Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-14
Warszawa: Przeprowadzenie audytu zewnętrznego projektu nr POIG. 02.02.00-00-003/08, Narodowe Laboratorium Technologii Kwantowych
Numer ogłoszenia: 43114 - 2011; data zamieszczenia: 14.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warszawski , Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 55 32 403, faks 22 55 32 213.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.fuw.edu.pl oraz www.uw.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie audytu zewnętrznego projektu nr POIG. 02.02.00-00-003/08, Narodowe Laboratorium Technologii Kwantowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia §1 Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi Audyt zewnętrzny projektu Narodowe Laboratorium Technologii Kwantowych, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka działanie 2.2, nr Nr POIG.02.02.00-00-003/08. . Celem audytowanego projektu jest utworzenie i wyposażenie tworzących go jednostek naukowych, w sprzęt niezbędny do prowadzenia wspólnych badań naukowych oraz badawczo-rozwojowych na światowym poziomie. . Narodowe Laboratorium Technologii Kwantowych to konsorcjum złożone z wiodących w skali kraju jednostek naukowych zajmujących się badaniami w zakresie technologii kwantowych, w tym informatyki kwantowej, inżynierii kwantowej oraz dziedzin pokrewnych. . W skład NLTK wchodzą: o Uniwersytet Warszawski - Koordynator projektu www.uw.edu.pl o Politechnika Wrocławska www.pwr.wroc.pl o Instytut Fizyki PAN www.ifpan.edu.pl o Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu www.umk.pl o Uniwersytet Jagielloński www.uj.edu.pl o Uniwersytet Gdański www.univ.gda.pl o Uniwersytet Łódzki www.uni.lodz.pl o Centrum Fizyki Teoretycznej PAN www.cft.edu.pl . W ramach realizowanego projektu, w pięciu jednostkach naukowych ponoszone są koszty związane z realizacją projektu POIG.02.02.00-00-003/08, są to: Uniwersytet Warszawski, Politechnika Wrocławska, Instytut Fizyki PAN, Uniwersytet Mikołaja Kopernika i Uniwersytet Jagielloński. W instytucjach tych utworzone zostały 4 pracownie naukowe, a kolejnych 15 jest modernizowane, poprzez zakup 414 pozycji aparatury naukowej. . Szacowana liczba faktur lub innych dokumentów o podobnej szczegółowości dokumentujących wydatki poniesione w związku z realizacją projektu do dnia 28.02.2011 roku wynosi 1600 sztuk, . Do końca lutego 2011 do Instytucji Pośredniczącej złożonych zostało łącznie 27 wniosków rozliczających i wniosków o płatność zaliczkową . Wartość projektu: 47 586 000,00 PLN . Okres realizacji projektu: 01.08.2008 do dnia 31.03.2011r. Zamawiający jest w trakcie podpisywania aneksu, przedłużającego projekt do dnia 30.06.2011 r. Planowana data podpisania dokumentu 15.03.2011 r. Szczegółowy opis zakresu realizowanego projektu zawarto na stronie internetowej-http://nltk.fuw.edu.pl §2 1. Realizowana usługa ma na celu uzyskanie dowodów pozwalających z dostateczną pewnością na jednoznaczną ocenę przez Wykonawcę czy realizacja projektu przebiegła zgodnie z umową o dofinansowanie projektu. 2. Realizowaną usługę -audyt projektu należy przeprowadzić zgodnie z § 8 Rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 5 września 2007 roku w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania audytu zewnętrznego wydatkowania środków finansowanych na naukę. (Dziennik Ustaw nr 170 poz 1197 z dnia 2007.09.19) 3. Wykonawca sporządzi sprawozdanie z audytu projektu na podstawie zbadania całości ogółem poniesionych wydatków i zbadania wszystkich lub próbki wykonanych działań. Wykonawca przyjmie poziom ufności dla badania audytowego w wysokości min. 95%. 