Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-02-10
Gdynia: 1/POIN/4651/2012
Numer ogłoszenia: 40246 - 2012; data zamieszczenia: 10.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4651 , 81-929 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 58 6268012, faks 58 6268573.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1/POIN/4651/2012.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest konserwacja (4 konserwacje w 2012r.) i naprawa systemów alarmowych, telewizji przemysłowej i kontroli dostępu w kompleksie nr 6033 Jednostki Wojskowej Nr 4651 w Gdyni Babie Doły. Szczegółowy zakres zamówienia przedstawia załącznik nr 1 do SIWZ oraz załącznik nr 3 do SIWZ. Termin wykonania zamówienia: Od dnia podpisania umowy do dnia 17.12.2012 r. z tym, że: 1. Termin pierwszej konserwacji upływa z dniem 30.04.2012r. 2. Termin drugiej konserwacji upływa z dniem 29.06.2012r. 3. Termin trzeciej konserwacji upływa z dniem 30.09.2012r. 4. Termin czwartej konserwacji upływa z dniem 17.12.2012r..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.30.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi dotyczące komputerów osobistych, sprzętu biurowego, sprzętu telekomunikacyjnego i audiowizualnego 72.25.00.00 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: - posiada aktualną koncesję MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego wydaną na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (tekst jedn. Dz. U. z 2005r. Nr 145 poz. 1221 z późn. zm.); - posiada aktualne Świadectwo Bezpieczeństwa Przemysłowego, co najmniej trzeciego stopnia potwierdzające zdolność przedsiębiorcy do ochrony informacji niejawnych z wyłączeniem możliwości ich przetwarzania w użytkowanych przez niego obiektach. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdziale IX SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli: - Wykonawca wykaże się wykonaniem, a w przypadku zamówień trwających wykonywaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 usług polegających na konserwacji i naprawie lub samej konserwacji systemów alarmowych lub/i telewizji przemysłowej lub/i kontroli dostępu na kwotę rocznie minimum 30.000,00 zł brutto. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdziale IX SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca: - przedstawi wykaz, co najmniej 3 osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia: a) z których co najmniej 1 osoba posiada licencję zabezpieczenia technicznego drugiego stopnia (pracownik nadzoru), poświadczenie bezpieczeństwa osobowego o klauzuli, co najmniej POUFNE, zaświadczenie o przebytym szkoleniu z zakresu ochrony informacji niejawnych, świadectwo autoryzacji producenta systemu Szerszeń, b) z których co najmniej 2 osoby posiadają licencje zabezpieczenia technicznego pierwszego stopnia (pracownicy odpowiedzialni za instalację urządzeń elektronicznych), poświadczenia bezpieczeństwa osobowego o klauzuli, co najmniej POUFNE, zaświadczenia o przebytym szkoleniu z zakresu ochrony informacji niejawnych; c) w wykazie dodatkowo należy ująć pełnomocnika ochrony. - złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdziale IX SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca: - przedstawi wykaz, co najmniej 3 osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia: a) z których co najmniej 1 osoba posiada licencję zabezpieczenia technicznego drugiego stopnia (pracownik nadzoru), poświadczenie bezpieczeństwa osobowego o klauzuli, co najmniej POUFNE, zaświadczenie o przebytym szkoleniu z zakresu ochrony informacji niejawnych, świadectwo autoryzacji producenta systemu Szerszeń, b) z których co najmniej 2 osoby posiadają licencje zabezpieczenia technicznego pierwszego stopnia (pracownicy odpowiedzialni za instalację urządzeń elektronicznych), poświadczenia bezpieczeństwa osobowego o klauzuli, co najmniej POUFNE, zaświadczenia o przebytym szkoleniu z zakresu ochrony informacji niejawnych; c) w wykazie dodatkowo należy ująć pełnomocnika ochrony. - złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdziale IX SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca: - wykaże, że posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdziale IX SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mw.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 4651, ul. Zielona b/n, 81-929 Gdynia fax numer: 58 626 85 73; tel. 58 626-82-56.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.02.2012 godzina 09:00, miejsce: Jednostka Wojskowa Nr 4651 ul. Zielona b/n, 81-929 Gdynia Kancelaria Jawna pok.27, budynek 33; czynna od godz. 07.30 do 10.00 i od 13.00 do 15.00..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Zakup mebli na potrzeby Studenckiego Domu Marynarza
- Dostawa medali dla potrzeb Gdyńskiego Centrum Sportu w roku 2025
- Zakup gadżetów promocyjnych ze znakowaniem na Morski Festiwal Nauki
- Wykonanie izolacji pionowej i poziomej wraz z robotami towarzyszącymi w budynku J przy ul. Morskiej 81-87 w Gdyni
- Czarter jednostek rybackich umożliwiających uczestnictwo pracowników MIR-PIB w rejsach oraz pomoc w realizacji połowów badawczych prowadzonych przez MIR-PIB.
- "Taktyka straży przybrzeżnej" - "Taktyka działania grupy kontrolnej straży przybrzeżnej podczas inspekcji statku "Praktyka oficerska"- szkolenia praktyczne
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi asysty technicznej, konserwacji systemu RBOCSS w okresie 36 miesięcy
- Usługa nadzoru autorskiego oraz opieki serwisowej Zintegrowanego Systemu Informatycznego
- Wsparcie administracji środowiskiem informatycznym Zamawiającego poprzez stałą obsługę infrastruktury chmurowej Zamawiającego
- Zaprojektowanie i realizacja robót budowlanych II kondygnacji budynku Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
- Przedłużenie (dostawę) licencji oprogramowania oraz licencji do korzystania z producenckiego pakietu wsparcia, dla dwóch urządzeń FortiMail 900F - posiadanych przez Zamawiającego
- Zakup UTM wraz z konfiguracją i podłączeniem oraz przeprowadzenie audytu w ramach realizacji projektu pn. "Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Ełk"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.