Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-30
Warszawa: Ocieplenie wraz z wykonaniem elewacji budynku administracyjnego przy ul. Burakowskiej 14 w Warszawie
Numer ogłoszenia: 411652 - 2009; data zamieszczenia: 30.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania w m.st. Warszawie Sp. z o.o. , ul. Obozowa 43, 01-161 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8882040 do 41, faks 022 8882048 lub 49.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpo.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Usługi komunalne.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ocieplenie wraz z wykonaniem elewacji budynku administracyjnego przy ul. Burakowskiej 14 w Warszawie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ocieplenie wraz z wykonaniem elewacji budynku administracyjnego przy ul. Burakowskiej 14 w Warszawie zgodnie z projektem budowlanym (stanowiącym załącznik 1 do opisu przedmiotu zamówienia SIWZ), przedmiarem robót (stanowiącym załącznik 2 do opisu przedmiotu zamówienia) oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (stanowiącym załącznik 3 do opisu przedmiotu zamówienia). Wartość zamówienia stanowiąca całkowite szacunkowe wynagrodzenie Wykonawcy zamówienia określona została w złotych (bez podatku od towarów i usług VAT) na kwotę poniżej 798.691,00 zł.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.31.50 - Roboty budowlane w zakresie biurowców 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.26.13.20 - Kładzenie rynien 45.26.21.20 - Wznoszenie rusztowań 45.26.21.10 - Demontaż rusztowań 45.44.21.00 - Roboty malarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 2.160,00 zł (słownie: dwa tysiące sto sześćdziesiąt złotych), w formie określonej w art. 45 ust 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Wykonawca musi spełniać wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy. 2) Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 3) W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę, warunki określone w pkt. 2) musi spełniać każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę. 4) Wykonawca musi spełniać wymagania określone w niniejszej SIWZ. 5) Wykonawca musi wnieść wadium w wymaganym terminie, wysokości i formie. 6) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał wiedzę i doświadczenie w realizacji robót budowlanych wartościowo i rodzajowo porównywalnych z przedmiotem zamówienia w zakresie umów zrealizowanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Dlatego Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał minimum dwie należycie zrealizowane roboty budowlane rodzajowo odpowiadające przedmiotowi zamówienia (tj. prace ociepleniowe wraz z wykonaniem elewacji) o wartości nie mniejszej niż 130.000,00 zł brutto każda. 7) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował osobą zdolną do wykonania zamówienia, tj. kierownikiem budowy posiadającym: A. zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U z 2006r., Nr 156 poz. 1118 z późn zm.) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006r., Nr 83, poz. 578), B. wpis na listę właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane i ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001r. nr 5 poz. 42 z późn. zm.) oraz załączył dokumenty potwierdzające posiadanie przez wyżej wymienioną osobę: - uprawnień budowlanych, o których mowa w pkt. A, - wpisu na listę właściwej izby samorządu zawodowego, o którym mowa w pkt. B. UWAGA: Zgodnie z przepisami art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane osoby, które przed dniem wejścia w życie ustawy, uzyskały uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie, z zastrzeżeniem, że zakres uprawnień musi odpowiadać zakresowi robót objętych zamówieniem. Sposób dokonania oceny spełnienia warunków będzie sprowadzał się do oceny treści dokumentów, które poświadczają (lub nie poświadczają) spełnienie warunków udziału w postępowaniu postawionych powyżej..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca załączył: 1) Oświadczenie, potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, którego wzór stanowi załącznik do SIWZ 2) Dokumenty zawarte w § 1.1 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (z późn. zm.) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane. 3) Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcie postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz dat i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykaz powinien zawierać roboty budowlane zgodnie wymaganiami SIWZ - wzór wykazu stanowi załącznik do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót odnosiły się wprost do robót wymienionych w wykazie. 4) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykaz powinien zawierać osoby zgodnie z wymaganiami SIWZ - wzór wykazu stanowi załącznik do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć: a) Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, zgodnie z wymaganiami SIWZ. b) Aktualne zaświadczenie (z określonym w nim terminem ważności) o przynależności do właściwej miejscowo izby inżynierów budownictwa wydane przez tę izbę (art. 5 ust. 2 ustawy o samorządach zawodowych). W przypadku uprawnień budowlanych, o których mowa w ppkt. 4 a), uzyskanych po 01.01.1995r. do oferty należy załączyć również: c) Dokument potwierdzający wpis do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego. UWAGA: Zgodnie z przepisami art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane osoby, które przed dniem wejścia w życie ustawy, uzyskały uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie, z zastrzeżeniem, że zakres uprawnień musi odpowiadać zakresowi robót objętych zamówieniem..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Termin realizacji zamówienia - 30
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpo.com.pl/index/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w formie dokumentu wydrukowanego w siedzibie Zamawiającego pok. 11: wpłata 30 zł na konto nr 31 1140 1010 0000 3848 6000 1019 (przed pobraniem SIWZ) lub gotówką w kasie..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2009 godzina 13:15, miejsce: Siedziba Zamawiającego ul. Obozowa 43, 01-161 Warszawa - Wydział Zamówień Publicznych, pok. nr 11..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacji placów zabaw wraz terenem przy ul. Węgrowskiej 3 i 5 w Warszawie - w trybie " projektuj i buduj".
- "Usługa kompleksowej organizacji gali wręczania wyróżnień w konkursie Mazowieckiej Marki Ekonomii Społecznej".
- Wykonanie koncepcji wraz z dokumentacją projektowo - kosztorysowej dot. "Rewitalizacji podwórka Barkocińska, Święciańska, Radzymińska w Warszawie".
- ZP/17/2025 Ochrona fizyczna osób i mienia w Zakładzie Opiekuńczo- Leczniczym przy ul. Mehoffera 72/74 wchodzącego w skład SCOL Sp. z o.o.
- Utrzymanie porządku i czystości na terenach i w budynkach m.st. Warszawy administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Targówek
- Dostawa materiałów jednorazowych oraz jednorazowych specjalistycznych do statków powietrznych będących na ewidencji na ewidencji 1 Bazy Lotnictwa Transportowego w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Gminie Świerzawa i Gminie Wojcieszów
- Roboty remontowe obiektów ZS Tułowice
- "Modernizacja, przebudowa i remont budynku Przedszkola w Skopaniu wraz z zagospodarowaniem terenu"
- Termomodernizacja i przebudowa budynku po byłej szkole w m. Kołaczkowice wraz ze zmianą sposobu użytkowania na potrzeby klubu dziecięcego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i drogową
- Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej budynku nr 99 na terenie kompl. wojsk. w m. Warszawa, ul. Marsa 110 oraz docieplenie budynku nr 5 na terenie kompl. wojsk. w m. Warszawa, ul. Marsa 80
- Wymiana pokrycia dachowego na budynku Filii Szkoły Podstawowej Nr 2 w Suchej Beskidzkiej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.