eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RedaZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIE KURSÓW ZAWODOWYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-09

Reda: ZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIE KURSÓW ZAWODOWYCH
Numer ogłoszenia: 442714 - 2012; data zamieszczenia: 09.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Derdowskiego 25, 84-240 Reda, woj. pomorskie, tel. 058 6785865, faks 058 6787487.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopsreda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIE KURSÓW ZAWODOWYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych w zakresie tematyki przedstawionej w częściach od 1 do 12 niniejszego opisu przedmiotu zamówienia. Adresaci zamówienia - Usługi przeznaczone są dla 30 beneficjentów ostatecznych projektu systemowego PRZYSTANEK REDA realizowanego w ramach PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI PRIORYTET VII Promocja integracji społecznej DZIAŁANIE 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji PODDZIAŁANIE 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, dofinansowanego ze środków EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO. Część 1 Nazwa kursu: Opiekun osoby starszej z modułem języka niemieckiego dla 5 osób skierowanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Redzie. Program kursu: maksymalnie 88h, w tym zajęcia z języka niemieckiego 12h, zajęcia teoretyczne i praktyczne po 50% pozostałego zasobu czasowego i winien zawierać co najmniej takie zagadnienia jak: 1) Ochrona przed zakażeniem, dezynfekcja, sterylizacja. 2) Rola i zadania opiekuna osób, formy opieki i pomocy ludziom starszym, sylwetka zawodowa opiekuna. 3) Anatomia z fizjologią. 4) Proces starzenia się organizmu człowieka. 5) Postawa wobec uczuć i sposobu zachowania pielęgnowanej osoby. 6) Choroby wieku podeszłego, obserwacja chorego, pomiar parametrów. 7) Problemy opieki chorych niepełnosprawnych. 8) Pielęgnacja chorych w podeszłym wieku. 9) Profilaktyka odleżyn oraz skutków długotrwałego unieruchomienia. 10) Aspekty pielęgnacyjne rehabilitacji. 11) Opieka nad umierającym i towarzyszenie śmierci. 12) Pierwsza pomoc w geriatrii. 13) Wybrane zagadnienia farmakoterapii 14) Zasady żywienia ludzi chorych, starszych i niepełnosprawnych. 15) podstawy języka niemieckiego ograniczone do schematów rozmów w przykładowych sytuacjach przy opiece nad osobą starszą, chorą (przedstawienie się, zapytanie o stan zdrowia, wezwanie pomocy - ratownictwa medycznego) 16) nauka korzystania ze słownika polsko-niemieckiego 17) nauka korzystania z rozmówek polsko- niemieckich Załącznikiem do umowy będzie uzgodniony przed jej podpisaniem, harmonogram godzin zajęć teoretycznych, praktycznych. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości kierowanych osób o nie więcej niż 20% . Uczestnicy będą skierowani na szkolenie w jednej grupie. Wykonawca zapewni na własny koszt odzież ochronną (fartuch, rękawiczki jednorazowe,itp). Wykonawca zapewni uczestnikom na własny koszt językowe skrypty branżowe, zawierające rozmówki i słówka, których znajomość jest niezbędna w pracy opiekuna. Termin realizacji zajęć ( pożądany): 30.11.2012 - 14.12.2012 roku. Część 2 Nazwa kursu : Kurs przygotowujący do opieki nad dzieckiem dla 5 osób skierowanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Redzie. Program kursu: maksymalnie 88h, w tym zajęcia teoretyczne 60h i praktyczne min.20h, i winien zawierać co najmniej takie zagadnienia jak: 1)Psychologia ogólna 2) Komunikacja interpersonalna 3) Psychologia rozwojowa 4) Elementy psychopatologii 5) Pedagogika społeczna i opiekuńcza 6) Pedagogika specjalna 7) Podstawy prawa (prawo rodzinne i opiekuńcze) 8) Elementy socjologii 9) Pielęgnacja małego dziecka 10) Pierwsza pomoc przedlekarska w stanach zagrożenia i zapobieganie urazom 11) Higiena 12) Elementy rehabilitacji 13) Metodyka organizacji wolnego czasu: plastyka, muzyka, śpiew, rytmika, literatura dziecięca 14) Metodyka pracy z dziećmi niepełnosprawnymi 15) Przygotowanie małego dziecka do edukacji szkolnej 16) Trening interpersonalny Załącznikiem do umowy będzie uzgodniony przed jej podpisaniem, harmonogram godzin zajęć teoretycznych i praktycznych. