eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MalborkUsługa szkoleniowa pn. Szkolenie komputerowe, realizowana w ramach projektu pn. Starszaki - wsparcie osób bezrobotnych po 50 roku życia, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Poddziałanie 6.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-21

Malbork: Usługa szkoleniowa pn. Szkolenie komputerowe, realizowana w ramach projektu pn. Starszaki - wsparcie osób bezrobotnych po 50 roku życia, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Poddziałanie 6.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 41503 - 2012; data zamieszczenia: 21.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , al. Armii Krajowej 70, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, tel. 0-55 2723351, faks 0-55 2723351.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.malbork.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa szkoleniowa pn. Szkolenie komputerowe, realizowana w ramach projektu pn. Starszaki - wsparcie osób bezrobotnych po 50 roku życia, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Poddziałanie 6.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa szkoleniowa pn. Szkolenie komputerowe, realizowana w ramach projektu pn. Starszaki - wsparcie osób bezrobotnych po 50 roku życia, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Poddziałanie 6.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Łącznie 20 osób, dwie osobne grupy osób szkolonych, dwóch osobnych trenerów, szkolenie w dwóch osobnych salach szkoleniowych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 19.03.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca załączy do oferty oświadczenie o spełnianiu warunku dotyczącego posiadania aktualnego na 2012 r. wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy, właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej, w rozumieniu art. 20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy. Oświadczenie to zostanie uznane za złożone, jeśli wykonawca złoży ogólne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym krótszym okresie - wykonał należycie co najmniej dwa szkolenia o tematyce ściśle ukierunkowanej na tematykę podstaw obsługi komputera w zakresie co najmniej edytora tekstu i arkusza kalkulacyjnego, przy czym każde z tych szkoleń musiało mieć wartość brutto co najmniej 5.000 PLN, jak też każde z tych szkoleń musiało być adresowane do grupy co najmniej 5 osób (szkolenie grupowe).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż na czas realizacji zamówienia będzie dysponował: a) dwiema osobnymi salami szkoleniowymi na terenie miasta Malbork, z których każda pomieści 10 osób szkolonych jednocześnie, wyposażonymi na czas szkolenia w liczbę ławek i krzeseł adekwatną do liczby osób kierowanych na szkolenie (a więc po 10 ławek oraz po 10 krzeseł), tablice kredowe i/lub suchościeralne, i/lub flipcharty z zapasem kartek, projektory oraz ekrany projekcyjne (lub odpowiednio przygotowane ściany) do wyświetlania zagadnień poruszanych na zajęciach (uwaga: każda sala szkoleniowa musi spełniać wymagania odnośnie natężenia oświetlenia, a więc pomieszczenie w którym odbywały się będą zajęcia musi być jasne - oświetlenie powinno być naturalne wspomagane oświetleniem sztucznym. Pomieszczenia muszą również spełniać wymagania odnośnie wentylacji i temperatury (temperatura nie może niższa w pomieszczeniu w trakcie zajęć, niż 180C), zgodnie z przepisami prawa w zakresie BHP. Wymagania w zakresie BHP spełniały będą również ławki, jak i krzesła. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić uczestnikom/uczestniczkom szkolenia dostęp w czasie zajęć do pomieszczeń higieniczno-sanitarnych (WC) z dostępem do ciepłej wody, ręczników jednorazowych oraz mydła, w tym samym budynku co sala szkoleniowa, b) 20 komputerami z zainstalowanymi na nich legalnymi pakietami Office w wersji co najmniej 2000, przy czym każdy z komputerów musi mieć dostęp do sieci Internet na czas zajęć z obsługi i użytkowania sieci Internet (co najmniej jeden zestaw komputerowy powinien mieć zainstalowany dodatkowo - nawet w wersji bezpłatnej testowej - pakiet Office w wersji co najmniej 2007, aby zobrazować uczestnikom jak wygląda interfejs w nowszych wersjach MS Office).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował co najmniej dwiema osobami, które zostaną oddelegowane do pełnienia funkcji trenerów/trenerek na szkoleniu będącym przedmiotem niniejszego przetargu (po jednym trenerze/trenerce na grupę), spełniającymi warunki (każda z osób): a) wykształcenia wyższego, oraz wiedzy w zakresie użytkowania sieci Internet, biegłej znajomości obsługi edytora tekstu Word, arkusza kalkulacyjnego Excel oraz programu Paint i Power Point (w wersji co najmniej Office 2000), oraz co najmniej rocznego doświadczenia w pracy na stanowisku informatyka lub nauczyciela informatyki, albo b) wykształcenia wyższego, oraz wiedzy w zakresie użytkowania sieci Internet, biegłej znajomości obsługi edytora tekstu Word, arkusza kalkulacyjnego Excel oraz programu Paint i Power Point (w wersji co najmniej Office 2000) oraz doświadczenia w pełnieniu funkcji wykładowcy/wykładowczyni na co najmniej dwóch szkoleniach, których przedmiotem była nauka biegłej obsługi komputera w zakresie użytkowania sieci Internet, biegłej obsługi edytora tekstu Word, arkusza kalkulacyjnego Excel oraz programu Paint i Power Point (w wersji co najmniej Office 2000), przy czym każde z tych szkoleń musiało mieć wartość brutto co najmniej 5.000 PLN, jak też każde z tych szkoleń musiało być adresowane do grupy co najmniej 5 osób (szkolenie grupowe).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Doświadczenie wykonawcy - 30

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może wyrazić zgodę na niewielkie wydłużenie /przesunięcie terminu realizacji usługi wynikającej z umowy, gdy będzie to podyktowane czynnikami niezależnymi od Wykonawcy, a Wykonawca wystąpi do Zamawiającego o niewielkie wydłużenie/przesunięcie terminu realizacji usługi i to szczegółowo uzasadni. Powyższa zgoda jest uprawnieniem Zamawiającego, nie zaś jego obowiązkiem. W przypadku wyrażenia przez Zamawiającego zgody na przesunięcie/wydłużenie terminu realizacji usługi nie będą naliczane kary umowne. Wydłużenie/przesunięcie realizacji usługi możliwe jest również wówczas, gdy będą wymagały tego okoliczności realizacji projektu. 2. Wykonawca może dokonać wymiany osób, które zaproponował w ofercie jako trenerów na szkoleniu. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest wskazać Zamawiającemu inną osobę trenera o kwalifikacjach, wykształceniu i doświadczeniu nie niższym, niż wymaga tego SIWZ. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów wynikających bezpośrednio lub pośrednio z wymiany osób, wyznaczonych przez Wykonawcę do wykonania przedmiotu zamówienia. Zmiana kadry wymaga zgody zamawiającego. 3. W uzasadnionych przypadkach Wykonawca może dokonać zmiany miejsca szkolenia (sali szkoleniowej), przy czym lokalizacja sali szkoleniowej nie może pozostawać w sprzeczności z wymaganiami zamawiającego postawionymi w SIWZ. Zmiana miejsca szkolenia wymaga zgody zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.malbork.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Malborku, Al. Armii Krajowej 70, 82-200 Malbork, pokój nr 13, I piętro..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.02.2012 godzina 13:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Malborku, Al. Armii Krajowej 70, 82-200 Malbork, pokój nr 12, I piętro (sekretariat)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt pn. Starszaki - wsparcie osób bezrobotnych po 50 roku życia, współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Poddziałanie 6.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.