Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-04
Warszawa: Wykonanie robót instalacyjnych wody zimnej oraz robót
instalacyjnych elektrycznych zasilania pompowni ppoż w obiekcie MSZ przy Al. Szucha 23
w Warszawie.
Numer ogłoszenia: 44225 - 2008; data zamieszczenia: 04.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Obsługi Ministerstwa Spraw Zagranicznych, Al. Szucha 23, 00-580 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5239936, fax 022 6283363.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.msz.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót instalacyjnych wody zimnej oraz robót instalacyjnych elektrycznych zasilania pompowni ppoż w obiekcie MSZ przy Al. Szucha 23 w Warszawie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót instalacyjnych wody zimnej oraz robót instalacyjnych elektrycznych zasilania pompowni ppoż w obiekcie MSZ przy Al. Szucha 23 w Warszawie.Przedmiot zamówienia szczegółowo określa przedmiar robót (załącznik nr 2 do Siwz) oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 3 do Siwz).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.04.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: ---.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1. O udzielenia zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. -Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007r. nr.223 poz. 1655). 5.2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty wymaganymi w pkt.6 Siwz. 5.3. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą 5.4. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli nastąpi przynajmniej jedna z przesłanek uregulowanych w art. 89 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. -Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007r. nr.223 poz. 1655). 5.5. Zamawiający zawiadamia równocześnie wszystkich wykonawców o wyborze oferty, odrzuceniu ofert oraz wykluczeniu ofert, podając uzasadnienie faktyczne oraz praw
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta pod rygorem nieważności musi zawierać: a) Wypełniony formularz oferty z podaniem ceny za wykonanie przedmiotu zamówienia oraz nie podlegajacą ocenie zastosowaną w kosztorysie ofertowym stawkę robocizny brutto wraz ze składowymi liczona Rnetto x (1+kp) x (1+z). b) Wypełnione Oświadczenie nr 1 oferenta (Upoważnienie do podpisania oferty) c) Wypełnione Oświadczenie nr 2 o spełnianiu warunków zgodnych z art. 22 ust.1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. d) Wypełnione Oświadczenie nr 3 o akceptacji wszystkich warunków określonych w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia i treści umowy. e) Wypełnione Oświadczenie nr 4 o udzieleniu gwarancji w przedmiocie zamówienia na okres 24 miesięcy oraz roku rękojmi od przyjęcia przedmiotu zamówienia. f) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. g) Wykaz wykonanych robót budowlanych, w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania). Do wykazu należy dołączyć dokumenty wydane przez zleceniodawców potwierdzające wykonanie tych robót oraz że roboty zostały wykonane należycie. Wykaz należy sporządzić zgodnie z załączonym wzorem - załącznik nr 1 do Siwz. h) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu zamówienia oraz kadry kierowniczej oferenta z podaniem kwalifikacji zawodowych. W wykazie musi być: - osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych zgodnie z obowiązującym Prawem budowlanym. W przypadku tej osoby muszą być do wykazu dołączone kopie uprawnień wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby inżynierów budowlanych. - osoba posiadająca uprawnienia budowlane z branży sanitarnej zgodnie z obowiązującym Prawem budowlanym. W przypadku tej osoby muszą być do wykazu dołączone kopie uprawnień wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby inżynierów budowlanych. W przypadku wykonywania części robót przez podwykonawców należy załączyć wykaz podmiotów które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z zakresem wykonywanych przez nich czynności oraz listą pracowników z podaniem kwalifikacji zawodowych, i) Kosztorys ofertowy z uwzględnieniem wszystkich niezbędnych czynności i robót do wykonania (realizacji) zakresu stanowiącego przedmiot zamówienia - załącznik nr 1 do Siwz. Kosztorys musi być sporządzony metodą uproszczoną zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 13.07.2001r.(Dz. z 2001r. nr 80 poz.867) w sprawie metod kosztorysowania obiektów i robót budowlanych (rozporządzenie jest aktem archiwalnym i stanowi wzór do sporządzenia kosztorysu ofertowego). Do kosztorysu ofertowego wykonanego metodą uproszczoną musi być załączone zestawienie ilościowo wartościowe materiałów. Dokument wyszczególniony w lit. f) musi być przedstawiony w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (każda strona) - przez Oferenta. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu (np.jeśli przedstawiona kserokopia będzie nieczytelna lub będzie wzbudzać wątpliwości co do jej prawdziwości). Pozostałe wymagane dokumenty muszą być przestawione w formie oryginału. Treść oferty musi odpowiadać treści Siwz. Za roboty odpowiadające swoim rodzajem w wymaganym wykazie w pkt.6 lit. g będą uznane roboty instalacyjne sanitarne w obiektach biurowo - administracyjnych o wartości równej lub powyżej ceny podanej w ofercie. Wykaz powinien zawierać zadania opisane, udokumentowane, obejmujący rodzaj robót w sposób jednoznaczny jak opisano
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.msz.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Obsługi MSZ 00-580 Warszawa Al. Szucha 23.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: ---
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: ---
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2008 godzina 11:00, miejsce: Dziennik Podawczy MSZ 00-580 Warszawa Al. Szucha 23.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: ---
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym oraz usług kurierskich.
- Usługa odśnieżania dachów (szklanego dachu szedowego oraz wskazanych płaskich powierzchni pokrytych papą) w okresie 36 miesięcy dla ITC Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa PW
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz zwrotu przesyłek niedoręczonych na rzecz MI
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.261.67.2024
- Przygotowywanie, porcjowanie i dostarczanie obiadów dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy
- Dostawa samochodów
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i budowa zespołu boisk wraz z infrastrukturą przy Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii nr 8 w Warszawie
- "Zmiana sposobu użytkowania budynku w celu dostosowania pomieszczeń Szkoły Podstawowej z Oddziałami Przedszkolnymi w Czernej do wymogów ochrony Przeciwpożarowej i Sanitarnej"
- Świadczenie całodobowej usługi pogotowia technicznego na nieruchomościach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu gminy Radzionków administrowanych przez Urząd Miasta Radzionków
- Utworzenie placówki wsparcia dziennego w Krobuszu.
- Wykonanie robót budowlanych w formule zaprojektuj - wybuduj w zakresie adaptacji i modernizacji bunkra pod instalację i montaż akceleratora liniowego
- Roboty budowlane wraz z częściowym wyposażeniem w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Rozwój infrastruktury kształcenia zawodowego w powiecie jarocińskim dla potrzeb nowoczesnej gospodarki"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.