To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-12-28
Kielce: SUKCESYWNE DOSTAWY TŁUSZCZY ROŚLINNYCH I ZWIERZĘCYCH
Numer ogłoszenia: 439180 - 2011; data zamieszczenia: 28.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 388476 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy, ul. Zagnańska 155, 25-563 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3314091, faks 041 3314419.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SUKCESYWNE DOSTAWY TŁUSZCZY ROŚLINNYCH I ZWIERZĘCYCH.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy tłuszczy roślinnych i zwierzęcych w ilościach i częściach niżej wymienionych: Część I - tłuszcze roślinne a) olej roślinny rzepakowy (opakowania plastikowe 1L - 3L) CPV 15412200-1, PN - A - 86908:2000 - 1 000 L b) masło roślinne - tłuszcz do smarowania pieczywa (kostka 200g - 250g, pakowana w papierze pergaminowym, folii lub innym opakowaniu dopuszczonym do kontaktu z żywnością CPV 15412200-1, PN - A - 86908:2000) - 22 000 kg Część II - tłuszcze zwierzęce a) smalec wieprzowy (masa 200g - 3 kg, pakowany w papierze pergaminowym, folii (osłonka poliamidowa) lub innym opakowaniu dopuszczonym do kontaktu z żywnością) CPV 15412100-0, PN - A - 86908:2000 - 1 800 kg b) słonina (pojemniki plastikowe przeznaczone do kontaktu z żywnością) CPV 15412100-0, PN - A - 86908:2000 - 1 700 kg 1.1. Wykonawca gwarantuje niezmienność cen przedmiotu zamówienia przez okres 12 miesięcy (cały okres obowiązywania umowy). 1.2. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian ilościowych w pozycjach asortymentu. 1.3. Towar dostarczany ma być w opakowaniach (polimerowe, czyste skrzynie bez przegrodowe, bez obcych zapachów, mające atest kompetencji jednostki resortu zdrowia, muszą być przeznaczone tylko do jednego asortymentu, elementy muszą być ułożone w opakowaniu w sposób nie powodujący deformacji i zapewniający estetyczny wygląd gotowego wyrobu). Towar musi być świeży (niemrożony) oraz spełniać wymogi Polskiej Normy. 1.4. Przy każdej dostawie Zamawiający żąda od Wykonawcy dokumentu identyfikacji handlowej HDI (dotyczy części II). Jednocześnie na każdym dostarczonym produkcie musi być etykieta z następującymi danymi: a) nazwa oraz adres dostawcy lub producenta, b) nazwa oraz rodzaj produktu, c) termin ważności, przydatności do spożycia d) warunki przechowywania, e) skład i waga. 1.5. Dostawy należy realizować do magazynu Aresztu Śledczego w Kielcach własnym transportem (na koszt Wykonawcy). Zamówienia Zamawiający składa telefonicznie lub faksem. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać towar w ilościach i terminach określanych przez Zamawiającego. 1.6. Częstotliwość dostaw: a) Część I - dostawa tłuszczy roślinnych - dostawy należy realizować jeden raz w tygodniu w godz. od 7:00 do 11:00 od poniedziałku do czwartku, w piątek od godz. 7:00 do godz. 9:00. b) Część II - dostawa tłuszczy zwierzęcych - dostawy należy realizować dwa razy w tygodniu w godz. od 7:00 do 11:00 od poniedziałku do czwartku, w piątek od godz. 7:00 do godz. 9:00. c) Wraz z dostawą towaru Zamawiający żąda faktury. Zawarte w fakturach: nazwa towaru oraz jednostka miary powinny być zgodne z nazwą towaru oraz jednostką miary określonymi w formularzach cenowych stanowiących załączniki nr 1 i 2 do niniejszej specyfikacji. Ponadto wartości brutto zawarte w fakturach muszą być zgodne z wartościami brutto wynikającymi z mnożenia: cena jednostkowa brutto zawarta w formularzu cenowym x ilość dostarczonego w danym dniu towaru. 1.7. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wad jakościowych dostarczonych produktów Wykonawca zobowiązuje się do ich wymiany i dostarczenia na własny koszt w terminie do godz. 14:00 następnego dnia roboczego (dotyczy wszystkich części zamówienia). 