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości kierowanych osób o nie więcej niż 20% . Uczestnicy będą skierowani na szkolenie w jednej grupie. Termin realizacji zajęć (pożądany): 30.11.2012 - 14.12.2012 roku. Część 3 Nazwa kursu: Kurs pomocy kuchennej dla 5 osób skierowanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Redzie. Program kursu: maksymalnie 88h, w tym zajęcia teoretyczne min.30h i praktyczne min.30h , i winien zawierać co najmniej takie zagadnienia jak: 1) wdrażanie poszczególnych zasad sanitarnych wymaganych w przygotowaniu żywności: mycie rąk, używanie rękawiczek jednorazowych, mycie i wyparzanie naczyń, czynności porządkowe w pomieszczeniach kuchennych, 2) wartości odżywcze produktów spożywczych, 3) normy żywieniowe, 4) planowanie jadłospisów, 5) surowce gastronomiczne, 6) obróbka wstępna surowców, 7) Prawidłowe metody przechowywania żywności, 8) Ćwiczenia w odczytywaniu terminów przydatności do spożycia, 9) receptury i przepisy kulinarne, 10) sporządzanie potraw. Celem kursu jest podniesienie i uzupełnienie kwalifikacji zawodowych w zakresie umiejętności kulinarnych, w tym poszerzenie wiedzy z zakresu zasad sanitarnych wymaganych w przygotowaniu żywności, poszerzenie posiadanych umiejętności i nabycie nowej wiedzy z proponowanego zakresu. Załącznikiem do umowy będzie uzgodniony przed jej podpisaniem, harmonogram godzin zajęć teoretycznych i praktycznych. Wykonawca zapewni na własny koszt niezbędne materiały, produkty żywnościowe i sprzęt niezbędne do realizacji części praktycznej kursu. Wykonawca zapewni na własny koszt odzież ochronną (fartuch, rękawiczki jednorazowe,itp). Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości kierowanych osób o nie więcej niż 20% . Uczestnicy będą skierowani na szkolenie w jednej grupie. Termin realizacji zajęć (pożądany): 30.11.2012 - 14.12.2012 roku. Część 4 Nazwa kursu: Kurs pracownika dozoru mienia dla grupy 3 osób skierowanych przez MOPS w Redzie. Program szkolenia: min. 60h, maksymalnie 88h zajęć teoretycznych poświęcony zagadnieniom prawnym związanym z przyszłą wykonywaną pracą, ze szczególnym naciskiem na widomości z zakresu ochrony obiektów i mienia. Załącznikiem do umowy będzie uzgodniony przed jej podpisaniem harmonogram godzin zajęć teoretycznych. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości kierowanych osób o nie więcej niż o 1 osobę. Uczestnicy będą skierowani na szkolenie w jednej grupie. Termin realizacji zajęć ( pożądany): 30.11.2012 - 14.12.2012 roku. Część 5 Nazwa kursu: Magazynier (rozszerzony o obsługę wózka widłowego), dla grupy 4 osób skierowanych przez MOPS w Redzie. Program kursu: maksymalnie 88h, w tym zajęcia teoretyczne min.60h zajęć grupowych i praktyczne min.15h (w tym 3h indywidualnych zajęć z obsługi wózka widłowego/ osobę) , i winien zawierać co najmniej takie zagadnienia jak: 1) Zasady gospodarki magazynowej 2) pakiet magazynowy 3) Zasady BHP w organizacji prac magazynowych 4) technologie prac magazynowych 5) Dokumentacja związana ze sprzedażą oraz gospodarką magazynową 6) Obsługa wózków widłowych Program kursu powinien wykorzystywać modułowe programy szkoleń