Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-24
Warszawa: Zakup licencji oprogramowania Oracle Partitioning i Oracle Diagnostics Pack wraz z roczną Asystą Techniczną i Konserwacją
Numer ogłoszenia: 403842 - 2009; data zamieszczenia: 24.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Bank Polski Departament Informatyki i Telekomunikacji , ul. Świętokrzyska 11/21, 00-919 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6531193, faks 022 6531999.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nbp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup licencji oprogramowania Oracle Partitioning i Oracle Diagnostics Pack wraz z roczną Asystą Techniczną i Konserwacją.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup dodatkowych licencji Partitioning i Diagnostics Pack firmy Oracle Corporation wraz z usługą Asysty Technicznej i Konserwacji na 1 rok dla Narodowego Banku Polskiego na potrzeby eksploatowanych w NBP systemów informatycznych tj. ZSK, SIS, AST, DIMON. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ. 2. Zakup licencji oprogramowania, o których mowa w ust. 1 jest uzupełnieniem stanu licencyjnego dla systemów już eksploatowanych w NBP i działających w oparciu o bazę danych Oracle. 3. Dopuszcza się zaoferowanie produktu równoważnego do produktu określonego w ust. 1. Równoważność dotyczy licencji, oprogramowania i usługi. Równoważność oznacza, że: 1) warunki licencji w każdym aspekcie licencjonowania są nie gorsze niż licencja produktu określonego w ust. 1, 2) nabycie licencji oprogramowania równoważnego pozwala na legalne używanie posiadanych przez Zamawiającego licencji oprogramowania Oracle, 3) funkcjonalność oprogramowania równoważnego nie może być gorsza od funkcjonalności oprogramowania określonego w ust. 1, 4) oprogramowanie równoważne musi być kompatybilne i w sposób niezakłócony współdziałać ze sprzętem i oprogramowaniem Oracle funkcjonującym u Zamawiającego, 5) oprogramowanie równoważne nie może zakłócić pracy środowiska systemowo-programowego Zamawiającego, 6) oprogramowanie równoważne musi w pełni współpracować z systemami już eksploatowanymi u Zamawiającego, tj. ZSK, SIS, AST i DIMON, 7) Oprogramowanie równoważne musi zapewniać pełną, równoległą współpracę w czasie rzeczywistym i pełną funkcjonalną zamienność produktu z produktem Oracle. 8) warunki i zakres usługi asysty technicznej i konserwacji dla oprogramowania równoważnego muszą być nie gorsze niż usługa określona w ust. 1. 4. Wykonawca, który zaoferuje produkt równoważny musi udowodnić spełnienie wszystkich warunków określonych w ust. 2. W tym celu: 1) złoży oświadczenia i dokumenty, określone w Rozdziale IX SIWZ, 2) dokona wspólnie z Zamawiającym instalacji i testowania oprogramowania równoważnego w środowisku sprzętowo-programowym Zamawiającego. 5. W przypadku, gdy zaoferowane przez Wykonawcę równoważne oprogramowanie nie będzie właściwie współdziałać ze sprzętem i oprogramowaniem funkcjonującym u Zamawiającego i/lub spowoduje zakłócenia w funkcjonowaniu pracy środowiska sprzętowo-programowego u Zamawiającego, Wykonawca pokryje wszystkie koszty związane z przywróceniem i sprawnym działaniem infrastruktury sprzętowo-programowej Zamawiającego oraz na własny koszt dokona niezbędnych modyfikacji przywracających właściwe działanie środowiska sprzętowo-programowego Zamawiającego również po odinstalowaniu oprogramowania równoważnego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 13.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wnoszenia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia następujące warunki: 1.1. Posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 1.3. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Dla potwierdzenia spełniania powyższych warunków, Wykonawca jest obowiązany złożyć wszystkie oświadczenia i dokumenty wymienione w Rozdziale IX A SIWZ. 3. Ocena spełniania warunków odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wymienionych w Rozdziale IX A SIWZ, według formuły: spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca złoży: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Pisemne oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenie to zostanie złożone w oryginale, podpisane przez osobę/y upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Wzór oświadczenia podany jest w Załączniku Nr 2 do SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nbp.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Narodowy Bank Polski - Departament Informatyki i Telekomunikacji, ul. Świętokrzyska 11/21, 00-919 Warszawa, pok. 476/B.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2009 godzina 11:30, miejsce: Narodowy Bank Polski ul. Świętokrzyska 11/21, 00-919 Warszawa Kancelaria NBP.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku użytkowego przy ul. Szwoleżerów 5 w Warszawie w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Remont lokalu mieszkalnego (pustostanu) nr 481 w budynku przy ul. Blacharskiej 1 w Warszawie w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie sortowania, przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych, paczek oraz ich ewentualnych zwrotów
- Modernizacja systemów energetycznych - montaż systemu zarządzania budynkami (BMS) w budynkach Szpitala Grochowskiego im. dr med. Rafała Masztaka Sp. o.o. w formule "Zaprojektuj i Wybuduj"
- "Interwencyjne zbieranie, transport i utylizacja odpadów przez Wykonawcę z terenu pasa drogowego dr. woj. administrowanych przez MZDW w Warszawie z podziałem na 27 części" - nr postępowania 071/25
- Remont chodnika w ul. Robinii na odcinku od zjazdu do posesji nr 32 do ul. Michałowicza.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i oprogramowania do doposażenia pracowni zawodowych w ramach projektu "Zawodowi uczniowie Technikum nr 1 w Łasku"
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd" w Gminie Dobrzyniewo Duże w ramach: Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (DERC) Priorytet II (...)
- Subskrypcja oprogramowania JIRA i Confluence
- Dostawę licencji rocznych oprogramowania do pracy grupowej i komunikacji
- ZWIĘKSZENIE POZIOMU CYBERBEZPIECZEŃSTWA W URZĘDZIE GMINY W LIPOWCU KOŚCIELNYM I GMINNYM OŚRODKU POMOCY SPOŁECZNEJ W LIPOWCU KOŚCIELNYM
- "Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Płocku oraz jednostek organizacyjnych powiatu płockiego"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.