 do SIWZ), które stanowią podstawę do przygotowania oferty w zakresie Części II. 2.Wykonawca udzieli gwarancji na prawidłowe działanie sprzętu będącego przedmiotem Części I zamówienia na okres 36 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru ilościowo-jakościowego. 3.Wykonawca udzieli gwarancji na prawidłowe działanie sprzętu będącego przedmiotem Części II zamówienia na okres 36 miesięcy dla monitorów oraz 24 miesięcy dla pozostałego sprzętu od daty podpisania protokołu odbioru ilościowo-jakościowego. 3.Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania produktów (rozwiązań) równoważnych, wyłącznie w odniesieniu produktów, których pochodzenie zostało określone przez Zamawiającego przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, a także normy. Wymagania Zamawiającego dotyczące odpowiednio Części I, Części II zamówienia, które zostały określone w Specyfikacji technicznej sprzętu (odpowiednio Dodatek nr 4 do SIWZ, Dodatek nr 5 do SIWZ) należy uznać za minimalne. 4.Przez produkt równoważny dla przedmiotu zamówienia rozumie się taki, który w sposób poprawny współpracuje z oprogramowaniem używanym przez Zamawiającego, a jego zastosowanie nie wymaga żadnych nakładów związanych z dostosowaniem programów Zamawiającego lub produktu równoważnego oraz realizuje wszystkie funkcjonalności i posiada wszystkie cechy określone w Specyfikacji technicznej sprzętu - odpowiednio dla Części I, Części II. Oprogramowanie Zamawiającego to: -produkty firmy Microsoft tj. systemy operacyjne Windows XP, pakiety biurowe Microsoft Office -System Elektronicznego Obiegu Dokumentów SEKAP, -System Informacji Prawnej LEX, -produkty firmy Geobid sp z o.o. Katowice system STRATEG. Równoważny pakiet biurowy musi zawierać wszystkie dedykowane elementy Microsoft Office 2007 tj. posiadać dedykowane do tego celu elementy, które spełniać będą funkcjonalność edytora tekstu Word, arkusza kalkulacyjnego Excel, programu do prowadzenia prezentacji PowerPoint, programu bazodanowego Access, klienta poczty elektronicznej Outlook, programu do tworzenia publikacji Publisher w pełni obsługujące wszystkie istniejące dokumenty Zamawiającego bez utraty jakichkolwiek ich parametrów i cech użytkowych. Przez normę jakościową równoważną rozumie się taką która potwierdza, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym lub poświadcza zgodność działań Wykonawcy z równoważnymi normami jakościowymi odwołującymi się do systemów zapewnienia jakości opartych na odpowiednich normach europejskich lub potwierdza odpowiednio stosowanie przez Wykonawcę równoważnych środków zapewnienia jakości. 5.Na podstawie art. 25 ust.1 pkt.2 ustawy, w celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą odpowiednio dla Części I, Części II, wypełnionego przez Wykonawcę Opisu oferowanego sprzętu odpowiednio dla Części I, Części II sporządzonego zgodnie z wymaganiami technicznymi zawartymi odpowiednio w Dodatku nr 4 do SIWZ, Dodatku nr 5 do SIWZ. Dodatkowo w przypadku oferowania produktów równoważnych. Na podstawie art. 25.ust.1 pkt.2 ustawy i zgodnie z art. 30 ust.5 ustawy w celu potwierdzenia, że oferowany równoważny przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda złożenia wraz z oferta parafowanej lub podpisanej przez Wykonawcę specyfikacji technicznej dla oferowanych produktów równoważnych odpowiednio dla danej części zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.40 - Plotery 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.21.30 - Kolorowe drukarki atramentowe 30.21.61.10 - Skanery komputerowe 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.23.46.00 - Pamięć flash 30.23.41.00 - Dysk magnetyczny 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 48.77.10.00 - Pakiety oprogramowania użytkowego ogólnego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa (wraz z rozładunkiem), instalacja, uruchomienie oraz przetestowanie wielofunkcyjnego systemu drukującego wielkoformatowego i oprogramowania
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.11.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Oce-Poland Ltd. Sp. z o.o, ul. Bitwy Warszawskiej 1920r. nr 7, 02-366 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 205280,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 250100,00
Oferta z najniższą ceną: 250100,00 / Oferta z najwyższą ceną: 250100,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa( wraz z rozładunkiem) sprzętu komputerowego i oprogramowania
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.11.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Net Center Sp. z o.o., ul. Derkacza 5, 44-114 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 34058,89 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 41632,50
Oferta z najniższą ceną: 41632,50 / Oferta z najwyższą ceną: 41632,50
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SIEMIANOWIC ŚLĄSKICH
- Świadczenie całodobowej, stałej, bezpośredniej, fizycznej ochrony osób i mienia,monitoring sygnałów alarmowych, interwencja samochodowej grupy interwencyjnej
- Modernizacja zabytkowej "Rybaczówki" w Parku Górnik - zaprojektuj i wybuduj.
- Sukcesywna dostawa i rozładunek płynów dializacyjnych i materiałów eksploatacyjnych do terapii nerkozastępczej do posiadanych przez Zamawiającego aparatów Prismaflex oraz Prismax.
- Budowa parkingów, ulic i chodników w Siemianowicach Śląskich - zaprojektuj i wybuduj
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup sprzętu komputerowego do szkół Powiatu Mogileńskiego"
- Dostawa subskrypcji oprogramowania biurowego
- Dostawa oprogramowania i sprzętu serwerowego oraz monitorów
- Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego - wyposażenie pracowni BCU
- Dostawa zestawów komputerów stacjonarnych
- Dostawa sprzętu i oprogramowania do doposażenia pracowni zawodowych w ramach projektu "Zawodowi uczniowie Technikum nr 1 w Łasku"
więcej: Komputer biurkowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.