dla zawodu /magazynier/ (kod zawodu: 432103) oraz /kierowca operator wózków jezdniowych/ (kod zawodu: 834401) dostępne w bazach danych Ministra Pracy i Polityki Społecznej znajdujące się na stronie www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl oraz z § 75 ust. 4 Rozporządzenia MPiPS z dnia 14 września 2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. z 2010r. Nr 177, poz. 1193 z późn. zm.). Szkolenie musi być realizowane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 10 maja 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy użytkowaniu wózków jezdniowych z napędem silnikowym. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dla części praktycznej dostęp do odpowiedniego sprzętu, w tym wózków widłowych i dostęp do placu manewrowego. Załącznikiem do umowy będzie uzgodniony przed jej podpisaniem, harmonogram godzin zajęć teoretycznych i praktycznych. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości kierowanych osób o nie więcej niż 25% . Uczestnicy będą skierowani na szkolenie w jednej grupie. Termin realizacji zajęć ( pożądany): 30.11.2012 - 14.12.2012 roku. Część 6 Nazwa kursu: Sprzedawca (z obsługą kasy fiskalnej) dla 1 osoby skierowanej przez MOPS w Redzie. Program kursu: minimalnie 60h, maksymalnie 88h, w tym zajęcia teoretyczne i praktyczne, i winien zawierać co najmniej takie zagadnienia jak: 1) wyposażenie punktu sprzedaży detalicznej 2) organizacja zaopatrzenia i przyjmowanie dostaw towarów 3) dokumentacja sprzedaży 4) wykonywanie i dokumentowanie podstawowych obliczeń sklepowych 5) obsługiwanie klienta, przebieg sprzedaży detalicznej 6) prawne i techniczne aspekty funkcjonowania kas fiskalnych 7)obsługa kas fiskalnych: typy kas fiskalnych, budowa kasy fiskalnej, dodatkowe urządzenia wspomagające pracę kasjera 8) obsługa kas w połączeniu z komputerowym systemem obsługi sprzedaży. Celem szkolenia jest przekazanie teoretycznej i praktycznej wiedzy koniecznej do pracy w handlu przy obsłudze kasy fiskalnej. Uczestnik przez cały okres szkolenia musi mieć zapewniony stały indywidualny dostęp do komputera (laptopa) i kasy fiskalnej na koszt Wykonawcy. Wykonawca zapewnia również na swój koszt niezbędną odzież ochronna dla części praktycznej kursu. Załącznikiem do umowy będzie uzgodniony przed jej podpisaniem, harmonogram godzin zajęć teoretycznych i praktycznych. Termin realizacji zajęć ( pożądany): 30.11.2012 - 14.12.2012 roku. Część 7 Nazwa kursu: Księgowość (kurs podstawowy) dla 1 osoby skierowanej przez MOPS w Redzie. Program kursu: minimalnie 60h maksymalnie 88h, w tym zajęcia teoretyczne i praktyczne z nauką obsługi niezbędnych oprogramowań (Płatnik, program do obsługi finansowej i kadrowej), i winien zawierać co najmniej takie zagadnienia jak: 1) Prowadzenie działalności gospodarczej w Polsce: podstawy prawne, formy organizacyjne, obowiązki rejestracyjne 2) Ordynacja podatkowa 3) Ustawa o podatku od towarów i usług 4) Ustawa o podatku dochodowym od osób fizycznych 5) Koszty i przychody - dokumentowanie i ewidencja 6) Ryczałt od przychodów ewidencjonowanych: uwarunkowania stosowania ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych, formy ewidencji przy zryczałtowanym podatku dochodowym od przychodów ewidencjonowanych, rozliczanie z fiskusem podatników płacących zryczałtowany podatek dochodowy od przychodów ewidencjonowanych 7) Karta podatkowa: zakres stosowania karty podatkowej, formy ewidencji w karcie podatkowej, rozliczanie podatników płacących podatek w formie karty 8) Księga przychodów i rozchodów: zasady prowadzenia podatkowej książki przychodów i rozchodów, zasady ewidencji zdarzeń gospodarczych w poszczególnych kolumnach KPiR, rozliczanie z