eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Spytkowice › Świadczenie usług edukacyjnych polegających na organizacji i przeprowadzeniu dodatkowych zajęć edukacyjnych w ramach projektu systemowegoABC uczę się - wyrównanie szans edukacyjno-rozwojowych dzieci klas I-III szkół podstawowych z terenu Gminy Spytkowice poprzez indywidualizację procesu nauczania i wychowania współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-07

Spytkowice: Świadczenie usług edukacyjnych polegających na organizacji i przeprowadzeniu dodatkowych zajęć edukacyjnych w ramach projektu systemowego: ABC uczę się - wyrównanie szans edukacyjno-rozwojowych dzieci klas I-III szkół podstawowych z terenu Gminy Spytkowice poprzez indywidualizację procesu nauczania i wychowania współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 437892 - 2012; data zamieszczenia: 07.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Spytkowice , ul. Zamkowa 12, 34-116 Spytkowice, woj. małopolskie, tel. 033 8791820, faks 033 8791560.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spytkowice.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług edukacyjnych polegających na organizacji i przeprowadzeniu dodatkowych zajęć edukacyjnych w ramach projektu systemowego: ABC uczę się - wyrównanie szans edukacyjno-rozwojowych dzieci klas I-III szkół podstawowych z terenu Gminy Spytkowice poprzez indywidualizację procesu nauczania i wychowania współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zajęć dodatkowych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego w klasach I-III w szkołach podstawowych w miejscowościach: Spytkowice, Bachowice, Ryczów i Miejsce na terenie gminy Spytkowice, w ramach projektu systemowego ABC uczę się - wyrównanie szans edukacyjno-rozwojowych dzieci klas I-III szkół podstawowych z terenu Gminy Spytkowice poprzez indywidualizację procesu nauczania i wychowania WND-POKL.09.01.02-12-191-11, współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności prowadzenie zajęć dodatkowych dla dzieci z klas I - III w okresie od listopad 2012 r. do czerwca 2013 r., w tym: zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji w łącznym wymiarze 360 godzin; zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w łączny wymiarze 180 godzin; zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w łącznym wymiarze 480 godzin; zajęcia gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy w łącznym wymiarze 540 godzin; zajęcia dla dzieci rozwijające zainteresowania matematyczno-przyrodnicze w łącznym wymiarze 180 godzin; zajęcia dla dzieci rozwijające zainteresowania plastyczne w łącznym wymiarze 150 godzin; zajęcia dla dzieci rozwijające zainteresowania polonistyczne w łącznym wymiarze 30 godzin; zajęcia rozwijające zainteresowania z języka angielskiego w łącznym wymiarze 60 godzin. Ilość i rodzaj zajęć w poszczególnych szkołach określają, niżej wymienione, szczegółowe zadania. Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres: Zadanie I- Zajęcia dodatkowe - Szkoła Podstawowa w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Bachowicach ul. Ks. Gołby 1, 34-116 Spytkowice: Działanie I. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji: 60 h (2 grupy x 30h - 2 h tygodniowo) Działanie II. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy: 90 h (3 grupy x 30h - 2h tygodniowo) Działanie III. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy: 150 h (5 grup x 30h - 2h tygodniowo) Działanie IV. Zajęcia dla rozwijające zainteresowania matematyczno-przyrodnicze: 30 h (1 grupa x 30h - 2h tygodniowo) Zadanie II - Zajęcia dodatkowe - Szkoła Podstawowa w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Ryczowie ul. Szkolna 18, 34-115 Ryczów: Działanie I. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji: 120 h (4 grupy x 30h - 2h tygodniowo) Działanie II. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych: 90 h ( 3 grupy x 30h - 2h tygodniowo) Działanie III. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy: 180 h (6 grup x 30h - 2h tygodniowo) Działanie IV. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy: 90 h (3 grupy x 30h - 2h tygodniowo) Działanie V. Zajęcia dla rozwijające zainteresowania plastyczne: 90 h (3 grupy x 30h - 2h tygodniowo) Działanie VI. Zajęcia dla dzieci rozwijające zainteresowania matematyczno-przyrodnicze: 60 h (2 grupy x 30h - 2h tygodniowo) Zadanie III - Zajęcia dodatkowe - Szkoła Podstawowa w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Spytkowicach ul. Szkolna 14, 34-116 Spytkowice: Działanie I. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji: 60 h ( 2 grupy x 30h - 2h tygodniowo) Działanie II. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych: 60 h ( 2 grupy x 30h - 2h tygodniowo) Działanie III. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy: 150 h (5 grup x 30h - 2h tygodniowo) Działanie IV. