To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-12-12
Powidz: Dostawa mięsa i wędlin drobiowych oraz mięsa czerwonego i wędlin z mięsa czerwonego, tłuszczy zwierzęcych dla JW 3293 Powidz i JW 3918 Jarocin.
Numer ogłoszenia: 408176 - 2014; data zamieszczenia: 12.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 379426 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 3293, ul. Witkowska 8, 62-430 Powidz, woj. wielkopolskie, tel. 63 277 44 71, faks 63 277 41 00, 2774111.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mięsa i wędlin drobiowych oraz mięsa czerwonego i wędlin z mięsa czerwonego, tłuszczy zwierzęcych dla JW 3293 Powidz i JW 3918 Jarocin..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mięsa drobiowego oraz wędlin drobiowych oraz mięsa czerwonego i wędlin z mięsa czerwonego. 2. Przedmiot zamówienia podzielono na zadania: Zadanie nr I - dostawa mięsa drobiowego i wędlin drobiowych (szczegółowy opis zawiera załącznik nr 2A do SIWZ - formularz cenowy oraz załącznik nr 3 A do SIWZ ) Zadanie nr II - dostawa mięsa czerwonego i wędlin z mięsa czerwonego (szczegółowy opis zawiera załącznik nr 2B do SIWZ - formularz cenowy oraz załącznik nr 3 B do SIWZ) 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na dowolną liczbę zadań. Za ofertę częściową uważa się ofertę obejmującą pełny asortyment danego zadania. 4. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia: 4.1. Miejsce dostaw: Magazyn żywnościowy w JW 3293 Powidz ul. Witkowska 8, 62-430 Powidz Magazyn żywnościowy w JW 3918 Jarocin ul. Wojska Polskiego 71, 63-200 Jarocin. Ilości dostaw do magazynów określa załącznik nr 5 do SIWZ. 4.2. Częstotliwość dostaw: Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia sukcesywnie z częstotliwością dwa razy w tygodniu w dni robocze w godzinach od 07:30 do 13:00, na podstawie pisemnego zamówienia składanego faksem przez danego odbiorcę z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem. 5. Zamawiający zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji w następującym zakresie: 5.1. Zamawiający określił w formularzu cenowym ilości towarów, jakie Wykonawca ma bezwarunkowo dostarczyć w ramach niniejszego postępowania (ilości minimalne). 5.2. Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, iż Zamawiający posiada środki finansowe oraz potrzebę zamówienia większej ilości towarów w stosunku do przewidzianych w podstawowym zakresie zamówienia, Zamawiający pozostawia sobie możliwość skorzystania z prawa opcji i zamówienia dodatkowych towarów, zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia i zawartą umową, za które Wykonawcy będzie przysługiwało odrębne wynagrodzenie. W przypadku zamówienia dodatkowej ilości przedmiotu zamówienia rozliczenie będzie następowało na podstawie cen jednostkowych ujętych w ofercie wybranego Wykonawcy i zawartej umowie. Zamówienie wynikające z prawa opcji nie przekroczy ilości wyszczególnionych w załączniku nr 4 do SIWZ (ilości maksymalne). 5.3. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako warunkowe (prawo opcji) jest uprawnieniem, a nie obowiązkiem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Realizacja prawa opcji będzie następowała sukcesywnie, w terminie obowiązywania umowy po zrealizowaniu zamówienia podstawowego. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. 5.4. Realizowanie opcjonalnej części będzie wykonywane na podstawie oświadczenia woli Zamawiającego, a Wykonawca będzie zobligowany podjąć się jej realizacji w ramach niniejszej umowy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.20.00 - Drób 15.11.23.00 - Wątróbki drobiowe 15.11.40.00 - Podroby 15.13.11.35 - Wędliny drobiowe 15.11.30.00 - Wieprzowina 15.11.11.00 - Wołowina 15.11.12.00 - Cielęcina 15.41.21.00 - Tłuszcze zwierzęce 15.13.11.30 - Wędliny 15.13.11.34 - Kaszanka i inne wędliny krwiste 15.13.12.10 - Szynka wędzona 15.13.10.00 - Konserwy i przetwory z mięsa 15.13.12.00 - Mięso suszone, solone, wędzone lub marynowane .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa mięsa czerwonego i wędlin z mięsa czerwonego oraz tłuszczy zwierzęcych dla JW 3293 Powidz i JW 3918 Jarocin.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AGRO-HANDEL sp z o. o., Mościszki 18, 64-010 Krzywiń, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 111658,34 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 108788,05
Oferta z najniższą ceną: 108788,05 / Oferta z najwyższą ceną: 108788,05
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa żywności do Szkoły Podstawowej w Jedliczu, Samorządowego Przedszkola w Jedliczu i Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Jaszczwi
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej "Senior" w Rudzie Śląskiej w pierwszym półroczu 2025r.
- "Dostawa artykułów spożywczych dla Centrum Integracji Społecznej w Łojewie"
- I-XII 2025 Dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej im. Wł. St. Reymonta w Kłodzku
- Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Jaworznie w roku 2025.
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Szkoły Podstawowej nr 1 im. Armii Krajowej w Gostyninie
więcej: Wołowina »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.