fiskusem podatników prowadzących KPiR (podatek według skali, podatek liniowy) 9) prowadzenie księgi przychodów i rozchodów przy użyciu systemu komputerowego 10) środki trwałe, wyposażenie i sprzęt 10) wypełnianie deklaracji podatkowej 11) współpraca z ZUS za pośrednictwem programu Płatnik ( lub programu równoważnego - uwaga pkt.37. siwz) Celem szkolenia jest przygotowanie uczestniczek do prowadzenia księgowości bez pełnych ksiąg rachunkowych. Uczestnik przez cały okres szkolenia musi mieć zapewniony stały indywidualny dostęp do komputera (laptopa), odpowiedniego oprogramowania i łącza internetowego. Załącznikiem do umowy będzie uzgodniony przed jej podpisaniem harmonogram godzin zajęć teoretycznych i praktycznych. Termin realizacji zajęć (pożądany) 30.11.2012 - 14.12.2012 roku. Część 8 Nazwa kursu: kurs komputerowy rozszerzony o obsługę urządzeń biurowych dla 1 osoby skierowanej przez MOPS w Redzie. Program kursu: minimalnie 80h, maksymalnie 88h, w tym zajęcia teoretyczne i praktyczne z nauką obsługi niezbędnych urządzeń biurowych, winien zawierać co najmniej takie zagadnienia jak: 1)Obsługa komputera PC od podstaw, 2)Praca w środowisku MS Windows XP/Vista/7 3)Edytor tekstu - formatowanie tekstu (Podstawy MS Word) 4)Arkusz kalkulacyjny (Podstawy MS Excel) 5)Praca w Internecie (e-mail, wyszukiwanie informacji) 6)Oprogramowanie Antywirusowe; 7)Współpraca komputera z urządzeniami zewnętrznymi: ( Skaner, drukarka, aparat cyfrowy, projektor LCD, kamera internetowa...); 8)Obsługa urządzeń biurowych: drukarka, skaner, ksero, faks. Uczestnik przez cały okres szkolenia musi mieć zapewniony stały indywidualny dostęp do komputera (laptopa) z niezbędnymi urządzeniami zewnętrznymi oraz urządzeniami biurowymi, odpowiedniego oprogramowania i łącza internetowego na koszt Wykonawcy. Załącznikiem do umowy będzie uzgodniony przed jej podpisaniem, harmonogram godzin zajęć teoretycznych i praktycznych. Termin realizacji zajęć: ( pożądany) 30.11.2012 - 14.12.2012 roku. Część 9 Nazwa kursu: Krawiectwo dla 1 osoby skierowanej przez MOPS w Redzie. Program kursu: minimalnie 80, maksymalnie 88h zajęć teoretycznych i praktycznych, w tym minimum 30h zajęć praktycznych, winien zawierać co najmniej takie zagadnienia jak: 1)Bezpieczeństwo i higiena pracy 2)Przygotowanie stanowiska pracy 3)Rozpoznawanie igieł do szycia ręcznego oraz do maszyn szwalniczych 4)Rozpoznawanie narzędzi, przyrządów i przyborów krawieckich 5)Obsługa maszyny 6)Właściwości technologiczne tkanin, materiały odzieżowe 7)Wykonywanie form z wykorzystaniem katalogów 8)Wykonywanie szablonów 9)Modelowanie form, szablonów, stopniowanie 10)Wykrawanie odzieży 11)Czyszczenie i konserwacja 12)Ściegi maszynowe i ich zastosowanie 13)Nauka szycia: zamki błyskawiczne, paski, kieszenie, kołnierze, rękawy, mankiety, inne. 14)Nauka szycia pierwszych prac: ścierki, fartuszki, poduszki, uchwyty, itp. 15)Nauka szycia odzieży - m .in. spódnic, bluzek Załącznikiem do umowy będzie uzgodniony przed jej podpisaniem, harmonogram godzin zajęć teoretycznych i praktycznych. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia na swój koszt dostępu do sprawnie i odpowiednio wyposażonych stanowisk pracy umożliwiających przeprowadzenie praktycznej części kursu krawieckiego oraz do zapewnienia materiałów niezbędnych do należytego przeprowadzenia kursu. Termin realizacji zajęć (pożądany) : 30.11.2012 - 14.12.2012 roku. Część 10 Nazwa kursu: Florysta dla 2 osób skierowanych przez MOPS w Redzie. Program szkolenia: minimalnie 80h, maksymalnie 88h zajęć teoretycznych i praktycznych, w tym minimum 30h zajęć praktycznych, winien zawierać co najmniej takie zagadnienia jak: 1) narzędzia florysty- materiałoznawstwo, 2) botanika - wprowadzenie, 3) materiał roślinny, 4) florystyczne zasady kompozycyjne, 5) florystyka okolicznościowa, 6) sztuka układania kwiatów w naczyniach, 7) dekoracja kwiatów doniczkowych, 8) florystyka ślubna, żałobna. Załącznikiem do umowy będzie uzgodniony przed jej podpisaniem, harmonogram godzin zajęć teoretycznych i praktycznych. