eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OławaŚwiadczenie usług w zakresie obsługi ratowniczej w kompleksie Baseny Miejskie - Termy Jakuba- w Oławie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-14

Oława: Świadczenie usług w zakresie obsługi ratowniczej w kompleksie Baseny Miejskie - Termy Jakuba- w Oławie
Numer ogłoszenia: 448412 - 2012; data zamieszczenia: 14.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Baseny Miejskie "Termy Jakuba" Sp. z o.o. , ul. 1 Maja 33 A, 55-200 Oława, woj. dolnośląskie, tel. 71 303 55 01, faks 71 303 55 00.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego ze 100% udziałem jednostki samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie obsługi ratowniczej w kompleksie Baseny Miejskie - Termy Jakuba- w Oławie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ciągłe świadczenie usług związanych z obsługą ratowniczą krytej pływalni w skład której wchodzą : - basen pływacki- o wymiarach 25mx16m , głębokości od 1,35m do 1,8m. z 6-cioma torami pływackimi , - basen rekreacyjny z atrakcjami wodnymi- nieregularny pow. lustra wody 187,4 m2., głębokości od 1,05m do 1,20m, połączony z niecka do nauki pływania o wymiarach 6mx12,5m z 3-ma torami pływackimi, - brodzik dla dzieci- pow. lustra wody 39,37 m2.głębokość do 0,45 m. - dwie wanny hydromasażu- pow. lustra wody 2x2,46 m2.głębokość 1m. - zjeżdżalnia o długości 70,8m z wanną hamowną . w kompleksie Baseny Miejskie Termy Jakuba Sp. z o.o. ul. 1 Maja 33a, 55-200 Oława. Obiekt funkcjonuje codziennie w godz.: 6.00- 22.00 od poniedziałku do piątku i w godz.8.00-22.00 w soboty i niedziele za wyjątkiem następujących dni: Nowy Rok, Wielkanoc ( 1-szy dzień), Wszystkich Świętych, Wigilia, Boże Narodzenie ( 1-szy dzień ) i tzw. przerwy technologicznej w pracy obiektu. Zamawiający wymaga aby usługa ratownicza sprawowana była przez 3 ratowników na każdej zmianie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia lub zmniejszenia ilości ratowników w szczególnych uzasadnionych przypadkach. Wykonawca w ramach realizacji zamówienia będzie zobowiązany w szczególności do: - kompleksowego zabezpieczenia ratowniczego na terenie obiektu - udzielania pierwszej pomocy przedlekarskiej w godzinach otwarcia obiektu, w tym podstawowe opatrzenie ran i urazów, a w poważniejszych przypadkach , wezwanie pogotowia ratunkowego - zapewnienia bezpieczeństwa osób korzystających z pływalni zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, szczegółowy zakres obowiązków określają przepisy Ustawy z dnia 25 czerwca 2010 roku o sporcie ( Dz.U. z 2010, nr 127 poz.857), wraz z obowiązującymi Rozporządzeniami oraz ustawa z dnia 18.08.2011r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych ( Dz.U. 2011r. Nr 208,poz.1240 ) wraz z rozporządzeniami. - wykonywania wszystkich obowiązków określonych w zakresie obowiązków ratownika - prowadzenia nadzoru w zakresie przestrzegania przez osoby korzystające z pływalni obowiązujących regulaminów, przepisów BHP i ppoż., pouczanie grup zorganizowanych oraz osób indywidualnych , korzystających z pływalni o obowiązujących przepisach - zapewnienia ciągłości obsady stanowisk ratowniczych na pływalni w godzinach pracy pływalni z wyłączenie wybranych świąt i przerwy technologicznej - udzielania pierwsze pomocy przedmedycznej - zapewnienia osoby odpowiedzialnej ze strony wykonawcy za kontrolę i nadzór prawidłowości realizacji zamówienia - bieżącego wyposażenia ratowników w stroje i obuwie zgodne z wymogami BHP - dbanie o stanowiska ratownicze oraz konserwację powierzonego sprzętu - prowadzenie odpowiedniej dokumentacji wymaganej przez zamawiającego i systemu raportowania - określenie i przestrzeganie zakresu obowiązków i czynności ratowników na poszczególnych stanowiskach - przestrzeganie regulaminów i procedur obowiązujących w obiekcie. - wyznaczenie , w porozumieniu z zamawiającym, granic stref nadzoru przypadających na jednego ratownika Każdy ratownik zatrudniony do zapewnienia bezpieczeństwa osobom przebywającym na terenie obiektu musi legitymować się aktualną legitymacją członka WOPR, posiadać zaświadczenie o ukończeniu kursu Kwalifikowanej Pierwszej Pomocy , aktualną książeczkę zdrowia , zaświadczenia o odbytym badaniu do celów sanitarno- epidemiologicznym. W/w dokumenty powinny zostać przedstawione zamawiającemu przed podpisaniem umowy. Obsada wykonywanej obsługi ratowniczej musi być zgodna z obowiązującymi wytycznymi WOPR na basenach i krytych pływalniach. Usługi mają być wykonywane zgodnie z : - ustawą z dnia 18 sierpnia 2011r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych ( Dz. U. z 2011r. Nr 208, poz.1240) oraz zgodnie z aktualnie obowiązującymi aktami wykonawczymi do tej ustawy, - rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 6 maja 1997r. w sprawie określenia warunków bezpieczeństwa osób przebywających w górach, pływających , kąpiących się i uprawiających sporty wodne ( Dz.U.1997 nr 57 poz.358 ze zm.) - rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 12 listopada 2002r. w sprawie szczegółowego zakresu obowiązków i uprawnień specjalistycznych organizacji ratowniczych , warunków ich wykonywania przez inne organizacje ratownicze oraz rodzaju i wysokości świadczeń przysługującym ratownikom górskich i wodnym w związku z udziałem w akcji ratowniczej ( Dz.U.Nr 193, poz.1624) . Szacunkowa ilość godzin ratowniczych w okresie realizacji zamówienia ( 12 miesięcy) wynosi 16 524.. Przez cenę 1 roboczogodziny ratownika zamawiający rozumie świadczenie usługi ratowniczej przez jedną osobę w ciągu jednej godziny. W oparciu o szacunkową ilość godzin ratowniczych powinna zostać obliczona cena ofertowa . Cena ofertowa służy tylko i wyłącznie do porównania złożonych ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej, natomiast rozliczenia następować będą według faktycznej ilości godzin ratowniczych i ceny 1 roboczogodziny ratownika przedstawionej w ofercie. Szacunkowa ilość godzin ratowniczych nie stanowi zobowiązania zamawiającego do ich wykorzystania w trakcie trwania umowy oraz nie może być podstawą żadnych roszczeń ze strony wykonawcy. Comiesięczne wynagrodzenie wykonawcy będzie iloczynem wypracowanej ilości godzin przez wszystkich ratowników i ceny jednostkowej tj. ceny 1 roboczogodziny ratownika podanej w ofercie..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.25.00.00 - Usługi straży pożarnej oraz ratownicze 75.25.20.00 - Służby ratownicze .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 4 000 PLN

