To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-11-19
Warszawa: Zakup usług polegających na kompleksowej organizacji konferencji pt. Pięćdziesięciolecie Wspólnej Polityki Rolnej - doświadczenia i perspektywy
Numer ogłoszenia: 458386 - 2012; data zamieszczenia: 19.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 429328 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Fundacja Programów Pomocy dla Rolnictwa FAPA, ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 623 19 01, faks 22 623 19 09.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Fundacja.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usług polegających na kompleksowej organizacji konferencji pt. Pięćdziesięciolecie Wspólnej Polityki Rolnej - doświadczenia i perspektywy.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup usług polegających na kompleksowej organizacji konferencji pt. Pięćdziesięciolecie Wspólnej Polityki Rolnej - doświadczenia i perspektywy. W ramach zamówienia Wykonawca zapewni w szczególności: Kompleksową organizację i obsługę techniczną konferencji pt. Pięćdziesięciolecie Wspólnej Polityki Rolnej - doświadczenia i perspektywy w dniu 15 listopada 2012 r. w Warszawie, dla 120 uczestników, zgodnie z ramowym harmonogramem konferencji, stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ. W ramach zadania Wykonawca zapewni: powołanie Sekretariatu Konferencji, odpowiedzialnego za: - sporządzenie list obecności oraz rejestrację uczestników konferencji, - przygotowanie streszczeń prezentowanych artykułów, - wydawanie identyfikatorów, szczegółowego programu konferencji oraz streszczeń prezentowanych artykułów, - udzielanie informacji ustnych i telefonicznych nt. konferencji. Wykonawca musi zapewnić minimum jeden numer telefonu stacjonarnego do obsługi Sekretariatu Konferencji. nabór i rejestrację uczestników konferencji - 120 osób będących pracownikami naukowymi polskich uczelni, instytutów badawczych oraz pracownikami administracji publicznej (Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi, agencji rządowych, ośrodków doradztwa rolniczego); salę konferencyjną wraz z jej obsługą organizacyjno-techniczną w dniu 15 listopada 2012 r., w godzinach 9:30-17:30, według ramowego harmonogramu konferencji, stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ, zgodnie z poniższymi wymaganiami: - położoną w Warszawie, - wyposażoną co najmniej w 120 miejsc siedzących, - wyposażoną w sprzęt multimedialny, - z zapewnionym miejscem na pozostawienie odzieży wierzchniej (dostęp do szatni). Sala musi zostać oznakowana logotypami i sloganami określonymi w załączniku nr 6 do SIWZ, zgodnie z Księgą Wizualizacji Znaku PROW dostępną na stronie www.minrol.gov.pl; sporządzenie, realizację szczegółowego programu konferencji. Szczegółowy program zostanie sporządzony na podstawie ramowego harmonogramu konferencji, stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. Szczegółowy program konferencji zostanie rozdany uczestnikom konferencji. Szczegółowy program konferencji musi zostać oznaczony logotypami i sloganami wskazanymi w załączniku nr 6 do SIWZ zgodnie z Księgą Wizualizacji Znaku PROW dostępną na stronie www.minrol.gov.pl. wykładowców/prelegentów z odpowiednimi kwalifikacjami i doświadczeniem, np. nauczyciele akademiccy, pracownicy instytutów naukowych i administracji specjalizujący się w zagadnieniach związanych z funkcjonowaniem Wspólnej Polityki Rolnej; Prezentacje lub treści, abstrakty, konspekty przygotowane przez wykładowców/prelegentów dla uczestników konferencji muszą być opatrzone logotypami i sloganami wskazanymi w załączniku nr 6 do SIWZ. 2 przerwy kawowe (ciastka, kawa, herbata, woda) w trakcie trwania konferencji dla wszystkich uczestników i wykładowców/prelegentów, podawane zgodnie z ramowym harmonogramem konferencji, stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ; obiad (zupa, danie mięsne z dodatkami oraz napój (sok)) dla wszystkich uczestników i wykładowców/prelegentów, zgodnie z ramowym harmonogramem konferencji, stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ; zapewnienie identyfikatorów dla 120 uczestników konferencji przeznaczonych do dystrybucji podczas i w związku z konferencją; Identyfikatory muszą zawierać logotypy i slogany wskazane w załączniku nr 6 do SIWZ zgodnie z Księgą Wizualizacji Znaku PROW dostępną na stronie www.minrol.gov.pl Konferencja odbędzie się w dniu 15 listopada 2012 roku. Zebranie artykułów nadesłanych na konferencję, recenzja, rozmieszczenie w