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy: 180 h (6 grup x 30h - 2h tygodniowo) Działanie V. Zajęcia dla rozwijające zainteresowania plastyczne: 60 h (2 grupy x 30h - 2h tygodniowo) Działanie VI. Zajęcia dla dzieci rozwijające zainteresowania matematyczno-przyrodnicze; 30h ( 1 grupa x 30h - 2h tygodniowo) Działanie VII. Zajęcia dla dzieci rozwijające zainteresowania polonistyczne; 30h (1 grupa x 30h - 2h tygodniowo) Zadanie IV - Zajęcia dodatkowe - Szkoła Podstawowa Nr 2 w Spytkowicach ul. Wiślana 53, 34-116 Spytkowice: Działanie I. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji: 60 h (2 grupy x 30h - 2h tygodniowo) Działanie II. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych: 30 h (1 grupa x 30h - 2h tygodniowo) Działanie III. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy: 60 h (2 grupy x 30h - 2h tygodniowo) Działanie IV. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy: 60 h (2 grupy x 30h - 2h tygodniowo) Zadanie V - Zajęcia dodatkowe - Szkoła Podstawowa w Miejscu ul. Floriana 62, 34-116 Spytkowice: Działanie I. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji: 60 h (2 grupy x 30h - 2 tygodniowo) Działanie II. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy: 60 h (2 grupy x 30h - 2 tygodniowo) Działanie III. Zajęcia dla dzieci rozwijające zainteresowania matematyczno-przyrodnicze; 60 h ( 2 grupy x 30h - 2 tygodniowo) Działanie IV. Zajęcia rozwijające zainteresowania z języka angielskiego: 60 h (2 grupy x 30 h - 2 tygodniowo) Czas trwania jednej godziny zajęć wynosi: godzinę zegarową (60 minut) w przypadku zajęć specjalistycznych, wymienionych w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 roku w sprawie zasad organizacji pomocy psychologiczno - pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz.U. Nr 228 poz. 1487 z późn. zm.), godzinę lekcyjną (45 minut) w przypadku zajęć dydaktyczno - wyrównawczych wymienionych w w-w Rozporządzeniu oraz zajęć pozostałych, które nie zostały wskazane w powyższym akcie prawnym. Liczba uczniów-uczennic w grupach - zgodna z Rozporządzeniem o którym mowa w ust. 5, pkt 1. Kwalifikacje nauczycieli/instruktorów: wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym, specjalność zależna od charakteru prowadzonych zajęć zgodna z wymogami prawa oświatowego. Kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje należy przedłożyć Zamawiającemu w dniu zawarcia umowy, które będą stanowić integralną część zawartej umowy. Do obowiązków prowadzących zajęcia dodatkowe będzie należało: a. opracowanie programów zajęć dodatkowych zapewniających uczniowi zindywidualizowaną pomoc, w zależności od potrzeb zdiagnozowanych przez szkołę, b. prowadzenie zajęć zgodnie z harmonogramem ustalonym przez Koordynatora Szkolnego (dyrektora szkoły) i zatwierdzonym przez Koordynatora Projektu, dokładając wszelkich starań do ich prawidłowej realizacji, c. racjonalne i efektywne korzystanie z zakupionych w ramach projektu pomocy i materiałów dydaktycznych, d. przygotowanie, przeprowadzenie i opracowanie testów sprawdzających/diagnostycznych zgodnie z wnioskiem o dofinansowanie projektu, e. przygotowywanie opinii/ sprawozdań o postępach uczniów i przedkładanie jej wychowawcom klas i Koordynatorowi Szkolnemu, f. systematyczne i prawidłowe dokumentowanie zajęć, w tym prowadzenie dzienników zajęć, list obecności oraz ustalanie frekwencji uczniów na zajęciach, g. prowadzenie kart pracy (zał. nr 1 do umowy) celem rozliczenia zrealizowanych godzin zajęć dodatkowych i przedkładanie ich Koordynatorowi Szkolnemu wraz z rachunkiem/fakturą oraz protokołem odbioru usług edukacyjnych (zał. nr 2 do umowy), h. sporządzenie sprawozdania merytorycznego z realizacji zajęć: na koniec roku 2012 i na zakończenie zajęć w roku szkolnym 2012/2013 i przekazanie Koordynatorowi Szkolnemu, i. realizowanie zasady równości płci w odniesieniu do tematyki zajęć i grupy uczniów, j. poddawanie się kontroli osób do tego upoważnionych, k. wspomaganie działań promocyjnych projektu. W ramach zajęć dodatkowych nauczyciele będą przekazywać uczniom niestereotypową wiedzę i szerokie, niezależne od płci, spektrum możliwych wyborów życiowych, a także uczyć szacunku do odmienności i różnic. Wczesna edukacja w tym zakresie pozwoli na wyeliminowanie w przyszłości stereotypowego myślenia w podejściu do wyboru drogi edukacyjnej. .Zamawiający zakupi pomoce dydaktyczne niezbędne do prowadzenia zajęć w ramach środków zaplanowanych w budżecie projektu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • za spełnienie powyższego warunku zamawiający uzna posiadanie przez Wykonawcę aktualnego odpisu z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 Ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych - oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 Ustawy, które stanowi załącznik do SIWZ Ocena spełniania tego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy zasada spełnia nie/spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • za spełnienie powyższego warunku zamawiający uzna pisemne oświadczenie Wykonawcy, które stanowi załącznik do SIWZ Ocena spełniania tego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy zasada spełnia nie/spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • za spełnienie powyższego warunku zamawiający uzna pisemne