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże , że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał lub wykonuje , co najmniej dwie usługi ratownictwa wodnego na pływalni krytej posiadającej co najmniej jedną nieckę basenową o powierzchni lustra wody minimum 300 m2 o wartości minimum 50 000 zł każda . Ocena spełniania powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia - nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wykonawcy - załącznik nr 2 i załącznik nr 6 - Wykaz usług

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni niniejszy warunek jeżeli dysponuje/będzie dysponować co najmniej 10 ratownikami o kwalifikacjach ratownika wodnego w rozumieniu Ustawy z dnia 18 sierpnia 2011r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych. Ocena spełniania powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia - nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wykonawcy - załącznik nr 2 i informacji zawartych w załączniku nr 4 i 5

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. Wykonawca spełni niniejszy warunek jeżeli posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000zł Ocena spełniania powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia - nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wykonawcy - załącznik nr 2 i opłaconej polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Wzór umowy w sprawie zamówienia stanowi załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. 3.Klauzule możliwych zmian w umowie ( art.144 ust.1 uPzp): - zmiana podmiotu , o którym mowa w art.26 ust.2b ustawy Prawo zamówień publicznych na inny, pod warunkiem udowodnienia zamawiającemu , że nowy podmiot spełnia warunki udziału w postępowaniu - zmiany wartości umowy w przypadku zwiększenia bądź zmniejszenia stawek podatku od towarów i usług , dotyczących przedmiotu zamówienia w wyniku zmian ustawy z dnia 11 marca 20014r. o podatku od towarów i usług ( Dz.U. z 2004r., Nr 54, poz.535 ze zm.), które wejdą w życie po dniu podpisania umowy - zmiany wartości umowy w przypadku wejścia w życie po dniu zawarcia umowy, nowego aktu wykonawczego do ustawy z dnia 18 sierpnia 2011r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych ( Dz.U. z 2011r. Nr 208, poz.1240) zastępującego obecnie obowiązujące Rozporządzenie Ministra Spraw wewnętrznych z dnia 23 stycznia 2012r. w sprawie minimalnych wymagań dotyczących liczby ratowników wodnych zapewniających stałą kontrolę wyznaczonego obszaru wodnego , jeżeli wejście w życie tego aktu spowoduje konieczność zmiany liczby ratowników pełniących dyżur na terenie obiektu. Zmiana szacunkowej ilości godzin ratowniczych bądź liczby ratowników wodnych wymaganych przez zamawiającego nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych ze stronty wykonawcy wobec zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.olawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Oławie, 55-200 Oława, pl. Zamkowy 15, pok.5.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2012 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Oławie, 55-200 Oława, pl. Zamkowy 15, pok.14 ( sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 20.12.2012.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.