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na swój koszt dostęp do sprzętu, produktów roślinnych i materiałów niezbędnych dla przeprowadzenia części praktycznej kursu. Wykonawca zapewni na własny koszt odzież ochronną (fartuch, rękawice ochronne, itp). Termin realizacji zajęć(pożądany): 30.11.2012 - 14.12.2012 roku. Część 11 Nazwa kursu: Pielęgnacja terenów zielonych rozszerzony o elementy brukarstwa dla 1 osoby skierowanej przez MOPS w Redzie. Program kursu: minimalnie 80h, maksymalnie 88h zajęć teoretycznych i praktycznych, w tym minimum 30h zajęć praktycznych, winien zawierać co najmniej takie zagadnienia jak: 1) Podstawy miernictwa 2) Elementy budowlane w ogrodach 3) Charakterystyka podstawowych gatunków roślin wykorzystywanych w terenach zieleni 4) Inwentaryzacja zieleni 5) Podłoża ogrodnicze, komposty i nawozy 6) nasadzenia drzew i krzewów 7) zakładanie i pielęgnacja trawników 8) zakładanie i pielęgnacja rabat bylinowych 9) zakładanie i pielęgnacja kwietników sezonowych 10) sadzenie i przesadzanie drzew i krzewów 11) formowanie drzew i krzewów 12) ochrona roślin ozdobnych 13) narzędzia i maszyny (zasady przygotowania do pracy urządzeń i podstawowego sprzętu) 14) techniczne podstawy robót brukarskich 15) przygotowanie terenu - niwelacja i korytowanie; 16) przygotowanie podłoża piaskowo cementowego; 17) ułożenie nowej nawierzchni wraz z krawężnikami. Załącznikiem do umowy będzie uzgodniony przed jej podpisaniem harmonogram godzin zajęć teoretycznych i praktycznych. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić odzież ochronną dla uczestnika składającą się ze spodni roboczych na szelkach, bluzy ochronnej, czapki ochronnej i butów ochronnych, nakolanników brukarskich opatrzonych znakiem CE, rękawic wykonanych z dzianiny odpornych na ścieranie. W ramach zajęć praktycznych Wykonawca zapewni na swój koszt: 1) wszelkie materiały do wykonania zajęć praktycznych i dostarczy je na swój koszt na miejsce praktyk wraz z odpowiednim sprzętem; 2) teren na zajęcia praktyczne Zajęcia praktyczne muszą odbywać się pod nadzorem prowadzącego kurs, i winny być wykonywane w ramach zajęć zgodnie z polskimi normami, sztuką budowlaną i przepisami BHP. Termin realizacji zajęć ( pożądany): 30.11.2012 - 14.12.2012 roku. Część 12 Nazwa kursu: Operator koparki dla 1 osoby skierowanej przez MOPS w Redzie. Program kursu: maksymalnie 88h zajęć teoretycznych i praktycznych, winien zawierać co najmniej takie zagadnienia jak: Część teoretyczna, obejmuje zagadnienia z zakresu: 1. Dokumentacja techniczna maszyn roboczych, 2. Bezpieczeństwo i higiena pracy przy eksploatacji maszyn roboczych 3. Technologia wykonywania robót ziemnych 4. Użytkowanie i obsługa maszyn roboczych Część praktyczna obejmująca naukę eksploatacji maszyn roboczych w różnych warunkach terenowych i technologicznych. Wykonawca zapewni na swój koszt dostęp do urządzeń w tym koparki oraz do placu manewrowego Załącznikiem do umowy będzie uzgodniony przed jej podpisaniem, harmonogram godzin zajęć teoretycznych i praktycznych. Termin realizacji zajęć (pożądany): listopad, grudzień (zakończenie kursu najpóźniej 21.12.2012 roku.).