eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › zagospodarowanie złóż gazu ziemnego Biszcza - 1, 4, 5 i Księżpol - 10, 12, 15

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-08-12

POZYCJA 41130

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU SEKTOROWYM - roboty budowlane Warszawa: zagospodarowanie złóż gazu ziemnego Biszcza - 1, 4, 5 i Księżpol - 10, 12, 15 Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo S.A. (PGNiG S.A), do kontaktów: Edyta Szubska, ul. Krucza 6/14, 00-537 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (022) 6918911, fax (022) 6918921, e-mail: przetargi@pgnig.pl, www.pgnig.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo S.A. w Warszawie Oddział w Sanoku, Paweł Fic, ul. Sienkiewicza 12 pok. 90, 38-500 Sanok, woj. Podkarpackie, tel. (013) 46 52 196, fax (013) 46 52 292, e-mail: p.fic@nafta-gaz.sanok.pl, www.nafta-gaz.sanok.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo S.A. w Warszawie Oddział w Sanoku, Janusz Kikta, ul. Sienkiewicza 12, pok. 56, 38-500 Sanok, woj. Podkarpackie, tel. (013) 46 52 185, fax (013) 46 52 384, e-mail: j.kikta@nafta-gaz.sanok.pl, www.nafta-gaz.sanok.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo S.A. w Warszawie Oddział w Sanoku, Janusz Kikta, ul. Sienkiewicza 12, Dział Administracji i Ochrony Mienia, pok. 17, 38-500 Sanok, woj. Podkarpackie, tel. (013) 46 52 185, fax (013) 46 52 384, e-mail: j.kikta@nafta-gaz.sanok.pl, www.nafta-gaz.sanok.pl.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: wykonanie. 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zagospodarowanie złóż gazu ziemnego Biszcza - 1, 4, 5 i Księżpol - 10, 12, 15. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Zadanie inwestycyjne obejmuje swym zakresem zagospodarowanie odwiertów gazowych Biszcza-1,4,5 oraz Księżpol-10,12,15. Polegać będzie na budowie urządzeń służących do eksploatacji odwiertów gazu wysokometanowego, urządzeń technologicznych i gazociągów kopalnianych oraz gazociągów przesyłowych, a także obiektów pomocniczych zgodnie z dokumentacją wykonawczą posiadaną przez Zamawiającego. Prace wykonywane będą na terenie zakładu górniczego. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Prace wykonywane bedą w miejscowościach: Biszcza, Księżpol, Płusy, Korchów, Tarnogród, Różaniec, Wola Różaniecka, Łukowa, Babica, Wola Obszańska, Obsza, powiat Biłgoraj, województwo lubelskie. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 1.11) Odstąpienie od obowiązku stosowania specyfikacji europejskich: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zadanie inwestycyjne obejmujące swym zakresem zagospodarowanie odwiertów gazowych Biszcza-1,4,5 oraz Księżpol-10,12,15 polegać będzie na wykonaniu: a)obiektów podstawowych, b)obiektów pomocniczych Wykonawca przeprowadzi rozruch technologiczny urządzeń i instalacji. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium: 750.000 PLN (siedemset pięćdziesiąt tysięcy złotych). 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Wykonawcy, ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu w rozumieniu art. 23 Ustawy P.z.p. (Dz.U. Nr 19, poz. 177 z dn. 9.02.2004r.). 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: A). Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podst. art.24 ust. 1 i 2 Ustawy P.z.p. oraz musi spełniać wymagania określone w art. 22 ust.1 Ustawy P.z.p. B). Wykonawca zobowiązany jest spełniać wymogi wynikające z przepisów ustawy Prawo geologiczne i górnicze. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 Ustawy P.z.p., wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy P.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, złoży dokumenty wymienione w par. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 kwietnia 2004 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 15 mln PLN. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (przynajmniej jedno zamówienie na kwotę min. 15 mln zł) 2. Wykaz osób, którymi dysponuje Wykonawca, wskazanymi do wykonania zadania wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoby te posiadają wymagane: a) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi branży: ogólnobudowlanej tzn.: architektoniczno-budowlanej lub konstrukcyjnej (bez ograniczeń), sanitarnej : instalacje wewnętrzne i roboty inżynieryjne, elektrycznej : instalacje wewnętrzne i roboty inżynieryjne, b) kwalifikacje górnicze do kierowania robotami budowlanymi na obiektach Zakładu Górniczego: branży budowlanej, sieci instalacji gazowych, elektryczne, AKPiA 3. Wykaz podwykonawców oraz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć tym podwykonawcom. 2.1.4) Inne informacje: Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo S.A. uzyskało atestację zgodnie z dyrektywą Rady 92/13/EWG, że w dniu 7 czerwca 2005r. jego procedury i praktyki związane z udzielaniem zamówień były zgodne z prawem Wspólnoty oraz przepisami wprowadzającymi to prawo. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Wcześniejsze ogłoszenia dotyczące tego samego zamówienia 1.1.1) Okresowe ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 133 - 132043 z dnia 13.07.2005 1.1.2) Inne wcześniejsze ogłoszenie: 1.4) Liczba przedsiębiorców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje o charakterze administracyjnym 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZP/2005/088/OS. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 27.09.2005, cena - PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału: 27.09.2005 godzina 08:30. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 27.09.2005, godzina 09:00, PGNiG S.A. w Warszawie Oddział w Sanoku, ul. Sienkiewicza 12, pok. 29.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 05.08.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.