4. W przygotowanym sprawozdaniu z audytu należy: a) Zawrzeć zapis wskazujący: 1) standardy, na podstawie których przeprowadzono audyt, 2) próg istotności 3) poziom ufności 4) listę badanych dokumentów 5) listę osób, z którymi przeprowadzono rozmowy, 6) stwierdzone nieprawidłowości, 7) uwagi jednostki audytowanej do raportu, tj. komentarz do ustaleń i zaleceń. b) Wykazać zrealizowanie wymogów określonych w § 8 Rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 5 września 2007 roku w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania audytu zewnętrznego wydatkowania środków finansowania na naukę należy udokumentować i przedstawić w sprawozdaniu z audytu. c) Zawrze jednoznaczną opinię, czy: 1) otrzymane środki finansowe zostały wykorzystane zgodnie z przeznaczeniem i przepisami prawa, 2) poprawnie stosowane są procedury Ustawy prawo zamówień publicznych oraz obowiązki wynikające z przepisów o ochronie danych osobowych, 3) księgi rachunkowe są prowadzone prawidłowo, 4) beneficjent wdrożył zalecenia przeprowadzonych kontroli oraz usunął nieprawidłowości, jeśli takie zostały wykryte; 5) wnioski o płatność są poparte odpowiednimi dokumentami finansowymi, potwierdzającymi poniesienie wydatków, poprzez badanie czy stanowią podstawę dokonania zapisów w księgach rachunkowych oraz czy odpowiednie dowody księgowe są zgodne z wymogami ustawy o rachunkowości, 6) wnioski o płatność oraz sprawozdania z realizacji projektu odpowiadają we wszystkich istotnych aspektach wymogom programu oraz prawidłowo, rzetelnie i jasno przedstawiają sytuację finansową i majątkową projektu według stanu na dzień sporządzenia ww. dokumentów, 7) zamawiający wywiązuje się z obowiązków nałożonych na beneficjenta realizującego projekt w zakresie przekazywania informacji i stosowania środków promocji, 8) sposób przechowywania i archiwizacji dokumentacji zgromadzonej w ramach realizowanego projektu jest zgodny z obowiązującym prawem. 5. Wykonawca przekaże Zamawiającemu sprawozdanie z audytu wraz z opinią z audytu w ciągu 30 dni od dnia podpisania umowy. 6. Dokumenty, o których mowa w punkcie 5a i 5b powinny być: a) być przedstawione w dwóch egzemplarzach w formie pisemnej w języku polskim oraz w jednym egzemplarzu, b) zostać przekazanie na zabezpieczonym przed zmianami nośniku elektronicznym, c) oznaczone logo Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Unii Europejskiej i Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka - zgodnie z wzorem zamieszczonym na stronie internetowej: http://www.nauka.gov.pl/finansowanie/fundusze-europejskie/innowacyjna-gospodarka/informacja-i-promocja/ 7. Oryginały dokumentów zostaną udostępnione audytorom w miejscu ich przechowywania to jest: a) Dziale Rozliczeń Projektów Unijnych Uniwersytetu Jagiellońskiego, ul Gołębia 24, p. 7, 31-007 Kraków -szacowana całkowita wartość otrzymanego, przez konsorcjanta dofinansowania wynosi: 7529522,00 pln b) Instytucie Fizyki Wydziału Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu, ul. Grudziądzka 5, 87-100 Toruń, pok. 352 -szacowana całkowita wartość otrzymanego, przez konsorcjanta dofinansowania wynosi: 13388145,88 pln c) Instytucie Fizyki PAN w Warszawie, Al. Lotników 32/46, Bud. 1 pok. 116 -szacowana całkowita wartość otrzymanego, przez konsorcjanta dofinansowania wynosi: 4254643,80 pln d) Instytucie Fizyki Politechniki Wrocławskiej, Wybrzeże Wyspiańskiego 27, p.234, 50-370 Wrocław -szacowana całkowita wartość otrzymanego, przez konsorcjanta dofinansowania wynosi: 7919027,74 pln e) Kwesturze Uniwersytetu Warszawskiego ul. Karowa 20, 00-324 Warszawa -szacowana całkowita wartość otrzymanego, przez konsorcjanta dofinansowania wynosi: 14494660,57 pln 9) Inne szczególne wymagania Zamawiającego: a) W programie audytu należy uwzględnić wymagania zawarte w § 8 Rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 5 września 2007 roku w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania audytu zewnętrznego wydatkowania środków finansowania na naukę. Zrealizowanie wymogów określonych w § 8 Rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 5 września 2007 roku w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania audytu zewnętrznego wydatkowania środków finansowania na naukę należy udokumentować i przedstawić w sprawozdaniu z audytu. b) Audytor będzie zobowiązany do udzielania wyjaśnień w zakresie objętym audytem ministrowi właściwemu do spraw nauki oraz osobom przez niego upoważnionym (zgodnie z § 18 Rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 5 września 2007 roku w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania audytu zewnętrznego wydatkowania środków finansowania na naukę) w okresie kontrolnym projektu tj. przez okres 5 lat od dnia zakończenia projektu..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.21.20.00 - Usługi audytu 79.21.21.00 - Usługi audytu finansowego 79.21.25.00 - Usługi kontroli rachunkowej .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy - Pzp. Wzór oświadczenia dostępny jest na stronie internetowej www.fuw.edu.pl oraz www.uw.edu.pl