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony , jeśli w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zorganizowali i przeprowadzili a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych organizują i przeprowadzają co najmniej jeden kurs zawodowy dla minimum 5-ciu osób każde , o wartości minimum 2.000 zł netto, w zakresie odpowiadającym opisowi dla danej części zamówienia. Jeśli wykonawca zamierza złożyć oferty na więcej niż jedną część zamówienia - wykaz winien obejmować min. po 1 usłudze na każdą część zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeśli wykonawca będzie dysponował następującymi urządzeniami technicznymi w celu realizacji odpowiednio danej części zamówienia tj. dla wszystkich części zamówienia: dysponował salą wykładową dla uczestników kursu dla zajęć teoretycznych wyposażoną co najmniej w krzesła w ilości odpowiadającej liczbie uczestników szkolenia, stoły i/lub przestrzeń roboczą umożliwiającą swobodne dokonywanie notatek przez uczestników, a także, w razie potrzeby, tablicę sucho ścieralną i/lub tablicę szkolną, flipchart, projektor multimedialny oraz komputer Ponadto dysponował dla: dla części nr 1- odzieżą ochronną (fartuchy, rękawiczki jednorazowe itp.); dla części nr 3 - dostępem do materiałów , sprzętu i produktów żywnościowych niezbędnych do realizacji części praktycznej szkolenia; zapewnienie odzieży ochronnej (fartuchy, rękawiczki jednorazowe itp.); dla części nr 5 - dostęp do obsługi sprzętu, w tym wózka widłowego i placu manewrowego; dla części 6 - dostęp do komputera i kasy fiskalnej; zapewnienie odzieży ochronnej; dla części nr 7 - dostęp do stanowisk komputerowych z łączem internetowym i niezbędnym oprogramowaniem; dla części nr 8 - dostęp do komputera (laptopa) z niezbędnymi urządzeniami zewnętrznymi oraz urządzeniami biurowymi, odpowiedniego oprogramowania i łącza internetowego; dla części nr 9 - dostęp do sprawnie i odpowiednio wyposażonych stanowisk pracy umożliwiających przeprowadzenie praktycznej części kursu krawieckiego oraz do zapewnienia materiałów niezbędnych do należytego przeprowadzenia kursu. dla części nr 10 - dostęp do sprzętu, materiałów i produktów roślinnych niezbędnych do realizacji części praktycznej szkolenia; zapewnienie odzieży ochronnej (fartuchy, rękawiczki ochronne itp.) dla części nr 11 - dostęp do materiałów, produktów i sprzętu do wykonywania usług brukarskich niezbędnych do realizacji części praktycznej szkolenia oraz dostęp do terenu do zajęć praktycznych; zapewnienie odzieży ochronnej (spodnie robocze na szelkach, bluzy ochronnej, czapki ochronnej i butów ochronnych, nakolanników brukarskich opatrzonych znakiem CE, rękawic wykonanych z dzianiny odpornych na ścieranie) dla części nr 12 - dostęp do obsługi sprzętu w tym koparki i dostęp placu manewrowego.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Ponadto w celu wykazania spełniania wymaganych przez Zamawiającego warunków udziału w postępowaniu Wykonawca winien złożyć, w zakresie niezbędnym do wykazania ich spełniania, następujące dokumenty:pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia w przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu czy potencjale technicznym oraz osobach zdolnych do wykonania zamówienia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.reda.pl, www.mopsreda.pl/przystanekreda
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Redzie, adres: ul. Derdowskiego 25 , 84-240 Reda pokój nr 7..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2012 godzina 13:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Redzie, adres: ul. Derdowskiego 25 , 84-240 Reda pokój nr 7..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI PRIORYTET VII Promocja integracji społecznej DZIAŁANIE 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji PODDZIAŁANIE 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.