Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-07
Spytkowice: Świadczenie usług edukacyjnych polegających na organizacji
i przeprowadzeniu dodatkowych zajęć edukacyjnych w ramach projektu systemowego: ABC uczę się - wyrównanie szans edukacyjno-rozwojowych dzieci klas I-III szkół podstawowych z terenu Gminy Spytkowice poprzez indywidualizację procesu nauczania i wychowania współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 437892 - 2012; data zamieszczenia: 07.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Spytkowice , ul. Zamkowa 12, 34-116 Spytkowice, woj. małopolskie, tel. 033 8791820, faks 033 8791560.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spytkowice.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług edukacyjnych polegających na organizacji i przeprowadzeniu dodatkowych zajęć edukacyjnych w ramach projektu systemowego: ABC uczę się - wyrównanie szans edukacyjno-rozwojowych dzieci klas I-III szkół podstawowych z terenu Gminy Spytkowice poprzez indywidualizację procesu nauczania i wychowania współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zajęć dodatkowych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego w klasach I-III w szkołach podstawowych w miejscowościach: Spytkowice, Bachowice, Ryczów i Miejsce na terenie gminy Spytkowice, w ramach projektu systemowego ABC uczę się - wyrównanie szans edukacyjno-rozwojowych dzieci klas I-III szkół podstawowych z terenu Gminy Spytkowice poprzez indywidualizację procesu nauczania i wychowania WND-POKL.09.01.02-12-191-11, współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności prowadzenie zajęć dodatkowych dla dzieci z klas I - III w okresie od listopad 2012 r. do czerwca 2013 r., w tym: zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji w łącznym wymiarze 360 godzin; zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w łączny wymiarze 180 godzin; zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w łącznym wymiarze 480 godzin; zajęcia gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy w łącznym wymiarze 540 godzin; zajęcia dla dzieci rozwijające zainteresowania matematyczno-przyrodnicze w łącznym wymiarze 180 godzin; zajęcia dla dzieci rozwijające zainteresowania plastyczne w łącznym wymiarze 150 godzin; zajęcia dla dzieci rozwijające zainteresowania polonistyczne w łącznym wymiarze 30 godzin; zajęcia rozwijające zainteresowania z języka angielskiego w łącznym wymiarze 60 godzin. Ilość i rodzaj zajęć w poszczególnych szkołach określają, niżej wymienione, szczegółowe zadania. Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres: Zadanie I- Zajęcia dodatkowe - Szkoła Podstawowa w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Bachowicach ul. Ks. Gołby 1, 34-116 Spytkowice: Działanie I. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji: 60 h (2 grupy x 30h - 2 h tygodniowo) Działanie II. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy: 90 h (3 grupy x 30h - 2h tygodniowo) Działanie III. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy: 150 h (5 grup x 30h - 2h tygodniowo) Działanie IV. Zajęcia dla rozwijające zainteresowania matematyczno-przyrodnicze: 30 h (1 grupa x 30h - 2h tygodniowo) Zadanie II - Zajęcia dodatkowe - Szkoła Podstawowa w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Ryczowie ul. Szkolna 18, 34-115 Ryczów: Działanie I. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji: 120 h (4 grupy x 30h - 2h tygodniowo) Działanie II. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych: 90 h ( 3 grupy x 30h - 2h tygodniowo) Działanie III. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy: 180 h (6 grup x 30h - 2h tygodniowo) Działanie IV. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy: 90 h (3 grupy x 30h - 2h tygodniowo) Działanie V. Zajęcia dla rozwijające zainteresowania plastyczne: 90 h (3 grupy x 30h - 2h tygodniowo) Działanie VI. Zajęcia dla dzieci rozwijające zainteresowania matematyczno-przyrodnicze: 60 h (2 grupy x 30h - 2h tygodniowo) Zadanie III - Zajęcia dodatkowe - Szkoła Podstawowa w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Spytkowicach ul. Szkolna 14, 34-116 Spytkowice: Działanie I. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji: 60 h ( 2 grupy x 30h - 2h tygodniowo) Działanie II. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych: 60 h ( 2 grupy x 30h - 2h tygodniowo) Działanie III. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy: 150 h (5 grup x 30h - 2h tygodniowo) Działanie IV. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy: 180 h (6 grup x 30h - 2h tygodniowo) Działanie V. Zajęcia dla rozwijające zainteresowania plastyczne: 60 h (2 grupy x 30h - 2h tygodniowo) Działanie VI. Zajęcia dla dzieci rozwijające zainteresowania matematyczno-przyrodnicze; 30h ( 1 grupa x 30h - 2h tygodniowo) Działanie VII. Zajęcia dla dzieci rozwijające zainteresowania polonistyczne; 30h (1 grupa x 30h - 2h tygodniowo) Zadanie IV - Zajęcia dodatkowe - Szkoła Podstawowa Nr 2 w Spytkowicach ul. Wiślana 53, 34-116 Spytkowice: Działanie I. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji: 60 h (2 grupy x 30h - 2h tygodniowo) Działanie II. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych: 30 h (1 grupa x 30h - 2h tygodniowo) Działanie III. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy: 60 h (2 grupy x 30h - 2h tygodniowo) Działanie IV. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy: 60 h (2 grupy x 30h - 2h tygodniowo) Zadanie V - Zajęcia dodatkowe - Szkoła Podstawowa w Miejscu ul. Floriana 62, 34-116 Spytkowice: Działanie I. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji: 60 h (2 grupy x 30h - 2 tygodniowo) Działanie II. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy: 60 h (2 grupy x 30h - 2 tygodniowo) Działanie III. Zajęcia dla dzieci rozwijające zainteresowania matematyczno-przyrodnicze; 60 h ( 2 grupy x 30h - 2 tygodniowo) Działanie IV. Zajęcia rozwijające zainteresowania z języka angielskiego: 60 h (2 grupy x 30 h - 2 tygodniowo) Czas trwania jednej godziny zajęć wynosi: godzinę zegarową (60 minut) w przypadku zajęć specjalistycznych, wymienionych w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 roku w sprawie zasad organizacji pomocy psychologiczno - pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz.U. Nr 228 poz. 1487 z późn. zm.), godzinę lekcyjną (45 minut) w przypadku zajęć dydaktyczno - wyrównawczych wymienionych w w-w Rozporządzeniu oraz zajęć pozostałych, które nie zostały wskazane w powyższym akcie prawnym. Liczba uczniów-uczennic w grupach - zgodna z Rozporządzeniem o którym mowa w ust. 5, pkt 1. Kwalifikacje nauczycieli/instruktorów: wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym, specjalność zależna od charakteru prowadzonych zajęć zgodna z wymogami prawa oświatowego. Kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje należy przedłożyć Zamawiającemu w dniu zawarcia umowy, które będą stanowić integralną część zawartej umowy. Do obowiązków prowadzących zajęcia dodatkowe będzie należało: a. opracowanie programów zajęć dodatkowych zapewniających uczniowi zindywidualizowaną pomoc, w zależności od potrzeb zdiagnozowanych przez szkołę, b. prowadzenie zajęć zgodnie z harmonogramem ustalonym przez Koordynatora Szkolnego (dyrektora szkoły) i zatwierdzonym przez Koordynatora Projektu, dokładając wszelkich starań do ich prawidłowej realizacji, c. racjonalne i efektywne korzystanie z zakupionych w ramach projektu pomocy i materiałów dydaktycznych, d. przygotowanie, przeprowadzenie i opracowanie testów sprawdzających/diagnostycznych zgodnie z wnioskiem o dofinansowanie projektu, e. przygotowywanie opinii/ sprawozdań o postępach uczniów i przedkładanie jej wychowawcom klas i Koordynatorowi Szkolnemu, f. systematyczne i prawidłowe dokumentowanie zajęć, w tym prowadzenie dzienników zajęć, list obecności oraz ustalanie frekwencji uczniów na zajęciach, g. prowadzenie kart pracy (zał. nr 1 do umowy) celem rozliczenia zrealizowanych godzin zajęć dodatkowych i przedkładanie ich Koordynatorowi Szkolnemu wraz z rachunkiem/fakturą oraz protokołem odbioru usług edukacyjnych (zał. nr 2 do umowy), h. sporządzenie sprawozdania merytorycznego z realizacji zajęć: na koniec roku 2012 i na zakończenie zajęć w roku szkolnym 2012/2013 i przekazanie Koordynatorowi Szkolnemu, i. realizowanie zasady równości płci w odniesieniu do tematyki zajęć i grupy uczniów, j. poddawanie się kontroli osób do tego upoważnionych, k. wspomaganie działań promocyjnych projektu. W ramach zajęć dodatkowych nauczyciele będą przekazywać uczniom niestereotypową wiedzę i szerokie, niezależne od płci, spektrum możliwych wyborów życiowych, a także uczyć szacunku do odmienności i różnic. Wczesna edukacja w tym zakresie pozwoli na wyeliminowanie w przyszłości stereotypowego myślenia w podejściu do wyboru drogi edukacyjnej. .Zamawiający zakupi pomoce dydaktyczne niezbędne do prowadzenia zajęć w ramach środków zaplanowanych w budżecie projektu..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
za spełnienie powyższego warunku zamawiający uzna posiadanie przez Wykonawcę aktualnego odpisu z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 Ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych - oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 Ustawy, które stanowi załącznik do SIWZ Ocena spełniania tego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy zasada spełnia nie/spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
za spełnienie powyższego warunku zamawiający uzna pisemne oświadczenie Wykonawcy, które stanowi załącznik do SIWZ Ocena spełniania tego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy zasada spełnia nie/spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
za spełnienie powyższego warunku zamawiający uzna pisemne oświadczenie Wykonawcy w tym zakresie , które stanowi załącznik do SIWZ. Ocena spełniania tego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy zasada spełnia nie/spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
za spełnienie powyższego warunku zamawiający uzna pisemne oświadczenie Wykonawcy w tym zakresie , które stanowi załącznik do SIWZ. Ocena spełniania tego warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy zasada spełnia nie/spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
za spełnienie powyższego warunku zamawiający uzna pisemne oświadczenie Wykonawcy w tym zakresie, które stanowi załącznik do SIWZ Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy zasada spełnia nie/spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