oświadczenie Wykonawcy w tym zakresie , które stanowi załącznik do SIWZ. Ocena spełniania tego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy zasada spełnia nie/spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • za spełnienie powyższego warunku zamawiający uzna pisemne oświadczenie Wykonawcy w tym zakresie , które stanowi załącznik do SIWZ. Ocena spełniania tego warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy zasada spełnia nie/spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • za spełnienie powyższego warunku zamawiający uzna pisemne oświadczenie Wykonawcy w tym zakresie, które stanowi załącznik do SIWZ Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy zasada spełnia nie/spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

formularz ofertowy, istotne postanowienia umowy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spytkowice.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w pok nr 21 Urząd Gminy w Spytkowicach.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Spytkowicach pok.nr 21.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2.Wyrównywanie szans edukacyjnych z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie I- Zajęcia dodatkowe - Szkoła Podstawowa w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Bachowicach ul. Ks. Gołby 1, 34-116 Spytkowice:.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Działanie I. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji: 60 h (2 grupy x 30h - 2 h tygodniowo) Działanie II. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy: 90 h (3 grupy x 30h - 2h tygodniowo) Działanie III. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy: 150 h (5 grup x 30h - 2h tygodniowo) Działanie IV. Zajęcia dla rozwijające zainteresowania matematyczno-przyrodnicze: 30 h (1 grupa x 30h - 2h tygodniowo).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie II - Zajęcia dodatkowe - Szkoła Podstawowa w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Ryczowie ul. Szkolna 18, 34-115 Ryczów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Działanie I. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji: 120 h (4 grupy x 30h - 2h tygodniowo) Działanie II. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych: 90 h ( 3 grupy x 30h - 2h tygodniowo) Działanie III. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy: 180 h (6 grup x 30h - 2h tygodniowo) Działanie IV. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy: 90 h (3 grupy x 30h - 2h tygodniowo) Działanie V. Zajęcia dla rozwijające zainteresowania plastyczne: 90 h (3 grupy x 30h - 2h tygodniowo) Działanie VI. Zajęcia dla dzieci rozwijające zainteresowania matematyczno-przyrodnicze: 60 h (2 grupy x 30h - 2h tygodniowo).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie III - Zajęcia dodatkowe - Szkoła Podstawowa w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Spytkowicach ul. Szkolna 14, 34-116 Spytkowice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Działanie I. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji: 60 h ( 2 grupy x 30h - 2h tygodniowo) Działanie II. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych: 60 h ( 2 grupy x 30h - 2h tygodniowo) Działanie III. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy: 150 h (5 grup x 30h - 2h tygodniowo) Działanie IV. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy: 180 h (6 grup x 30h - 2h tygodniowo) Działanie V. Zajęcia dla rozwijające zainteresowania plastyczne: 60 h (2 grupy x 30h - 2h tygodniowo) Działanie VI. Zajęcia dla dzieci rozwijające zainteresowania matematyczno-przyrodnicze; 30h ( 1 grupa x 30h - 2h tygodniowo) Działanie VII. Zajęcia dla dzieci rozwijające zainteresowania polonistyczne; 30h (1 grupa x 30h - 2h tygodniowo).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie IV - Zajęcia dodatkowe - Szkoła Podstawowa Nr 2 w Spytkowicach ul. Wiślana 53, 34-116 Spytkowice:.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Działanie I. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji: 60 h (2 grupy x 30h - 2h tygodniowo) Działanie II. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych: 30 h (1 grupa x 30h - 2h tygodniowo) Działanie III. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy: 60 h (2 grupy x 30h - 2h tygodniowo) Działanie IV. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy: 60 h (2 grupy x 30h - 2h tygodniowo).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie V - Zajęcia dodatkowe - Szkoła Podstawowa w Miejscu ul. Floriana 62, 34-116 Spytkowice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Działanie I. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji: 60 h (2 grupy x 30h - 2 tygodniowo) Działanie II. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy: 60 h (2 grupy x 30h - 2 tygodniowo) Działanie III. Zajęcia dla dzieci rozwijające zainteresowania matematyczno-przyrodnicze; 60 h ( 2 grupy x 30h - 2 tygodniowo) Działanie IV. Zajęcia rozwijające zainteresowania z języka angielskiego: 60 h (2 grupy x 30 h - 2 tygodniowo).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.