1.8. W przypadku nie dostarczenia w wyznaczonym dniu zamówionej ilości towaru Wykonawca zwróci Zamawiającemu wszelkie koszty jego zakupu (zaopatrzenie, transport itp.) u innego Wykonawcy ustalonego przez Zamawiającego oraz pokryje różnice w cenie zakupu towaru, jak również zapłaci karę umowną w wysokości 10% ceny (brutto) wartości niedostarczonego w tym dniu towaru (dotyczy wszystkich części zamówienia). 1.9. W przypadku nie dokonania wymiany wadliwego towaru Wykonawca zwróci Zamawiającemu wszelkie koszty zakupu towaru wolnego od wad u innego Wykonawcy oraz pokryje różnicę w cenie zakupu towaru wolnego od wad, jak również zapłaci karę umowną w wysokości 10% ceny (brutto) wartości wadliwego towaru (dotyczy wszystkich części zamówienia). 1.10. W przypadku trzykrotnego stwierdzenia przez Zamawiającego nie dostarczenia towaru lub dostawy towaru nie odpowiadającego wymogom określonym w niniejszej specyfikacji rozwiązanie umowy następuje bez wypowiedzenia - po pisemnym powiadomieniu Wykonawcy o tym fakcie. Ponadto Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 10 % ceny (brutto) za towar, który miał dostarczyć do końca trwania umowy (dotyczy wszystkich części zamówienia). 1.11. Wykonawca określa w formularzach cenowych gramaturę oraz pojemność, jaką będzie dostarczał zamawiającemu przez cały okres obowiązywania umowy. 1.12. Forma oraz termin płatności a) Termin płatności: 30 dni; b) Forma płatności: przelew..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.40.00.00 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne 15.41.22.00 - Tłuszcze roślinne 15.41.21.00 - Tłuszcze zwierzęce .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: tłuszcze roślinne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- RABAT SERVICE S.A. Pruszcz Gdański O/Kraków, ul. Półłanki 82, 30-740 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 149360,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 125580,00
Oferta z najniższą ceną: 125580,00 / Oferta z najwyższą ceną: 226770,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: tłuszcze zwierzęce
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Produkcji Masarskiej Jerzy Sperczyński, Zdzisław Furmanek sp. j., Rykoszyn 72, 26-065 Piekoszów, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13268,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 28000,00
Oferta z najniższą ceną: 25550,00 / Oferta z najwyższą ceną: 28000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- "Sukcesywne świadczenie usług w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia doradztwa zawodowego, szkoleń i kursów dla uczniów i nauczycieli przedmiotów zawodowych"
- Interwencyjne usuwanie martwej zwierzyny z pasa drogowego dróg wojewódzkich administrowanych przez ŚZDW Kielce na terenie województwa świętokrzyskiego z podziałem na zadania częściowe
- Dostawa chemicznych środków czystości, artykułów gospodarczych i higienicznych do obiektów Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kielcach w roku 2025
- Ochrona fizyczna osób i mienia Kieleckiego Parku Technologicznego
- Dostawa i montaż oraz uruchomienie kabinowej myjni wysokociśnieniowej z obiegiem zamkniętym
- "Świadczenie usług w zakresie nocnej ochrony fizycznej osób i mienia w Wojewódzkim Domu Kultury im. Józefa Piłsudskiego w Kielcach, monitorowanie systemów oraz obsługa urządzeń ochrony technicznej"
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkół Nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Pułtusku w podziale na 10 części
- Dostawa żywności dla Domu Pomocy Społecznej w Tursku - jajka, nabiał i tłuszcze jadalne
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Zespołu Szkół w Brzozówce
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 35 w Szczecinie w podziale na części
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych do Przedszkola nr 7 im. Kazimierza Przerwy-Tetmajera w Zakopanem w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2025 roku - z podziałem na 6 części
- Dostawa produktów żywnościowych do placówek oświatowych Gminy Klembów w I półroczu 2025 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.