Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-12-23
Maniowy: Dożywianie dzieci w szkołach na terenie Gminy Czorsztyn
Numer ogłoszenia: 418896 - 2010; data zamieszczenia: 23.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Czorsztynie z siedzibą w Maniowach , ul. Gorczańska 3, 34-436 Maniowy, woj. małopolskie, tel. (018) 27 508 83, faks (018) 27 509 87.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.czorsztyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dożywianie dzieci w szkołach na terenie Gminy Czorsztyn.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dożywianie dzieci w szkołach na terenie gminy Czorsztyn z podziałem na cztery części: I.Szkoła Podstawowa w Maniowach - szacunkowo 18 ciepłych posiłków dziennie Gminne Publiczne Gimnazjum w Maniowach - szacunkowo 8 ciepłych posiłków dziennie; II.Szkoła Podstawowa w Kluszkowcach - szacunkowo 14 ciepłych posiłków dziennie III.Szkoła Podstawowa w Sromowcach Wyżnych - szacunkowo 5 ciepłych posiłków dziennie IV.Szkoła Podstawowa w Sromowcach Niżnych - szacunkowo 3 ciepłych posiłków dziennie Gminne Publiczne Gimnazjum w Sromowcach Niżnych - szacunkowo 7 kanapek lub drożdżówek dziennie. 1.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wytwarzanie i dostarczanie: a) jednodaniowych gorących posiłków, w opakowaniach jednorazowych, gotowych do spożycia dzieciom i młodzieży uczęszczającej do Szkoły Podstawowej w Sromowcach Wyżnych, Szkoły Podstawowej w Sromowcach Niżnych, Szkoły Podstawowej w Maniowach, Gminnego Publicznego Gimnazjum w Maniowach, Szkoły Podstawowej w Kluszkowcach oraz b) kanapek i drożdżówek dla dzieci i młodzieży uczęszczających do Gminnego Publicznego Gimnazjum w Sromowcach Niżnych. 2.Dożywianie dzieci odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w dni nauki szkolnej w okresie od 04 stycznia 2011 r. do 21 czerwca 2011 roku z uwzględnieniem przerw w nauce (ferie zimowe, przerwy świąteczne itp.). 3.Szacunkowa liczba dzieci objętych dożywianiem to 50 dzieci (liczba ta w trakcie roku 2010 może ulec zmianie - zmniejszeniu lub zwiększeniu). Zamawiający nie ponosi konsekwencji za zmniejszenie ilości posiłków. Dzienna ilość posiłków: 7 kanapek lub drożdżówek, 43 ciepłe posiłki. Łączna szacunkowa ilość posiłków ciepłych w okresie trwania umowy to 4 558 zaś posiłków w formie kanapki i drożdżówki - 742. 4.Wykonawca będzie dostarczać posiłki własnym transportem w specjalistycznych termosach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych potraw. Wykonawca zobowiązuje się do odbioru zużytych naczyń i sztućców jednorazowych. Wykonawca poniesie koszty załadunku i rozładunku wszystkich dostaw posiłków. Wykonawca zadba o czystość termosów, w których odbywać się będzie transport posiłków. Wykonawca biorący udział w niniejszym przetargu powinien zaoferować taką cenę, która będzie zawierała w sobie wszystkie nośniki kosztów ( również transportu) dla okresu wykonania zamówienia. 5.Każdy ciepły posiłek będzie składał się z jednego gorącego dania. Posiłki dostarczane będą na przemian: zupa z wkładką i drugie danie z surówką. Drugie danie mogą stanowić również - pierogi, naleśniki, kopytka, makaron z sosem, krokiety. Jedna porcja zupy powinna mieć objętość 400 ml i powinna zawierać wkładkę w postaci mięsa lub wędliny + 2 kromki chleba. Drugie danie o gramaturze nie mniejszej niż 450 gramów: ziemniaki lub zamiennik (makaron, ryż lub inne) 200g, mięso 100g i surówka 150g. Pierogi, kopytka, makaron z sosem, krokiety - 200g. Zamawiający zastrzega sobie, aby nie podawano dzieciom skrzydełek drobiowych oraz aby mięso nie podawane było w dni postne. Zamawiający nie dopuszcza, ażeby w ciągu tygodnia (5 dni) wystąpiła powtarzalność tego samego rodzaju posiłku. Kaloryczność każdego posiłku nie powinna być mniejsza niż 500 kcal. 6.Posiłek w formie kanapki i drożdżówki dostarczany będzie na przemian: 3 razy w tygodniu po 1 kanapce dziennie oraz 1 razy w tygodniu po jednej drożdżówce dziennie i 1 raz w tygodniu po jednym pączku. Wymagany skład pojedynczej kanapki: bułka sucha 100 g, masło 15g, wędlina lub ser 40 g, warzywo 2-4 g; łączna waga kanapki 160 g. Drożdżówka z nadzieniem czekoladowym 110 g, pączek z marmoladą 110 g. Wszystkie bułki i kanapki powinny być zapakowane pojedynczo w folię spożywczą. 7.Produkcja, przechowywanie i dostarczanie powinno odbywać się w odpowiednich warunkach higieniczno sanitarnych. 