eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChełmekOBSŁUGA CMENTARZA KOMUNALNEGO W CHEŁMKU W 2011 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-12-22

Chełmek: OBSŁUGA CMENTARZA KOMUNALNEGO W CHEŁMKU W 2011 r.
Numer ogłoszenia: 417222 - 2010; data zamieszczenia: 22.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 389542 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chełmek, ul. Krakowska 11, 32-660 Chełmek, woj. małopolskie, tel. 033 8449040, 8449000, faks 033 8449019.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OBSŁUGA CMENTARZA KOMUNALNEGO W CHEŁMKU W 2011 r..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia podzielony został na: 1. Bieżącą obsługę cmentarza polegającą na: 1) Przestrzeganiu Regulaminu Cmentarza Komunalnego w Chełmku, przyjętego Uchwałą Nr XLI/293/10 Rady Miejskiej w Chełmku z dnia 21 stycznia 2010 roku i zmienionego uchwałą Nr XLIII/308/2010 Rady Miejskiej w Chełmku z dnia 25.03.2010 r.. Regulamin stanowi załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ. 2) Zapewnieniu funkcjonowania cmentarza i obsługę klientów. Informacja o godzinach funkcjonowania administracji powinna być wywieszona w gablocie informacyjnej na cmentarzu. Obsługa klientów wiąże się z zapewnieniem klientowi nieutrudnionego kontaktu w dni powszednie w godz. 8.00-16.00. 3) Wskazaniu miejsc pod kwaterę, zgodnie z aktualnym projektem zagospodarowania cmentarza przekazanym przez Zamawiającego. 4) Udostępnianiu cmentarza podmiotom wykonującym: pogrzeby, ekshumację, budowę nagrobków i inne, z zapewnieniem nadzoru nad wykonywaniem ww. czynności, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, 5) Bieżących naprawach i konserwacji, wynikających z naturalnej eksploatacji obiektów znajdujących się na terenie cmentarza oraz wyposażenia, w tym: malowanie, naprawa instalacji w domu grabarza, sprzętu i wyposażenia oraz bieżące sprzątanie, mycie okien, drzwi itp. Bieżące naprawy i konserwacja polegać będą na wykonaniu przedmiotowych czynności przy użyciu materiałów pozostających w zakresie Wykonawcy. 6) Niezwłocznym zgłaszaniu Zamawiającemu konieczności wykonania remontów nie objętych bieżącymi naprawami i konserwacją. 7) Bieżącym utrzymaniu czystości na terenie cmentarza oraz na terenie przyległym do cmentarza w odległości 2 m od ogrodzenia cmentarza, tj. zamiatanie alejek, zbieranie śmieci - szacuje się że prace te będą wykonywane dwa razy w tygodniu w okresie od 1 kwietnia do 31 października. Łączna powierzchnia terenu utwardzonego do utrzymania czystości wynosi około 1705 m2. 8) Odśnieżaniu w okresie zimowym, likwidowaniu zastoisk wody, śniegu, gołoledzi. Łączna powierzchnia terenu utwardzonego do zimowego utrzymania wynosi około 1705 m2- szacuje się, że prace te będą wykonywane trzy razy w tygodniu w okresie od 1 grudnia do 31 marca. 9) Bieżącym utrzymaniu zieleni tj. pielęgnacja krzewów, koszenie i grabienie trawników (koszenie minimum 5 razy w roku, grabienie - min. 1 raz w okresie wiosennym, min. 2 razy w okresie jesiennym). Powierzchnia do utrzymania zieleni na terenie cmentarza oraz na terenie przyległym wynosi około 6500 m2, 10) Zapewnieniu dostatecznej ilości kontenerów na śmieci, utrzymanie porządku wokół kontenerów oraz bieżące usuwanie śmieci i wywóz ich na składowisko odpadów na własny koszt, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz. U. z 2005 r. Nr 236, poz. 2008 ze zmianami). Szacuje się, że ilość odpadów wyniesie10 m3 miesięcznie. 11) Regulowaniu zobowiązań za media - konieczność zawarcia umowy na dostawę wody i energii elektrycznej spoczywa na Wykonawcy. Średnie zużycie energii w ciągu miesiąca wynosi około 330 kwh. Zużycie wody kształtuje się na poziomie około15 m3 miesięcznie. Wywóz nieczystości płynnych z kabiny sanitarnej WC przy budynku grabarza - ok. 0,6 m3 rocznie. 12) Zapewnieniu możliwości korzystania z punktów czerpania wody w okresie od 1 kwietnia do 31 października. 13) Utrzymaniu czystości w szaletach oraz bieżące naprawy i konserwacja urządzeń sanitarnych. 14) Prowadzeniu dokumentacji cmentarnej zgodnie z obowiązującymi przepisami (księga osób pochowanych, księga grobów, księga cmentarna, ewidencji cmentarza). Wykonawca zapewnia odpowiedni sprzęt komputerowy do obsługi programu do prowadzenia ewidencji, który udostępni Zamawiający. 15) Dbaniu o przekazane obiekty. Wykonawca jest odpowiedzialny materialnie za powierzone mienie w wysokości 100 % wartości szkody spowodowanej niedoborem. 16) Ubezpieczeniu majątkowym na cały okres trwania umowy, na własny koszt, terenów cmentarza wraz z obiektami na nim znajdującymi się od następstw wypadków losowych w zakładzie ubezpieczeń, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 17) Przedłożenie pisemnej informacji do Zamawiającego, w przypadku, gdy ilość wolnych miejsc grzebalnych wyznaczona zgodnie z projektem zagospodarowania wyniesie mniej niż 40. Zamawiający przedłoży Wykonawcy nowy projekt zagospodarowania, po jego sporządzeniu. 2.Wykonanie grobów ze szczelną piwniczką murowaną (z uwagi na specyficzne uwarunkowanie pochówku wykonanie kwatery musi uwzględniać pełne zabezpieczenie przed przenikaniem skażeń do podłoża). Na wykonanie grobu składa się również wykopanie dołu. W okresie realizacji zamówienia szacuje się wykonanie: 1) grobu jednomiejscowego - w ilości 11, 2) grobu dwumiejscowego - w ilości 13, 3) grobu dla dzieci i pod urny - w ilości 2. Parametry grobów określa Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 7 marca 2008 roku w sprawie wymagań, jakie muszą spełniać cmentarze, groby i inne miejsca pochówku zwłok i szczątków (Dz.U. Z 2008 r. Nr 48, poz. 284). 3. Wszystkie czynności związane z ekshumacją zwłok i szczątków, zagospodarowaniem starych grobów, utrzymaniem terenu cmentarza, prowadzeniem ksiąg cmentarnych powinny być wykonywane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 31 stycznia 1959 r. o cmentarzach i chowaniu zmarłych /Dz.U. z 2000 r. nr 23, poz. 295 z późniejszymi zmianami/ i jej przepisami wykonawczymi..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.37.11.11 - Usługi utrzymania cmentarzy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej w Chełmku Sp. z o.o., ul. Piastowska 18, 32-660 Chełmek, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 110043,91 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 115547,16

  • Oferta z najniższą ceną: 115547,16 / Oferta z najwyższą ceną: 115547,16

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.