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) 3 usługi kontroli/audytu zewnętrznego projektów finansowanych (współfinansowanych) z funduszy Unii Europejskiej, w tym: .przynajmniej jeden w odniesieniu do projektów o wartości nie mniejszej niż 2 mln zł .przynajmniej jeden w jednostce sektora finansów publicznych. .przynajmniej jeden dotyczył projektu o charakterze naukowo-badawczym i był realizowany przez jednostkę naukową. Każda z wykazanych usług o wartości nie mniejszej niż 30 000 zł brutto; Wykonawca zobowiązany jest załączyć do wniosku dokumenty potwierdzające, że przeprowadzony audyt/kontrola zostały wykonane należycie np. referencje, opinie itp. Dokumenty takie jak faktury, protokoły odbioru powinny potwierdzać należyte wykonanie zamówienia w sposób nie budzący wątpliwości. Sposób dokonania oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców nastąpi na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawców i oparty będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia. Wzór druku Doświadczenie zawodowe firmy dostępny jest na stronie internetowej www.fuw.edu.pl oraz www.uw.edu.pl
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy - Pzp. Wzór oświadczenia dostępny jest na stronie internetowej www.fuw.edu.pl oraz www.uw.edu.pl
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (minimum 2) tj. wykaże, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają kwalifikacje zawodowe do przeprowadzania audytu wewnętrznego, zgodnie z art. 58 pkt 5 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 249, poz. 2104 z późn. zm.), tj.: posiadają uprawnienia określone w § 3 pkt.2 ust.1 lub 2 Rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 5 września 2007 roku w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania audytu zewnętrznego wydatkowania środków finansowych na naukę oraz zrealizowały co najmniej dwa audyty projektów finansowanych (współfinansowanych) ze środków Unii Europejskiej, w tym przynajmniej jeden w odniesieniu do projektów o wartości nie niższej niż 2 mln zł, oraz w tym przynajmniej jeden w jednostce sektora finansów publicznych. Do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy załączyć wykaz osób (minimum 2), które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (sporządzony zgodnie ze wzorem dostępnym na stronie internetowej www.fuw.edu.pl oraz www.uw.edu.pl), w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia (w pracy prze przeprowadzeniu audytu), a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacje o podstawie dysponowania tymi osobami. Sposób dokonania oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców nastąpi na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawców i oparty będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy - Pzp. Wzór oświadczenia dostępny jest na stronie internetowej www.fuw.edu.pl oraz www.uw.edu.pl
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Pełnomocnictwo, które musi być udzielone na piśmie i podpisane zgodnie ze specyfikacją przez osoby wymienione w aktualnym rejestrze lub aktualnym zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Pełnomocnictwo musi posiadać termin ważności, z którego wynika, że jest obowiązujące dla niniejszego postępowania oraz upoważnia do podpisania i złożenia oferty oraz/lub do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (pełnomocnictwo szczególne lub rodzajowe). Dokument ten powinien być załączony do oferty w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 2). Należy złożyć wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym - sporządzony na podstawie wzoru dostępnego na stronie internetowej www.fuw.edu.pl oraz www.uw.edu.pl
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
1. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawców na zasadzie spełnia/nie spełnia. 2. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy złożyli wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu i spełniają warunki udziału nie przekroczy 5, Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich wykonawców. 3. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy złożyli wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu i spełniają warunki będzie większa niż 5, Zamawiający zaprosi do składania ofert 5 Wykonawców, którzy otrzymali najwyższą ocenę spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena ta zostanie przeprowadzona w oparciu o liczbę wykonanych i wykazanych usług. Zamawiający przyzna 100 punktów Wykonawcy, który w wykazie zrealizowanych usług, wykaże się największą ilością wykonanych usług z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie. Pozostali Wykonawcy otrzymają punkty wynikające z ilorazu ilości usług danego Wykonawcy do największej ilości usług (ilość usług z oferty badanej/największa ilość usług x 100 pkt). W przypadku osiągnięcia przez dwóch lub więcej wykonawców takiej samej liczby punktów, o kolejności zakwalifikowania decydować będzie suma wartości brutto wykonanych i wykazanych usług, o których mowa w pkt III.3.2) (potwierdzonych dokumentami).
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmianie składu osobowego zespołu badawczego pod warunkiem, że strony wyrażą na to zgodę, a osoby proponowane w zastępstwie wyłączanego ze składu członka zespołu, nowe osoby dołączane do zespołu jak również nowy skład zespołu w całości spełnią warunki, o których mowa w sekcji III.3.4 niniejszego ogłoszenia. Zmiany postanowień zawartej umowy będą dokonane, za zgodą stron, wyłącznie w formie pisemnego aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamawiający wraz z Zaproszeniem do składania ofert prześle wykonawcy specyfikację istotnych warunków zamówienia..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2011 godzina 11:00, miejsce: Wydział Fizyki Uniwersytetu Warszawskiego,00-681 Warszawa, ul. Hoża 69, w pokoju 102.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia jest częścią projektu Nr POIG.02.02.00-00-003/08, Narodowe Laboratorium Technologii Kwantowych (NLTK), współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, lata 2007-2013, Priorytet 2. Infrastruktura sfery B +R, Działanie 2.2 Wsparcie tworzenia wspólnej infrastruktury badawczej jednostek naukowych. Wymogi stawiane realizacji przedmiotu zamówienia i rozliczeń będą dostosowane do wymogów Instytucji Zarządzającej oraz Instytucji Pośredniczącej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa monitoringu temperatury w urządzeniach chłodniczych
- Usługi noclegowe, gastronomiczne i wynajmu sali
- Opieka weterynaryjna nad zwierzętami bezdomnymi i kotami żyjącymi w latach 2025-26
- Modernizacja boisk przy Szkole Podstawowej nr 52 ul. Samarytanka 11a.
- "Udrożnienie wybranych koryt cieków oraz przywrócenie funkcjonalności urządzeń wodnych w ramach usuwania skutków powodzi z 2024r." Etap IV
- Modernizację systemu zarządzenia Magnum w Ośrodku Produkcji Telewizyjnej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zwiększenie poziomu bezpieczeństwa informacji w systemach informacyjnych należących do Gminy Drawno i jednostek"
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w Gminie Pyrzyce w ramach: F E na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (DERC),Zaawansowane usługi Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa konkurs grantowy, Projekt "CS"
- "Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Podniesienie jakości życia mieszkańców (...) w mieście Jawor" w podziale na 2 części.
- Dostawa rozwiązań z zakresu cyberbezpieczeństwa, w tym sprzętu komputerowego i oprogramowania oraz przeprowadzenie audytu KRI z wdrożeniem systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji i szkoleniami.
- Świadczenie usługi eksperckiej w zakresie rozliczenia projektu "Skarbiec Dziedzictwa".
- Zakup UTM wraz z konfiguracją i podłączeniem oraz przeprowadzenie audytu w ramach realizacji projektu pn. "Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Ełk"
więcej: Usługi audytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.