Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-30
Wrocław: Dostawa energii elektrycznej do budynków koszarowo-garażowych Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej we Wrocławiu
MT.2370.11.2012
Numer ogłoszenia: 425886 - 2012; data zamieszczenia: 30.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej we Wrocławiu , ul. Kręta 28, 50-233 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3207051, faks 071 3207005.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kmpsp.wroclaw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa energii elektrycznej do budynków koszarowo-garażowych Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej we Wrocławiu MT.2370.11.2012.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz. 759), zwanej dalej ustawą Pzp w procedurze jak dla wartości zamówienia poniżej równowartości kwoty 130.000 EURO. Do udzielenia przedmiotowego zamówienia stosuje się przepisy ustawy Pzp oraz akty wykonawcze do niej, a w sprawach tam nieuregulowanych, przepisy ustawy - Kodeks Cywilny (Dz. U. z 1964r. nr 16, poz. 93 z późn. zm.). Nazwa zamówienia: Dostawa energii elektrycznej do budynków koszarowo-garażowych Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej we Wrocławiu MT.2370.11.2012 1.Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: Główny przedmiot - 09300000-2 2.Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż energii elektrycznej do 8 budynków koszarowo-garażowych i 1 budynku biurowego Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej we Wrocławiu. 3.Szczegółowe warunki zamówienia ujęte są w układzie zadaniowym od nr 1 do nr 9. Zadanie nr 1Jednostka Ratowniczo Gaśnicza Nr 1 Sprzedaż energii elektrycznej do budynku koszarowo-garażowego będącego siedzibą Jednostki Ratowniczo Gaśniczej Nr 1 ul. Teatralna 16-20 50-056 Wrocław. Szacunkowe zapotrzebowanie energii w okresie jednego roku dla JRG Nr 1 wynosi 47 300KWh 1. Wykonawca będzie dostarczać energię w układzie 3 fazowym przy zabezpieczeniu przedlicznikowym 20A z mocą umowną 20,0KW. 2. Miejsce dostarczania energii: zaciski prądowe na wyjściu przewodów od zabezpieczenia w załączniku, w kierunku instalacji Zamawiającego. 3. Miejsce zainstalowania układu pomiarowo-rozliczeniowego w budynku. 4. Zamawiający zaliczany jest do grupy taryfowej : C11 Zadanie nr 2 Jednostka Ratowniczo Gaśnicza Nr2 Sprzedaż energii elektrycznej do budynku koszarowo-garażowego będącego siedzibą Jednostki Ratowniczo Gaśniczej Nr 2 ul. Gdańska 11 50-344 Wrocław. Szacunkowe zapotrzebowanie energii w okresie jednego roku dla JRG Nr 2 wynosi 37 000 KWh. 1. Wykonawca będzie dostarczać energię w układzie 3 fazowym przy zabezpieczeniu przedlicznikowym 63A z mocą umowną 38,0KW. 2. Miejsce dostarczania energii: zaciski prądowe na wyjściu przewodów od zabezpieczenia w załączniku, w kierunku instalacji Zamawiającego. 3. Miejsce zainstalowania układu pomiarowo-rozliczeniowego w budynku. 4. Zamawiający zaliczany jest do grupy taryfowej : C11 Zadanie nr 3 Jednostka Ratowniczo Gaśnicza Nr3 Sprzedaż energii elektrycznej do budynku koszarowo-garażowego będącego siedzibą Jednostki Ratowniczo Gaśniczej Nr 3 ul. Krakowska 40/42 16-20 50-425 Wrocław. Szacunkowe zapotrzebowanie energii w okresie jednego roku dla JRG Nr 3 wynosi 37 500 KWh. 1. Wykonawca będzie dostarczać energię w układzie 3 fazowym przy zabezpieczeniu przedlicznikowym 63A z mocą umowną 38,0KW. 2. Miejsce dostarczania energii: zaciski prądowe na wyjściu przewodów od zabezpieczenia w załączniku, w kierunku instalacji Zamawiającego. 