To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-11-08
Gdynia: Opracowanie koncepcji podniesienia atrakcyjności Zespołu Miejskich Hal Targowych w Gdyni i jego oferty oraz realizacja przedstawionych działań
Numer ogłoszenia: 457966 - 2013; data zamieszczenia: 08.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 347746 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Gdyni, Al. Marszałka Piłsudskiego 52/54, 81-382 Gdynia, woj. pomorskie, tel. , faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie koncepcji podniesienia atrakcyjności Zespołu Miejskich Hal Targowych w Gdyni i jego oferty oraz realizacja przedstawionych działań.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: A) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Opracowanie koncepcji zintegrowanej komunikacji, w tym: 1.1. Opracowanie założeń i wypracowanie kanałów komunikacji sprzedawca - klient - ważne miejsce na mapie miasta, 1.2. Określenie grup docelowych odbiorców koncepcji; 2. Opracowanie koncepcji działań marketingowych uwzględniającej: 2.1. Opracowanie działań PR, 2.2. e-Marketing, 2.3. Budowanie pozytywnego wizerunku ZMHT, 2.4. Przygotowanie propozycji atrakcyjnej oferty ZMHT pod kątem grup docelowych, 2.5. Przedstawienie oferty wydarzeń cyklicznych, 2.6. Wskazanie Partnerów do realizacji działań marketingowych, 2.7. Opracowanie programu działań uwzględniających aktywność kupców, 2.8. Przedstawienie harmonogramu realizacji poszczególnych działań marketingowych; 3. Realizacja działań marketingowych wynikających z zaakceptowanej przez Zamawiającego koncepcji, opracowanej w ramach wcześniejszych etapów, zgodnych z zaproponowanym harmonogramem prac i kosztorysem, w tym: 3.1. Wdrożenie narzędzi marketingowych zaproponowanych w zaakceptowanej koncepcji, 3.2. Organizacja wydarzeń i akcji promocyjnych, 3.3. Dokumentacja działań marketingowych, 3.4. Przedstawienie raportu z osiągniętych rezultatów po przeprowadzeniu działań marketingowych. B) Wykonawca zobowiązany będzie do pisemnego przedstawienia koncepcji podniesienia atrakcyjności Zespołu Miejskich Hal Targowych w Gdyni (ZMHT) oraz spodziewanych rezultatów osiągniętych w związku z przeprowadzeniem działań marketingowych, z uwzględnieniem wstępnej koncepcji. C) Wskazane jest, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca usługi, aby uzyskać informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. D) Kompleks Miejskich Hal Targowych (ZMHT) to zabytkowy zespół hal, mieszczący się na ul. Wójta Radtkego 36/40 w Śródmieściu Gdyni. Jest objęty ochroną Miejskiego Konserwatora Zabytków. Hale zostały zbudowane w latach 1935-1938 według projektu Jerzego Müllera i Stefana Reychmana. Stanowią jeden z nielicznych przykładów konstruktywizmu w polskiej architekturze. W skład ZMHT wchodzą: hala łukowa, hala płaska, podziemna hala łukowa, osobna hala rybna, targowisko zabudowane pawilonami i plac owocowo-warzywny. W całym ZMHT pracuje około 400 Kupców. Zespół Miejskich Hal Targowych staje się obecnie jedną z istotnych atrakcji Gdyni, a obiekty ZMHT pokazują autentyczną historię miejsca, sprzedawców od pokoleń, często z egzotyczną ofertą i opowieściami z czasów szarej rzeczywistości PRLu. Podniesienie atrakcyjności oferty ZMHT wzbogaci unikalną ofertę miasta, która swą specyfiką, ciekawą historią i wyjątkową architekturą wpłynie na intensyfikację ruchu turystycznego i stanowić będzie zachętę do zwiększenia aktywności mieszkańców Gdyni. Zamawiającemu zależy na uwzględnieniu specyfiki i cech poszczególnych grup docelowych tj. wieku, wykształcenia, aktywności społecznej, itp. Zamawiający oczekuje także podkreślenia szczególnej roli społecznej, gospodarczej i historycznej ZMHT..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.00.00 - Usługi reklamowe i marketingowe 79.41.11.00 - Usługi doradcze w zakresie rozwoju działalności gospodarczej 79.95.00.00 - Usługi w zakresie organizowania wystaw, targów i kongresów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGENCJA ROZWOJU GDYNI SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
AGENCJA ROZWOJU GDYNI SP. Z O.O.
- Agencja Rozwoju Gdyni Sp. z o.o., al. Zwycięstwa 96/98, 81-451 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 619900,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 619900,00
Oferta z najniższą ceną: 406059,90 / Oferta z najwyższą ceną: 793903,50
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Modernizacja sieci transmisyjnej w siedzibie Urzędu Morskiego w Gdyni
- Modernizacja systemu telekomunikacyjnego Alcatel - Lucent Enterprise
- Stanowisko badawczo-dydaktyczne do przetwarzania i materializacji modeli 3D
- Usługa cateringu dla dzieci, które będą uczęszczać do Przedszkola nr 58 w Gdyni w 2025 roku
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na remont budynku nr 8 na terenie AMW, przy ul. Śmidowicza 69, 81-127 Gdynia, wraz z uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na budowę
- Zakup bluz do sklepiku UMG "Kotwica"
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie strategii marki oraz kompleksowego systemu identyfikacji wizualnej wraz z wykonaniem strony internetowej dla Wodociągi Słupsk Sp. zoo jako Koordynatora Słupskiego Klastra Bioenergetycznego
- Organizacja wydarzenia pn. Edukacja nieformalna, kluczem w rozwoju osobistym i karierze zawodowej, finansowanego w ramach projektu: "Zbudowanie systemu koordynacji i (...)"
- Wykonanie, opracowanie, zakup i dostawa materiałów brandingowych, wystawienniczych i konferencyjnych na potrzeby działań informacyjno-promocyjnych dotyczących programu FE dla Lubelskiego 2021-2027
- Inne usługi (uługi dodatkowe w stosunku do rybołówstwa; usługi w zakresie tłumaczeń pisemnych i ustnych; usługi w zakresie organizowania wystaw, targów i kongresów).
- Inżynier kontraktu dla projektu pt.: Kanalizacja sanitarna miasta Zgierza wraz z modernizacją oczyszczalni ścieków - Kontrakt nr 2.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.