To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-12-03
Oława: Świadczenie usług w zakresie obsługi ratowniczej w kompleksie Baseny Miejskie Termy Jakuba w Oławie
Numer ogłoszenia: 484556 - 2012; data zamieszczenia: 03.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 448412 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Baseny Miejskie "Termy Jakuba" Sp. z o.o., ul. 1 Maja 33 A, 55-200 Oława, woj. dolnośląskie, tel. 71 303 55 01, faks 71 303 55 00.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego ze 100% udziałem jednostki samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie obsługi ratowniczej w kompleksie Baseny Miejskie Termy Jakuba w Oławie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ciągłe świadczenie usług związanych z obsługą ratowniczą krytej pływalni w skład której wchodzą : - basen pływacki- o wymiarach 25mx16m , głębokości od 1,35m do 1,8m. z 6-cioma torami pływackimi , - basen rekreacyjny z atrakcjami wodnymi- nieregularny pow. lustra wody 187,4 m2., głębokości od 1,05m do 1,20m, połączony z niecka do nauki pływania o wymiarach 6mx12,5m z 3-ma torami pływackimi, - brodzik dla dzieci- pow. lustra wody 39,37 m2.głębokość do 0,45 m. - dwie wanny hydromasażu- pow. lustra wody 2x2,46 m2.głębokość 1m. - zjeżdżalnia o długości 70,8m z wanną hamowną . w kompleksie Baseny Miejskie Termy Jakuba Sp. z o.o. ul. 1 Maja 33a, 55-200 Oława. Obiekt funkcjonuje codziennie w godz.: 6.00- 22.00 od poniedziałku do piątku i w godz.8.00-22.00 w soboty i niedziele za wyjątkiem następujących dni: Nowy Rok, Wielkanoc ( 1-szy dzień), Wszystkich Świętych, Wigilia, Boże Narodzenie ( 1-szy dzień ) i tzw. przerwy technologicznej w pracy obiektu. Zamawiający wymaga aby usługa ratownicza sprawowana była przez 3 ratowników na każdej zmianie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia lub zmniejszenia ilości ratowników w szczególnych uzasadnionych przypadkach. Wykonawca w ramach realizacji zamówienia będzie zobowiązany w szczególności do: - kompleksowego zabezpieczenia ratowniczego na terenie obiektu - udzielania pierwszej pomocy przedlekarskiej w godzinach otwarcia obiektu, w tym podstawowe opatrzenie ran i urazów, a w poważniejszych przypadkach , wezwanie pogotowia ratunkowego - zapewnienia bezpieczeństwa osób korzystających z pływalni zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, szczegółowy zakres obowiązków określają przepisy Ustawy z dnia 25 czerwca 2010 roku o sporcie ( Dz.U. z 2010, nr 127 poz.857), wraz z obowiązującymi Rozporządzeniami oraz ustawa z dnia 18.08.2011r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych ( Dz.U. 2011r. Nr 208,poz.1240 ) wraz z rozporządzeniami. - wykonywania wszystkich obowiązków określonych w zakresie obowiązków ratownika - prowadzenia nadzoru w zakresie przestrzegania przez osoby korzystające z pływalni obowiązujących regulaminów, przepisów BHP i ppoż., pouczanie grup zorganizowanych oraz osób indywidualnych , korzystających z pływalni o obowiązujących przepisach - zapewnienia ciągłości obsady stanowisk ratowniczych na pływalni w godzinach pracy pływalni z wyłączenie wybranych świąt i przerwy technologicznej - udzielania pierwsze pomocy przedmedycznej - zapewnienia osoby odpowiedzialnej ze strony wykonawcy za kontrolę i nadzór prawidłowości realizacji zamówienia - bieżącego wyposażenia ratowników w stroje i obuwie zgodne z wymogami BHP - dbanie o stanowiska ratownicze oraz konserwację powierzonego sprzętu - prowadzenie odpowiedniej dokumentacji wymaganej przez zamawiającego i systemu raportowania - określenie i przestrzeganie zakresu obowiązków i czynności ratowników na poszczególnych stanowiskach - przestrzeganie regulaminów i procedur obowiązujących w obiekcie. - wyznaczenie , w porozumieniu z zamawiającym, granic stref nadzoru przypadających na jednego ratownika Każdy ratownik zatrudniony do zapewnienia bezpieczeństwa osobom przebywającym na terenie obiektu musi legitymować się aktualną legitymacją członka WOPR, posiadać zaświadczenie o ukończeniu kursu Kwalifikowanej Pierwszej Pomocy , aktualną książeczkę zdrowia , zaświadczenia o odbytym badaniu do celów sanitarno- epidemiologicznym. W/w dokumenty powinny zostać przedstawione