Ogłoszenie z dnia 2009-12-30
Orchowo: Rozbudowa stacji wodociągowej w miejscowości Orchowo
Numer ogłoszenia: 446136 - 2009; data zamieszczenia: 30.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Orchowo , ul. Tadeusza Kościuszki 6, 62-436 Orchowo, woj. wielkopolskie, tel. 063 2684090, faks 063 2684090.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.orchowo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa stacji wodociągowej w miejscowości Orchowo.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa stacji wodociągowej w miejscowości Orchowo. Roboty należy wykonywać zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: -Budynek stacji wodociągowej: rozbudowa +adaptacja cz. istniejącej a)roboty betonowe i żelbetowe, b)zbrojenie betonów, c)roboty murowe, d)pokrycia dachowe, e)tynki, f)posadzki, g)stolarka, h)ślusarka, i)roboty malarskie, j)izolacje -zbiornik wód popłucznych -Fundamenty pod zbiorniki retencyjne -Zbiornik na ścieki z chloratorni -demontaż areatora i orurowania filtrów -Montaż urządzeń technologicznych -rurociąg tłoczny studnie głębinowe nr 2 i nr 3i4 - stacja wodociągowa -kanalizacja sanitarna wewnętrzna -Kanalizacja ścieków sanitarnych- zbiornik bezodpływowy -Kanalizacja wewnętrzna w chlorowni -Kanalizacja zewnętrzna ścieków z chlorowni -rurociąg ssący zbiornik wyrównawczy- stacja wodociągowa -kanalizacja wód popłucznych hali technologicznej -kanalizacja wód popłucznych zewnętrzna-uzbrojenie odstojnika -zakup i montaż zbiorników wyrównawczych -kanalizacja spust.-przelew zbiorników wyrównawczych -wymiana pompy głębinowej w studni nr 2 -uzbrojenie studni głębinowej nr 3 -wymiana pompy głębinowej w studni nr 4 -montaż pompy CR 16.40 w zestawie pompowym -roboty elektro-energetyczne a)tablice rozdzielcze b)instalacje oświetlenia ogólnego i gniazd wtykowych c)instalacje obwodów siłowych d)instalacje połączeń wyrównawczych e)ochronę przeciwpożarową f)instalację elektryczną, technologiczną g)instalację odgromową.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: a)Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest złożenie wadium w wysokości 25 000,00 zł. Wadium w formie określonej w art. 45 ust. 6 pkt. 2-5 ustawy należy wnieść w kasie Urzędu Gminy Orchowo. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego nr 24 8543 0000 2003 2000 0101 0002 Urząd Gminy Orchowo, ul. Kościuszki 6, 62-436 Orchowo. Wadium należy wnieść najpóźniej w dniu otwarcia ofert tj. w terminie do 20 stycznia 2010r. do godz. 8:30. b)Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty dokument potwierdzający dokonanie wniesienia wadium. c)Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium jeżeli: - upłynął termin określony w art. 85 ust.1 pkt 1 ustawy, - zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, - unieważniono postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia, Lub - na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, który został wykluczony z postępowania, którego oferta została odrzucona, d) Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego jeżeli: - w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie, - odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy: -Przedstawią ofertę zgodną z wymogami SIWZ, -Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, -Zobowiązali się do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, -Zobowiązali się do wykonania umowy w wymaganym terminie, -Posiadają doświadczenie w realizacji robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tzn. w ciągu ostatnich 5 lat zrealizowali co najmniej 2 zamówienia o wartościach nie mniejszych niż 700 000,00 zł. każde, których przedmiotem była budowa, modernizacja bądź rozbudowa stacji uzdatniania wody, -Znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej realizację zamówienia, -Zatrudniają osobę, której powierzą funkcję kierownika budowy, posiadającą wymagane uprawnienia, -Udzielą na wykonane roboty budowlane, gwarancji na okres nie krótszy niż 3 lata od daty przekazania do użytkowania a na zakupione, dostarczone, zamontowane urządzenia zgodnie z gwarancją producenta licząc od dnia przekazania do użytkowania, -Zaakceptują warunki przetargu określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2.Spośród ofert zgodnych ze wszystkimi wymogami SIWZ, ustawy Pzp oraz odpowiednich przepisów wykonawczych zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej. 3.Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: -Jest niezgodna z ustawą, -Jej treść nie odpowiada treści SIWZ, z zastrzeżeniem art. 87 ust 2 pkt. 3 ustawy, -Jej złożenie stanowić będzie czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, -Zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, -Została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert, -Zawiera błędy w obliczaniu ceny, -Wykonawca w terminie 3 dni od doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienia omyłki o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy, -Jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca przystępujący do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne winien złożyć oświadczenia i dokumenty o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego wynikających z postanowień ustawy oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 z 2006r. poz. 605 ostatnia zmiana Dz. U. z 2008r. Nr 188 poz. 1155): a)o nie wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wg art. 24 ust. 1 i 2 ustawy na druku Nr 2, b)o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy na druku Nr 3, 2.Poświadczony, aktualny, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - dokument stwierdzający stan prawny, miejsce rejestracji, charakter działalności oraz osoby uprawnione do reprezentowania firmy, podpisywania ofert i podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy. 3.Zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie organu sądowego lub administracyjnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5.Oświadczenie, że firma znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej realizację zamówienia na druku Nr 4, 6.W przypadku wykonywania zadania przez wykonawcę przy współudziale podwykonawców, wskazanie w ofercie części zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom na druku Nr 5, 7.W przypadku, gdy wykonawcą jest spółka z o.o. zaciąganie zobowiązań przewyższających dwukrotnie wysokość kapitału zakładowego wymaga załączenia uchwały wspólników lub umowy spółki, 8.Oświadczenie o przedstawicielu wykonawcy przewidzianym do pełnienia funkcji kierownika budowy - na druku Nr 6 wraz z kserokopią wymaganych uprawnień w odpowiedniej do wykonywania funkcji specjalności konstrukcyjno - budowlanej. Ponadto winni być zatrudnieni pracownicy o specjalności: - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektromagnetycznych, 9.Wykaz kadry technicznej, kierowników robót, w specjalności innej niż specjalność kierownika budowy, posiadającej odpowiednio do charakteru prac uprawnienia budowlane na druku Nr 6A - Personel, wraz z kserokopiami wymaganych uprawnień, 10.Wykaz robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tzn. w ciągu ostatnich 5 latach zrealizowali co najmniej 2 zamówienia o wartościach nie mniejszych niż 700 000,00 zł, których przedmiotem była budowa, modernizacja bądź rozbudowa stacji uzdatnia wody wraz z referencjami wyszczególnionych inwestorów - Doświadczenia zawodowe na druku Nr 7, Referencje wydane przez zamawiających w formie pisemnej potwierdzające, że roboty budowlane wykazane w druku Nr 7 zostały wykonane z należytą starannością. 11.Oświadczenie o zapoznaniu się i przyjęciu (akceptowaniu) warunków przetargu określonych w SIWZ na druku Nr 8, 12.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości co najmniej 700 000,00 zł, 13.Projekt karty gwarancji jakości obiektu budowlanego i wykonanych robót z wyszczególnieniem ogólnych warunków jakości, zobowiązań gwaranta w stosunku do zamawiającego w tym sposobu i terminu usuwania wad i usterek (czas reakcji na zgłoszenie), wskazówki i ostrzeżenia, których nieprzestrzeganie może narazić zamawiającego na zarzut niewłaściwego użytkowania, a tym samym utratę gwarancji. (Karta gwarancji jakości obiektu budowlanego i wykonanych robót zostanie uszczegółowiona na etapie odbioru końcowego i przekazania do użytkowania) Dokumenty, o których mowa w punktach 2, 3, 4, 6, 7, 8, 9, 10,12 niniejszego rozdziału winny być przedstawione w formie oryginałów, albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Złożenie oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków wymaganych od wykonawców na wykonanie zamówienia publicznego warunkuje przyjęcie oferty do dalszego postępowania przetargowego..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.orchowo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Orchowo
ul. Kościuszki 6
62-436 Orchowo.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.01.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Orchowo ul. Kościuszki 6 62-436 Orchowo sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program wspófinansowany przez Samorząd Województwa Wielkopolskiego przy współudziale Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- Rozbudowa Szkoły Podstawowej oraz budowa pełnowymiarowej sali gimnastycznej w msc. Skuły (dokończenie rozbudowy)
- Przebudowa zbiornika retencyjnego we wsi Leśniowice
- Modernizacja układu zasilania w Hali ERGO ARENA
- Modernizacja sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 110 przy ul. Bohaterów 41
- Adaptacja II piętra budynku NU-MED na potrzeby Oddziału Onkologii Klinicznej funkcjonującego obecnie w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Wojewódzkim im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.