3. Miejsce zainstalowania układu pomiarowo-rozliczeniowego w budynku. 4. Zamawiający zaliczany jest do grupy taryfowej : C11 Zadanie nr 4 Jednostka Ratowniczo Gaśnicza Nr4 Sprzedaż energii elektrycznej do budynku koszarowo-garażowego będącego siedzibą Jednostki Ratowniczo Gaśniczej Nr 4 ul. Grabiszyńska 259 53-234 Wrocław. Szacunkowe zapotrzebowanie energii w okresie jednego roku dla JRG Nr 4 wynosi 35 000 KWh. 1. Wykonawca będzie dostarczać energię w układzie 3 fazowym przy zabezpieczeniu przedlicznikowym 63A z mocą umowną 38,0KW. 2. Miejsce dostarczania energii: zaciski prądowe na wyjściu przewodów od zabezpieczenia w załączniku, w kierunku instalacji Zamawiającego. 3. Miejsce zainstalowania układu pomiarowo-rozliczeniowego w budynku. 4. Zamawiający zaliczany jest do grupy taryfowej : C11 Zadanie nr 5 Jednostka Ratowniczo Gaśnicza Nr5 Sprzedaż energii elektrycznej do budynku koszarowo-garażowego będącego siedzibą Jednostki Ratowniczo Gaśniczej Nr 5 ul. Kasprowicza 68 51-137 Wrocław. Szacunkowe zapotrzebowanie energii w okresie jednego roku dla JRG Nr 5 wynosi 24 000 KWh. 1. Wykonawca będzie dostarczać energię w układzie 3 fazowym przy zabezpieczeniu przedlicznikowym 63A z mocą umowną 38,0KW. 2. Miejsce dostarczania energii: zaciski prądowe na wyjściu przewodów od zabezpieczenia w załączniku, w kierunku instalacji Zamawiającego. 3. Miejsce zainstalowania układu pomiarowo-rozliczeniowego w budynku. 4. Zamawiający zaliczany jest do grupy taryfowej : C11 Zadanie nr 6 Jednostka Ratowniczo Gaśnicza Nr6 Sprzedaż energii elektrycznej do budynku koszarowo-garażowego będącego siedzibą Jednostki Ratowniczo Gaśniczej Nr 6 ul. T. Kościuszki 17 Kąty Wrocławskie Szacunkowe zapotrzebowanie energii w okresie jednego roku dla JRG Nr 6 wynosi 21 000 KWh. 1. Wykonawca będzie dostarczać energię w układzie 3 fazowym przy zabezpieczeniu przedlicznikowym 32A z mocą umowną 19,0 KW. 2. Miejsce dostarczania energii: zaciski prądowe na wyjściu przewodów od zabezpieczenia w załączniku, w kierunku instalacji Zamawiającego. 3. Miejsce zainstalowania układu pomiarowo-rozliczeniowego w budynku. 4. Zamawiający zaliczany jest do grupy taryfowej : C11 Zadanie nr 7 Jednostka Ratowniczo Gaśnicza Nr8 Sprzedaż energii elektrycznej do budynku koszarowo-garażowego będącego siedzibą Jednostki Ratowniczo Gaśniczej Nr 8 ul. Ołbińska 21 50-233 Wrocław. Szacunkowe zapotrzebowanie energii w okresie jednego roku dla JRG Nr 8 wynosi 45 000 KWh. 1. Wykonawca będzie dostarczać energię w układzie 3 fazowym przy zabezpieczeniu przedlicznikowym 25A z mocą umowną 35,0KW. 2. Miejsce dostarczania energii: zaciski prądowe na wyjściu przewodów od zabezpieczenia w załączniku, w kierunku instalacji Zamawiającego. 3. Miejsce zainstalowania układu pomiarowo-rozliczeniowego w budynku. 4. Zamawiający zaliczany jest do grupy taryfowej : C11 Zadanie nr 8 Jednostka Ratowniczo Gaśnicza Nr9 Sprzedaż energii elektrycznej do budynku koszarowo-garażowego będącego siedzibą Jednostki Ratowniczo Gaśniczej Nr 9 ul. Borowska 138 50-522 Wrocław. Szacunkowe zapotrzebowanie energii w okresie jednego roku dla KM PSP wynosi 187 000 KWh. 1. Wykonawca będzie dostarczać energię w układzie 3 fazowym przy zabezpieczeniu przedlicznikowym 100A z mocą umowną 60,0KW. 2. Miejsce dostarczania energii: zaciski prądowe na wyjściu przewodów od zabezpieczenia w załączniku, w kierunku instalacji Zamawiającego. 3. Miejsce zainstalowania układu pomiarowo-rozliczeniowego w budynku. 