8.Posiłki muszą być sporządzone zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego. Muszą być wykonane ze świeżych artykułów spożywczych posiadających aktualne terminy przydatności do spożycia. 9.Wykonawca w ramach świadczonych usług zobowiązany jest do współpracy z Dyrektorami szkół i Kierownikiem Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Maniowach Jadłospis będzie układany przez wykonawcę na okres jednego tygodnia i dostarczany Dyrektorom szkół. Wszelkie zmiany w jadłospisie sugerowane przez Dyrektorów szkół będą brane pod uwagę przez wykonawcę. Sprawy organizacyjne związane z bezpośrednim wydawaniem posiłków dzieciom korzystającym z dożywiania obciążają Dyrektorów placówek szkolnych. 10.Harmonogram dostarczania posiłków Wykonawca ustali z Dyrektorami wyżej wymienionych szkół. 11.Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55523100-3 Usługi w zakresie posiłków szkolnych, 55524000-9 Usługi dostarczania posiłków do szkół..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 04.01.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
pod uwagę będą brane oferty w których wykonawca wykaże wykonanie co najmniej 1 podobne zadania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czorsztyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Maniowach
ul. Gorczańska 3
34-436 Maniowy.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.12.2010 godzina 10:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Maniowach ul. Gorczańska 3 34-436 Maniowy pok. 2.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: DOŻYWIANIE UCZNIÓW W SZKOŁACH NA TERENIE GMINY CZORSZTYN Część 1 SZKOŁA PODSTAWOWA W MANIOWACH, GMINNE PUBLICZNE GIMNAZJUM W MANIOWACH.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I.Szkoła Podstawowa w Maniowach - szacunkowo 18 ciepłych posiłków dziennie Gminne Publiczne Gimnazjum w Maniowach - szacunkowo 8 ciepłych posiłków dziennie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 04.01.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: DOŻYWIANIE UCZNIÓW W SZKOŁACH NA TERENIE GMINY CZORSZTYN Część 2. SZKOŁA PODSTAWOWA W KLUSZKOWCACH.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: II.Szkoła Podstawowa w Kluszkowcach - szacunkowo 14 ciepłych posiłków dziennie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 04.01.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: DOŻYWIANIE UCZNIÓW W SZKOŁACH NA TERENIE GMINY CZORSZTYN Część 3 SZKOŁA PODSTAWOWA W SROMOWCACH WYŻNYCH.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: III.Szkoła Podstawowa w Sromowcach Wyżnych - szacunkowo 5 ciepłych posiłków dziennie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 04.01.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: DOŻYWIANIE UCZNIÓW W SZKOŁACH NA TERENIE GMINY CZORSZTYN Część 4 SZKOŁA PODSTAWOWA W SROMOWCACH NIŻNYCH, GMINNE PUBLICZNE GIMNAZJUM W SROMOWCACH NIŻNYCH.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: IV.Szkoła Podstawowa w Sromowcach Niżnych - szacunkowo 3 ciepłych posiłków dziennie Gminne Publiczne Gimnazjum w Sromowcach Niżnych - szacunkowo 7 kanapek lub drożdżówek dziennie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 04.01.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI MANIOWY
- Wzmocnienie Cyberbezpieczeństwa w Gminie Czorsztyn - szkolenia
- Remont drogi gminnej 360614K (ul. Królówka) w km 0+455,00 do km 0+535,00 w miejscowości Kluszkowce, Gmina Czorsztyn.
więcej: przetargi MANIOWY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa przygotowania i dostarczenia posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej im. Królowej Jadwigi w Jerzykowie
- Usługa przygotowania i dostarczania posiłków dla uczniów szkoły i dzieci oddziału przedszkolnego
- Dostawa wyżywienia całodziennego dla dzieci z Samorządowego w Zielonkach
- Usługa cateringowa polegająca na przygotowaniu i dostarczeniu posiłków do Miejskiego Przedszkola nr 18 w Rudzie Śląskiej przy ul. Kazimierza 4.
- Dostawa wyżywienia dla uczniów i dzieci uczęszczających do Szkoły Podstawowej im. Józefa Piłsudskiego w Woli Zachariaszowskiej, z oddziałem przedszkolnym"
- Świadczenie usług cateringowych w zakresie przygotowania i dostawy całodziennego wyżywienia dla dzieci z miejskich przedszkoli publicznych w Bolesławcu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.