eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwidwinRealizacja zajęć pozalekcyjnych w szkołach podstawowych w Gminie Miejskiej Świdwin w ramach projektu systemowego pn. Równe szanse na starcie dla najmłodszych współfinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-13

Świdwin: Realizacja zajęć pozalekcyjnych w szkołach podstawowych w Gminie Miejskiej Świdwin w ramach projektu systemowego pn. Równe szanse na starcie dla najmłodszych współfinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Numer ogłoszenia: 446820 - 2012; data zamieszczenia: 13.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta , Plac Konstytucji 3 Maja 1, 78-300 Świdwin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3652011 w. 45.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swidwin.pl; www.swidwin.biuletyn.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja zajęć pozalekcyjnych w szkołach podstawowych w Gminie Miejskiej Świdwin w ramach projektu systemowego pn. Równe szanse na starcie dla najmłodszych współfinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i realizacja zajęć pozalekcyjnych w szkołach podstawowych w gminie Miejskiej Świdwin w ramach projektu systemowego pn.: Równe szanse na starcie dla najmłodszych współfinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 9.1.2 Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia kadry dydaktycznej posiadającej kwalifikacje do prowadzenia zajęć z poszczególnych zakresów zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 kwietnia 2012 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli. Wykonawca w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy sporządzi i dostarczy Zamawiającemu szczegółowy harmonogram realizacji zajęć opracowany przy współpracy z dyrektorami placówek oświatowych. Harmonogram realizacji zajęć zawierał będzie w szczególności podział uczniów na grupy, nazwy zajęć pozalekcyjnych wraz z datą i godziną oraz czasem trwania zajęć. Wykonawca będzie miał ponadto obowiązek: - przygotowania programów poszczególnych zajęć uwzględniających indywidualną pracę z uczniem - prowadzenia miesięcznego rejestru zrealizowanych godzin - prowadzenia dzienników zajęć (jednolite na wszystkie zajęcia) - prowadzenia imiennych list obecności (jednolite na wszystkie zajęcia) - przeprowadzenia końcowych ocen opisowych uczestników Wykaz zajęć dydaktycznych: Realizacja zajęć dydaktycznych w Szkole Podstawowej nr 1 w Świdwinie zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji (4 gr. x 41 h = 164 h) zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych (1 gr. x 41 h) zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy (2 gr. x 41 h = 82 h) zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej (3 gr. x 41 = 123) specjalistyczne zajęcia terapeutyczne dla dzieci niepełnosprawnych (1 gr. x 41 h) gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy (15 gr. x 41 h = 615 h) zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych (9 gr. x 41 h = 369 h) Realizacja zajęć dydaktycznych w Szkole Podstawowej nr 2 w Świdwinie zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji (10 gr. x 36 h = 360 h) zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych (2 gr. x 36 h = 72 h) zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy (3 gr. x 36 h = 108 h) zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej (2 gr. x 36 h = 72 h) specjalistyczne zajęcia terapeutyczne dla dzieci niepełnosprawnych (1 gr. x 48 h) gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy (6 gr. x 36 h = 216 h) zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych (9 gr. x 48 h = 432 h) Realizacja zajęć dydaktycznych w Szkole Podstawowej nr 3 w Świdwinie zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy (3 gr. x 32 h = 96 h) gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy (5 gr. x 33 h = 165 h) zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów sczególnie uzdolnionych (5 x 33 h = 165) Godzina zajęć ma mieć wymiar zgodny z §13 pk.1 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno - pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach. (Dz. U. z 2010 r. Nr 228, poz. 1487) Zajęcia, których jedna godzina jest godziną lekcyjną (45min.): - zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu. - zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych. - zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych. Zajęcia, których jedna godzina jest godziną zegarową (60min.): - zajęcia logopedyczne. - zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne. - gimnastyka korekcyjna. Ponadto, do obowiązków wykonawcy należy: opracowanie wniosków beneficjenta o płatność POKL (według aktualnie obowiązującej wersji generatora WNP) zgodnie z terminami wynikającymi z zawartej umowy o dofinansowanie w zakresie: postępu rzeczowego realizacji projektu (z uwzględnieniem działań na rzecz równości szans kobiet i mężczyzn), szczegółowej charakterystyki udzielonego wsparcia , w tym stopnia osiągnięcia wartości wskaźników, planowanego przebiegu realizacji projektu do czasu złożenia kolejnego wniosku, informacji na temat problemów/trudności związanych z realizacją projektu w terminach zgodnych z terminami składania przez Beneficjenta okresowych wniosków o płatność wynikających z umowy o dofinansowanie projektu, opracowanie i zebranie dokumentacji beneficjentów ostatecznych projektu (uczestników) wg. aktualnych wzorów i zasad dotyczących kwalifikowalności beneficjentów w ramach POKL, tj. deklaracji uczestnictwa w projekcie, oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych. uczestnictwo osobiste w spotkaniach organizacyjnych w terminach określanych przez poszczególnych dyrektorów szkół oraz koordynatora projektu ze strony Gminy Miejskiej Świdwin..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00 - Usługi szkolnictwa podstawowego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli: Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał co najmniej trzy usługi o wartości minimum 200 tys. złotych brutto każda, dla min. 3 szkół, które obejmowało świadczenie usług edukacyjnych. Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał minimum 3 projekty unijne (każdy o wartości minimum 200 tys. złotych brutto) w ramach priorytetu IX POKL jako lider projektu w partnerstwie z jednostkami samorządowymi, które zostały w pełni zrealizowane i rozliczone przez wykonawcę. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę wykazu wykonanych zamówień i Projektów.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli: Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował minimum jedną osobą, która posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie w zakresie koordynowania oraz rozliczania projektów systemowych realizowanych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, na stanowisku koordynatora projektu. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę wykazu osób - koordynator projektu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

nie dotyczy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - doświadczenie w ilości przeszkolonych szieci z indywidualizacji - 40

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w następujących sytuacjach: 1) w przypadku wystąpienia zdarzenia losowego spowodowanego np. zmianą miejsca zamieszkania, skorzystaniem z urlopu dla poratowania zdrowia lub długotrwałego zwolnienia lekarskiego nauczyciela prowadzącego zajęcia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swidwin.biuletyn.net; www.swidwin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Świdwin, Plac Konstytucji 3 Maja 1, 78-300 Świdwin - pokój nr 11.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Świdwin, Plac Konstytucji 3 Maja 1, 78-300 Świdwin - pokój nr 28 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt współfinansowany jest z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, działanie 9.1.2.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.