4. Zamawiający zaliczany jest do grupy taryfowej : C11 Zadanie nr 9 Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej Sprzedaż energii elektrycznej do budynku biurowego będącego siedzibą Komendy Miejskiej PSP ul. Kręta 28 50-233 Wrocław. Szacunkowe zapotrzebowanie energii w okresie jednego roku dla KM PSP wynosi 30 000 KWh. 1. Wykonawca będzie dostarczać energię w układzie 3 fazowym przy zabezpieczeniu przedlicznikowym 25A z mocą umowną 15,0KW. 2. Miejsce dostarczania energii: zaciski prądowe na wyjściu przewodów od zabezpieczenia w załączniku, w kierunku instalacji Zamawiającego. 3. Miejsce zainstalowania układu pomiarowo-rozliczeniowego w budynku. 4. Zamawiający zaliczany jest do grupy taryfowej : C11 4.Dotychczasowe umowy kompleksowe na dystrybucję i sprzedaż energii elektrycznej wygasają z dniem 31.12.2012r. 5.Umowa na usługę dystrybucji będzie zawarta z dniem 1 stycznia z dotychczasowym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego TAURON Polska Energia S.A. na dotychczasowych warunkach w imieniu Zamawiającego. Zamawiający udzieli stosownych pełnomocnictw oraz przekaże wszelkie dane niezbędne do podpisania umowy z Dystrybutorem oraz do zgłoszenia Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego do realizacji zawartej z Wykonawcą umowy sprzedaży energii elektrycznej. 6.Umowa na sprzedaż energii elektrycznej będzie zawarta od dnia 1.01.2012 z wyłonionym w niniejszym postępowaniu Wykonawcą. 7.Zamawiający zastrzega, że opłata handlowa naliczana przez Wykonawcę nie może być wyższa niż 17,00zł..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.30.00.00 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca nie wymaga wnoszenia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kmpsp.wroclaw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.kmpsp.wroclaw.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.11.2012 godzina 11:00, miejsce: Komenda Miejska Państwowej Strazy Pożarnej ul. Kręta 28 50-233 Wrocław SEKRETARIAT.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa pomocy dydaktycznych - artykuły plastyczne do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków .
- TP 70/24 - Dostawa, montaż, uruchomienie sprzętu medyczno-diagnostycznego - Aparat USG z funkcją jednoczesnego pomiaru elastograficznego wątroby technologią Transient Elastography.
- Budowa mostu w ciągu drogi wojewódzkiej nr 383 w km 4+250 w m. Jugowice.
- Wykonanie remontów bieżących w zakresie instalacji elektrycznych oraz usuwanie awarii elektrycznych w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia.
- Usługa całodobowej ochrony fizycznej kompleksu Bastion Sakwowy przy ul. Piotra Skargi 18 we Wrocławiu
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego dla Urzędu Miejskiego Wrocławia
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa dostawa energii cieplnej (dostawa i sprzedaż) do budynku zlokalizowanego w Warszawie, przy ul. Ciołka 16.
- Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Margonin i jej jednostek organizacyjnych w 2025 roku". Zadanie I - oświetlenie uliczne oraz zadanie II - obiekty administracji publicznej
- "Zakup energii elektrycznej na potrzeby Gminy Pińczów"
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby funkcjonowania obiektów należących do Zachodniopomorskiej Agencji Rozwoju Regionalnego bez usługi dystrybucji
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji do urządzeń i obiektów Gminy Harasiuki w 2025 roku
- Roboty budowlane - Modernizacja kotłowni gazowej wraz z wymianą kotłów w Szkole Podstawowej nr 110 w Warszawie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.