Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-28
Koluszki: Przebudowa i rozbudowa istniejącego budynku Szkoły Podstawowej
w Różycy wraz z infrastrukturą techniczną
Numer ogłoszenia: 442400 - 2009; data zamieszczenia: 28.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Koluszkach , ul. 11-go Listopada 65, 95-040 Koluszki, woj. łódzkie, tel. 044 7256700, faks 044 7145840.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.koluszki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i rozbudowa istniejącego budynku Szkoły Podstawowej w Różycy wraz z infrastrukturą techniczną.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i rozbudowa istniejącego budynku Szkoły Podstawowej w Różycy wraz z infrastrukturą techniczną. Powierzchnia istniejącego budynku wynosi 1.454, 55 m2 , a powierzchnia projektowana do dobudowy wynosi 624, 61 m2 . W zakres prac wchodzi: a) wykonanie robót rozbiórkowych istniejącego łącznika i dwóch klatek schodowych, b) wykonanie fragmentu nowego stropu i wzmocnienia istniejącego stropu, c) adaptacja istniejących pomieszczeń piwnic, d) przebudowa istniejącego węzła żywieniowego i węzłów sanitarnych, e) docieplenie stropodachu i ścian zewnętrznych oraz fundamentowych budynku, f) wykonanie częściowej reprofilacji dachu istniejącej sali gimnastycznej , g) rozbudowę budynku o bibliotekę, część szatniową, sportową z węzłami szatniowo- higienicznymi, i) zagospodarowanie terenu działki, j) wykonanie prac instalacyjnych : centralnego ogrzewania, wodociągowo - kanalizacyjnych, wentylacyjnych, elektrycznych oraz gazowych. k) wykonanie innych prac ujętych w dokumentacji projektowej. Miejsce realizacji : budynek Szkoły Podstawowej w Różycy przy ul. Piotrkowskiej 11, Gmina Koluszki..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.28.00 - Rozbudowa budynków 45.26.19.00 - Naprawa i konserwacja dachów 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 30.000 zł słownie: trzydzieści tysięcy złotychIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące : 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. 2) posiadania wiedzy i doświadczenia, 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający uzna w/w warunki za spełnione, jeżeli Wykonawca załączy podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz podpisane oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz dodatkowo wykaże, że : 1) prowadzi działalność gospodarczą uprawniającą do realizacji niniejszego zamówienia i załączy aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy podmioty występują wspólnie, wykonawcy powinni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonywał minimum dwie realizacje polegające na budowie nowych budynków lub remoncie istniejących o wartości robót brutto nie mniejszej niż 1.000.000 zł słownie : jeden milion złotych ( każda realizacja ). Należy podać zakres robót, wartość oraz datę i miejsce wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 3) dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi następujące uprawnienia budowlane: a) w specjalności konstrukcyjno - budowlane, b) w specjalności instalacji i urządzeń sanitarnych oraz wentylacji, c) w specjalności instalacji i urządzeń elektrycznych z aktualną przynależnością tych osób do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 4) załączy kosztorysy ofertowe wykonane na podstawie przedmiarów robót. 5) wniesie wadium przetargowe w wysokości 30 tys. złotych słownie : trzydzieści tysięcy złotych. Na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń Zamawiający zweryfikuje, czy Wykonawca spełnia, czy nie spełnia warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca nie spełniający warunków udziału w postępowaniu zostanie wykluczony z postępowania, a złożona przez niego oferta będzie traktowana jako oferta odrzucona. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnił w/w warunki..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz oferty, 2) Podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków o których mowa w Art. 22 i 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r . Prawo Zamówień Publicznych ( tekst jednolity: Dz. U. Nr 223/ 2007 poz. 1655 z późniejszymi zmianami ), 3) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwóch realizacji polegających na budowie nowych budynków lub remoncie istniejących o wartości robót brutto nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł słownie: jeden milion złotych ( każda realizacja). Należy podać zakres robót, wartość oraz datę i miejsce wykonania wraz z załączeniem minimum dwóch dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. ( załącznik nr 5 do specyfikacji ). 4) Wykaz osób którymi dysponuje, lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Należy załączyć następujące uprawnienia budowlane : a) w specjalności konstrukcyjno - budowlanej , b) w specjalności instalacji i urządzeń sanitarnych oraz wentylacji, c) w specjalności elektrycznej, z aktualną przynależnością tych osób do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 5) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do ewidencji działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym niż 6 miesięcy od terminu składania ofert, ale potwierdzonej przez organ wydający ( nie wcześniej niż 6 miesięcy od terminu składania ofert ), że stan faktyczny jest aktualny z zapisami w w/w dokumencie. W przypadku, gdy podmioty występują wspólnie wykonawcy powinni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6) Dowód wniesienia wadium przetargowego w wysokości 30 tys. złotych słownie : trzydzieści tysięcy złotych. 7) Kosztorysy ofertowe wykonanych na podstawie przedmiaru robót. Zamawiający dopuszcza, aby kosztorysy ofertowe wykonane były metodą uproszczoną. Wszystkie w/w dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do występowania w imieniu Wykonawcy lub oświadczenia złożonego przed właściwym organem. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwość co do jej prawdziwości..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.koluszki.samorzady.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Koluszkach ul. 11- go Listopada 65 pok. nr 202..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.01.2010 godzina 09:30, miejsce: kancelaria Urzędu Miejskiego w Koluszkach przy ul. 11 - go Listopada 65.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KOLUSZEK
więcej: przetargi w Koluszkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku tlenowni do obsługi sieci instalacji tlenowej dla potrzeb Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego w Wałbrzychu, dz. nr 4/2, obręb nr 13 Piaskowa Góra
- Remont w zakresie instalacji elektrycznej i wentylacji w budynku XX Liceum Ogólnokształcące im. Konstantego Ildefonsa Gałczyńskiego, os. Wichrowe Wzgórze 111 w Poznaniu
- Modernizacja oraz termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Poświętne
- WYKONANIE PROJEKTU REMONTU BUDYNKU "T4" WRAZ Z WYKONANIEM ROBÓT BUDOWLANYCH NA TERENIE DZIAŁKI EW. NR 2 Z OBRĘBU 20604
- Remont infrastruktury drogowej w Lipsku
- Poprawa efektywności energetycznej oraz poprawa oferty turystyczno-kulturalnej na terenie Gminy Dydnia
więcej: Naprawa i konserwacja dachów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.