zamawiającemu przed podpisaniem umowy. Obsada wykonywanej obsługi ratowniczej musi być zgodna z obowiązującymi wytycznymi WOPR na basenach i krytych pływalniach. Usługi mają być wykonywane zgodnie z : - ustawą z dnia 18 sierpnia 2011r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych ( Dz. U. z 2011r. Nr 208, poz.1240) oraz zgodnie z aktualnie obowiązującymi aktami wykonawczymi do tej ustawy, - rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 6 maja 1997r. w sprawie określenia warunków bezpieczeństwa osób przebywających w górach, pływających , kąpiących się i uprawiających sporty wodne ( Dz.U.1997 nr 57 poz.358 ze zm.) - rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 12 listopada 2002r. w sprawie szczegółowego zakresu obowiązków i uprawnień specjalistycznych organizacji ratowniczych , warunków ich wykonywania przez inne organizacje ratownicze oraz rodzaju i wysokości świadczeń przysługującym ratownikom górskich i wodnym w związku z udziałem w akcji ratowniczej ( Dz.U.Nr 193, poz.1624) . Szacunkowa ilość godzin ratowniczych w okresie realizacji zamówienia ( 12 miesięcy) wynosi 16 524.. Przez cenę 1 roboczogodziny ratownika zamawiający rozumie świadczenie usługi ratowniczej przez jedną osobę w ciągu jednej godziny. W oparciu o szacunkową ilość godzin ratowniczych powinna zostać obliczona cena ofertowa . Cena ofertowa służy tylko i wyłącznie do porównania złożonych ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej, natomiast rozliczenia następować będą według faktycznej ilości godzin ratowniczych i ceny 1 roboczogodziny ratownika przedstawionej w ofercie. Szacunkowa ilość godzin ratowniczych nie stanowi zobowiązania zamawiającego do ich wykorzystania w trakcie trwania umowy oraz nie może być podstawą żadnych roszczeń ze strony wykonawcy. Comiesięczne wynagrodzenie wykonawcy będzie iloczynem wypracowanej ilości godzin przez wszystkich ratowników i ceny jednostkowej tj. ceny 1 roboczogodziny ratownika podanej w ofercie..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.25.00.00 - Usługi straży pożarnej oraz ratownicze 75.25.20.00 - Służby ratownicze .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STOWARZYSZENIE REKREACYJNO-SPORTOWE DELPHINUS SPORT PROMOTION
jakie przetargi wygrała firma
STOWARZYSZENIE REKREACYJNO-SPORTOWE DELPHINUS SPORT PROMOTION
- Stowarzyszenie Rekreacyjno Sportowe Delphinus Sport Promotion, ul. Macedońska 7 lok.9, 51-113 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
- MULTI GRUPA, ul.Chłopska 18, 55-080 Smolec, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 297432,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 289170,00
Oferta z najniższą ceną: 289170,00 / Oferta z najwyższą ceną: 289170,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OŁAWY
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Starostwa Powiatowego w Oławie
- Dostawa całodziennego wyżywienia dla wychowanków Zespołu Placówek Resocjalizacyjno-Socjoterapeutycznych w Oławie
- Świadczenie usług sprzątania budynków Starostwa Powiatowego w Oławie
- Dostawa licencji oprogramowania
- Przewóz dzieci z niepełnosprawnościami zamieszkałych na terenie Oławy do placówek oświatowych w 2025 roku
- Modernizacja boiska przy Gminnej Szkole Podstawowej w Oławie
więcej: przetargi w Oławie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa ratownicza na obiekcie Pływalni Akademii Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu
- Kompleksowe zabezpieczenie ratownicze Krytej Pływalni " Laguna" przy ul. Warszawskiej 11 oraz Kąpieliska " Zdrój" przy ul. Witczaka 6 w Jastrzębiu-Zdroju przez ratowników wodnych.
- Świadczenie usługi ratownictwa wodnego w Kompleksie Sportowo-Rekreacyjnym Park Avia oraz na terenie krytej pływalni przy Szkole Podstawowej nr 5 w Świdniku w 2025 roku (2)
- "Świadczenie usługi ratownictwa wodnego na krytej pływalni Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Ciechanowie przy ul. 17 Stycznia 60 B oraz kąpieliskach miejskich w sezonie letnim 2025 roku."
- Świadczenie usług ratownictwa wodnego.
- Zabezpieczenie dodatkowej obsługi ratowniczejw Kompleksie Basenów Termalnych w Mszczonowie przy ul. Warszawskiej 52
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.