kolejności alfabetycznej, skład, łamanie i druk publikacji pokonferencyjnej w formie zeszytu naukowego. W ramach zadania Wykonawca zapewni: zebranie artykułów z konferencji; recenzentów posiadających odpowiednią wiedzę i doświadczenie do recenzji artykułów, recenzję artykułów; Każdy artykuł zostanie zrecenzowany przez dwóch recenzentów, anonimowo, na podstawie recenzji artykuły będą przyjmowane do publikacji lub odrzucane. Artykuły użyte w publikacji muszą uzyskać dwie pozytywne recenzje. skład i łamanie publikacji; druk publikacji w nakładzie 150 egzemplarzy zgodnie z poniższymi wymaganiami: - okładka: karton o gramaturze min. 280 g, - papier środek: offset III klasy, o gramaturze min. 80 g, - zadruk: środek: 1+1, dwustronny okładka: 4+0, folia błyszcząca, - ilość stron: 300, - rodzaj oprawy: klejona, - format: B5. Wykonawca musi uzyskać od osób, których artykuły będą użyte w publikacji zgodę na użycie ich w publikacji. Zamawiający wymaga przeniesienia autorskich praw majątkowych do ww. publikacji zarówno na siebie, jak i Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Publikacja zostanie opatrzona logotypami i sloganami określonymi w Załączniku nr 6 do SIWZ, zgodnie z Księgą Wizualizacji Znaku PROW dostępną na stronie www.minrol.gov.pl Publikacja zostanie dostarczona do siedziby Zamawiającego do dnia 14 grudnia 2012 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SIWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.00.00 - Usługi w zakresie organizowania wystaw, targów i kongresów 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków 55.33.00.00 - Usługi kawiarniane 39.16.22.00 - Pomoce i artykuły szkoleniowe 79.97.00.00 - Usługi publikacji 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane 79.82.20.00 - Usługi składu 22.11.00.00 - Drukowane książki .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Schemat III Pomocy Technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SZKOŁA GŁÓWNA GOSPODARSTWA WIEJSKIEGO W WARSZAWIE
jakie przetargi wygrała firma
SZKOŁA GŁÓWNA GOSPODARSTWA WIEJSKIEGO W WARSZAWIE
- Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego, ul. Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40650,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 49232,18
Oferta z najniższą ceną: 24519,18 / Oferta z najwyższą ceną: 49232,18
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ,,wykonanie remontu balkonów w następujących budynkach SMB ,,IMIELIN": Hawajska 3 - kl. VI (cztery lokale); Hawajska 5 - kl. II (pięć lokali); Hawajska 15 - kl. IV (dziewięć lokali); Hawajska 17 - kl. I (dwanaście lokali); Marca Polo 2 - kl. II (dziewięć lokali); Miklaszewskiego 14 - kl. V (pięć lokali); Szczuki 2 - kl. II (trzy lokale); Warchałowskiego 1 - kl. I (osiem lokali); kl. II (dwanaście lokali); Warchałowskiego 2 - kl. II (pięć lokali); kl. IV (osiem lokali); Warchałowskiego 9 - kl. I (dziewięć lokali); Warchałowskiego 11 - kl. II (osiem lokali); Wasilkowskiego 9 - kl. II (dwa lokale); Wasilkowskiego 14 - kl. II (jedenaście lokali)
- Usunięcie nieprawidłowości związanych z nieodpowiednim stanem technicznym wałów rzeki Pichny
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego ul. Hallera 23a Nakło nad Notecią P/1/349/B polegająca na wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, ociepleniu dachu i ścian budynku oraz modernizacji c.o.
- Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych, realizowana w 4 częściach
- Kompleksowa modernizacja oficyny budynku mieszkalnego przy ul. Stalowej 35 wraz z izolacją fundamentów budynku frontowego. Oznaczenie sprawy: DNZP.260.12.2025
- Sukcesywne dostawy leków.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi cateringowej, wynajem sal wraz z cateringiem na potrzeby konferencji "NBC 2025 & PCBBE 2025" organizowanej przez IBIB PAN w Warszawie w dniach 16-18 czerwca 2025r.
- "USŁUGA REZERWACJI NOCLEGÓW W HOTELACH KRAJOWYCH I ZAGRANICZNYCH DLA NOSPR"
- Zapewnienie sali konferencyjnej i wyżywienia w ramach międzynarodowego spotkania partnerów 28 maja 2025r w Rzeszowie.
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie dwudniowego szkolenia wyjazdowego pn. "Reagowanie w sytuacjach kryzysowych", dla maksymalnie 33 pracowników Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej.
- Świadczenie usług cateringowych dla AGH - DE-dzp.272-135/25
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gorzowie Wlkp. oraz Delegatury w Zielonej Górze
więcej: Drukowane książki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.