eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałogardDostawa różnego sprzętu i urządzeń medycznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-08

Białogard: Dostawa różnego sprzętu i urządzeń medycznych
Numer ogłoszenia: 456352 - 2013; data zamieszczenia: 08.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy , ul. Chopina 29, 78-200 Białogard, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 312-02-66, faks 094 312-02-79.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa różnego sprzętu i urządzeń medycznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego jest: Zadanie 1- narzędzia endoskopowe - 9 pozycji asortymentowych Zadanie 2- stolik zabiegowy - 2szt Zadanie 3-stolik zabiegowy- 1szt Zadanie 4- wózek do transportu chorych w pozycji leżącej - 2szt Zadanie 5-stanowisko do pobierania krwi - 1szt Zadanie 6-automatyczny jednokasetowy skaner ( czytnik) do płyt obrazowych - 1szt Zadanie 7-narzędzia laparoskopowe - 4 szt.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.16.20.00-3, 33.19.22.00-4, 33.19.00.00-8, 33.11.10.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca załączy do oferty oświadczenie zgodnie z art.22 ust.1 ustawy PZP

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca załączy do oferty oświadczenie zgodnie z art.22 ust.1 ustawy PZP

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca załączy do oferty oświadczenie zgodnie z art.22 ust.1 ustawy PZP

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca załączy do oferty oświadczenie zgodnie z art.22 ust.1 ustawy PZP

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca załączy do oferty oświadczenie zgodnie z art.22 ust.1 ustawy PZP

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalbialogard.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Powiatowy ul. Chopina 29 78-200 Białogard.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2013 godzina 08:00, miejsce: Szpital Powiatowy ul. Chopina 29 78-200 Białogard sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Otwarcie ofert odbędzie się 18.11.2013r. o godz. 08:30, w siedzibie Zamawiającego: Szpital Powiatowy w Białogardzie, ul. Chopina 29, 78-200 Białogard, DZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - III piętro, p. 343. Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest - w przedmiocie formalnym: Inspektor ds. zamówień publicznych - p. Urszula Pacześniak - e-mail upaczesniak@szpitalbialogard.pl - p. Malgorzata Kojder - e-mail mkojder@szpitalbialogard.pl..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: NARZĘDZIA ENDOSKOPOWE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I. Kleszcze biopsyjne kolonoskopowe wielorazowe - 2szt II Kleszcze do biopsji kolonoskopowe elektrokoagulacją wielorazowe -1 szt. III Kleszcze biopsyjne gastroskopowe wielorazowe - 2 szt. IV. Kleszcze biopsyjne gastroskopowe - 1 szt V. Pętla do polipektomii kolonoskopowa wielorazowa - 2 szt. VI. Pętla do polipektomii kolonoskopowa wielorazowa - 1 szt VII. Pętla do polipektomii kolonoskopowa wielorazowa - 1 szt VIII. Obrotowe kleszczyki kolonoskopowe wielorazowe - 1 szt IX. Pompa spłukująca endoskopowa - 1 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.81.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Stolik zabiegowy - 2szt.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Metalowy szkielet chromowany 2 Dwa blaty wykonane ze stali nierdzewnej. Jeden przymocowany w górnej części stolika, drugi w dolnej. 3 Uchylne miski (pojemniki) z tworzywa - 2 szt. 4 Cztery koła jedne umożliwiające transport stolika, w tym min. dwa z możliwością blokady 5 Długość: 74 cm ? 5 cm 6 Szerokość: 44 cm ? 5 cm 7 Wysokość: 81 cm ? 5 cm 8 Gwarancja 24 miesiące.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.22.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Stolik zabiegowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stolik zabiegowy 1 szt 1 Metalowy szkielet malowany proszkowo 2 Wyjmowane tace wykonane ze stali nierdzewnej - 2 szt. 3 Wysuwana szuflada na prowadnicach rolkowych - 1 szt. 4 Cztery koła jedne ulożliwiajace transort wózka, w tym min. dwa z możliwością blokady 5 Kolor elemetów malowanych - biały 6 Długość: 75 cm ? 5 cm 7 Szerokość: 46 cm ? 5 cm 8 Wysokość: 82 cm ? 5 cm 9 Gwarancja 24 miesiące.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.22.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wózek do transportu chorych w pozycji leżącej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wózek do transportu chorych - 1 szt 1 Konstrukcja wykonana z profili stalowych malowanych proszkowo, odpornych na uszkodzenia mechaniczne 2 Leże trzysegmentowe 3 Możliwość wykonywania zdjęć RTG (przezierność płyty leżyska dla promieni RTG) 4 Prowadnice na kasetę RTG (możliwość przesuwania kasety na całej długości leża) 5 Solidna konstrukcja przystosowana do przeprowadzania masażu serca. 6 Regulacja oparcia pleców, uda, przechyłu Trendelenburga i anty-Trendelenburga za pomocą spręzyn gazowych 7 Regulacja wysokości hydrauliczna za pomocą dźwigni nożnej 8 Cztery koła jezdne blokowane centralnie 9 Barierki boczne składane (lewa i prawa) 10 Wieszak na kroplówki 11 Kosz na ubrania pacjenta 12 Krążki odbojowe umieszczone w narożnikach chroniące wózek przed zarysowaniem 13 Uchwyt na butle z tlenem 14 Materac zdejmowany wyposażony w uchwyty umożliwiające przeniesienie pacjenta 15 Kolor materaca: turkus 16 Wymiary 205cm x 73 cm ? 5 cm 17 Zakres regulacji wysokości leża w zakresie od 60cm do 90cm minimum 18 Kąt przechyłu Trendelenburga i anty-Trendelenburga min 0 - 12° 19 Kąt odchylenia oparcia pleców min 0 - 50° 20 Kąt odchylenia oparcia uda min 0 - 20° 21 Gwarancja 24 miesiące.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Stanowisko do pobierania krwi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stanowisko do pobierania krwi 1 szt 1 Metalowy szkielet malowany proszkowo 2 Kolor elemetów malowanych - biały 3 Kolor elemetów tapicerowanych - turkus 4 Dwa podłokietniki z możliowoścą regulacji wysokości 5 Możliwość regulacji kąta położenia obu podłokietników do 180° 6 Regulowany kąt położenia opracia pleców względem siedziska od 0° - 90° (? 5°) 7 Długość: 81 cm ? 5 cm 8 Szerokość: 80 cm ? 5 cm 9 Wysokość max 82 cm ? 5 cm 10 Masa całkowita max 19kg 11 Dopuszczalne obciążenie min 110kg 12 Gwarancja 24 miesiące.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Automatyczny jednokasetowy skaner ( czytnik) do płyt obrazowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Automatyczny jednokasetowy skaner (czytnik) do płyt obrazowych - 1 szt. Kasety z płytami obrazowymi - 1 kpl Upgrade stanowiska przypisywania danych pacjenta do obrazów - 1 kpl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Narzędzia laparoskopowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I. Kleszcze laparoskopowe chwytające typu Nelson - 4 szt. 1) monopolarne 2) obrotowe 360o 3) rozbieralne 4-częściowe, tj: wkład roboczy, metalowa osłona wewnętrzna wkładu roboczego, osłona zewnętrzna wkładu roboczego z tworzywa sztucznego i ergonomiczna rękojeść z blokadą 4) wielorazowego użytku 5) obie szczęki proste i ruchome 6) szczęka górna i dolna zakończona drobnymi ostrymi ząbkami 7) średnica 5mm 8) długość 310mm.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.