formularz ofertowy, istotne postanowienia umowy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spytkowice.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w pok nr 21 Urząd Gminy w Spytkowicach.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Spytkowicach pok.nr 21.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2.Wyrównywanie szans edukacyjnych z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie I- Zajęcia dodatkowe - Szkoła Podstawowa w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Bachowicach ul. Ks. Gołby 1, 34-116 Spytkowice:.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Działanie I. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji: 60 h (2 grupy x 30h - 2 h tygodniowo) Działanie II. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy: 90 h (3 grupy x 30h - 2h tygodniowo) Działanie III. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy: 150 h (5 grup x 30h - 2h tygodniowo) Działanie IV. Zajęcia dla rozwijające zainteresowania matematyczno-przyrodnicze: 30 h (1 grupa x 30h - 2h tygodniowo).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie II - Zajęcia dodatkowe - Szkoła Podstawowa w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Ryczowie ul. Szkolna 18, 34-115 Ryczów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Działanie I. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji: 120 h (4 grupy x 30h - 2h tygodniowo) Działanie II. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych: 90 h ( 3 grupy x 30h - 2h tygodniowo) Działanie III. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy: 180 h (6 grup x 30h - 2h tygodniowo) Działanie IV. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy: 90 h (3 grupy x 30h - 2h tygodniowo) Działanie V. Zajęcia dla rozwijające zainteresowania plastyczne: 90 h (3 grupy x 30h - 2h tygodniowo) Działanie VI. Zajęcia dla dzieci rozwijające zainteresowania matematyczno-przyrodnicze: 60 h (2 grupy x 30h - 2h tygodniowo).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie III - Zajęcia dodatkowe - Szkoła Podstawowa w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Spytkowicach ul. Szkolna 14, 34-116 Spytkowice.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Działanie I. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji: 60 h ( 2 grupy x 30h - 2h tygodniowo) Działanie II. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych: 60 h ( 2 grupy x 30h - 2h tygodniowo) Działanie III. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy: 150 h (5 grup x 30h - 2h tygodniowo) Działanie IV. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy: 180 h (6 grup x 30h - 2h tygodniowo) Działanie V. Zajęcia dla rozwijające zainteresowania plastyczne: 60 h (2 grupy x 30h - 2h tygodniowo) Działanie VI. Zajęcia dla dzieci rozwijające zainteresowania matematyczno-przyrodnicze; 30h ( 1 grupa x 30h - 2h tygodniowo) Działanie VII. Zajęcia dla dzieci rozwijające zainteresowania polonistyczne; 30h (1 grupa x 30h - 2h tygodniowo).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie IV - Zajęcia dodatkowe - Szkoła Podstawowa Nr 2 w Spytkowicach ul. Wiślana 53, 34-116 Spytkowice:.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Działanie I. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji: 60 h (2 grupy x 30h - 2h tygodniowo) Działanie II. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych: 30 h (1 grupa x 30h - 2h tygodniowo) Działanie III. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy: 60 h (2 grupy x 30h - 2h tygodniowo) Działanie IV. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy: 60 h (2 grupy x 30h - 2h tygodniowo).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie V - Zajęcia dodatkowe - Szkoła Podstawowa w Miejscu ul. Floriana 62, 34-116 Spytkowice.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Działanie I. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji: 60 h (2 grupy x 30h - 2 tygodniowo) Działanie II. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy: 60 h (2 grupy x 30h - 2 tygodniowo) Działanie III. Zajęcia dla dzieci rozwijające zainteresowania matematyczno-przyrodnicze; 60 h ( 2 grupy x 30h - 2 tygodniowo) Działanie IV. Zajęcia rozwijające zainteresowania z języka angielskiego: 60 h (2 grupy x 30 h - 2 tygodniowo).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI SPYTKOWICE
więcej: przetargi SPYTKOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie kursów/szkoleń dla uczniów i nauczycieli Zespołu Szkół Zawodowych w Przeworsku - edycja II
- Usługi z zakresu wsparcia rodziny i systemu pieczy zastępczej. (Zamówienie podzielone na 3 części)
- Usługi przeprowadzenia szkoleń, zapewnienia udziału w konferencjach i innych form kształcenia, mających na celu profesjonalizację kadr Łukasiewicz - IChP.
- "Przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia na zorganizowanie Warsztatów wyjazdowych w latach 2024 i 2025 r."
- Świadczenie usługi w zakresie grupowej nauki pływania i jazdy na łyżwach w latach 2024-2025
- Świadczenie usług przez specjalistów w ramach zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego - edycja 2.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.